wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej 18 m 2, Chłopskiej 34B m 125, Glinki 2 m 3, Piastowskiej 161 D m 21, Sychty 10A m 2, Oliwskiej 53A m 1A i 64 m 2, Na Zaspę 42 m 5, Góreckiego 5 m 5 w Gdańsku.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-06-20
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
na części 1 - najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego „PBK” Wiesław Gulgowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Słowackiego 83 z ceną oferty 169 302,28 zł z VAT-em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
na częsci 2 - najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke z siedzibą w Cedrach Wielkich, Leszkowy 45 z ceną 85 777,95 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „REGO” Zenon Skupny 81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d |
część 1 – 193 025,81 część 2 – 112 119,94 |
2 |
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 |
część 2 – 85 777,95 |
3 |
„BEDAR” Dariusz Tucholski 83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14 |
część 1 – 184 607,51 |
4 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK” Wiesław Gulgowski 80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83
|
część 1 – 169 302,28 |
5 |
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 |
część 1 – 208 993,56 część 2 – 98 531,36 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
ZADANIE 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
1 |
87,71
|
87,71
|
4 |
100,00
|
100,00
|
5 |
81,01
|
81,01
|
ZADANIE 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
1 |
76,51
|
76,51
|
2 |
100,00
|
100,00
|
5 |
87,06
|
87,06
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
- dla części 1 po 25.06.2014 r.
- dla części 2 po 20.06.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej 18 m 2, Chłopskiej 34B m 125, Glinki 2 m 3, Piastowskiej 161 D m 21, Sychty 10A m 2, Oliwskiej 53A m 1A i 64 m 2, Na Zaspę 42 m 5, Góreckiego 5 m 5 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:
Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej 18 m 2, Chłopskiej 34B m 125, Glinki 2 m 3, Piastowskiej 161 D m 21, Sychty 10A m 2, Oliwskiej 53A m 1A i 64 m 2, Na Zaspę 42 m 5, Góreckiego 5 m 5 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- remont pieców kaflowych,
- naprawa stropów,
- przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana/remont instalacji elektrycznej,
- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna. ? załącznik nr 3 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej ? załącznik nr 4 do siwz.
- Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wajdeloty 2A w Gdańsku ?załącznik nr 5 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża sanitarna ?załącznik nr 5.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Konrada Wallenroda 2A w Gdańsku ?załącznik nr 6 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ?branża elektryczna ? załącznik nr 6.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Miedzianej 18 w Gdańsku ? załącznik nr 7 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Miedziana 18 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 7.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Miedziana 18 m 2 ? branża sanitarna ?załącznik nr 7.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Miedziana 18 m 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 125 w budynku przy ul. Chłopskiej 34B w Gdańsku ? załącznik nr 8 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Chłopska 34B m 125 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 8.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Chłopska 34B m 125 ? branża sanitarna ?załącznik nr 8.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Chłopska 34B m 125 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.3. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Glinki 2 ? załącznik nr 9 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 3 przy ul. Glinki 2 - załącznik nr 9.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 9.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 9.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża elektryczna ?
załącznik nr 9.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 21 przy ul. Piastowskiej 161D ? załącznik nr 10 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 21 przy ul. Piastowskiej 161 D - załącznik nr 10.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża sanitarna ? załącznik nr 10.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Sychty 10A ? załącznik nr 11 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Sychty 10A - załącznik nr 11.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 11.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1A przy ul. Oliwskiej 53A ? załącznik nr 12 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1A przy ul. Oliwskiej 53A - załącznik nr 12.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Oliwska 53A m 1A ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2. do siwz.
- Przedmiar ?Remont instalacji wod-kan i gazowej ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 12.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1A Gdańsk, ul. Oliwska 53A ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Na Zaspę 42 ? załącznik nr 13 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Na Zaspę 42 ? załącznik nr 13.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Na Zaspę 42 m 5 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Na Zaspę 42 m 5 ? branża budowlana, sanitarna ?
załącznik nr 13.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 5 Gdańsk, ul. Na Zaspę 42 ? branża elektryczna ? załącznik nr 13.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Oliwskiej 64 ? załącznik nr 14 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Oliwskiej 64 ? załącznik nr 14.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Oliwska 64 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Oliwska 64/2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 14.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk, ul. Oliwska 64 ? branża elektryczna ? załącznik nr 14.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Ks. M. Góreckiego 5 ? załącznik nr 15 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Ks. Góreckiego 5 ? załącznik nr 15.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ks. Góreckiego 5/5 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 15.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Ks. Góreckiego 5 m 5 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 15.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w lokalu nr 5 Gdańsk, ul. Ks. Góreckiego 5 ? branża elektryczna ? załącznik nr 15.4. do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 140 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł w tym :
Zadanie 1 ? 4 000,00 zł,
Zadanie 2 - 2 000,00 zł,
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
w przypadku składania ofert:
- na zadanie 1 i/lub 2 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 200 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100 000,00 zł;
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków
w przypadku składania ofert :
-na zadanie 1 i /lub zadanie 2 - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego odpowiednio na wybrane zadanie.
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami odpowiednio na wybrane zadanie. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
- Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
- Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
- Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 10 tygodni (dotyczy zadania 1) lub 6 tygodni (dotyczy zadania 2) od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.05.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 04.06.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 06.05.2014 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.04.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej 18 m 2, Chłopskiej 34B m 125, Glinki 2 m 3, Piastowskiej 161 D m 21, Sychty 10A m 2 w Gdańsku
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Wajdeloty 2A m 8, Konrada Wallenroda 2A m 10, Miedzianej 18 m 2, Chłopskiej 34B m 125, Glinki 2 m 3, Piastowskiej 161 D m 21, Sychty 10A m 2 w Gdańsku
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
- Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wajdeloty 2A w Gdańsku ?załącznik nr 5 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża sanitarna ?załącznik nr 5.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Wajdeloty 2A m 8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Konrada Wallenroda 2A w Gdańsku ?załącznik nr 6. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Konrada Wallenroda 2A m 10 ?branża elektryczna ? załącznik nr 6.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Miedzianej 18 w Gdańsku ? załącznik nr 7 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Miedziana 18 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 7.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Miedziana 18 m 2 ? branża sanitarna ?załącznik nr 7.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Miedziana 18 m 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.3. do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 125 w budynku przy ul. Chłopskiej 34B w Gdańsku ? załącznik nr 8 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Chłopska 34B m 125 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 8.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Chłopska 34B m 125 ? branża sanitarna ?załącznik nr 8.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Chłopska 34B m 125 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.3. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Glinki 2 ? załącznik nr 9. do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 3 przy ul. Glinki 2 - załącznik nr 9.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 9.2.do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża sanitarna ? załącznik nr 9.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Glinki 2 m 3 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 21 przy ul. Piastowskiej 161D ? załącznik nr 10 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 21 przy ul. Piastowskiej 161 D - załącznik nr 10.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża sanitarna ? załącznik nr 10.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Piastowska 161D m 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Sychty 10A ? załącznik nr 11 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Sychty 10A - załącznik nr 11.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 11.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sychty 10A m 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.4.do siwz
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
140 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Oliwskiej 53A m 1A i 64 m 2, Na Zaspę 42 m 5, Góreckiego 5 m 5 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Oliwskiej 53A m 1A i 64 m 2, Na Zaspę 42 m 5, Góreckiego 5 m 5 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1A przy ul. Oliwskiej 53A ? załącznik nr 12 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1A przy ul. Oliwskiej 53A - załącznik nr 12.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Oliwska 53A m 1A ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2. do siwz.
- Przedmiar ?Remont instalacji wod-kan i gazowej ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 12.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1A Gdańsk, ul. Oliwska 53A ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Na Zaspę 42 ? załącznik nr 13 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Na Zaspę 42 ? załącznik nr 13.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Na Zaspę 42 m 5 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Na Zaspę 42 m 5 ? branża budowlana, sanitarna ?
- załącznik nr 13.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 5 Gdańsk, ul. Na Zaspę 42 ? branża elektryczna ? załącznik nr 13.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Oliwskiej 64 ? załącznik nr 14 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Oliwskiej 64 ? załącznik nr 14.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Oliwska 64 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Oliwska 64/2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 14.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk, ul. Oliwska 64 ? branża elektryczna ? załącznik nr 14.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Ks. M. Góreckiego 5 ? załącznik nr 15 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Ks. Góreckiego 5 ? załącznik nr 15.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ks. Góreckiego 5/5 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 15.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Ks. Góreckiego 5 m 5 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 15.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w lokalu nr 5 Gdańsk, ul. Ks. Góreckiego 5/5 ? branża elektryczna ? załącznik nr 15.4. do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
80 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 25.pdf | 1,25 MB | 2014-04-16 15:17 | pobierz |
2 | wzór umowy.pdf | 572,58 KB | 2014-04-16 15:16 | pobierz |
3 | przedmiar zał nr 15.4.pdf | 74,18 KB | 2014-04-16 15:12 | pobierz |
4 | przedmiar zał nr 15.3.pdf | 106,02 KB | 2014-04-16 15:11 | pobierz |
5 | przedmiar zał nr 15.2.pdf | 82,15 KB | 2014-04-16 15:11 | pobierz |
6 | rysunek nr 15.1.pdf | 50,14 KB | 2014-04-16 15:11 | pobierz |
7 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 15.pdf | 36,04 KB | 2014-04-16 15:11 | pobierz |
8 | przedmiar zał nr 14.4.pdf | 81,27 KB | 2014-04-16 15:10 | pobierz |
9 | przedmiar zał nr 14.3.pdf | 109,88 KB | 2014-04-16 15:10 | pobierz |
10 | przedmiar zał nr 14.2.pdf | 79,06 KB | 2014-04-16 15:09 | pobierz |
11 | rysunek zał nr 14.1.pdf | 53,56 KB | 2014-04-16 15:09 | pobierz |
12 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 14.pdf | 59,58 KB | 2014-04-16 15:09 | pobierz |
13 | przedmiar nr 13.4.pdf | 92,09 KB | 2014-04-16 15:09 | pobierz |
14 | przedmiar nr 13.3.pdf | 66,18 KB | 2014-04-16 15:09 | pobierz |
15 | przedmiar nr 13.2.pdf | 75,67 KB | 2014-04-16 15:08 | pobierz |
16 | rysunek nr 13.1.pdf | 20,81 KB | 2014-04-16 15:08 | pobierz |
17 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 13.pdf | 38,79 KB | 2014-04-16 15:07 | pobierz |
18 | przedmiar zał nr 12.4.pdf | 59,68 KB | 2014-04-16 15:07 | pobierz |
19 | przedmiar zał nr 12.3.pdf | 87,58 KB | 2014-04-16 15:07 | pobierz |
20 | przedmiar zał nr 12.2.pdf | 84,45 KB | 2014-04-16 15:06 | pobierz |
21 | rysunek zał nr 12.1.pdf | 27,79 KB | 2014-04-16 15:06 | pobierz |
22 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 12.pdf | 79,02 KB | 2014-04-16 15:06 | pobierz |
23 | przedmiar nr 11.4.pdf | 101,78 KB | 2014-04-16 15:05 | pobierz |
24 | przedmiar nr 11.3.pdf | 73,05 KB | 2014-04-16 15:05 | pobierz |
25 | przedmiar zał nr 11.2.pdf | 69,12 KB | 2014-04-16 15:05 | pobierz |
26 | rysunek zał nr 11.1.pdf | 69,39 KB | 2014-04-16 15:05 | pobierz |
27 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 11.pdf | 31,1 KB | 2014-04-16 15:04 | pobierz |
28 | przedmiar zał. nr 10.4.pdf | 97,42 KB | 2014-04-16 15:04 | pobierz |
29 | przedmiar zał. nr 10.3.pdf | 67,26 KB | 2014-04-16 15:04 | pobierz |
30 | przedmiar zał nr 10.2.pdf | 68,74 KB | 2014-04-16 15:04 | pobierz |
31 | rysunek zał nr 10.1.pdf | 10,56 KB | 2014-04-16 15:03 | pobierz |
32 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 10.pdf | 52,83 KB | 2014-04-16 15:03 | pobierz |
33 | przedmiar zał nr 9.4.pdf | 99,11 KB | 2014-04-16 15:03 | pobierz |
34 | przedmiar zał. 9.3.pdf | 87,95 KB | 2014-04-16 15:02 | pobierz |
35 | przedmiar zał. 9.2.pdf | 61,96 KB | 2014-04-16 15:02 | pobierz |
36 | rysunek zał. 9.1.pdf | 46,64 KB | 2014-04-16 15:02 | pobierz |
37 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 9.pdf | 31,8 KB | 2014-04-16 15:02 | pobierz |
38 | przedmiar zał nr 8.3.pdf | 98,69 KB | 2014-04-16 15:01 | pobierz |
39 | przedmiar zał nr 8.2.pdf | 100,77 KB | 2014-04-16 15:01 | pobierz |
40 | przedmiar zał nr 8.1.pdf | 74,98 KB | 2014-04-16 14:14 | pobierz |
41 | rysunek zał. nr 8.pdf | 13,72 KB | 2014-04-16 14:14 | pobierz |
42 | przedmiar zał nr 7.3.pdf | 101,87 KB | 2014-04-16 14:13 | pobierz |
43 | przedmiar zał nr 7.2.pdf | 101,89 KB | 2014-04-16 14:13 | pobierz |
44 | przedmiar zał nr 7.1.pdf | 107,94 KB | 2014-04-16 14:11 | pobierz |
45 | rysunek zał nr 7.pdf | 16,81 KB | 2014-04-16 14:11 | pobierz |
46 | przedmiar zał nr 6.3.pdf | 108 KB | 2014-04-16 14:10 | pobierz |
47 | przedmiar zał nr 6.2.pdf | 91,42 KB | 2014-04-16 14:10 | pobierz |
48 | przedmiar zał nr 6.1.pdf | 87,81 KB | 2014-04-16 14:09 | pobierz |
49 | rysunek zał nr 6.pdf | 8,15 KB | 2014-04-16 14:09 | pobierz |
50 | przedmiar zał nr 5.3.pdf | 105,95 KB | 2014-04-16 14:09 | pobierz |
51 | przedmiar zał. nr 5.2.pdf | 89,84 KB | 2014-04-16 14:09 | pobierz |
52 | przedmiar zał nr 5.1.pdf | 157,35 KB | 2014-04-16 14:08 | pobierz |
53 | rysunek zał nr 5.pdf | 27,08 KB | 2014-04-16 14:07 | pobierz |
54 | specyfikacja techniczna - zał. nr 4.pdf | 879,19 KB | 2014-04-16 14:06 | pobierz |
55 | specyfikacja techniczna - zał. nr 3.pdf | 583,69 KB | 2014-04-16 14:06 | pobierz |
56 | specyfikacja techniczna - zał. nr 2.pdf | 502,56 KB | 2014-04-16 14:05 | pobierz |
57 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.7.pdf | 214,25 KB | 2014-04-16 14:05 | pobierz |
58 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.6.pdf | 304,87 KB | 2014-04-16 14:04 | pobierz |
59 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.5.pdf | 406,05 KB | 2014-04-16 14:04 | pobierz |
60 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.4.pdf | 210,74 KB | 2014-04-16 14:03 | pobierz |
61 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.3.pdf | 316,56 KB | 2014-04-16 14:03 | pobierz |
62 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.2.pdf | 517,18 KB | 2014-04-16 14:03 | pobierz |
63 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.1.pdf | 121,23 KB | 2014-04-16 14:02 | pobierz |
64 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.pdf | 659,72 KB | 2014-04-16 14:01 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-04-16 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-04-16 14:00 |