BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie podłączenia budynków mieszkalnych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A, Kępna 5, Trakt Św. Wojciecha 209 w Gdańsku do miejskiej sieci wodno - kanalizacyjnej oraz wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 209

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-05-09

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

 - na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Zakładu Budowlanego GRAP Grażyna Plotke z siedzibą  83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45, z ceną brutto 44 896,07 zł;

     UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 Firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18, z ceną brutto 130 350,00 zł;

     UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena [zł]

 

1

3.Budownictwo Ogólne Jan Szmurło 

80-170 Gdańsk ul. Paderewskiego 4/174

 

Zadanie 1 – 56 848,14

 

2

Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe „SANGAZ” Tomasz Kluczyk

 80-278 Gdańsk ul. Chrzanowskiego 33/13     

 

Zadanie 1 –  68 265,00

 

 

3

Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke

 83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45     

 

Zadanie 1 –  44 896,07

Zadanie 2 –  41 395,40

 

4

Zakład Budowlany i Remontowo - Konserwacyjny „ZBIREK” Ewa Waga

80-758 Gdańsk ul. Siennicka 25

 

 

Zadanie 1 – 77 490,00

 

 

 

 

5

 „KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

Zadanie 1 –  76 260,00

Zadanie 2 –  130 350,00

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

ZADANIE 1

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

78,98

78,98

2

65,77

65,77

3

100,00

100,00

5

58,87

58,87

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 14.05.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie podłączenia budynków mieszkalnych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A, Kępna 5, Trakt Św. Wojciecha 209 w Gdańsku  do  miejskiej sieci wodno - kanalizacyjnej oraz wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 209

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. budowa zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem budynków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A,
  1. podłączenie budynku przy ul. Kępnej 5 do miejskiej sieci wodociągowej,
  2. wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych oraz przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej z podłączeniem budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 209 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.
  1. Zakres robót obejmuje:
  1. ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A
  • roboty montażowe elementów przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem studni rewizyjnych,
  • odcięcie istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.
  1. ul. Kępna 5
  • wykonanie przyłącza wodociągowego,
  • montaż zestawu wodomierzowego w projektowanej studni wodomierzowej,
  • włączenie przyłącza do instalacji wewnętrznej budynku,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.
  1. ul. Trakt Św. Wojciecha 209
    • wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach z wykonaniem robót izolacyjnych,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
  • budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i przyłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
  • wymiana (poddasze nieużytkowe) oraz montaż (pomieszczenia sanitarne) stolarki drzwiowej,
  • budowa systemu wentylacyjno - kominowego,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A
  • projekt wykonawczy przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej w działkach nr 24, 35/3, 35/4 i 35/1 obr. Nr 109 dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Gdańsku przy Trakcie Św. Wojciecha 199 i 199A - załącznik nr 1.1 do siwz,
  • specyfikacja wykonania przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej w działkach nr 24, 35/3, 35/4 i 35/1 obr. Nr 109 dla budynków zlokalizowanych w Gdańsku przy Trakcie Św. Wojciecha 199 i 199A  -  załącznik nr 1.2 do siwz,
  1. ul. Kępna 5
  • projekt wykonawczy przyłącza wodociągowego w działkach nr  60/2 obr. Nr 762 I, 22/8 obr. Nr 763 dla budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Kępnej 5 - załącznik nr 2.1 do siwz,
    1. rysunek nr 1 - mapa sytuacyjno - wysokościowa; projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 2.1a do siwz,
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przyłącze i instalacja wodociągowa do budynku mieszkalnego Gdańsk ul. Kępna 5 - załącznik nr 2.2 do siwz,
  1. ul. Trakt Sw. Wojciecha 209
  • projekt  wykonawczy - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 209, dz. nr 48/1, 48/3, obręb 0109; branża - architektura, konstrukcja - załącznik nr 3.1 do siwz,
    1. rysunek 04 - rzut parteru - załącznik nr 3.1.a siwz,
    2. rysunek 05 - rzut I piętra - załącznik nr 3.1.b do siwz,
  • projekt  wykonawczy - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 209, dz. nr 48/1, 48/3, obręb 0109;  instalacja wody i kanalizacji sanitarnej; branża sanitarna - załącznik nr 3.2 do siwz,
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 209, dz. nr 48/1, 48/3, obręb 0109; branża - architektura - załącznik nr 3.3 do siwz,
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 209, dz. nr 48/1, 48/3, obręb 0109;  instalacja wody i kanalizacji sanitarnej; branża sanitarna - załącznik nr 3.4 do siwz,
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 209, dz. nr 48/1, 48/3, obręb 0109;  instalacja elektryczna; branża elektryczna - załącznik nr 3.5 do siwz,

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111200-0, 45231300-8, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45432100-5, 45442100-8.

          

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach:  90 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  4 500,00 zł w tym:

Zadanie 1 ? 1 500,00 zł,

Zadanie 2 - 3 000,00 zł,

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:

w przypadku składania oferty:

na zadanie 1:

  • minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda,

na zadanie 2:   

-minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

  • minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 7 500,00 zł brutto każda,

na zadanie 1 i zadanie 2:   

-minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

  • minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

w przypadku składania oferty:

na zadanie 1:

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

na zadanie 2 lub zadanie 1 i zadanie 2:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

w przypadku składania oferty:

  • na zadanie 1 -                       80 000,00 zł,
  • na zadanie 2 -                     140 000,00 zł,
  • na zadanie 1 i zadanie 2 -    220 000,00 zł.

 

 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:

w przypadku składania ofert:

na zadanie 1:

  • roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,

na zadanie 2:   

-roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

  • roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 7 500,00 zł brutto,

na zadanie 1 i zadanie 2:   

-roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

  • roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.

            Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    3. udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    5. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.05.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  04.06.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  06.05.2014 r. godzina 10:45

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.04.2014 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: Budowa zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem budynków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A oraz podłączenie budynku przy ul. Kępnej 5 do miejskiej sieci wodociągowej.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje:

ul. Trakt Św. Wojciecha 199 i 199A

  • roboty montażowe elementów przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem studni rewizyjnych,
  • odcięcie istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.

ul. Kępna 5

  • wykonanie przyłącza wodociągowego,
  • montaż zestawu wodomierzowego w projektowanej studni wodomierzowej,
  • włączenie przyłącza do instalacji wewnętrznej budynku,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111200-0, 45231300-8, 45330000-9.

 

 

 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

90 dni

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

 

Część nr 2

nazwa: Wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych oraz przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej z podłączeniem budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 209 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje:

  • wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w mieszkaniach z wykonaniem robót izolacyjnych,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
  • budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i przyłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
  • wymiana (poddasze nieużytkowe) oraz montaż (pomieszczenia sanitarne) stolarki drzwiowej,
  • budowa systemu wentylacyjno - kominowego,
  • roboty ziemne,
  • roboty porządkowe.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111200-0, 45231300-8, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45432100-5, 45442100-8.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

90 dni

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ST elektr. Trakt 209-zał. 3.5.pdf 445,54 KB 2014-04-18 13:49 pobierz
2 ST sanit. TRakt 209-zał. 3.4.pdf 105,88 KB 2014-04-18 13:48 pobierz
3 strona tytułowa do zał. 3.4.pdf 40,48 KB 2014-04-18 13:48 pobierz
4 ST arch. Trakt 209-zał. 3.3.pdf 260,95 KB 2014-04-18 13:48 pobierz
5 05 rys. do zał. 3.2.pdf 162,22 KB 2014-04-18 13:47 pobierz
6 04 rys. do zał. 3.2.pdf 108,35 KB 2014-04-18 13:46 pobierz
7 03 rys. do zał. 3.2.pdf 150,71 KB 2014-04-18 13:46 pobierz
8 02 rys. do zał. 3.2.pdf 126,3 KB 2014-04-18 13:46 pobierz
9 01 rys. do zał. 3.2.pdf 940,84 KB 2014-04-18 13:45 pobierz
10 OPIS PW sanit. - zał. 3.2.pdf 59,22 KB 2014-04-18 13:45 pobierz
11 strona tytułowa do zał. 3.2.pdf 41,17 KB 2014-04-18 13:42 pobierz
12 06 rys. do zał. 3.1.pdf 138,86 KB 2014-04-18 13:41 pobierz
13 05 rys. do zał. 3.1.pdf 165,03 KB 2014-04-18 13:40 pobierz
14 04 rys. do zał. 3.1.pdf 207,4 KB 2014-04-18 13:40 pobierz
15 03 rys. do zał. 3.1.pdf 104,55 KB 2014-04-18 13:38 pobierz
16 02 rys. dp zał. 3.1.pdf 147,59 KB 2014-04-18 13:38 pobierz
17 01 rys. do zał. 3.1.pdf 925,57 KB 2014-04-18 13:37 pobierz
18 OPIS PW arch Trakt 209-zał. 3.1.pdf 154,96 KB 2014-04-18 13:36 pobierz
19 ST Kępna 5-zał. 2.2.pdf 606,61 KB 2014-04-18 13:34 pobierz
20 rysunek 1 do projektu Kępna 5-zał. 2.1.a.pdf 12,13 MB 2014-04-18 13:33 pobierz
21 projekt Kępna 5-zał.2.1.pdf 804,38 KB 2014-04-18 13:26 pobierz
22 ST Trakt 199 i 199A-zał. 1.2.pdf 509,71 KB 2014-04-18 13:25 pobierz
23 preojekt Trakt 199 i 199A-zał. 1.1.pdf 478,38 KB 2014-04-18 13:23 pobierz
24 wzór umowy.pdf 589,06 KB 2014-04-18 13:22 pobierz
25 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,04 MB 2014-04-18 13:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-04-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-04-18 13:19