BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-07-03

Informuję, że w dniu 03.07.2014 r. zostały podpisane przez zamawiajacego umowy:
- na zadanie 1 ze Starogardzkim Przedsiębiorstwem Budowlanym S-BUD S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Cejnowy 27 z ceną oferty 4 672 401,12 z VAT - em.
- na zadanie 2 z Przedsiębiorstwem Budowlanym EKOBUD Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9, z ceną oferty 88 354,86 zł z VAT - em.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-06-27

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 Starogardzkiego Przedsiębiorstwa Budowlanego ?S-BUD?  S.A. z  siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Cejnowy 27 z ceną oferty 4 672 401,12  z VAT - em.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9, z ceną oferty 88 354,86 zł z VAT - em.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

KONSORCJUM FIRM:

B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska

83-000 Pruszcz Gdański, ul. Sikorskiego 2C

  DEKPOL S.A.

83-251 Pinczyn, ul. Gajowa 31

Zadanie 1 ?  8 038 598,58 zł

 

2

KONSORCJUM FIRM:

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA

80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12          

SKAT Firma Handlowa Budowlano- Usługowa Roman Sawicki

83-000 Pruszcz Gdański,  ul. Feliksa Nowowiejskiego 24A

 

Zadanie 1 ? 4 724 522,21 zł

Zadanie 2 ?     94 948,92 zł

 

 

3

PRZEDSIEBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE  JT Cydejko Sp.j.

83-031 Łegowo, Cieplewo, ul. Rzeczna 6

Zadanie 1 ?  6 297 600,00 zł

 

4

Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

Zadanie 1 ? 6 223 521,25 zł

Zadanie 2 ?      88 354,86 zł

 

 

5

Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane ?S-BUD?  S.A.

83-200 Starogard Gdański, ul. Cejnowy 27

Zadanie 1 ? 4 672 401,12 zł

 

 

6

FIRMA MAJSTER BUD Oskar Wasilewski

83-031 Łęgowo ul. Krótka 9

Zadanie 1 ? 4 716 179,91 zł

 

7

PHU ?LABAR?  Lech Labudda

80-292 Gdańsk ul. Niedźwiednik 20

Zadanie 1 ? 5 999 940,00 zł

Zadanie 2 ?    147 600,00 zł

 

 

8

Przedsiębiorstwo ?ECOZET? Mirosław Zblewski

83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 18

Zadanie 1 ? 5 861 670,17 zł

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Zadanie 1

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

58,12

58,12

2

98,90

98,90

3

74,19

74,19

4

75,08

75,08

5

100,00

100,00

7

77,87

77,87

8

79,67

79,71

 

Zadanie 2

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

93,06

93,06

4

100,00

100,00

7

59,86

59,86

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 02.07.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku do wymogów p.poż.

      Budynek warsztatowo-archiwalny jest budynkiem jednokondygnacyjnym przylegającym ścianą szczytową do budynku biurowego czterokondygnacyjnego. W budynku zlokalizowane są warsztaty samochodowe, magazyny GZNK oraz węzeł cieplny. Część powierzchni wykorzystana jest na archiwum. Budynek częściowo jest podpiwniczony, przykryty stropodachem nie wentylowanym z płyt panwiowych z świetlikami dachowymi, o konstrukcji stalowej.

      Konstrukcja budynku:

      - budynek typu halowego,

      - konstrukcja nośna żelbetowa,

      - dźwigary strunobetonowe o rozpiętości 18 m oparte na żelbetowych słupach,

      - na dźwigarach oparte są płyty dachowe żebrowe, żelbetowe, prefabrykowane o rozpiętości 6 m,

      - dach wielospadowy kryty papą,

      - posadzki usytuowane 5-10 cm powyżej terenu,

      - ściany osłonowe zewnętrzne oraz wewnętrzne wykonane z cegły kratówki i otynkowane.

      W budynku w części biurowej przewiduje się stanowiska pracy dla 8 pracowników biurowych.

      Przy pomieszczeniach biurowych zaprojektowano zaplecze socjalne wraz z pomieszczeniami WC oraz pomieszczenia dla służb porządkowych ? sprzątaczek z szatnią i węzłem sanitarnym.

           

      Budynek ?B? Zarządu GZNK-SZB jest budynkiem biurowym czterokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, przekrytym stropodachem nie wentylowanym, z pokryciem dachowym z papy.

          

      Budynek warsztatowo-archiwalny.

      Powierzchnia zabudowy budynku -   2 016,22 m2

      Powierzchnia użytkowa budynku  -   1 872,54 m2

      Kubatura budynku                         -  14 280,00 m3

 

  1. Zakres robót obejmuje:

2.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

-    roboty rozbiórkowe,

            -    wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,

            -    wykonanie elementów konstrukcyjnych,

            -    wykonanie nadproży,

            -    uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,

            -    wykonanie wieńców na ścianach działowych,

            -    wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,

            -    montaż sufitu podwieszonego,

            -    montaż ścianek działowych,

            -    uzupełnienie tynków zewnętrznych,

            -    wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,

            -    wykonanie izolacji pionowej ścian,

            -    docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,

-    docieplenie stropodachu,

-    wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,

-    wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,

-    wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,

-    wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,

-    montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram

     garażowych,

-    montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,

-     montaż nawiewników okiennych,

-    wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,

-    wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,

-    ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,

-    wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,

-    ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych  na podłogach i schodach,

-    wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,

-    wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,

-    ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,

-    montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,

-    montaż elementów ślusarskich,

-    wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,

-    wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,

-    wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,

-    wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,

-    wykonanie prac porządkowych,

 b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo ? higieniczno ? sanitarnych  oraz  klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,

 c)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
  • wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
  • wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
  • wykonanie instalacji hydrantowej,

 d)  roboty elektryczne tj.

  • wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,

    -    wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,

    -    wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,

    -    wykonanie instalacji strukturalnej.

2.2. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.

 a)  roboty ogólnobudowlane tj.

-  roboty rozbiórkowe,

-    zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,

-    uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,

-    uzupełnienie tynków wewnętrznych,

-    wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,

-    wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i

     malowaniem farbą silikatową,

-    wykonanie robót malarskich wewnętrznych  na sufitach i ścianach  w obrębie korytarzy,

-    wykonanie prac porządkowych,

2.3. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków.

 

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z aluminium lub PCV oraz drzwi określone są w punkcie 2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane. Okna drzwi i bramy - załącznik nr 5 rozdział XVI.

 

3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  1. Projekt budowlany. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 1 do siwz.

        a) architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:

- rysunek 3 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut przyziemia ? załącznik nr 1.1a do siwz,

- rysunek 4 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut dachu ? załącznik nr 1.1b do siwz,

            - rysunek 5 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - przekrój A-A ? załącznik nr 1.1c do siwz,

            - rysunek 6 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - przekrój B-B ? załącznik nr 1.1d do siwz,

            - rysunek 7 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 1.1e do siwz,

            - rysunek 8 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 1.1f do siwz,

            - rysunek 9 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 1.1g do siwz,

            - rysunek 10 ? projekt budowlany ? architektura - rzut piwnic i fundamentów ? załącznik nr 1.1h do siwz,

            - rysunek 11 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? załącznik nr 1.1i do siwz,

            - rysunek 12 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?0,00 ? załącznik nr 1.1j do siwz,

            - rysunek 13 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?3,10 ? załącznik nr 1.1k do siwz,

            - rysunek 14 ? projekt budowlany ? architektura - rzut dachu ? załącznik nr 1.1l do siwz,

            - rysunek 15 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój A-A ? załącznik nr 1.1ł do siwz,

            - rysunek 16 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój B-B ? załącznik nr 1.1m do siwz,

            - rysunek 17 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój B?-B? ? załącznik nr 1.1n do siwz,

            - rysunek 18 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 1.1o do siwz,

            - rysunek 19 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 1.1p do siwz,

            - rysunek 20 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 1.1r do siwz,

            - rysunek 21 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja frontowa - płn.? kolorystyka elewacji ? załącznik nr 1.1s do siwz,

            - rysunek 23 ? projekt budowlany ? architektura ? zestawienie drzwi i bram ? załącznik nr 1.1t do siwz,

            - rysunek 24 ? projekt budowlany ? architektura - rzut pomieszczeń biurowych ? załącznik nr 1.1u do siwz,

            - rysunek 25 ? projekt budowlany ? architektura - rzut sufitu podwieszanego ? załącznik nr 1.1w do siwz,

        b) konstrukcje - załącznik nr 1.2 do siwz.

        c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 1.3 do siwz:

            - rysunek k/1 ? projekt budowlany ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut parteru ? załącznik nr 1.3a do siwz,

            - rysunek k/2 ? projekt budowlany ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut dachu ? załącznik nr 1.3b do siwz,

            - rysunek k/3 ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut parteru woda technologiczna ? załącznik nr 1.3c do siwz,

        d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4 do siwz:

            - rysunek 1/S ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut przyziemia ? załącznik nr 1.4a do siwz,

            - rysunek 2/S ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut przyziemia (fragment) ? załącznik nr 1.4b do siwz,

        e) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.5 do siwz.

  1. Projekt budowlano - wykonawczy. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 2 do siwz.

        a) architektura - załącznik nr 2.1 do siwz:

            - rysunek 3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut przyziemia ? załącznik nr 2.1a do siwz,

            - rysunek 4 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut dachu ? załącznik nr 2.1b do siwz,

            - rysunek 5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - przekrój A-A ? załącznik nr 2.1c do siwz,

            - rysunek 6 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - przekrój B-B ? załącznik nr 2.1d do siwz,

            - rysunek 7 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 2.1e do siwz,

            - rysunek 8 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 2.1f do siwz,

            - rysunek 9 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 2.1g do siwz,

            - rysunek 10 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut piwnic i fundamentów ?

               załącznik nr 2.1h do siwz,

            - rysunek 11 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? załącznik nr 2.1i do siwz,

            - rysunek 12 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?0,00 ?

              załącznik nr 2.1j do siwz,

            - rysunek 13 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?3,10 ? załącznik nr 2.1k do siwz,

            - rysunek 14 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut dachu ? załącznik nr 2.1l do siwz,

            - rysunek 15 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój A-A ? załącznik nr 2.1ł do siwz,

            - rysunek 16 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój B-B ? załącznik nr 2.1m do siwz,

            - rysunek 17 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój B?-B? ? załącznik nr 2.1n do siwz,

            - rysunek 18 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 2.1o do siwz,

            - rysunek 19 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 2.1p do siwz,

            - rysunek 20 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 2.1r do siwz,

            - rysunek 21 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja frontowa - płn.? kolorystyka elewacji ? załącznik nr 2.1s do siwz,

            - rysunek 23 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? zestawienie drzwi i bram ? załącznik nr 2.1t do siwz,

            - rysunek 24 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut pomieszczeń biurowych ? załącznik nr 2.1u do siwz,

            - rysunek 25 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut sufitu podwieszanego ? załącznik nr 2.1w do siwz,

            - rysunek 28 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? zadaszenie w elewacji frontowej nad wejściami ? załącznik nr 2.1y do siwz,

            - rysunek 30 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? ogrodzenie systemowe ? załącznik nr 2.1z do siwz,

        b) konstrukcje - załącznik nr 2.2 do siwz.

        c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 2.3 do siwz:

            - rysunek k/1 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut parteru ? załącznik nr 2.3a do siwz,

            - rysunek k/2 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut dachu ? załącznik nr 2.3b do siwz,

            - rysunek k/3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Przekrój W1-W1 ? załącznik nr 2.3c do siwz,

            - rysunek k/4 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut parteru woda technologiczna ? załącznik nr 2.3d do siwz,

            - rysunek k/5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Schematy hydrauliczne ? załącznik nr 2.3e do siwz,

            - rysunek k/6 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja rozmieszczenie żaluzji   napowietrzających ? załącznik nr 2.3f do siwz,

        d) instalacje sanitarne - załącznik nr 2.4 do siwz:

            - rysunek 1/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut przyziemia ? załącznik nr 2.4a do siwz,

            - rysunek 2/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? aksonometryczne rozwinięcie instalacji hydrantowej ? załącznik nr 2.4b do siwz,

            - rysunek 3/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rozwinięcie kanalizacji deszczowej ? załącznik nr 2.4c do siwz,

            - rysunek 4/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut przyziemia (fragment) ? załącznik nr 2.4d do siwz,

            - rysunek 5/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej ? załącznik nr 2.4e do siwz,

            - rysunek 8/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? schemat instalacji c.o. ? załącznik nr 2.4f do siwz,

        e) instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5 do siwz.

  1. Projekt budowlany. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 3 do siwz.

            - rysunek 3 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 3.1a do siwz,

            - rysunek 5 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 3.1b do siwz,

            - rysunek 7 ? projekt budowlany ? architektura - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 3.1c do siwz,

            - rysunek 9 ? projekt budowlany ? architektura ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 3.1d do siwz,

  1. Projekt budowlano - wykonawczy. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 4 do siwz.

            - rysunek 3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 4.1a do siwz,

            - rysunek 5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 4.1b do siwz,

            - rysunek 7 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 4.1c do siwz,

            - rysunek 9 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 4.1d do siwz.

  1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74. Roboty budowlane - załącznik nr 5 do siwz.
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty instalacyjne. Instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz.
  3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowo-magazynowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 na archiwum GZNK SZB i UM Gdańsk. Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji - załącznik nr 7 do siwz.  
  4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot.  Przebudowa budynku warsztatowego na budynek archiwum w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74. Roboty instalacji elektrycznych - załącznik nr 8 do siwz.
  5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku Zarządu ?B? GZNK-SZB przy ul Partyzantów 74 do wymogów p.poż. Roboty budowlane - załącznik nr 9 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45262000-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262350-9, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2015 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 101 500,00 zł, w tym:

zadanie 1 - 100 000,00  zł,

zadanie 2 -     1 500,00  zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert

w przypadku składania oferty:

na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:

- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.

na zadanie 2:   

- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

w przypadku składania oferty:

na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:

10 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

     Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

  • 6 osobami do wykonywania robót.

 

na zadanie 2:

3 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 2 osobami do wykonywania robót.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

w przypadku składania oferty:

-  na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2 -     6 000 000,00 zł,

-  na zadanie 2 -                                              100 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

 

 

 

 

 

 

            Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane

polegające na:

w przypadku składania oferty:

 na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:

      - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.

             na zadanie 2:   

- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1.    Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat na zadanie 1 i 2 i gwarancji jakości na montowane urządzenia na okres minimum 3 lat zgodnie z Ustawą Kodeks Cywilny Dział III Gwarancje jakości na zadanie 1,
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2.    wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.

2)   Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.

3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

4)  Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 184,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.06.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  01.07.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  02.06.2014 r. godzina 10:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.05.2014 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.

  1.  Zakres robót obejmuje:

1.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

-    roboty rozbiórkowe,

            -    wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,

            -    wykonanie elementów konstrukcyjnych,

            -    wykonanie nadproży,

            -    uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,

            -    wykonanie wieńców na ścianach działowych,

            -    wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,

            -    montaż sufitu podwieszonego,

            -    montaż ścianek działowych,

            -    uzupełnienie tynków zewnętrznych,

            -    wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,

            -    wykonanie izolacji pionowej ścian,

            -    docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,

-    docieplenie stropodachu,

-    wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,

-    wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,

-    wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,

-    wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,

-    montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram

     garażowych,

-    montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,

-     montaż nawiewników okiennych,

-    wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,

-    wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,

-    ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,

-    wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,

-    ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych  na podłogach i schodach,

-    wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,

-    wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,

-    ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,

-    montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,

-    montaż elementów ślusarskich,

-    wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,

-    wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,

-    wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,

-    wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,

-    wykonanie prac porządkowych,

b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo ? higieniczno ? sanitarnych  oraz  klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,

c)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
  • wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
  • wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
  • wykonanie instalacji hydrantowej,

 

 

d)  roboty elektryczne tj.

  • wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,

    -    wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,

    -    wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,

    -    wykonanie instalacji strukturalnej.

1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45262000-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262350-9, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2015 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa: Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.

 

1.    Zakres robót obejmuje:

1.1. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

-  roboty rozbiórkowe,

-    zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,

-    uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,

-    uzupełnienie tynków wewnętrznych,

-    wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,

-  wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową,

-    wykonanie robót malarskich wewnętrznych  na sufitach i ścianach  w obrębie korytarzy,

-    wykonanie prac porządkowych.

1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45262500-6, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

30.11.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - opis_techniczny.pdf 113,76 KB 2014-06-10 11:21 pobierz
2 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - opis_techniczny.pdf 113,38 KB 2014-06-10 11:20 pobierz
3 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr k5z.pdf 293,05 KB 2014-06-10 11:19 pobierz
4 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 20z.pdf 169,25 KB 2014-06-10 11:19 pobierz
5 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 19z.pdf 315,83 KB 2014-06-10 11:18 pobierz
6 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 16z.pdf 986,13 KB 2014-06-10 11:18 pobierz
7 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 15z.pdf 838,88 KB 2014-06-10 11:17 pobierz
8 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 14z.pdf 667,25 KB 2014-06-10 11:17 pobierz
9 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 13z.pdf 974,98 KB 2014-06-10 11:16 pobierz
10 Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 12z.pdf 1,44 MB 2014-06-10 11:15 pobierz
11 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr k5z.pdf 292,87 KB 2014-06-10 11:13 pobierz
12 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 20z.pdf 188,55 KB 2014-06-10 11:13 pobierz
13 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 19z.pdf 315,49 KB 2014-06-10 11:13 pobierz
14 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 16z.pdf 985,79 KB 2014-06-10 11:12 pobierz
15 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 15z.pdf 951,23 KB 2014-06-10 11:12 pobierz
16 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 14z.pdf 666,76 KB 2014-06-10 11:11 pobierz
17 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 13z.pdf 974,63 KB 2014-06-10 11:10 pobierz
18 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 12z.pdf 1,44 MB 2014-06-10 11:09 pobierz
19 Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - opis_techniczny.pdf 113,38 KB 2014-06-10 11:08 pobierz
20 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 10.06.2014 r.pdf 431,37 KB 2014-06-10 11:07 pobierz
21 modyfikacja siwz 10.06 2014.+ zmodyfikowany wzór umowy.pdf 766,18 KB 2014-06-10 11:07 pobierz
22 odpowiedzi na pytania -10.06 2014 r.pdf 22,53 KB 2014-06-10 11:06 pobierz
23 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 05.06.2014 r.pdf 34,67 KB 2014-06-05 12:22 pobierz
24 modyfikacja siwz 05.06 2014.pdf 37,12 KB 2014-06-05 12:22 pobierz
25 odpowiedzi na pytania -05.06 2014 r.pdf 5,06 MB 2014-06-05 12:21 pobierz
26 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 30.05.2014 r.pdf 35,04 KB 2014-05-30 11:27 pobierz
27 modyfikacja siwz 30.05 2014.pdf 35,45 KB 2014-05-30 11:27 pobierz
28 odpowiedzi na pytania -30.05 2014 r.pdf 68,21 KB 2014-05-30 11:27 pobierz
29 umowa wzór.doc 371 KB 2014-05-19 11:01 pobierz
30 siwz.doc 510 KB 2014-05-19 11:00 pobierz
31 odpowiedzi na pytania -19.05 2014 r.pdf 33,48 KB 2014-05-19 10:59 pobierz
32 Wzór umowy.pdf 700,13 KB 2014-05-09 14:08 pobierz
33 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9.pdf 438,35 KB 2014-05-09 14:07 pobierz
34 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 8.pdf 597,03 KB 2014-05-09 14:07 pobierz
35 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7.pdf 205,28 KB 2014-05-09 14:06 pobierz
36 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 6.pdf 246,16 KB 2014-05-09 14:05 pobierz
37 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 5.pdf 883,56 KB 2014-05-09 14:05 pobierz
38 SIWZ.pdf 1,27 MB 2014-05-09 14:04 pobierz
39 rysunek k6 - załącznik nr 2.3f.pdf 702,9 KB 2014-05-09 14:03 pobierz
40 rysunek k5 - załącznik nr 2.3e.pdf 350,01 KB 2014-05-09 14:03 pobierz
41 rysunek k4 - załącznik nr 2.3d.pdf 749,83 KB 2014-05-09 14:02 pobierz
42 rysunek k3 - załącznik nr 2.3c.pdf 297,22 KB 2014-05-09 14:01 pobierz
43 rysunek k3 - załącznik nr 1.3c.pdf 1,42 MB 2014-05-09 14:01 pobierz
44 rysunek k2 - załącznik nr 2.3b.pdf 180,83 KB 2014-05-09 14:00 pobierz
45 rysunek k2 - załącznik nr 1.3b.pdf 180,67 KB 2014-05-09 13:59 pobierz
46 rysunek k1 - załącznik nr 2.3a.pdf 1,06 MB 2014-05-09 13:59 pobierz
47 rysunek k1 - załącznik nr 1.3a.pdf 2,07 MB 2014-05-09 13:58 pobierz
48 rysunek 30 - załącznik nr 2.1z.pdf 324,44 KB 2014-05-09 13:56 pobierz
49 rysunek 28 - załącznik nr 2.1y.pdf 485,1 KB 2014-05-09 13:56 pobierz
50 rysunek 25 - załącznik nr 2.1w.pdf 290,3 KB 2014-05-09 13:56 pobierz
51 rysunek 25 - załącznik nr 1.1w.pdf 290,3 KB 2014-05-09 13:55 pobierz
52 rysunek 24 - załącznik nr 2.1u.pdf 410,11 KB 2014-05-09 13:54 pobierz
53 rysunek 24 - załącznik nr 1.1u.pdf 410,11 KB 2014-05-09 13:53 pobierz
54 rysunek 23 - załącznik nr 2.1t.pdf 344,64 KB 2014-05-09 13:53 pobierz
55 rysunek 23 - załącznik nr 1.1t.pdf 344,64 KB 2014-05-09 13:52 pobierz
56 rysunek 21 - załącznik nr 2.1s.pdf 345,33 KB 2014-05-09 13:51 pobierz
57 rysunek 21 - załącznik nr 1.1s.pdf 345,33 KB 2014-05-09 13:50 pobierz
58 rysunek 20 - załącznik nr 2.1r.pdf 138,07 KB 2014-05-09 13:50 pobierz
59 rysunek 20 - załącznik nr 1.1r.pdf 138,07 KB 2014-05-09 13:49 pobierz
60 rysunek 19 - załącznik nr 2.1p.pdf 184,13 KB 2014-05-09 13:49 pobierz
61 rysunek 19 - załącznik nr 1.1p.pdf 184,13 KB 2014-05-09 13:48 pobierz
62 rysunek 18 - załącznik nr 2.1o.pdf 141,1 KB 2014-05-09 13:48 pobierz
63 rysunek 18 - załącznik nr 1.1o.pdf 141,1 KB 2014-05-09 13:48 pobierz
64 rysunek 17 - załącznik nr 2.1n.pdf 550,03 KB 2014-05-09 13:47 pobierz
65 rysunek 17 - załącznik nr 1.1n.pdf 550,03 KB 2014-05-09 13:47 pobierz
66 rysunek 16 - załącznik nr 2.1m.pdf 595,15 KB 2014-05-09 13:46 pobierz
67 rysunek 16 - załącznik nr 1.1m.pdf 595,15 KB 2014-05-09 13:45 pobierz
68 rysunek 15 - załącznik nr 2.1ł.pdf 756,95 KB 2014-05-09 13:45 pobierz
69 rysunek 15 - załącznik nr 1.1ł.pdf 756,95 KB 2014-05-09 13:44 pobierz
70 rysunek 14 - załącznik nr 2.1l.pdf 520,5 KB 2014-05-09 13:44 pobierz
71 rysunek 14 - załącznik nr 1.1l.pdf 520,5 KB 2014-05-09 13:43 pobierz
72 rysunek 13 - załącznik nr 2.1k.pdf 767,16 KB 2014-05-09 13:43 pobierz
73 rysunek 13 - załącznik nr 1.1k.pdf 767,16 KB 2014-05-09 13:42 pobierz
74 rysunek 12 - załącznik nr 2.1j.pdf 1,5 MB 2014-05-09 13:41 pobierz
75 rysunek 12 - załącznik nr 1.1j.pdf 1,5 MB 2014-05-09 13:40 pobierz
76 rysunek 11- załącznik nr 1.1i.pdf 1,36 MB 2014-05-09 13:39 pobierz
77 rysunek 11 - załącznik nr 2.1i.pdf 1,36 MB 2014-05-09 13:38 pobierz
78 rysunek 10 - załącznik nr 2.1h.pdf 1,45 MB 2014-05-09 13:37 pobierz
79 rysunek 10 - załącznik nr 1.1h.pdf 1,45 MB 2014-05-09 13:36 pobierz
80 rysunek 9 - załącznik nr 4.1d.pdf 312,73 KB 2014-05-09 13:34 pobierz
81 rysunek 9 - załącznik nr 3.1d.pdf 312,73 KB 2014-05-09 13:34 pobierz
82 rysunek 9 - załącznik nr 2.1g.pdf 236,45 KB 2014-05-09 13:34 pobierz
83 rysunek 9 - załącznik nr 1.1g.pdf 236,45 KB 2014-05-09 13:33 pobierz
84 rysunek 8S - załącznik nr 2.4f.pdf 100,54 KB 2014-05-09 13:33 pobierz
85 rysunek 8 - załącznik nr 2.1f.pdf 156,14 KB 2014-05-09 13:33 pobierz
86 rysunek 8 - załącznik nr 1.1f.pdf 156,14 KB 2014-05-09 13:32 pobierz
87 rysunek 7 - załącznik nr 4.1c.pdf 130,4 KB 2014-05-09 13:32 pobierz
88 rysunek 7 - załącznik nr 3.1c.pdf 130,4 KB 2014-05-09 13:32 pobierz
89 rysunek 7 - załącznik nr 2.1e.pdf 230,49 KB 2014-05-09 13:31 pobierz
90 rysunek 7 - załącznik nr 1.1e.pdf 230,49 KB 2014-05-09 13:31 pobierz
91 rysunek 6 - załącznik nr 2.1d.pdf 94,55 KB 2014-05-09 13:30 pobierz
92 rysunek 6 - załącznik nr 1.1d.pdf 94,55 KB 2014-05-09 13:30 pobierz
93 rysunek 5S - załącznik nr 2.4e.pdf 90,34 KB 2014-05-09 13:30 pobierz
94 rysunek 5 - załącznik nr 4.1b.pdf 101,12 KB 2014-05-09 13:30 pobierz
95 rysunek 5 - załącznik nr 3.1b.pdf 101,12 KB 2014-05-09 13:29 pobierz
96 rysunek 5 - załącznik nr 2.1c.pdf 117,07 KB 2014-05-09 13:29 pobierz
97 rysunek 5 - załącznik nr 1.1c.pdf 117,07 KB 2014-05-09 13:29 pobierz
98 rysunek 4S - załącznik nr 2.4d.pdf 132,8 KB 2014-05-09 13:29 pobierz
99 rysunek 4 - załącznik nr 2.1b.pdf 167 KB 2014-05-09 13:28 pobierz
100 rysunek 4 - załącznik nr 1.1b.pdf 167 KB 2014-05-09 13:28 pobierz
101 rysunek 3S - załącznik nr 2.4c.pdf 86,68 KB 2014-05-09 13:28 pobierz
102 rysunek 3 - załącznik nr 4.1a.pdf 106,83 KB 2014-05-09 13:27 pobierz
103 rysunek 3 - załącznik nr 3.1a.pdf 106,83 KB 2014-05-09 13:27 pobierz
104 rysunek 3 - załącznik nr 2.1a.pdf 407,64 KB 2014-05-09 13:27 pobierz
105 rysunek 3 - załącznik nr 1.1a.pdf 407,64 KB 2014-05-09 13:26 pobierz
106 rysunek 2S - załącznik nr 2.4b.pdf 59,21 KB 2014-05-09 13:25 pobierz
107 rysunek 2S - załącznik nr 1.4b.pdf 132,8 KB 2014-05-09 13:25 pobierz
108 rysunek 1S - załącznik nr 2.4a.pdf 336,1 KB 2014-05-09 13:25 pobierz
109 rysunek 1S - załącznik nr 1.4a.pdf 336,1 KB 2014-05-09 13:24 pobierz
110 Projekt budowlany- załącznik nr 3.pdf 737,13 KB 2014-05-09 13:24 pobierz
111 Projekt budowlany- załącznik nr 1.5.pdf 2,67 MB 2014-05-09 13:23 pobierz
112 Projekt budowlany- załącznik nr 1.4.pdf 568,43 KB 2014-05-09 13:21 pobierz
113 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3.pdf 1,57 MB 2014-05-09 13:21 pobierz
114 Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.pdf 731,17 KB 2014-05-09 13:20 pobierz
115 Projekt budowlany- załącznik nr 1 i 1.1.pdf 948,63 KB 2014-05-09 13:19 pobierz
116 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 4.pdf 733,82 KB 2014-05-09 13:18 pobierz
117 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.5.pdf 2,67 MB 2014-05-09 13:18 pobierz
118 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.4.pdf 590,49 KB 2014-05-09 13:16 pobierz
119 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.3.pdf 1,55 MB 2014-05-09 13:07 pobierz
120 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.2.pdf 809,23 KB 2014-05-09 13:06 pobierz
121 Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2 i 2.1.pdf 1,25 MB 2014-05-09 13:05 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2014-05-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2014-05-09 13:00