Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-07-03
Informuję, że w dniu 03.07.2014 r. zostały podpisane przez zamawiajacego umowy:- na zadanie 1 ze Starogardzkim Przedsiębiorstwem Budowlanym S-BUD S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Cejnowy 27 z ceną oferty 4 672 401,12 z VAT - em.
- na zadanie 2 z Przedsiębiorstwem Budowlanym EKOBUD Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9, z ceną oferty 88 354,86 zł z VAT - em.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-06-27
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 Starogardzkiego Przedsiębiorstwa Budowlanego ?S-BUD? S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Cejnowy 27 z ceną oferty 4 672 401,12 z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9, z ceną oferty 88 354,86 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
KONSORCJUM FIRM: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Sikorskiego 2C DEKPOL S.A. 83-251 Pinczyn, ul. Gajowa 31 |
Zadanie 1 ? 8 038 598,58 zł |
2 |
KONSORCJUM FIRM: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12 SKAT Firma Handlowa Budowlano- Usługowa Roman Sawicki 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Feliksa Nowowiejskiego 24A |
Zadanie 1 ? 4 724 522,21 zł Zadanie 2 ? 94 948,92 zł
|
3 |
PRZEDSIEBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE JT Cydejko Sp.j. 83-031 Łegowo, Cieplewo, ul. Rzeczna 6 |
Zadanie 1 ? 6 297 600,00 zł |
4 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
|
Zadanie 1 ? 6 223 521,25 zł Zadanie 2 ? 88 354,86 zł
|
5 |
Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane ?S-BUD? S.A. 83-200 Starogard Gdański, ul. Cejnowy 27 |
Zadanie 1 ? 4 672 401,12 zł
|
6 |
FIRMA MAJSTER BUD Oskar Wasilewski 83-031 Łęgowo ul. Krótka 9 |
Zadanie 1 ? 4 716 179,91 zł |
7 |
PHU ?LABAR? Lech Labudda 80-292 Gdańsk ul. Niedźwiednik 20 |
Zadanie 1 ? 5 999 940,00 zł Zadanie 2 ? 147 600,00 zł
|
8 |
Przedsiębiorstwo ?ECOZET? Mirosław Zblewski 83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 18 |
Zadanie 1 ? 5 861 670,17 zł |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Zadanie 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
1 |
58,12 |
58,12 |
2 |
98,90 |
98,90 |
3 |
74,19 |
74,19 |
4 |
75,08 |
75,08 |
5 |
100,00 |
100,00 |
7 |
77,87 |
77,87 |
8 |
79,67 |
79,71 |
Zadanie 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
2 |
93,06 |
93,06 |
4 |
100,00 |
100,00 |
7 |
59,86 |
59,86 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 02.07.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku do wymogów p.poż.
Budynek warsztatowo-archiwalny jest budynkiem jednokondygnacyjnym przylegającym ścianą szczytową do budynku biurowego czterokondygnacyjnego. W budynku zlokalizowane są warsztaty samochodowe, magazyny GZNK oraz węzeł cieplny. Część powierzchni wykorzystana jest na archiwum. Budynek częściowo jest podpiwniczony, przykryty stropodachem nie wentylowanym z płyt panwiowych z świetlikami dachowymi, o konstrukcji stalowej.
Konstrukcja budynku:
- budynek typu halowego,
- konstrukcja nośna żelbetowa,
- dźwigary strunobetonowe o rozpiętości 18 m oparte na żelbetowych słupach,
- na dźwigarach oparte są płyty dachowe żebrowe, żelbetowe, prefabrykowane o rozpiętości 6 m,
- dach wielospadowy kryty papą,
- posadzki usytuowane 5-10 cm powyżej terenu,
- ściany osłonowe zewnętrzne oraz wewnętrzne wykonane z cegły kratówki i otynkowane.
W budynku w części biurowej przewiduje się stanowiska pracy dla 8 pracowników biurowych.
Przy pomieszczeniach biurowych zaprojektowano zaplecze socjalne wraz z pomieszczeniami WC oraz pomieszczenia dla służb porządkowych ? sprzątaczek z szatnią i węzłem sanitarnym.
Budynek ?B? Zarządu GZNK-SZB jest budynkiem biurowym czterokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, przekrytym stropodachem nie wentylowanym, z pokryciem dachowym z papy.
Budynek warsztatowo-archiwalny.
Powierzchnia zabudowy budynku - 2 016,22 m2
Powierzchnia użytkowa budynku - 1 872,54 m2
Kubatura budynku - 14 280,00 m3
- Zakres robót obejmuje:
2.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
- wykonanie elementów konstrukcyjnych,
- wykonanie nadproży,
- uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
- wykonanie wieńców na ścianach działowych,
- wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
- montaż sufitu podwieszonego,
- montaż ścianek działowych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
- wykonanie izolacji pionowej ścian,
- docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
- wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
- wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
- montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram
garażowych,
- montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż nawiewników okiennych,
- wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
- ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych na podłogach i schodach,
- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,
- ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
- montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
- montaż elementów ślusarskich,
- wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
- wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,
- wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
- wykonanie prac porządkowych,
b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo ? higieniczno ? sanitarnych oraz klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
c) roboty sanitarne tj.
- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
- wykonanie instalacji hydrantowej,
d) roboty elektryczne tj.
- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
- wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,
- wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
- wykonanie instalacji strukturalnej.
2.2. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
- wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i
malowaniem farbą silikatową,
- wykonanie robót malarskich wewnętrznych na sufitach i ścianach w obrębie korytarzy,
- wykonanie prac porządkowych,
2.3. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z aluminium lub PCV oraz drzwi określone są w punkcie 2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane. Okna drzwi i bramy - załącznik nr 5 rozdział XVI.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 1 do siwz.
a) architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 3 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut przyziemia ? załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 4 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut dachu ? załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 5 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - przekrój A-A ? załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 6 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - przekrój B-B ? załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 7 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 8 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 9 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 1.1g do siwz,
- rysunek 10 ? projekt budowlany ? architektura - rzut piwnic i fundamentów ? załącznik nr 1.1h do siwz,
- rysunek 11 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? załącznik nr 1.1i do siwz,
- rysunek 12 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?0,00 ? załącznik nr 1.1j do siwz,
- rysunek 13 ? projekt budowlany ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?3,10 ? załącznik nr 1.1k do siwz,
- rysunek 14 ? projekt budowlany ? architektura - rzut dachu ? załącznik nr 1.1l do siwz,
- rysunek 15 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój A-A ? załącznik nr 1.1ł do siwz,
- rysunek 16 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój B-B ? załącznik nr 1.1m do siwz,
- rysunek 17 ? projekt budowlany ? architektura - przekrój B?-B? ? załącznik nr 1.1n do siwz,
- rysunek 18 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 1.1o do siwz,
- rysunek 19 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 1.1p do siwz,
- rysunek 20 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 1.1r do siwz,
- rysunek 21 ? projekt budowlany ? architektura - elewacja frontowa - płn.? kolorystyka elewacji ? załącznik nr 1.1s do siwz,
- rysunek 23 ? projekt budowlany ? architektura ? zestawienie drzwi i bram ? załącznik nr 1.1t do siwz,
- rysunek 24 ? projekt budowlany ? architektura - rzut pomieszczeń biurowych ? załącznik nr 1.1u do siwz,
- rysunek 25 ? projekt budowlany ? architektura - rzut sufitu podwieszanego ? załącznik nr 1.1w do siwz,
b) konstrukcje - załącznik nr 1.2 do siwz.
c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 1.3 do siwz:
- rysunek k/1 ? projekt budowlany ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut parteru ? załącznik nr 1.3a do siwz,
- rysunek k/2 ? projekt budowlany ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut dachu ? załącznik nr 1.3b do siwz,
- rysunek k/3 ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut parteru woda technologiczna ? załącznik nr 1.3c do siwz,
d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4 do siwz:
- rysunek 1/S ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut przyziemia ? załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek 2/S ? projekt budowlany ? sanitarny ? rzut przyziemia (fragment) ? załącznik nr 1.4b do siwz,
e) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.5 do siwz.
- Projekt budowlano - wykonawczy. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 2 do siwz.
a) architektura - załącznik nr 2.1 do siwz:
- rysunek 3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut przyziemia ? załącznik nr 2.1a do siwz,
- rysunek 4 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut dachu ? załącznik nr 2.1b do siwz,
- rysunek 5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - przekrój A-A ? załącznik nr 2.1c do siwz,
- rysunek 6 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - przekrój B-B ? załącznik nr 2.1d do siwz,
- rysunek 7 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 2.1e do siwz,
- rysunek 8 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 2.1f do siwz,
- rysunek 9 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 2.1g do siwz,
- rysunek 10 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut piwnic i fundamentów ?
załącznik nr 2.1h do siwz,
- rysunek 11 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? załącznik nr 2.1i do siwz,
- rysunek 12 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?0,00 ?
załącznik nr 2.1j do siwz,
- rysunek 13 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut przyziemia ? poziom ?3,10 ? załącznik nr 2.1k do siwz,
- rysunek 14 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut dachu ? załącznik nr 2.1l do siwz,
- rysunek 15 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój A-A ? załącznik nr 2.1ł do siwz,
- rysunek 16 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój B-B ? załącznik nr 2.1m do siwz,
- rysunek 17 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - przekrój B?-B? ? załącznik nr 2.1n do siwz,
- rysunek 18 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja frontowa - płn. ? załącznik nr 2.1o do siwz,
- rysunek 19 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja szczytowa ? wsch. ? załącznik nr 2.1p do siwz,
- rysunek 20 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja tylna - płd. ? załącznik nr 2.1r do siwz,
- rysunek 21 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - elewacja frontowa - płn.? kolorystyka elewacji ? załącznik nr 2.1s do siwz,
- rysunek 23 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? zestawienie drzwi i bram ? załącznik nr 2.1t do siwz,
- rysunek 24 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut pomieszczeń biurowych ? załącznik nr 2.1u do siwz,
- rysunek 25 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut sufitu podwieszanego ? załącznik nr 2.1w do siwz,
- rysunek 28 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? zadaszenie w elewacji frontowej nad wejściami ? załącznik nr 2.1y do siwz,
- rysunek 30 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? ogrodzenie systemowe ? załącznik nr 2.1z do siwz,
b) konstrukcje - załącznik nr 2.2 do siwz.
c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 2.3 do siwz:
- rysunek k/1 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut parteru ? załącznik nr 2.3a do siwz,
- rysunek k/2 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Rzut dachu ? załącznik nr 2.3b do siwz,
- rysunek k/3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Przekrój W1-W1 ? załącznik nr 2.3c do siwz,
- rysunek k/4 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut parteru woda technologiczna ? załącznik nr 2.3d do siwz,
- rysunek k/5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja Schematy hydrauliczne ? załącznik nr 2.3e do siwz,
- rysunek k/6 ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? klimatyzacja rozmieszczenie żaluzji napowietrzających ? załącznik nr 2.3f do siwz,
d) instalacje sanitarne - załącznik nr 2.4 do siwz:
- rysunek 1/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut przyziemia ? załącznik nr 2.4a do siwz,
- rysunek 2/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? aksonometryczne rozwinięcie instalacji hydrantowej ? załącznik nr 2.4b do siwz,
- rysunek 3/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rozwinięcie kanalizacji deszczowej ? załącznik nr 2.4c do siwz,
- rysunek 4/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rzut przyziemia (fragment) ? załącznik nr 2.4d do siwz,
- rysunek 5/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej ? załącznik nr 2.4e do siwz,
- rysunek 8/S ? projekt budowlano-wykonawczy ? sanitarny ? schemat instalacji c.o. ? załącznik nr 2.4f do siwz,
e) instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5 do siwz.
- Projekt budowlany. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 3 do siwz.
- rysunek 3 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 3.1a do siwz,
- rysunek 5 ? projekt budowlany ? inwentaryzacja ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 3.1b do siwz,
- rysunek 7 ? projekt budowlany ? architektura - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 3.1c do siwz,
- rysunek 9 ? projekt budowlany ? architektura ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 3.1d do siwz,
- Projekt budowlano - wykonawczy. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 4 do siwz.
- rysunek 3 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 4.1a do siwz,
- rysunek 5 ? projekt budowlano-wykonawczy ? inwentaryzacja ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 4.1b do siwz,
- rysunek 7 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura - rzut piętra ? kondygnacja powtarzalna ? załącznik nr 4.1c do siwz,
- rysunek 9 ? projekt budowlano-wykonawczy ? architektura ? elewacja i przekrój B-B ? załącznik nr 4.1d do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74. Roboty budowlane - załącznik nr 5 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty instalacyjne. Instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowo-magazynowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 na archiwum GZNK SZB i UM Gdańsk. Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji - załącznik nr 7 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na budynek archiwum w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74. Roboty instalacji elektrycznych - załącznik nr 8 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku Zarządu ?B? GZNK-SZB przy ul Partyzantów 74 do wymogów p.poż. Roboty budowlane - załącznik nr 9 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45262000-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262350-9, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 101 500,00 zł, w tym:
zadanie 1 - 100 000,00 zł,
zadanie 2 - 1 500,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert
w przypadku składania oferty:
na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
na zadanie 2:
- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
w przypadku składania oferty:
na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
10 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
- 6 osobami do wykonywania robót.
na zadanie 2:
3 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 2 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
w przypadku składania oferty:
- na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2 - 6 000 000,00 zł,
- na zadanie 2 - 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane
polegające na:
w przypadku składania oferty:
na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
na zadanie 2:
- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat na zadanie 1 i 2 i gwarancji jakości na montowane urządzenia na okres minimum 3 lat zgodnie z Ustawą Kodeks Cywilny Dział III Gwarancje jakości na zadanie 1,
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
2) Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4) Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 184,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.06.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 01.07.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 02.06.2014 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.05.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje:
1.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
- wykonanie elementów konstrukcyjnych,
- wykonanie nadproży,
- uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
- wykonanie wieńców na ścianach działowych,
- wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
- montaż sufitu podwieszonego,
- montaż ścianek działowych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
- wykonanie izolacji pionowej ścian,
- docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
- wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
- wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
- montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram
garażowych,
- montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż nawiewników okiennych,
- wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
- ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych na podłogach i schodach,
- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,
- ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
- montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
- montaż elementów ślusarskich,
- wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
- wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,
- wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
- wykonanie prac porządkowych,
b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo ? higieniczno ? sanitarnych oraz klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
c) roboty sanitarne tj.
- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
- wykonanie instalacji hydrantowej,
d) roboty elektryczne tj.
- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
- wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,
- wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
- wykonanie instalacji strukturalnej.
1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45262000-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262350-9, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2015 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku ?B? Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
- wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową,
- wykonanie robót malarskich wewnętrznych na sufitach i ścianach w obrębie korytarzy,
- wykonanie prac porządkowych.
1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45262500-6, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
30.11.2014 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - opis_techniczny.pdf | 113,76 KB | 2014-06-10 11:21 | pobierz |
2 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - opis_techniczny.pdf | 113,38 KB | 2014-06-10 11:20 | pobierz |
3 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr k5z.pdf | 293,05 KB | 2014-06-10 11:19 | pobierz |
4 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 20z.pdf | 169,25 KB | 2014-06-10 11:19 | pobierz |
5 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 19z.pdf | 315,83 KB | 2014-06-10 11:18 | pobierz |
6 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 16z.pdf | 986,13 KB | 2014-06-10 11:18 | pobierz |
7 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 15z.pdf | 838,88 KB | 2014-06-10 11:17 | pobierz |
8 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 14z.pdf | 667,25 KB | 2014-06-10 11:17 | pobierz |
9 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 13z.pdf | 974,98 KB | 2014-06-10 11:16 | pobierz |
10 | Projekt wykonawczy- modyfikacja - załącznik nr 2z - rys. nr 12z.pdf | 1,44 MB | 2014-06-10 11:15 | pobierz |
11 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr k5z.pdf | 292,87 KB | 2014-06-10 11:13 | pobierz |
12 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 20z.pdf | 188,55 KB | 2014-06-10 11:13 | pobierz |
13 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 19z.pdf | 315,49 KB | 2014-06-10 11:13 | pobierz |
14 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 16z.pdf | 985,79 KB | 2014-06-10 11:12 | pobierz |
15 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 15z.pdf | 951,23 KB | 2014-06-10 11:12 | pobierz |
16 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 14z.pdf | 666,76 KB | 2014-06-10 11:11 | pobierz |
17 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 13z.pdf | 974,63 KB | 2014-06-10 11:10 | pobierz |
18 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - rys. nr 12z.pdf | 1,44 MB | 2014-06-10 11:09 | pobierz |
19 | Projekt budowlany- modyfikacja - załącznik nr 1z - opis_techniczny.pdf | 113,38 KB | 2014-06-10 11:08 | pobierz |
20 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 10.06.2014 r.pdf | 431,37 KB | 2014-06-10 11:07 | pobierz |
21 | modyfikacja siwz 10.06 2014.+ zmodyfikowany wzór umowy.pdf | 766,18 KB | 2014-06-10 11:07 | pobierz |
22 | odpowiedzi na pytania -10.06 2014 r.pdf | 22,53 KB | 2014-06-10 11:06 | pobierz |
23 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 05.06.2014 r.pdf | 34,67 KB | 2014-06-05 12:22 | pobierz |
24 | modyfikacja siwz 05.06 2014.pdf | 37,12 KB | 2014-06-05 12:22 | pobierz |
25 | odpowiedzi na pytania -05.06 2014 r.pdf | 5,06 MB | 2014-06-05 12:21 | pobierz |
26 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 30.05.2014 r.pdf | 35,04 KB | 2014-05-30 11:27 | pobierz |
27 | modyfikacja siwz 30.05 2014.pdf | 35,45 KB | 2014-05-30 11:27 | pobierz |
28 | odpowiedzi na pytania -30.05 2014 r.pdf | 68,21 KB | 2014-05-30 11:27 | pobierz |
29 | umowa wzór.doc | 371 KB | 2014-05-19 11:01 | pobierz |
30 | siwz.doc | 510 KB | 2014-05-19 11:00 | pobierz |
31 | odpowiedzi na pytania -19.05 2014 r.pdf | 33,48 KB | 2014-05-19 10:59 | pobierz |
32 | Wzór umowy.pdf | 700,13 KB | 2014-05-09 14:08 | pobierz |
33 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9.pdf | 438,35 KB | 2014-05-09 14:07 | pobierz |
34 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 8.pdf | 597,03 KB | 2014-05-09 14:07 | pobierz |
35 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7.pdf | 205,28 KB | 2014-05-09 14:06 | pobierz |
36 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 6.pdf | 246,16 KB | 2014-05-09 14:05 | pobierz |
37 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 5.pdf | 883,56 KB | 2014-05-09 14:05 | pobierz |
38 | SIWZ.pdf | 1,27 MB | 2014-05-09 14:04 | pobierz |
39 | rysunek k6 - załącznik nr 2.3f.pdf | 702,9 KB | 2014-05-09 14:03 | pobierz |
40 | rysunek k5 - załącznik nr 2.3e.pdf | 350,01 KB | 2014-05-09 14:03 | pobierz |
41 | rysunek k4 - załącznik nr 2.3d.pdf | 749,83 KB | 2014-05-09 14:02 | pobierz |
42 | rysunek k3 - załącznik nr 2.3c.pdf | 297,22 KB | 2014-05-09 14:01 | pobierz |
43 | rysunek k3 - załącznik nr 1.3c.pdf | 1,42 MB | 2014-05-09 14:01 | pobierz |
44 | rysunek k2 - załącznik nr 2.3b.pdf | 180,83 KB | 2014-05-09 14:00 | pobierz |
45 | rysunek k2 - załącznik nr 1.3b.pdf | 180,67 KB | 2014-05-09 13:59 | pobierz |
46 | rysunek k1 - załącznik nr 2.3a.pdf | 1,06 MB | 2014-05-09 13:59 | pobierz |
47 | rysunek k1 - załącznik nr 1.3a.pdf | 2,07 MB | 2014-05-09 13:58 | pobierz |
48 | rysunek 30 - załącznik nr 2.1z.pdf | 324,44 KB | 2014-05-09 13:56 | pobierz |
49 | rysunek 28 - załącznik nr 2.1y.pdf | 485,1 KB | 2014-05-09 13:56 | pobierz |
50 | rysunek 25 - załącznik nr 2.1w.pdf | 290,3 KB | 2014-05-09 13:56 | pobierz |
51 | rysunek 25 - załącznik nr 1.1w.pdf | 290,3 KB | 2014-05-09 13:55 | pobierz |
52 | rysunek 24 - załącznik nr 2.1u.pdf | 410,11 KB | 2014-05-09 13:54 | pobierz |
53 | rysunek 24 - załącznik nr 1.1u.pdf | 410,11 KB | 2014-05-09 13:53 | pobierz |
54 | rysunek 23 - załącznik nr 2.1t.pdf | 344,64 KB | 2014-05-09 13:53 | pobierz |
55 | rysunek 23 - załącznik nr 1.1t.pdf | 344,64 KB | 2014-05-09 13:52 | pobierz |
56 | rysunek 21 - załącznik nr 2.1s.pdf | 345,33 KB | 2014-05-09 13:51 | pobierz |
57 | rysunek 21 - załącznik nr 1.1s.pdf | 345,33 KB | 2014-05-09 13:50 | pobierz |
58 | rysunek 20 - załącznik nr 2.1r.pdf | 138,07 KB | 2014-05-09 13:50 | pobierz |
59 | rysunek 20 - załącznik nr 1.1r.pdf | 138,07 KB | 2014-05-09 13:49 | pobierz |
60 | rysunek 19 - załącznik nr 2.1p.pdf | 184,13 KB | 2014-05-09 13:49 | pobierz |
61 | rysunek 19 - załącznik nr 1.1p.pdf | 184,13 KB | 2014-05-09 13:48 | pobierz |
62 | rysunek 18 - załącznik nr 2.1o.pdf | 141,1 KB | 2014-05-09 13:48 | pobierz |
63 | rysunek 18 - załącznik nr 1.1o.pdf | 141,1 KB | 2014-05-09 13:48 | pobierz |
64 | rysunek 17 - załącznik nr 2.1n.pdf | 550,03 KB | 2014-05-09 13:47 | pobierz |
65 | rysunek 17 - załącznik nr 1.1n.pdf | 550,03 KB | 2014-05-09 13:47 | pobierz |
66 | rysunek 16 - załącznik nr 2.1m.pdf | 595,15 KB | 2014-05-09 13:46 | pobierz |
67 | rysunek 16 - załącznik nr 1.1m.pdf | 595,15 KB | 2014-05-09 13:45 | pobierz |
68 | rysunek 15 - załącznik nr 2.1ł.pdf | 756,95 KB | 2014-05-09 13:45 | pobierz |
69 | rysunek 15 - załącznik nr 1.1ł.pdf | 756,95 KB | 2014-05-09 13:44 | pobierz |
70 | rysunek 14 - załącznik nr 2.1l.pdf | 520,5 KB | 2014-05-09 13:44 | pobierz |
71 | rysunek 14 - załącznik nr 1.1l.pdf | 520,5 KB | 2014-05-09 13:43 | pobierz |
72 | rysunek 13 - załącznik nr 2.1k.pdf | 767,16 KB | 2014-05-09 13:43 | pobierz |
73 | rysunek 13 - załącznik nr 1.1k.pdf | 767,16 KB | 2014-05-09 13:42 | pobierz |
74 | rysunek 12 - załącznik nr 2.1j.pdf | 1,5 MB | 2014-05-09 13:41 | pobierz |
75 | rysunek 12 - załącznik nr 1.1j.pdf | 1,5 MB | 2014-05-09 13:40 | pobierz |
76 | rysunek 11- załącznik nr 1.1i.pdf | 1,36 MB | 2014-05-09 13:39 | pobierz |
77 | rysunek 11 - załącznik nr 2.1i.pdf | 1,36 MB | 2014-05-09 13:38 | pobierz |
78 | rysunek 10 - załącznik nr 2.1h.pdf | 1,45 MB | 2014-05-09 13:37 | pobierz |
79 | rysunek 10 - załącznik nr 1.1h.pdf | 1,45 MB | 2014-05-09 13:36 | pobierz |
80 | rysunek 9 - załącznik nr 4.1d.pdf | 312,73 KB | 2014-05-09 13:34 | pobierz |
81 | rysunek 9 - załącznik nr 3.1d.pdf | 312,73 KB | 2014-05-09 13:34 | pobierz |
82 | rysunek 9 - załącznik nr 2.1g.pdf | 236,45 KB | 2014-05-09 13:34 | pobierz |
83 | rysunek 9 - załącznik nr 1.1g.pdf | 236,45 KB | 2014-05-09 13:33 | pobierz |
84 | rysunek 8S - załącznik nr 2.4f.pdf | 100,54 KB | 2014-05-09 13:33 | pobierz |
85 | rysunek 8 - załącznik nr 2.1f.pdf | 156,14 KB | 2014-05-09 13:33 | pobierz |
86 | rysunek 8 - załącznik nr 1.1f.pdf | 156,14 KB | 2014-05-09 13:32 | pobierz |
87 | rysunek 7 - załącznik nr 4.1c.pdf | 130,4 KB | 2014-05-09 13:32 | pobierz |
88 | rysunek 7 - załącznik nr 3.1c.pdf | 130,4 KB | 2014-05-09 13:32 | pobierz |
89 | rysunek 7 - załącznik nr 2.1e.pdf | 230,49 KB | 2014-05-09 13:31 | pobierz |
90 | rysunek 7 - załącznik nr 1.1e.pdf | 230,49 KB | 2014-05-09 13:31 | pobierz |
91 | rysunek 6 - załącznik nr 2.1d.pdf | 94,55 KB | 2014-05-09 13:30 | pobierz |
92 | rysunek 6 - załącznik nr 1.1d.pdf | 94,55 KB | 2014-05-09 13:30 | pobierz |
93 | rysunek 5S - załącznik nr 2.4e.pdf | 90,34 KB | 2014-05-09 13:30 | pobierz |
94 | rysunek 5 - załącznik nr 4.1b.pdf | 101,12 KB | 2014-05-09 13:30 | pobierz |
95 | rysunek 5 - załącznik nr 3.1b.pdf | 101,12 KB | 2014-05-09 13:29 | pobierz |
96 | rysunek 5 - załącznik nr 2.1c.pdf | 117,07 KB | 2014-05-09 13:29 | pobierz |
97 | rysunek 5 - załącznik nr 1.1c.pdf | 117,07 KB | 2014-05-09 13:29 | pobierz |
98 | rysunek 4S - załącznik nr 2.4d.pdf | 132,8 KB | 2014-05-09 13:29 | pobierz |
99 | rysunek 4 - załącznik nr 2.1b.pdf | 167 KB | 2014-05-09 13:28 | pobierz |
100 | rysunek 4 - załącznik nr 1.1b.pdf | 167 KB | 2014-05-09 13:28 | pobierz |
101 | rysunek 3S - załącznik nr 2.4c.pdf | 86,68 KB | 2014-05-09 13:28 | pobierz |
102 | rysunek 3 - załącznik nr 4.1a.pdf | 106,83 KB | 2014-05-09 13:27 | pobierz |
103 | rysunek 3 - załącznik nr 3.1a.pdf | 106,83 KB | 2014-05-09 13:27 | pobierz |
104 | rysunek 3 - załącznik nr 2.1a.pdf | 407,64 KB | 2014-05-09 13:27 | pobierz |
105 | rysunek 3 - załącznik nr 1.1a.pdf | 407,64 KB | 2014-05-09 13:26 | pobierz |
106 | rysunek 2S - załącznik nr 2.4b.pdf | 59,21 KB | 2014-05-09 13:25 | pobierz |
107 | rysunek 2S - załącznik nr 1.4b.pdf | 132,8 KB | 2014-05-09 13:25 | pobierz |
108 | rysunek 1S - załącznik nr 2.4a.pdf | 336,1 KB | 2014-05-09 13:25 | pobierz |
109 | rysunek 1S - załącznik nr 1.4a.pdf | 336,1 KB | 2014-05-09 13:24 | pobierz |
110 | Projekt budowlany- załącznik nr 3.pdf | 737,13 KB | 2014-05-09 13:24 | pobierz |
111 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.5.pdf | 2,67 MB | 2014-05-09 13:23 | pobierz |
112 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.4.pdf | 568,43 KB | 2014-05-09 13:21 | pobierz |
113 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3.pdf | 1,57 MB | 2014-05-09 13:21 | pobierz |
114 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.pdf | 731,17 KB | 2014-05-09 13:20 | pobierz |
115 | Projekt budowlany- załącznik nr 1 i 1.1.pdf | 948,63 KB | 2014-05-09 13:19 | pobierz |
116 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 4.pdf | 733,82 KB | 2014-05-09 13:18 | pobierz |
117 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.5.pdf | 2,67 MB | 2014-05-09 13:18 | pobierz |
118 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.4.pdf | 590,49 KB | 2014-05-09 13:16 | pobierz |
119 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.3.pdf | 1,55 MB | 2014-05-09 13:07 | pobierz |
120 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2.2.pdf | 809,23 KB | 2014-05-09 13:06 | pobierz |
121 | Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2 i 2.1.pdf | 1,25 MB | 2014-05-09 13:05 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2014-05-09 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2014-05-09 13:00 |