wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455 i 371 A, Hynka 4, Litewska 3 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-06-13
Informuję, że w dniu 13.06.2014 r zostały podpisane przez zamawiajacego umowy:na zadaniu 1 - z firmą TRANSTOL Sławomir Kalinowski z siedzibą w Ostródzie, Wałdowo 7/1 na kwotę 74 846,40 zł brutto.
na zadaniu 2 - z firmą Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C. E. J. Zarembscy z siedzibą w Trąbkach Wielkich przy ul. Pocztowej 6 , na kwotę 28 700,00 zł brutto.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-06-10
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
na zadaniu 1 ? ofertę nr 3 firmy ?TRANSTOL? Sławomir Kalinowski z siedziba w Ostródzie, Wałdowo 7/1 z ceną brutto 74 846,40 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.
na zadaniu 2 - najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C. E. J. Zarembscy z siedzibą w Trąbkach Wielkich przy ul. Pocztowej 6 , z ceną brutto 28 700,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
OKRÓJ Zdzisław Okrój 83-305 Pomieczyno, Barwik ul. Słoneczna 8 |
Zadanie 2 - 56 984,87 |
2 |
Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C. E. J. Zarembscy 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6 |
Zadanie 2 - 28 700,00 |
3 |
?TRANSTOL? Sławomir Kalinowski 14-100 Ostróda, Wałdowo 7/1 |
Zadanie 1 ? 74 846,40 Zadanie 2 ? 49 200,00
|
4 |
?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o. 80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4 |
Zadanie 2 - 41 697,00 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert na zadaniu 2:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
1 |
50,36 |
50,36 |
2 |
100,00 |
100,00 |
3 |
58,33 |
58,33 |
4 |
68,83 |
68,83 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 10.06.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455 i 371 A, Hynka 4, Litewska 3 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
- budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dawna szkoła) położonych przy ul. Benzynowej 12 w Gdańsku na terenie działki nr 216/2 obręb 300,
- dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Brzegi 41 w Gdańsku na działce nr 39/2 i 40/6 obr. 221,
- budynku mieszkalnego jednorodzinnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 455 w Gdańsku na działce numer 20/1, obręb 312 wraz z zabezpieczeniem ściany sąsiedniego budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 453,
- budynku mieszkalnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371A w Gdańsku na działce numer 24/10 obręb 310,
- budynku mieszkalnego wraz z komórkami gospodarczymi położonego przy ul. Litewskiej 3 w Gdańsku na działce nr 4/1 obręb 101,
- budynku magazynowo ? gospodarczego zlokalizowanego na terenie działki nr 238/15 obręb 33 przy ul. Hynka 4 w Gdańsku wraz z rozebraniem chodników, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, murków ceglanych, licowania z kamienia.
Łączna kubatura budynków do rozbiórki ? 4 505,09 m3.
Łączna kubatura budynków gospodarczych do rozbiórki ? 240,00 m3.
Łączna kubatura komórek gospodarczych do rozbiórki ? 40,00 m3.
Łączna kubatura murków ceglanych do rozbiórki ? 7,85 m3.
Łączna powierzchnia schodów z płyt chodnikowych do rozbiórki ? 15,20 m2.
Łączna powierzchnia nawierzchni płyt drogowych betonowych do rozbiórki ? 130,00 m2.
Łączna powierzchnia licowania z kamienia do rozbiórki ? 4,75 m2.
- Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
- ul. Benzynowa 12
kubatura budynku - 1 886,00 m3,
powierzchnia zabudowy - 266,00 m2,
szerokość głównej elewacji - 23,52 m,
wysokość ? do kalenicy około - 10,45 m,
rodzaj zabudowy - wolnostojąca,
ilość kondygnacji - 1 pełna kondygnacja nadziemna oraz poddasze użytkowe, częściowe podpiwniczenie,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany kryty dachówką ceramiczną i betonową, lukarny kryte papą,
- ul. Brzegi 41
Obiektami do rozbiórki są 2 budynki gospodarcze, parterowy i parterowy z poddaszem, które do siebie przylegają.
kubatura budynku - 240 m3,
powierzchnia zabudowy - 51,80 m2,
wysokość - budynek parterowy 3,80 m,
parterowy z poddaszem 5,40 m,
rodzaj zabudowy - na granicy działek przylegające do budynku gospodarczego na działce prywatnej,
ilość kondygnacji - budynek parterowy i parterowy z poddaszem bez podpiwniczenia,
konstrukcja - drewniana szkieletowa tzw. mur pruski na ławach z cegły i kamienia,
dach - drewniany kryty papą,
- ul. Trakt Św. Wojciecha 455
kubatura budynku - 630,00 m3,,
powierzchnia zabudowy - 100,60 m3,
rodzaj zabudowy - szeregowa,
ilość kondygnacji - parterowy z nieużytkowym poddaszem,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany jednospadowy kryty papą.
Budynek do rozbiórki przylega częściowo do ściany szczytowej budynku mieszkalnego Trakt Św. Wojciecha 453. W celu zabezpieczenia tej ściany zostanie wykonana dodatkowo ściana murowana z przyporami.
- ul. Trakt Św. Wojciecha 371A
kubatura budynku - 590,42 m3, w tym 95 m3 stanowi piwnica,
rodzaj zabudowy - wolnostojący,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja, podpiwniczony,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - konstrukcja krokwiowo-płatwiowa na słupach zastrzałami, pokrycie papą na deskowaniu.
- ul. Litewska 3
kubatura budynku - 581,00 m3+ 40,00 m3 pomieszczenie gospodarcze,
rodzaj zabudowy - wolnostojący,
ilość kondygnacji - 2 kondygnacje,
konstrukcja - ściany murowane,
- ul. Hynka 4
kubatura budynku - 808,25 m3 (część naziemna 505,50 m3; część podziemna 304,75 m3),
rodzaj zabudowy - wolnostojący,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja, podpiwniczony,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany kryty papą,
Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki znajdujące się na terenie działki:
schody z płyt chodnikowych: - 15,20 m2,
mur z cegły - 7,85 m3,
płyty drogowe betonowe - 130,00 m2,
licowania z kamienia - 4,75 m2.
- Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę konstrukcji drewnianej dachu,
- rozbiórkę pokrycia dachów z papy i dachówek,
- rozbiórkę konstrukcji murowanej budynku,
- rozbiórkę konstrukcji drewnianej budynku,
- rozbiórkę ścian z cegły i drewna,
- rozbiórkę konstrukcji stropów,
- rozbiórkę podłóg i posadzek,
- rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
- rozbiórkę komórek drewnianych i murowanych przynależnych do budynku,
- rozbiórkę elementów zabudowy działki np. schody, murki, chodniki itp.,
- zasypanie wykopów gruzem drobnym i piaskiem,
- wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach itp. na miejskie wysypisko Szadółki,
- uporządkowanie terenu po rozbiórce.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Inwentaryzacja budynku wraz z ekspertyzą budowlano konstrukcyjną Gdańsk, ul. Benzynowa 12 dz.nr 216/2 obr.300 J.E. Gdańsk ? załącznik nr 1 do siwz;
- Rysunek nr 02 -Rzut parteru ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr 03 -Rzut dachu? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 04 ?Przekrój A-A ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 05 ?Elewacja zachodnia ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 06 ?Elewacja wschodnia ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 07?Elewacja północna ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 08 ?Elewacja południowa ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr 09 ?Szczegóły cz. 1 ? załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr 10 ?Szczegóły cz. 2 ? załącznik nr 1.9 do siwz.
- Projekt budowlany - Projekt rozbiórki dwóch budynków gospodarczych wraz z zabezpieczeniem sąsiedniego budynku. Gdańsk, ul. Brzegi 41-obręb 221, dz. nr 39/2, nr 40/6 ? załącznik nr 2 do siwz.
- Projekt wykonawczy - Inwentaryzacja architektoniczno ? budowlana. Orzeczenie o stanie technicznym. Projekt rozbiórki z zabezpieczeniem sąsiedniego budynku. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 455-obręb 312, dz.20/1 ? załącznik nr 3 do siwz.
- Specyfikacja techniczna rozbiórek budynków i budowli. Gdańsk ul. Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455, Brzegi 41 ? załącznik nr 4 do siwz;
- Specyfikacja techniczna rozbiórek budynków i budowli. Gdańsk ul. Litewska 3, Trakt Św. Wojciecha 371A, Hynka 4 ? załącznik nr 5 do siwz;
- Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Trakt Św. Wojciecha 371A i zdjęcia budynku szt. 3 ? załącznik nr 6 do siwz
- Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Gdańsk, ul. Litewska 3 i zdjęcia budynku szt. 3 ? załącznik nr 7 do siwz
- Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Gdańsk, ul. Hynka 4 i zdjęcia budynku Szt. 9 ? załącznik nr 8 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6, 45453000-7
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 2
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł w tym :
Zadanie 1 ? 1 600,00 zł,
Zadanie 2 - 900,00 zł,
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
w przypadku składania oferty na zadanie 1
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
w przypadku składania oferty na zadanie 2
-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
-1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
-1 osobą na stanowisku kierowcy.
Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 100 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 60 000,00 zł;
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu
w przypadku składania ofert:
na zadanie 1
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,
na zadanie 2
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
na zadanie 1 i 2
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat dla robót zabezpieczenia ściany budynku Trak Św. Wojciecha 453 w przypadku składania oferty na zadanie 1.
- Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.05.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.06.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 27.05.2014 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.05.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
- budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dawna szkoła) położonych przy ul. Benzynowej 12 w Gdańsku n terenie działki nr 216/2 obręb 300,
- dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Brzegi 41 w Gdańsku na działce nr 39/2 i 40/6 obr. 221,
- budynku mieszkalnego jednorodzinnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 455 w Gdańsku na działce numer 20/1, obręb 312 wraz z zabezpieczeniem ściany sąsiedniego budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 453.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6, 45453000-7
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
2 miesiące
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371 A, Hynka 4, Litewska 3 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
- budynku mieszkalnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371A w Gdańsku na działce numer 24/10 obręb 310,
- budynku mieszkalnego wraz z komórkami gospodarczymi położonego przy ul. Litewskiej 3 w Gdańsku na działce nr 4/1 obręb 101,
- budynku magazynowo ? gospodarczego zlokalizowanego na terenie działki nr 238/15 obręb 33 przy ul. Hynka 4 w Gdańsku wraz z rozebraniem chodników, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, murków ceglanych, licowania z kamienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6,
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
2 miesiące
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załacznik nr 5.3.pdf | 772,75 KB | 2014-05-12 13:51 | pobierz |
2 | załacznik nr 5.2.pdf | 1,2 MB | 2014-05-12 13:50 | pobierz |
3 | załacznik nr 5.1.pdf | 197,28 KB | 2014-05-12 13:49 | pobierz |
4 | specyfikacja techniczna zał. nr 5.pdf | 238,04 KB | 2014-05-12 13:49 | pobierz |
5 | specyfikacja techniczna zał. nr 4.pdf | 235,31 KB | 2014-05-12 13:49 | pobierz |
6 | Trakt Sw Wojciecha 455 projekt -zał. nr 3.pdf | 22,92 MB | 2014-05-12 13:48 | pobierz |
7 | Brzegi 41 projekt - zał nr 2.pdf | 2,86 MB | 2014-05-12 13:09 | pobierz |
8 | Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.9.pdf | 4,95 MB | 2014-05-12 13:01 | pobierz |
9 | Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.8.pdf | 1,79 MB | 2014-05-12 12:58 | pobierz |
10 | Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.7.pdf | 750,27 KB | 2014-05-12 12:57 | pobierz |
11 | Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.6.pdf | 859,7 KB | 2014-05-12 12:56 | pobierz |
12 | Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.5.pdf | 342,35 KB | 2014-05-12 12:55 | pobierz |
13 | Benzynowa 12 rysunek zał. nr 1.4.pdf | 368,39 KB | 2014-05-12 12:55 | pobierz |
14 | Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.3.pdf | 328,95 KB | 2014-05-12 12:55 | pobierz |
15 | Benzynowa 12 -rysunek zał. nr 1,2.pdf | 701,73 KB | 2014-05-12 12:50 | pobierz |
16 | Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.1.pdf | 666,48 KB | 2014-05-12 12:49 | pobierz |
17 | Benzynowa 12 inwentaryzacja- zał. nr 1.pdf | 3,32 MB | 2014-05-12 12:49 | pobierz |
18 | wzory umów.pdf | 986,36 KB | 2014-05-12 12:46 | pobierz |
19 | siwz.pdf | 1,02 MB | 2014-05-12 12:45 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-05-12 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-05-12 12:40 |