BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455 i 371 A, Hynka 4, Litewska 3 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-06-13

Informuję, że w dniu 13.06.2014 r zostały podpisane przez zamawiajacego umowy:
na zadaniu 1 - z firmą TRANSTOL Sławomir Kalinowski z siedzibą w Ostródzie, Wałdowo 7/1 na kwotę 74 846,40 zł brutto.
na zadaniu 2 - z firmą Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C. E. J. Zarembscy z siedzibą w Trąbkach Wielkich przy ul. Pocztowej 6 , na kwotę 28 700,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-06-10

            Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

na   zadaniu 1  ? ofertę nr 3 firmy ?TRANSTOL? Sławomir Kalinowski z siedziba w Ostródzie, Wałdowo 7/1 z ceną brutto 74 846,40 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona  oferta i spełniająca  wymagania siwz.

 

na zadaniu 2 -  najkorzystniejszą ofertę nr 2  firmy Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C.  E. J. Zarembscy  z siedzibą w Trąbkach Wielkich przy ul. Pocztowej 6 , z ceną brutto 28 700,00 zł.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

1

OKRÓJ Zdzisław Okrój

83-305 Pomieczyno, Barwik ul. Słoneczna 8

Zadanie 2  -  56 984,87

 

2

Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C.

E. J. Zarembscy

83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6

 

  Zadanie 2  -  28 700,00

 

3

?TRANSTOL? Sławomir Kalinowski

14-100 Ostróda, Wałdowo 7/1

 

Zadanie 1  ? 74 846,40

Zadanie 2  ? 49 200,00

 

4

?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o.

80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4

 

Zadanie 2  -  41 697,00

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert na zadaniu 2:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

50,36

50,36

2

100,00

100,00

3

58,33

58,33

4

68,83

68,83

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 10.06.2014 r.

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455  i 371 A, Hynka 4,   Litewska 3 w Gdańsku.

 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
    1. budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dawna szkoła) położonych przy ul. Benzynowej 12 w Gdańsku na terenie działki nr 216/2 obręb 300,
    2. dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Brzegi 41 w Gdańsku na działce nr 39/2 i 40/6 obr. 221,
    3. budynku mieszkalnego  jednorodzinnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha  455 w Gdańsku na działce  numer 20/1, obręb 312 wraz  z zabezpieczeniem ściany sąsiedniego budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha  453,
    4. budynku mieszkalnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371A w Gdańsku na działce numer 24/10 obręb 310,
    5. budynku mieszkalnego wraz z komórkami gospodarczymi położonego przy ul. Litewskiej 3 w Gdańsku na działce  nr 4/1 obręb 101,
    6. budynku magazynowo ? gospodarczego zlokalizowanego na terenie działki nr 238/15 obręb 33 przy ul. Hynka 4 w Gdańsku wraz z rozebraniem chodników, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, murków ceglanych, licowania z kamienia.

 

      Łączna kubatura budynków do rozbiórki                                                      ?   4 505,09 m3.

      Łączna kubatura budynków gospodarczych do rozbiórki                                             ?      240,00 m3.

      Łączna kubatura komórek  gospodarczych do rozbiórki                                             ?        40,00 m3.

      Łączna kubatura murków ceglanych do rozbiórki                                                      ?          7,85 m3.

      Łączna powierzchnia schodów z płyt chodnikowych do rozbiórki                                 ?        15,20 m2.

      Łączna powierzchnia nawierzchni płyt drogowych betonowych  do rozbiórki    ?      130,00 m2.

      Łączna powierzchnia licowania z kamienia do rozbiórki                                            ?           4,75 m2.

 

  1. Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
    1. ul. Benzynowa 12

       kubatura budynku                   -    1 886,00 m3,

            powierzchnia zabudowy            -       266,00 m2,

            szerokość głównej elewacji      -         23,52 m,

      wysokość ? do kalenicy około   -        10,45 m,

      rodzaj zabudowy      - wolnostojąca,         

            ilość kondygnacji      -  1 pełna kondygnacja nadziemna oraz poddasze użytkowe,  częściowe podpiwniczenie,

      konstrukcja             -  ściany murowane,

      dach                        -  drewniany kryty dachówką ceramiczną i betonową, lukarny kryte papą,

  1. ul. Brzegi 41

      Obiektami do rozbiórki są 2 budynki gospodarcze, parterowy i parterowy z poddaszem, które do siebie przylegają.

      kubatura budynku                    -    240 m3,

      powierzchnia zabudowy            -       51,80 m2,

     wysokość                                  -      budynek parterowy         3,80 m,

                                                         parterowy z poddaszem   5,40 m,

      rodzaj zabudowy                     -    na granicy działek przylegające do budynku gospodarczego na działce                                                               prywatnej,

            ilość kondygnacji                      -    budynek parterowy i parterowy z poddaszem bez podpiwniczenia,

      konstrukcja                             -    drewniana szkieletowa tzw. mur pruski na ławach z cegły i kamienia,

      dach                                       -    drewniany kryty papą,

 

  1. ul. Trakt Św. Wojciecha  455

       kubatura budynku                   -    630,00 m3,,

            powierzchnia zabudowy           -    100,60 m3,

      rodzaj zabudowy                      -    szeregowa,      

            ilość kondygnacji                      -    parterowy z nieużytkowym poddaszem,

      konstrukcja                             -    ściany murowane,

      dach                                       -    drewniany jednospadowy kryty papą.

      Budynek do rozbiórki przylega częściowo do ściany szczytowej budynku mieszkalnego Trakt Św. Wojciecha 453. W celu zabezpieczenia tej ściany zostanie wykonana dodatkowo ściana murowana z przyporami.

 

  1. ul. Trakt Św. Wojciecha 371A

      kubatura budynku                    -    590,42 m3, w tym 95 m3 stanowi piwnica,

      rodzaj zabudowy                      -    wolnostojący,   

            ilość kondygnacji                      -    1 kondygnacja, podpiwniczony,

      konstrukcja                             -    ściany murowane,

      dach                                       -    konstrukcja krokwiowo-płatwiowa na słupach zastrzałami,  pokrycie papą na                                                      deskowaniu.

                  

  1. ul. Litewska 3

      kubatura budynku                    -    581,00 m3+ 40,00 m3 pomieszczenie gospodarcze,

      rodzaj zabudowy                      -    wolnostojący,   

      ilość kondygnacji                      -    2 kondygnacje,

      konstrukcja                             -    ściany murowane,

    

  1. ul. Hynka 4

     kubatura budynku                     -    808,25 m3 (część naziemna 505,50 m3; część podziemna 304,75 m3),

      rodzaj zabudowy                      -    wolnostojący,   

      ilość kondygnacji                      -    1 kondygnacja, podpiwniczony,

      konstrukcja                             -    ściany murowane,

      dach                                       -    drewniany kryty papą,

      Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki znajdujące się na terenie działki:

      schody z płyt chodnikowych:   -        15,20 m2,       

      mur z cegły                            -     7,85 m3,

      płyty drogowe betonowe          - 130,00 m2,

      licowania z kamienia               -     4,75 m2.

    

  1. Zakres robót obejmuje:
    • rozbiórkę  konstrukcji drewnianej dachu,
    • rozbiórkę pokrycia dachów z papy i dachówek,
    • rozbiórkę  konstrukcji murowanej budynku,
    • rozbiórkę  konstrukcji drewnianej budynku,
    • rozbiórkę  ścian z cegły i drewna,
    • rozbiórkę konstrukcji stropów,
    • rozbiórkę  podłóg i posadzek,
    • rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
    • rozbiórkę  komórek drewnianych i murowanych przynależnych do budynku,
    • rozbiórkę elementów zabudowy działki np. schody,  murki, chodniki itp.,
    • zasypanie wykopów gruzem drobnym i piaskiem,
    • wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach  itp. na miejskie wysypisko Szadółki,
    • uporządkowanie terenu po rozbiórce.


 

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Inwentaryzacja budynku wraz z ekspertyzą budowlano konstrukcyjną Gdańsk, ul. Benzynowa 12 dz.nr 216/2 obr.300 J.E. Gdańsk ? załącznik nr 1 do siwz;
  • Rysunek nr 02 -Rzut  parteru ? załącznik nr 1.1 do siwz,
  • Rysunek nr 03 -Rzut  dachu? załącznik nr 1.2 do siwz,
  • Rysunek nr 04 ?Przekrój A-A ? załącznik nr 1.3 do siwz,
  • Rysunek nr 05 ?Elewacja zachodnia ? załącznik nr 1.4 do siwz,
  • Rysunek nr 06 ?Elewacja wschodnia ? załącznik nr 1.5 do siwz,
  • Rysunek nr 07?Elewacja północna ? załącznik nr 1.6 do siwz,
  • Rysunek nr 08 ?Elewacja południowa ? załącznik nr 1.7 do siwz,
  • Rysunek nr 09 ?Szczegóły cz. 1 ? załącznik nr 1.8 do siwz,
  • Rysunek nr 10 ?Szczegóły cz. 2 ? załącznik nr 1.9 do siwz.
    1. Projekt budowlany - Projekt rozbiórki dwóch budynków gospodarczych wraz z zabezpieczeniem sąsiedniego budynku. Gdańsk, ul. Brzegi 41-obręb 221, dz. nr 39/2, nr 40/6  ?  załącznik nr 2 do siwz.
    2. Projekt wykonawczy - Inwentaryzacja architektoniczno ? budowlana. Orzeczenie o stanie technicznym. Projekt rozbiórki z zabezpieczeniem sąsiedniego budynku. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 455-obręb 312, dz.20/1  ?  załącznik nr 3 do siwz.
    3. Specyfikacja techniczna rozbiórek  budynków i budowli. Gdańsk ul. Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455, Brzegi 41 ? załącznik nr 4 do siwz;
    4. Specyfikacja techniczna rozbiórek  budynków i budowli. Gdańsk ul. Litewska 3, Trakt Św. Wojciecha 371A, Hynka 4 ? załącznik nr 5 do siwz;
    5. Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Trakt Św. Wojciecha 371A  i  zdjęcia budynku szt. 3 ? załącznik nr 6 do siwz
    6. Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Gdańsk, ul. Litewska 3  i  zdjęcia budynku szt. 3 ? załącznik nr 7 do siwz
    7. Lokalizacja budynku na podstawie mapy ewidencyjnej Gdańsk, ul. Hynka 4  i  zdjęcia budynku Szt.  9 ? załącznik nr 8 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6, 45453000-7

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w miesiącach:  2

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł w tym :

 Zadanie 1  ? 1 600,00 zł,

 Zadanie 2  -    900,00 zł,

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

 

 

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2      kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł       brutto.

w przypadku składania oferty na zadanie 2

-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2      kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2      kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł       brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

-1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

-1 osobą na stanowisku kierowcy.

Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   100 000,00 zł;

-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -     60 000,00 zł;

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu

w przypadku składania ofert:

na zadanie 1

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,

            na zadanie 2

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

            na zadanie 1 i  2

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.

            Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

 

 

 

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat dla robót zabezpieczenia ściany budynku Trak Św. Wojciecha 453 w przypadku składania oferty na zadanie 1.
    4. Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod        warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej          realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności,          za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec       odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie            dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od       Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z   Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub    Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym   zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca             (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż          wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w       przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie         składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części         zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność           podwykonawstwa.

 

 

 

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.05.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  25.06.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  27.05.2014 r. godzina 10:15

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.05.2014 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Brzegi 41, Benzynowa 12, Trakt Św. Wojciecha 455  w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:

  1. budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dawna szkoła) położonych przy ul. Benzynowej 12 w Gdańsku n terenie działki nr 216/2 obręb 300,
  2. dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Brzegi 41 w Gdańsku na działce nr 39/2 i 40/6 obr. 221,
  3. budynku mieszkalnego  jednorodzinnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha  455 w Gdańsku na działce  numer 20/1, obręb 312 wraz  z zabezpieczeniem ściany sąsiedniego budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha  453.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6, 45453000-7

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

2 miesiące

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371 A, Hynka 4,  Litewska 3 w Gdańsku.

 

 

 

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:

  1. budynku mieszkalnego położonego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 371A w Gdańsku na działce numer 24/10 obręb 310,
  2. budynku mieszkalnego wraz z komórkami gospodarczymi położonego przy ul. Litewskiej 3 w Gdańsku na działce  nr 4/1 obręb 101,
  3. budynku magazynowo ? gospodarczego zlokalizowanego na terenie działki nr 238/15 obręb 33 przy ul. Hynka 4 w Gdańsku wraz z rozebraniem chodników, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, murków ceglanych, licowania z kamienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6,

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

2 miesiące

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załacznik nr 5.3.pdf 772,75 KB 2014-05-12 13:51 pobierz
2 załacznik nr 5.2.pdf 1,2 MB 2014-05-12 13:50 pobierz
3 załacznik nr 5.1.pdf 197,28 KB 2014-05-12 13:49 pobierz
4 specyfikacja techniczna zał. nr 5.pdf 238,04 KB 2014-05-12 13:49 pobierz
5 specyfikacja techniczna zał. nr 4.pdf 235,31 KB 2014-05-12 13:49 pobierz
6 Trakt Sw Wojciecha 455 projekt -zał. nr 3.pdf 22,92 MB 2014-05-12 13:48 pobierz
7 Brzegi 41 projekt - zał nr 2.pdf 2,86 MB 2014-05-12 13:09 pobierz
8 Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.9.pdf 4,95 MB 2014-05-12 13:01 pobierz
9 Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.8.pdf 1,79 MB 2014-05-12 12:58 pobierz
10 Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.7.pdf 750,27 KB 2014-05-12 12:57 pobierz
11 Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.6.pdf 859,7 KB 2014-05-12 12:56 pobierz
12 Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.5.pdf 342,35 KB 2014-05-12 12:55 pobierz
13 Benzynowa 12 rysunek zał. nr 1.4.pdf 368,39 KB 2014-05-12 12:55 pobierz
14 Benzynowa 12 rysunek- zał. nr 1.3.pdf 328,95 KB 2014-05-12 12:55 pobierz
15 Benzynowa 12 -rysunek zał. nr 1,2.pdf 701,73 KB 2014-05-12 12:50 pobierz
16 Benzynowa 12 - rysunek- zał. nr 1.1.pdf 666,48 KB 2014-05-12 12:49 pobierz
17 Benzynowa 12 inwentaryzacja- zał. nr 1.pdf 3,32 MB 2014-05-12 12:49 pobierz
18 wzory umów.pdf 986,36 KB 2014-05-12 12:46 pobierz
19 siwz.pdf 1,02 MB 2014-05-12 12:45 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-05-12
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-05-12 12:40