BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-07-23

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Handlowo - Usługowego „ DACHBUD” Marian Formella  z siedzibą w Gdyni przy ul. Afrodyty 11  z ceną oferty 398 999,98 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

„ELEWACJE” S.A.

 80-451 Gdańsk, ul. Kościuszki 2A    

 

 

 

486 000,00

 

 

2

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe

„ DACHBUD” Marian Formella

81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11

 

 

398 999,98

 

3

Przedsiębiorstwo Budowlane „EKOBUD” Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

404 352,00

 

4

TWB Sp. z o.o.

83-011 Koszwały, ul. Lipowa 11/5

 

 

281 088,36

 

5

„Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Spółka jawna

 Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 

 

447 140,54

 

6

Przedsiębiorstwo Budowlane „RECON” Sp. z o.o.

80-408 Gdańsk ul. Grzegorza z Sanoka 4

 

 

810 000,00

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

82,10

82,10

2

100,00

100,00

3

98,68

98,68

5

89,23

89,23

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 28.07.2014 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

 

na wykonanie  remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku.

            Budynek mieszkalny przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku (wybudowany w 1902 roku) jest budynkiem czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym, zblokowanym od strony elewacji południowej z budynkiem mieszkalnym ul. Rzeźnicka 44. Poddasze budynku ze względu na zaniżoną wysokość (0,8 m - 1,7 m) jest nieużytkowe.

Powierzchnia zabudowy budynku   -   218,50 m2

Kubatura budynku                         -  3 265,00 m3

 Budynek należy do grupy obiektów o wartościach kulturowych, zakres ochrony - zachowanie historycznej formy i wystroju elewacji oraz detalu architektonicznego.

 Obszar objęty jest strefą ochrony archeologicznej.

  1. Zakres robót obejmuje:
  1. roboty rozbiórkowe,
  2. wzmocnienie i zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych stropów ceramicznych nośnych nad piwnicą,
  3. roboty izolacyjne piwnic - ściany i posadzki oraz naprawa pęknięć i uzupełnienie ubytków,
  4. wykonanie nowych studzienek przy oknach piwnicznych,
  5. wymiana stolarki okiennej  w otworach okiennych ścian piwnic i na pozostałych kondygnacjach,
  6. obróbki blacharskie
  7. naprawa pęknięć i uzupełnienie ubytków w ścianach zewnętrznych budynku,
  8. docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
  9. wykonanie opaski betonowej wokół budynku oraz koryt betonowych odprowadzających wody opadowe.

Uwaga

      Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej określone są na rysunku nr 9  pn. ?zestawienie stolarki okiennej? będącym załącznikiem do Projektu budowlanego remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1.  Projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz,
  2. Orzeczenie dotyczące stanu technicznego budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz,
  3. Specyfikacja techniczna - remont budynku mieszkalnego, wielorodzinnego ul. Rzeźnicka 43 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz,
  4. Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gdańsku nr  PINB-7143/572/2000/TB z dnia 17.07.2000 r. wraz z pismem do Prezydenta Miasta Gdańska nr PINB-7143/3085/2012/E - 01 z dnia 21.11.2012 r. - załącznik nr 4 do siwz,
  5. Decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.853.2013.JT z dnia 12.08.2013 r. - załącznik nr 5 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45320000-6, 45422100-2, 45443000-4, 45453000-7.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach:  130 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:

  • 1 robotę budowlaną  polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto,
  •  1 robotę budowlaną  polegającą na wykonaniu robót  dociepleniowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 3 osobami do wykonywania robót.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:

  • wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto,
  •  wykonaniu robót  dociepleniowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III  INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

       W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  1. Aprobaty, certyfikaty lub atesty na złożony w ofercie system dociepleń.

Oferowany system dociepleń winien odpowiadać parametrom określonym w projekcie budowlanym  remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rzeźnickiej 43 w Gdańsku (załącznik nr  1 do siwz).

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę

 

 

 

 

 

 

IV   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II i III
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Określić w ofercie system dociepleń, w którym będą wykonywane roboty dociepleniowe.
    4. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.
    5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy.

 

 V. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy,  jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
  2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu maksymalnie do 30.12.2014 r.
  5. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  7. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 14.07.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  12.08.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  14.07.2014 r. godzina 10:45

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.06.2014 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zdjęcia 8.pdf 1,16 MB 2014-06-27 13:43 pobierz
2 zdjęcia 7.pdf 1,27 MB 2014-06-27 13:42 pobierz
3 zdjęcia 6.pdf 1,32 MB 2014-06-27 13:41 pobierz
4 zdjęcia 5.pdf 1,28 MB 2014-06-27 13:40 pobierz
5 zdjęcia 4.pdf 1,65 MB 2014-06-27 13:39 pobierz
6 zdjęcia 3.pdf 1,4 MB 2014-06-27 13:37 pobierz
7 zdięcia 2.pdf 1,39 MB 2014-06-27 13:36 pobierz
8 zdjęcia 1.pdf 1,28 MB 2014-06-27 13:34 pobierz
9 decyzja konserwatora zabytków - załącznik nr 5.pdf 122,27 KB 2014-06-27 13:23 pobierz
10 decyzja PINB - załącznik nr 4.pdf 126,32 KB 2014-06-27 13:22 pobierz
11 specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf 377,73 KB 2014-06-27 13:21 pobierz
12 orzeczenie - załącznik nr 2.pdf 232,74 KB 2014-06-27 13:18 pobierz
13 09_Zestawienie stolarki.pdf 50,85 KB 2014-06-27 13:17 pobierz
14 08_Elewacje boczne.pdf 138,61 KB 2014-06-27 13:16 pobierz
15 07_Elewacja od zaplecza-zachodnia.pdf 127,89 KB 2014-06-27 13:15 pobierz
16 06_Elewacja frontowa-wschodnia.pdf 415,76 KB 2014-06-27 13:13 pobierz
17 05_Przekrój 2-2 i szczegol studzienki okna.pdf 100,58 KB 2014-06-27 13:13 pobierz
18 04_Przekrój 1-1.pdf 101,14 KB 2014-06-27 13:12 pobierz
19 03_Rzut parteru.pdf 166,04 KB 2014-06-27 13:12 pobierz
20 02_Rzut piwnic.pdf 67,54 KB 2014-06-27 13:11 pobierz
21 01_Sytuacja.pdf 950,1 KB 2014-06-27 13:11 pobierz
22 Projekt - załącznik nr 1.pdf 518,36 KB 2014-06-27 13:09 pobierz
23 wzór umowy.pdf 559,01 KB 2014-06-27 13:09 pobierz
24 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 889,92 KB 2014-06-27 13:08 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-06-27
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-06-27 13:06