BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Przetocznej 9 m 12, Pobiedzisko 5 m 2, Łowickiej 11B m 2, Miedzianej 6 m 2, Lelewela 35B m 1, Kwietnej 33 m 1, Dziewanowskiego 6 m 4, Hallera 50A m 6, Słowackiego 57A m 10 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-08-28

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy „ASTERIKS” Cezary Kempiński  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Ciechanowskiej 5A/1  z ceną oferty 251 452,43 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

„ BEDAR” Dariusz Tucholski

 83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14    

 

 

 

273 787,08

 

2

TWB Sp. z o.o.

 83-011 Koszwały, ul. Lipowa 11/5

 

 

289 611,03

 

3

,,ASTERIKS’’ Cezary Kempiński.

80-180 Gdańsk, ul. Ciechanowska 5A/1

 

 

251 452,43

 

4

 KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

 

336 446,55

 

5

Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK” Wiesław Gulgowski

80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83

 

 

292 185,91

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

91,84

91,84

3

100,00

100,00

5

86,06

86,06

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 02.09.2014 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk; Województwo: Pomorskie Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35 Adres strony internetowej: www.gznk.pl Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Przetocznej 9 m 12, Pobiedzisko 5 m 2, Łowickiej 11B m 2, Miedzianej 6 m 2, Lelewela 35B m 1, Kwietnej 33 m 1, Dziewanowskiego 6 m 4, Hallera 50A m 6, Słowackiego 57A m 10 w Gdańsku Rodzaj zamówienia: robota budowlana OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Przetocznej 9 m 12, Pobiedzisko 5 m 2, Łowickiej 11B m 2, Miedzianej 6 m 2, Lelewela 35B m 1, Kwietnej 33 m 1, Dziewanowskiego 6 m 4, Hallera 50A m 6, Słowackiego 57A m 10 w Gdańsku? 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. ­ roboty rozbiórkowe, ­ wykonanie ścianek działowych, ­ wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych, ­ wykonanie gładzi gipsowych, ­ roboty tynkarskie, ­ roboty malarskie, ­ wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów, ­ wymiana stolarki drzwiowej, ­ wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi, ­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ­ remont pieców kaflowych, ­ naprawa stropów, ­ przebudowa instalacji wentylacyjnej, b) roboty sanitarne tj. ­ wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń, ­ montaż/przebudowa instalacji gazowej, ­ remont instalacji centralnego ogrzewania, c) roboty elektryczne tj. ­ wymiana/remont instalacji elektrycznej. ­ montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia. Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz. b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz. c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz. d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz. e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz. f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz. g) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz. h) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. i) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz. j) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna ? załącznik nr 3 do siwz. k) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej ? załącznik nr 4 do siwz. l) Rysunek ? Rzut lokalu mieszkalnego ul. Przetoczna 9 m 12 w Gdańsku ? załącznik nr 5 do siwz. m) Rysunki - Stolarka okienna do wymiany Gdańsk ul. Przetoczna 9 m 12 - załącznik nr 5.1 do siwz. n) Przedmiar ? Remont lokalu nr 12 ul. Przetoczna 9 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 5.2 do siwz. o) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 12 Gdańsk ul. Przetoczna 9 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.3 do siwz. p) Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Pobiedzisko 5 w Gdańsku - załącznik nr 6 do siwz. q) Przedmiar ? Remont lokalu Gdańsk ul. Pobiedzisko 5/2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.1 do siwz. r) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej ul. Pobiedzisko 5/2? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 6.2 do siwz. s) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Pobiedzisko 5 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.3 do siwz. t) Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Łowickiej 11B ? załącznik nr 7 do siwz. u) Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Łowickiej 11B w Gdańsku - załącznik nr 7.1 do siwz. v) Przedmiar ? Remont lokalu ul. ul. Łowicka 11B m 2 ? branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7.2 do siwz. w) Przedmiar ? Remont instalacji wod- kan ul. Łowicka 11B m 2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz. x) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Łowicka 11B ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz. y) Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Miedzianej 6 ? załącznik nr 8 do siwz. z) Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Miedzianej 6 w Gdańsku - załącznik nr 8.1 do siwz. aa) Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz. bb) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej ul. Miedziana 6/2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 8.3 do siwz. cc) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Miedziana 6/2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz. dd) Rysunek ? Rzut lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Lelewela 35B w Gdańsku - załącznik nr 9 do siwz. ee) Zestawienie powierzchni parteru klatka 35B mieszkanie nr 1 - załącznik nr 9.1 do siwz. ff) Przedmiar ? Remont lokalu ul. Lelewela 35B/1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.2 do siwz. gg) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej ul. Lelewela 35B/1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.3 do siwz. hh) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej - po spaleniu lokalu ul. Lelewela 35B/1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4 do siwz. ii) Przedmiar ? Remont lokali ul. Kwietna 33/1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10 do siwz. jj) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan ul. Kwietna 33/1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.1 do siwz. kk) Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Dziewanowskiego 6 ? załącznik nr 11 do siwz. ll) Rysunek ? Rzut lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Dziewanowskiego 6 w Gdańsku - załącznik nr 11.1 do siwz. mm) Przedmiar ? Remont lokalu po pożarze ul. Dziewanowskiego 6/4 ? branża ogólnobudowlana - załącznik nr 11.2 do siwz. nn) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej po spaleniu lokalu ul. Dziewanowskiego 6/4 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 11.3 do siwz. oo) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej - po spaleniu lokalu ul. Dziewanowskiego 6/4 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.4 do siwz. pp) Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Hallera 50A w Gdańsku - załącznik nr 12 do siwz. qq) Przedmiar ? Remont lokalu z przystosowaniem dla osoby niepełnosprawnej ul. Hallera 50A m 6 - branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.1 do siwz. rr) Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej i ogrzewania z przystosowaniem dla osoby niepełnosprawnej ul. Hallera 50A m 6 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 12.2 do siwz. ss) Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 6 Gdańsk ul. Hallera 50A ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.3 do siwz. tt) Zestawienie stolarki okiennej do wymiany Gdańsk ul. Słowackiego 57A m 10 - załącznik nr 13 do siwz. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. Wspólny słownik zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45000000-7, Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70 dni INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM WADIUM INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł. ZALICZKI Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Potencjał techniczny 4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym: ? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, ? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), ? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.). Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne. Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca. Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. III INNE DOKUMENTY 1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat. d) Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. e) Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty. f) Złożyć Formularz cenowy - wymiana stolarki okiennej (dotyczy ul. Słowackiego 57A m 10). g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów i wyceny wymiany stolarki okiennej, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ. i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne nie KRYTERIA OCENY OFERT najniższa cena Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 3) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1) Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający. 2) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót. 3) Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej. 4) Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia. 5) Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali. 6) Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp. 7) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 8) W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 5 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów. 9) Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu maksymalnie do 30.12.2014 r. 10) Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe TERMIN SKŁADANIA OFERT 22.07.2014 r. godzina 10:30 Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11. Termin związania ofertą: Do dnia: 20.08.2014 r. INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 22.07.2014 r. godzina 10:45 miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych, 80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82 Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.07.2014 r.
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ul. Słowackiego 57A m 10 - zesrawienie stolarki okiennej do wymiany.pdf 13,17 KB 2014-07-07 14:34 pobierz
2 ul. Hallera 50A m 6 - szkic lokalu, przedmiary.pdf 371,01 KB 2014-07-07 14:34 pobierz
3 ul. Dziewanowskiego 6 m 4 - arkusz inwnt. szkic lokalu, przedmiary.pdf 435,25 KB 2014-07-07 14:33 pobierz
4 ul. Kwietna 33 m 1 - przedmiary.pdf 139,94 KB 2014-07-07 14:33 pobierz
5 ul. Lelewela 35B m 1 - szkic lokalu, zestawienie powierzchni, przedmiary.pdf 366,21 KB 2014-07-07 14:32 pobierz
6 ul. Miedziana 6 m 2 - arkusz inwent. szkic lokalu, przedmiary.pdf 433,97 KB 2014-07-07 14:32 pobierz
7 ul. Łowicka 11B m 2 - arkusz inwent. szkic lokalu, przedmiary.pdf 438,77 KB 2014-07-07 14:31 pobierz
8 ul. Pobiedzisko 5 m 2 - szkic lokalu, przedmiary.pdf 351,46 KB 2014-07-07 14:30 pobierz
9 ul. Przetoczna 9 m 12 - szkic lokalu, rys. okien, przedmiary.pdf 319,09 KB 2014-07-07 14:30 pobierz
10 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 4.pdf 870,88 KB 2014-07-07 14:29 pobierz
11 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 3.pdf 578,29 KB 2014-07-07 14:29 pobierz
12 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 2.pdf 497,76 KB 2014-07-07 14:28 pobierz
13 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 1, 1.1. do 1.7.pdf 2,64 MB 2014-07-07 14:28 pobierz
14 wzór umowy.pdf 651,06 KB 2014-07-07 14:26 pobierz
15 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,17 MB 2014-07-07 14:25 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-07-07
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-07-07 14:24