BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej docieplenia ścian szczytowych i tylnych, odnowienia elewacji frontowej, docieplenia i izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Wajdeloty 14 oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-08-20

Informuję, że w dniu 20.08.2014 r Zamawiający podpisał umowę z firmą Jacek Bosiacki Sopockie Studio Projektowe z siedzibą w Sopocie przy ul. Krótkiej 3b/1 na kwote 24 000,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-08-14

            Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy Jacek Bosiacki Sopockie Studio Projektowe z siedzibą w Sopocie przy ul. Krótkiej 3b/1 z ceną oferty  24 000,00 zł brutto i terminem wykonania prac projektowych 45 dni kalendarzowych  od dnia podpisania umowy.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków    zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

 

Cena  [zł]

 

 

Termin wykonania

1

LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska

80-438 Gdańsk , ul. Grażyny 18/4

 

 

11 808,00

 

 

60 dni

 

2

HEMEX - PÓŁNOC Sp z o.o.

81-300  Gdynia  ul. Sportowa 8C lok.25

 

40 757,28

 

 

60 dni

 

3

Jacek Bosiacki Sopockie Studio Projektowe

3.81-842  Sopot, ul. Krótka  3b /1

 

24 000,00

 

 

 

45 dni

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 85 pkt

Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania

45 i mniej dni -15 pkt

od 46 do 52 dni włącznie -10,5pkt

od 53 do 60 dni włącznie - 0 pkt 

 

Razem

2

50,05

0

50,05

3

85,00

15,00

100

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.08.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej docieplenia ścian szczytowych i tylnych, odnowienia elewacji frontowej, docieplenia i izolacji przeciwwilgociowej ścian  fundamentowych budynku przy ul. Wajdeloty  14 oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami  wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie :
  1. dokumentacji projektowo- kosztorysowej docieplenia ścian szczytowych i tylnych odnowienia  elewacji frontowej,  docieplenia  i izolacji przeciwwilgociowej ścian  fundamentowych budynku przy ul. Wajdeloty  14,
  2. sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

  1. Charakterystyka obiektu:
  1. budynek murowany, trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym o kubaturze  3 736 m?,
  2. teren na którym znajduje się budynek objęty jest strefą ochrony konserwatorskiej ? ochronie podlega bryła, charakter budynku  i jego detal architektoniczny oraz zabytkowe wyposażenie wnętrz.

 

  1. Przedmiot zamówienia  obejmuje:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej w następującym zakresie:
  1. inwentaryzacji budowlanej elewacji budynku,
  2. projektu budowlanego wraz z programem prac konserwatorskich i projektu wykonawczego:
  • izolacji przeciwwilgociowej wraz z dociepleniem ścian fundamentowych,
  • odnowienia elewacji frontowej budynku,
  • docieplenia  i kolorystyki elewacji szczytowych i tylnych budynku,
  1. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
  2. przedmiarów robót,
  3. kosztorysów inwestorskich,
  4. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
    1. Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków,
    2. Na etapie projektowania występuje konieczność uwzględnienia zapisów  określonych w karcie terenu do miejscowego planu zagospodarowania   przestrzennego.
    3. Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i          Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami      umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
    4. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.

Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:

  1. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
  2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
  3. uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji,
  4. czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
  5. uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, itp.,
  6. ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
  7. udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych.

 

  1. Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
  1. wypis  z rejestru gruntów (działka nr 482 obręb 042)- załącznik nr 1 A do siwz,
  2. wypis  z rejestru gruntów (działka nr 480, 481, 483 obręb 042) - załącznik nr 1 B do siwz,
  3. wyrys mapy ewidencyjnej miasta Gdańska ? załącznik nr 1C do siwz,
  4. karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz Rejon  tzw. Drogi  Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście  Gdańsku ? karta terenu nr 002 ? załącznik nr 2A do siwz
  5. karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz Rejon  tzw. Drogi  Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście  Gdańsku ? karta terenu nr 006 ? załącznik nr 2B do siwz
  6. założenia wyjściowe do kosztorysu inwestorskiego załącznik nr 3 do siwz

     

  1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej  załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:    71221000-3,

Dodatkowe przedmioty: 71320000-7;

 

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:

  • 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej docieplenia budynków podległych nadzorowi Miejskiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 6 000,00 zł brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać:

 

  • 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w     budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z

§ 22  ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

   Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej docieplenia budynków podległych nadzorowi Miejskiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 6 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 24 miesięcy.
  4. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych wraz ze złożonym wnioskiem.
  5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Kryteria:

1.   cena                                                                    waga         0,85

2.   termin wykonania prac projektowych               waga     0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
  2. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę  opóźnienie.
  2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  3. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
  4. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
  5. gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad  trzy tygodnie.
    1. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    2. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
    3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 3) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT

31.07.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  29.08.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT

31.07.2014 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

 

 

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  23.07.2014

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 43 wersja edytowalna.doc 718,5 KB 2014-07-24 11:15 pobierz
2 założenia wyjściowe do kosztorysowania-zał. nr 3.pdf 35,5 KB 2014-07-23 14:49 pobierz
3 karta terenu zał nr 2A i 2B.pdf 414,89 KB 2014-07-23 14:48 pobierz
4 wypis z rejestru gruntów zał nr 1A i 1B.pdf 96,96 KB 2014-07-23 14:48 pobierz
5 wzór umowy.pdf 604,51 KB 2014-07-23 14:46 pobierz
6 siwz.pdf 1,1 MB 2014-07-23 14:46 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-07-23
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-07-23 14:39