BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Ułańskiej 11 m 5 i 9, Dylinki 3 m 2, Robotniczej 18 m 12 i Biskupiej 8 m 1

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-09-05

Informuję, że w dniu 05.09.2014 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mariana Buczka 10a/4 na kwotę 237 978,38 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-08-28

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mariana Buczka 10a/4 z ceną 237 978,38 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i niepodlegająca odrzuceniu.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 28.08.2014 r

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

 na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Ułańskiej 11 m 5 i 9, Dylinki 3 m 2, Robotniczej 18 m 12 i  Biskupiej 8 m 1.

 

 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Ułańskiej 11 m 5 i 9, Dylinki 3 m 2, Robotniczej 18 m 12 i Biskupiej 8 m 1.
  2. Zakres robót obejmuje między innymi:

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty rozbiórkowe,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,

b)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • remont instalacji centralnego ogrzewania,
  • montaż/przebudowa instalacji gazowej,

c)  roboty elektryczne tj.

  • wymiana/remont instalacji elektrycznej,
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe -               załącznik nr 1.1 do siwz.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne -       

      załącznik nr 1.2 do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K ?

      załącznik nr 1.3 do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe ?

      załącznik nr 1.4 do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny           podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.                                                                                                                                                                                                    
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna ?

      załącznik nr 1.7  do siwz. 

  1. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna ?

      załącznik nr 2 do siwz.

  1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe -

      załącznik nr 3 do siwz.

  1. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.
  2. Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Ułańskiej 11 -  załącznik nr 5 do siwz.
  3. Rysunek - szkic lokalu nr 5 przy ul. Ułańskiej 11 - załącznik nr 5.1 do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 5 - branża ogólnobudowlana -   

      załącznik nr 5.2 do siwz.

  • Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 5- branża sanitarna -          załącznik nr 5.3 do siwz.
  • Przedmiar - Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 5 - branża elektryczna - załącznik nr 5.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 9 przy ul. Ułańskiej 11 - załącznik nr 6 do siwz.
  • Rysunek - szkic lokalu nr 9 przy  ul. Ułańskiej 11 - załącznik nr 6.1do siwz.
  • Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 9 - branża ogólnobudowlana -   

      załącznik nr 6.2 do siwz.

  1. Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 9 - branża sanitarna -         załącznik nr 6.3 do siwz.
  2. Przedmiar - Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Ułańska 11 m 9 - branża elektryczna - załącznik nr 6.4 do siwz.
  3. Rysunek- szkic lokalu nr 2 przy  ul. Dylinki 3 - załącznik nr 7 do siwz.
  4. Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Dylinki 3 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?

      załącznik nr 7.1do siwz.

  1. Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Dylinki 3 m 2 - branża sanitarna -            załącznik nr 7.2 do siwz.
  2. Przedmiar - Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Dylinki 3 m 2 - branża elektryczna -załącznik nr 7.3 do siwz.
  3. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 12 przy ul. Robotniczej 18 - załącznik nr 8 do siwz.
  4. Rysunek - szkic lokalu nr 12  przy ul. Robotniczej 18 - załącznik nr 8.1 do siwz.
  5. Przedmiar- Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Robotnicza 18 m 12 - branża ogólnobudowlana -            załącznik nr 8.2 do siwz.
  6. Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Robotnicza 18 m 12 - branża       sanitarna - załącznik nr 8.3 do siwz.
  7. Przedmiar - Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Robotnicza 18 m 12 - branża     elektryczna -załącznik nr 8.4 do siwz.
  8. Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Biskupiej 8 - załącznik nr 9 do siwz.
  9. Rysunek - szkic lokalu nr 1  przy ul. Biskupiej 8 - załącznik nr 9.1 do siwz.
  10. Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Biskupia 8 m 1 - branża ogólnobudowlana -    

      załącznik nr 9.2 do siwz.

  1.  Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk, ul. Biskupia 8 m 1- branża sanitarna - załącznik nr 9.3 do siwz.
  2. Przedmiar - Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Biskupia 8 m 1 - branża elektryczna ? załącznik nr 9.3 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 4541000-4, 45432114-6, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 60 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 6 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)


 

 

  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: 250 000,00 zł

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

     Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
    5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    6. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 49,20 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT   19.08.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  17.09.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  19.08.2014 r. godzina 10:15

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.08.2014 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 569,63 KB 2014-08-04 14:04 pobierz
2 siwz.pdf 1,07 MB 2014-08-04 14:04 pobierz
3 przedmiary zał nr 9.2;9.3; 9.4.pdf 337,83 KB 2014-08-04 14:03 pobierz
4 załacznik nr nr 9.1.pdf 169,27 KB 2014-08-04 14:02 pobierz
5 załacznik nr 9.pdf 422,25 KB 2014-08-04 14:02 pobierz
6 przedmiary zał nr 8.2;8.3; 8.4.pdf 356,96 KB 2014-08-04 14:01 pobierz
7 załacznik nr 8.1.pdf 48,69 KB 2014-08-04 14:01 pobierz
8 załacznik nr 8.pdf 29,28 KB 2014-08-04 14:01 pobierz
9 przedmiary zał nr 7.1;7.2;7.3.pdf 330,48 KB 2014-08-04 14:00 pobierz
10 załacznik nr 7.pdf 20 KB 2014-08-04 14:00 pobierz
11 przedmiary zał. nr 6.2;6.3;6.4.pdf 252,27 KB 2014-08-04 13:59 pobierz
12 załacznik nr 6.1.pdf 121,31 KB 2014-08-04 13:59 pobierz
13 załacznik nr 6.pdf 84,6 KB 2014-08-04 13:59 pobierz
14 przedmiary zał nr 5.2;5.3;5.4.pdf 302,7 KB 2014-08-04 13:58 pobierz
15 załacznik nr 5.1.pdf 107,45 KB 2014-08-04 13:58 pobierz
16 załacznik nr 5.pdf 117,08 KB 2014-08-04 13:58 pobierz
17 specyfikacja techniczna - zał. nr 4.pdf 879,19 KB 2014-08-04 13:57 pobierz
18 specyfikacja techniczna -zał. nr 3.pdf 496,89 KB 2014-08-04 13:56 pobierz
19 specyfikacja techniczna -zał. nr 2.pdf 576,85 KB 2014-08-04 13:56 pobierz
20 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.7.pdf 214,25 KB 2014-08-04 13:55 pobierz
21 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.6.pdf 304,87 KB 2014-08-04 13:55 pobierz
22 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.5.pdf 406,05 KB 2014-08-04 13:55 pobierz
23 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.4.pdf 210,74 KB 2014-08-04 13:54 pobierz
24 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.3.pdf 316,56 KB 2014-08-04 13:54 pobierz
25 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.2.pdf 517,18 KB 2014-08-04 13:53 pobierz
26 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.1.pdf 121,23 KB 2014-08-04 13:53 pobierz
27 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.pdf 659,72 KB 2014-08-04 13:53 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-08-04
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-08-04 13:52