wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-09-03
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm: 3JM Michał Bryłka z siedzibą w Kwidzynie przy ul. Toruńskiej 21CV/2 (lider konsorcjum), Muka Studio Michał Jabłoński z siedzibą w Prabutach przy ul. Kraszewskiego 6/13 i Usługi Inżynierskie w Budownictwie Sebastian Szakiel z siedzibą w Toruniu przy ul. Szczęsnej 1a z ceną oferty 40 590,00 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
ARCHITEKCI GZOWSKI & GZOWSKI s.c. 80-178 Gdańsk , ul. Goplańska 38
|
88 929,00 |
2 |
Konsorcjum 3JM MICHAŁ BRYŁKA [Lider konsorcjum] 82-500 Kwidzyn, ul. Toruńska 21C/2 Muka Studio Michał Jabłoński 82-550 Prabuty, ul. Kraszewskiego 6/13 Usługi Inżynierskie w Budownictwie Sebastian Szakiel 87-100 Toruń, ul. Szczęsna 1a
|
40 590,00
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
1 |
45,64 |
45,64 |
2 |
100,00 |
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.09.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na
wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatki schodowej oraz wykonania izolacji Baszty Jacka przy ul. Pańskiej w Gdańsku wpisanej do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 294 (nowy nr 420) z dnia 24.02.1967 r.
Baszta Jacek znajduje się na obszarze zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (aktualny 15) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 11.10.1947 r. uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za Pomnik Historii.
Aktualne obiekt jest częściowo użytkowany - studio fotograficzne.
- sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie dokumentacji budowlano - konserwatorskiej w następującym zakresie:
- uzyskanie mapy do celów projektowych,
- orzeczenia technicznego z dokumentacją stanu istniejącego (inwentaryzacja rysunkowa w skali 1:50, fotograficzna oraz opisowa) z analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych,
- projektu budowlano-wykonawczego wraz z programem prac konserwatorskich:
- remontu elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową,
- izolacji budowli,
- remontu klatki schodowej wewnątrz obiektu,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiarów robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- uzyskanie pozytywnej opinii od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku,
- uzyskanie wszelkich uzgodnień, w tym uzgodnienie z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku, w celu uzyskania pozwolenia na budowę,
- przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
- złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
- sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej
dokumentacji.
- Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- program prac konserwatorskich przy elewacjach Baszty Jacek w Gdańsku wraz z ikonografią - załącznik nr 1A do siwz,
- inwentaryzacja stolarki okiennej Baszty Jacek w Gdańsku - załącznik nr 1B do siwz,
- karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gdańsk - Śródmieście rejon Głównego Miasta Nr 1110; numer terenu 003 - załącznik nr 1C do siwz,
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych - załącznik nr 2 do siwz.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
- 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 3 osobami, w tym:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Kryteria:
1. cena waga 100 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych.
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
- gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie.
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 3) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT
27.08.2014 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.09.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT
27.08.2014 r. godzina 10:45,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra: stanowisko służbowe ? starszy referent ds. zamówień publicznych,
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.08.2014 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | założenia do kosztorysów inwestorskich - zał. nr 2.pdf | 118,56 KB | 2014-08-19 13:13 | pobierz |
2 | karta terenu - baszta - zał. nr 1C.pdf | 174,18 KB | 2014-08-19 13:13 | pobierz |
3 | inwntaryzacja stolarki - zał. nr 1B.pdf | 936,74 KB | 2014-08-19 13:11 | pobierz |
4 | program prac konserwatorskich - zał. nr 1A.pdf | 4,3 MB | 2014-08-19 13:10 | pobierz |
5 | wzór umowy.pdf | 603,17 KB | 2014-08-19 13:05 | pobierz |
6 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,01 MB | 2014-08-19 13:04 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2014-08-19 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2014-08-19 13:02 |