BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych w latach 2015-2017 zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-10-01

Informuję, że w dniu 01.10.2014 r. została podpisana przez Zamawiajacego umowa z firmą TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralskiej 25 C na kwotę 26 568,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-09-25

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralskiej 25 C z ceną oferty 26 568,00 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i niepodlegająca odrzuceniu
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 25.09.2014 r

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na

wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych w latach 2015-2017 zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa przy ulicach:  Elżbietańskiej 2, Podwale Przedmiejskie 30, Wały Jagielońskiej 36, Chmielnej 74/76, Łąkowej 37/38.

      Ogółem ilość urządzeń dźwigowych - 5 szt.

      Wykaz lokalizacji dźwigów zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa stanowi załącznik nr 1 do siwz.

  1. Przedmiot zamówienia  obejmuje:
    1. Konserwację dźwigów w sposób ustalony dokumentacją techniczno - ruchową, instrukcją obsługi i konserwacji oraz  przepisami Urzędu Dozoru Technicznego  w następującym zakresie:
  • naprawa lub wymiana styczników, przekaźników, prostowników, transformatorów, styków cewek, żarówek, baterii i dzwonków oraz kloszy lamp,
  • naprawa lub wymiana okładzin ciernych,
  • wymiana łożysk   tocznych  lub panewek,
  • wymiana cewek luzowników, krzywek ruchomych, wyłączników krańcowych oraz innych elementów sterowniczych,
  • wymiana prowadników kabinowych i przeciwwagowych,
  • wymiana kontaktów drzwi szybowych i kabinowych,
  • wymiana  lub naprawa amortyzatorów drzwiowych,
  • wymiana impulsatorów fotoelektrycznych lub magnetycznych,
  • wymiana  linek i pasków drzwi szybowych,
  • wymiana liny ogranicznika prędkości,
  • wymiana końcówek linowych,
  • naprawa ograniczników prędkości,
  • naprawa aparatu chwytnego,
  • wymiana elementów sprzęgła elastycznego,
  • uzupełnienie  lub wymiana oleju przekładniowego,
  • utrzymanie w gotowości sprzętu p. pożarowego znajdującego się na wyposażeniu maszynowni,
  • utrzymanie w ruchu zleconych do konserwacji dźwigów w okresie pomiędzy naprawami głównymi,
  • sprawdzanie (wykonanie pomiarów) skuteczności działania instalacji przeciwporażeniowej dźwigów,
  • sprawdzanie (wykonanie pomiarów) oporności izolacji obwodów siłowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetleniowych.

Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia za konserwację dźwigów zabezpiecza następujące materiały konserwacyjne: oleje, smary, żarówki, bezpieczniki, diody, oporniki, baterie, dzwonki, kontakty drzwiowe, klosze, lampy, drobne materiały itp.

 

  1. Pełnienie usługi pogotowia dźwigowego.
  1. Wykaz dźwigów przedstawiony jest w załączniku nr 1 do siwz pn. ?Wykaz lokalizacji dźwigów zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa? zawierającym:
  • adresy budynków, w których odbywać się będzie konserwacja urządzeń dźwigowych,
  • dane techniczne urządzeń dźwigowych takie jak: rok produkcji, producent,  rodzaj dźwigu, napęd i sterowanie.

 

Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  - 50750000-7;

 

Nie dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2017 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

informacja na temat wadium:

Oferta  musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług konserwacji dźwigów osobowych o wartości minimum 8 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą  posiadającą uprawnienia  w zakresie konserwacji dźwigów osobowych wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 9 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na świadczeniu usług konserwacji dźwigów osobowych o wartości minimum  8 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  4. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Wykaz obiektów, w których wykonywane będą usługi konserwacji dźwigów, określony w załączniku nr 1 do siwz pn. ?Wykaz lokalizacji dźwigów zainstalowanych w budynkach Skarbu Państwa?.
  2. Stawka podatku od towarów i usług.

 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy,
  2. Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT

17.09.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  16.10.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT

17.09.2014 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 05.09.2014

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ.doc 337,5 KB 2014-09-11 13:51 pobierz
2 FORMULARZE CENOWE.xls 32 KB 2014-09-11 13:50 pobierz
3 formularz cenowy zał nr 2.pdf 21,5 KB 2014-09-05 13:06 pobierz
4 wykaz dźwigów zał. nr 1.pdf 14,04 KB 2014-09-05 13:05 pobierz
5 wzór umowy.pdf 282,64 KB 2014-09-05 13:05 pobierz
6 siwz.pdf 802,19 KB 2014-09-05 13:04 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-09-05
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-09-05 13:04