BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie 7 wnętrz podwórzowych w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-10-10

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy P.P.H.U. ?ALLES? Eugeniusz Sumiła  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zawodników 1 z ceną oferty 37 822,50 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

 

P.P.H.U. ?ALLES? Eugeniusz Sumiła

80-729 Gdańsk ul. Zawodników 1

 

37 822,50

 

2

 

Usługi Ogólnobudowlane ?Zet - Bruk? Zbigniew Kurs

83-400 Kościerzyna ul. M. Bolewskiej 3

 

41 103,08

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

100,00

100,00

2

92,02

92,02

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.10.2014 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na zagospodarowanie 7 wnętrz podwórzowych w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
  • ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B,
  • ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,
  • ul. Jaskółcza 4 i 5,
  • ul. Żuławska 5,
  • ul Grunwaldzka 52, 54 i 54B,
  • ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,
  • ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10.
    1. Zakres robót obejmuje między innymi:
      1. ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B,
  • wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej,
  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
  • wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,
    1. ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,
      • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
      • roboty ziemne,
      • wykonanie podbudowy
      • wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
      • ułożenie krawężników betonowych, roboty wykończeniowe.
    2. ul. Jaskółcza 4 i 5
  • wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem bramy oraz furtek
  • wykonanie obrzeża betonowego,
  •  wykonanie iniekcji krystalicznej w murze,
    1. ul. Żuławska 5
      • roboty rozbiórkowe -  nawierzchni a z płyt betonowych; elementy betonowe,
      • wykonanie chodnika z płyt betonowych,
      • wykonanie donic betonowych,
      • wykonanie trawników,
      • nasadzenia drzew,
      • uporządkowanie terenu,
    2. ul. Grunwaldzka 52, 54, 54B,
      • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
      • roboty ziemne,
      • wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
      • wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
      • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
      • wykonanie obrzeża z krawężników betonowych,
    3. ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,
      • wykonanie placów i zatok postojowych z płyt drogowych betonowych,
        1. ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
  • roboty rozbiórkowe - ściany, filary, kolumny z cegieł; elementy konstrukcji betonowych;  nawierzchnie z kostki kamiennej i z płyt betonowych,
  • montaż pokryw nadstudziennych,
  • wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej,
  • remont chodników z kostki kamiennej,
  • wykonanie nawietrzni z płyt wielootworowych,
  • wykonanie obrzeża betonowego,
  • wykonanie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika wraz z montażem furtek oraz bramy stalowej,
  • uzupełnienie ogrodzenia z siatki,
  • wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych,
  • wykonanie trawników dywanowych siewem.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników  ? załącznik nr 1 do siwz:
  • Wymagania ogólne - załącznik nr 1.1. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - usunięcie drzew i krzewów - załącznik nr 1.2. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - rozbiórka elementów dróg, chodników - załącznik nr 1.3. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych - załącznik nr 1.4. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - załącznik nr 1.5. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie - załącznik nr 1.6. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - załącznik nr 1.7. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - podbudowa z chudego betonu - załącznik nr 1.8. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - nawierzchnia z płyt betonowych - załącznik nr 1.9. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - nawierzchnia z kostki betonowej - załącznik nr 1.10. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - krawężniki betonowe - załącznik nr 1.11. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - chodniki z płyt betonowych - załącznik nr 1.12. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - obrzeża betonowe - załącznik nr 1.13. do siwz,
  • Specyfikacja techniczna - zieleń drogowa - załącznik nr 1.14. do siwz,
  1. ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B,
    • Rysunek - projekt zagospodarowania terenu; Gdańsk, działka nr 91/33 - załącznik nr 2.1. do siwz,
    • Rysunek - brama wjazdowa na działkę oraz ogrodzenie - załącznik nr 2.2 do siwz,
    • Przedmiar zagospodarowanie podwórka ul. Targ Rybny 10 B i C oraz ul. Tobiasza 8B - załącznik nr 2.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  1. ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,
    • Projekt utwardzenia części działki nr 104/4 i 102/7 ul. Waryńskiego Gdańsk; adres obiektu - Gdańsk, ul. Waryńskiego 5 i 6 - załącznik nr 3.1. do siwz,
    • Projekt utwardzenia części działki nr 104/4 i 102/7 ul. Waryńskiego Gdańsk; adres obiektu - Gdańsk, ul. Waryńskiego 5 i 6 - informacja do planu BIOZ - załącznik nr 3.2. do siwz,
    • Przedmiar robót - utwardzenie części działek nr 102/7 i 104/4  obręb 056 Gdańsk ul. Waryńskiego - załącznik nr 3.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  1. ul. Jaskółcza 4 i 5
    • Szkic terenu - załącznik nr 4.1. siwz,
  2. Przedmiar - ogrodzenie wnętrza podwórzowego ul. Jaskółcza 4 i 5 - załącznik nr 4.2.  do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  1. ul. Żuławska 5
  • Dokumentacja rysunkowa (szt. 5) - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego ul. Żuławska 5 - załącznik nr 5.1. do siwz,
    • Przedmiar robót - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego ul. Żuławska 5 - załącznik nr 5.2. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  1. ul. Grunwaldzka 52, 54, 54B,
    • Opinia Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku - zagospodarowanie terenu podwórza przy ul. Grunwaldzkiej 52 i 54  w zakresie obsługi komunikacyjnej od ulicy Wassowskiego w Gdańsku  - załącznik nr 6.1. do siwz,
    • Przedmiar - zagospodarowanie podwórza dz. nr 66/3 obr. 55 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 54 - załącznik nr 6.2. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  1. ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,
    • Koncepcja zagospodarowania działek przyległych - Grunwaldzka 2, Grunwaldzka 4 i Grunwaldzka 6 w Gdańsku Wrzeszczu - załącznik nr 7.1. do siwz,
    • Obmiar Grunwaldzka 2, 4, 6 plac 122 m2 - załącznik nr 7.2. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
      1. ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
        • Koncepcja zagospodarowania wnętrza kwartału Dmowskiego/Klonowa - załącznik nr 8.1. do siwz,
  2. Obmiar Klonowa 4 i Dmowskiego 10 - załącznik nr 8.2. do siwz  (przedmiar o charakterze informacyjnym).

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie; 28.11.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 -    700,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 4 000,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 4 700,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

 

W przypadku składania oferty na zadanie 1:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 2 osobami do wykonywania robót.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 2 oraz na zadanie 1 i zadanie 2:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 4 osobami do wykonywania robót.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   30 000,00 zł;
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 -  200 000,00 zł;
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1  i zadanie 2 - 230 000,00 zł;

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane

polegające na  naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

 

 

 

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    5. W przypadku składania oferty na zadanie 2 - złożyć Druk Formularz cenowy - zadanie 2, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, temperatury poniżej 0? C uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

 

  1. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 24.09.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  23.10.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  24.09.2014 r. godzina 10:45,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.09.2014 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynkach ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B.

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynkach ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B.

 

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej,
  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
  • wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

28.11.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:

  • ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,
  • ul. Jaskółcza 4 i 5,
  • ul. Żuławska 5,
  • ul Grunwaldzka 52, 54 i 54B,
  • ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,
  • ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:

  • ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,
  • ul. Jaskółcza 4 i 5,
  • ul. Żuławska 5,
  • ul Grunwaldzka 52, 54 i 54B,
  • ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,
  • ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10.

 

 

Zakres robót obejmuje między innymi:

ul. Waryńskiego oraz ul. Miszewskiego,

  • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie podbudowy
  • wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
  • ułożenie krawężników betonowych, roboty wykończeniowe.

ul. Jaskółcza 4 i 5

  • wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem bramy oraz furtek
  • wykonanie obrzeża betonowego,
  •  wykonanie iniekcji krystalicznej w murze,

ul. Żuławska 5

  • roboty rozbiórkowe -  nawierzchni a z płyt betonowych; elementy betonowe,
  • wykonanie chodnika z płyt betonowych,
  • wykonanie donic betonowych,
  • wykonanie trawników,
  • nasadzenia drzew,
  • uporządkowanie terenu,

ul. Grunwaldzka 52, 54, 54B,

  • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
  • wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
  • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
  • wykonanie obrzeża z krawężników betonowych,

ul. Grunwaldzka 2, 4 i 6,

  • wykonanie placów i zatok postojowych z płyt drogowych betonowych,

ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10

  • roboty rozbiórkowe - ściany, filary, kolumny z cegieł; elementy konstrukcji betonowych;  nawierzchnie z kostki kamiennej i z płyt betonowych,
  • montaż pokryw nadstudziennych,
  • wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej,
  • remont chodników z kostki kamiennej,
  • wykonanie nawietrzni z płyt wielootworowych,
  • wykonanie obrzeża betonowego,
  • wykonanie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika wraz z montażem furtek oraz bramy stalowej,
  • uzupełnienie ogrodzenia z siatki,
  • wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych,
  • wykonanie trawników dywanowych siewem.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

28.11.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wyniki tablica.doc 932,5 KB 2014-10-13 14:21 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 193,22 KB 2014-09-22 14:49 pobierz
3 odpowidzi na pytania 22 09 14.pdf 347,11 KB 2014-09-22 14:48 pobierz
4 modyfikacja siwz 22 09 14.pdf 286,8 KB 2014-09-22 14:48 pobierz
5 7. Klonowa - Dmowskiego.pdf 206,4 KB 2014-09-09 14:15 pobierz
6 6. Grunwaldzka 2, 4, 6.pdf 218,71 KB 2014-09-09 14:14 pobierz
7 5. Grunwaldzka 52, 54, 54B.pdf 285,53 KB 2014-09-09 14:13 pobierz
8 4. Żuławska.pdf 835,06 KB 2014-09-09 14:13 pobierz
9 3. Jaskólcza.pdf 75,13 KB 2014-09-09 14:12 pobierz
10 2. Waryńskiego - Miszewskiego.pdf 444,57 KB 2014-09-09 14:12 pobierz
11 1. Targ Rybny - Tobiasza.pdf 210,77 KB 2014-09-09 14:12 pobierz
12 specyfikacje techniczne.pdf 3,43 MB 2014-09-09 14:11 pobierz
13 wzór umowy.pdf 604,81 KB 2014-09-09 14:08 pobierz
14 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 985,71 KB 2014-09-09 14:07 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-09-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-09-09 13:58