BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej: <br> - przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku przy ul. Smętnej 5 do miejskiej kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową instalacji kanalizacji sanitarnej w piwnicach budynku,<br> - przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Ukośnej 2,<br> - przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku przy ul. Do Studzienki 16 wraz z projektem przebudowy instalacji wodociągowej w lokalu<br> oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-10-03

Informuję, że dnia 03.10.2014 r została podpisana przez Zamawiajacego umowa z firmą Biuro Usług Technicznych DAGRANI Projektowanie Nadzory Wykonawstwo mgr inż. Danuta Kłopotowska-Granitowska z siedzibą w Gdańsku przy ul. Radiowej 47 z na kwotę 10 762,50 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-09-29

            Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Biuro Usług Technicznych DAGRANI Projektowanie Nadzory Wykonawstwo mgr inż. Danuta Kłopotowska-Granitowska z siedzibą w Gdańsku przy ul. Radiowej 47 z ceną oferty  10 762,50 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

 

Cena  [zł]

 

1

PROIS Ksawery Łudziński

84-200 Wejherowo, ul. Stefczyka 28c/33

 

34 000,00

2

Biuro Usług Technicznych DAGRANI Projektowanie Nadzory Wykonawstwo mgr inż. Danuta   Kłopotowska-Granitowska

80-298 Gdańsk, ul. Radiowa 47

 

10 762,50

3

FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA Leszek Herstowski

3.80-402 Gdańsk, ul. Jana Kochanowskiego 14 m.13

 

22 140,00

 

4

ELIOT BL JAROSZ

80-172 Gdańsk, ul. Tomasza  Edisona 66

 

 

18 044,10

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100 pkt

             Razem

 

1

31,65

 

31,65

 

2

100,00

100,00

3

48,61

48,61

4

59,65

59,65

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.09.2014 r.

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na

wykonanie dokumentacji projektowo -  kosztorysowej:

  • przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku przy ul. Smętnej 5 do miejskiej kanalizacji sanitarnej wraz z  przebudową  instalacji kanalizacji sanitarnej w piwnicach budynku,
  • przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Ukośnej 2,
  • przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku przy ul. Do Studzienki 16 wraz z projektem przebudowy instalacji wodociągowej w lokalu

oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
  1. dokumentacji projektowo- kosztorysowej:
  • -     przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku przy ul. Smętnej 5 do miejskiej kanalizacji sanitarnej wraz z            przebudową  instalacji kanalizacji sanitarnej w piwnicach budynku,
  • -     przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Ukośnej 2,
  • -     przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku przy ul. Do Studzienki 16 wraz z projektem przebudowy instalacji wodociągowej w lokalu
  1. sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1.Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku przy           ul. Smętnej 5 do miejskiej kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową instalacji kanalizacji sanitarnej w piwnicach budynku w następującym zakresie:

  1. mapy do celów projektowych,
  2. projektu budowlanego i projektu wykonawczego:

-     budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku,

-     likwidacji  istniejącego bezodpływowego zbiornika ścieków,

-     przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej w piwnicach budynku,

  1. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
  2. przedmiarów robót,
  3. kosztorysów inwestorskich,
  4. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

2.2.Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przyłącza wodociągowego do budynku przy ul.    Ukośnej 2 w następującym zakresie:

  1. mapy do celów projektowych,
  2. projektu budowlanego i projektu wykonawczego:

-     przyłącza wodociągowego do budynku,

  1. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
  2. przedmiarów robót,
  3. kosztorysów inwestorskich,
  4. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

2.3.Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do     budynku przy ul. Do Studzienki 16 wraz z projektem przebudowy instalacji wodociągowej w lokalu w    następującym zakresie:

  1. mapy  do celów projektowych,
  2. projektu budowlanego i projektu wykonawczego:

-     budowy przyłącza wodociągowego do budynku

-     budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku,

-     likwidacji  istniejącego bezodpływowego zbiornika ścieków,

-     przebudowy instalacji wodociągowej w  budynku

  1. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
  2. wykonanie przedmiarów robót,
  3. wykonanie kosztorysów inwestorskich,
  4. wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  5. Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków, o ile wymagania wynikają z zakresu prac projektowych.
  6. Uzyskanie uzgodnień od gestorów sieci  oraz  Zarządu Dróg i Zieleni o ile wymagania wynikają z zakresu prac projektowych.
  7. Na etapie projektowania występuje konieczność uwzględnienia zapisów określonych w karcie terenu do miejscowego planu zagospodarowania      przestrzennego.
  8. Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, o ile wymagania wynikają z zakresu prac projektowych.
  9. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
  1. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
  1. dla Smętnej 5

-     warunki techniczne podłączenia do kanalizacji istniejącego budynku mieszkalnego przy ul. Smętnej 5 (dz. nr 52 ) w Gdańsku. ? załącznik nr 1.1 do siwz,

-     informacja z rejestru gruntów oraz informacja z mapy ewidencyjnej (działka nr 52, obręb 110) ?       załącznik nr 1.2 do siwz,

  1. dla Ukośnej 2

-     warunki techniczne podłączenia do sieci wodociągowej istniejącego budynku mieszkalnego na terenie dz. nr  93/17 przy ul. Ukosnej 2 w Gdańsku ? załącznik nr 2.1 do siwz,

-     wypis z rejestru gruntów + wyrys mapy ewidencyjnej (działka nr 93/9 i 93/17 oraz działka nr 96 obręb 109) ?       załącznik nr 2.2 do siwz,

  1. dla Do Studzienki 16

-     warunki techniczne podłączenia do sieci wodociągowej istniejącego budynku usługowego przy ul. Do Studzienki  16 w Gdańsku   ? załącznik nr 3.1 do siwz,

-     warunki techniczne wod-kan dla istniejącego budynku mieszkalnego przy ul. Do Studzienki  16 w Gdańsku ?                           załącznik nr 3.2 do siwz,

-     karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 0808 ? rejon ulic Do Studzienki i      Miszewskiego w mieście Gdańsku ? dla ulic i dróg -  karta terenu nr 008 ?  załącznik nr 3.3           do siwz,

-     wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy (działka nr 351; 350; 259/1 obręb 055) ? załącznik 3.4 do siwz.

  1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym  załącznik do             SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:    71221000-3,

Dodatkowe przedmioty: 71320000-7;  71322000-1;  71322200-3

 

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2015 r.

 

 

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:

  • 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu o wartości minimum 8 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w     budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i            urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

   Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na:

  • opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu o wartości minimum 8 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
  4. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.     
  5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
  2. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,

 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe   do uniknięcia przez Wykonawcę  opóźnienie.
  2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów     infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w          szczególności:
  3. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych       okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,           uzgodnień itp,
  4. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z   przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
  5. gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad  trzy tygodnie.
    1. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na          skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    2. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów           realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
    3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 3) termin wykonania        umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej      przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT

22.09.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  21.10.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT

22.09.2014 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 11.09.2014

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 54.doc 410,5 KB 2014-09-18 13:14 pobierz
2 załozenia wyjściwe do kosztorysów inwest. -zał nr 4.pdf 35,73 KB 2014-09-11 13:36 pobierz
3 wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy- zał nr 3.4.pdf 161,16 KB 2014-09-11 13:36 pobierz
4 karta terenu -zał. nr 3.3.pdf 32,4 KB 2014-09-11 13:36 pobierz
5 warunki techniczne wod-kan - zał nr 3.2.pdf 64,36 KB 2014-09-11 13:35 pobierz
6 warunki techniczne podłączenia do sieci - zał nr 3.1.pdf 74,97 KB 2014-09-11 13:35 pobierz
7 wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy- zał nr 2.2.pdf 84,77 KB 2014-09-11 13:35 pobierz
8 warunki techniczne podłączenia do sieci - zał. nr 2.1.pdf 77,06 KB 2014-09-11 13:35 pobierz
9 informacja z rejestru gruntu i mapy ewidencyjnej - zał nr 1.2.pdf 73,76 KB 2014-09-11 13:34 pobierz
10 warunki techniczne podłaczenia do kanalizacji - zał nr 1.1.pdf 64,31 KB 2014-09-11 13:34 pobierz
11 wzór umowy.pdf 602,29 KB 2014-09-11 13:34 pobierz
12 siwz.pdf 1,05 MB 2014-09-11 13:33 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-09-11
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-09-11 13:32