dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym oraz sprzętu komputerowego i laserowego sprzętu drukującego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-11-13
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
- na zadaniu 1 najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy BENER Michał Benka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wileńskiej 59 B/15 z ceną oferty 67 544,22 zł z VAT-em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 3 najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTION POLSKA Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15 z ceną oferty 11 918,7 zł z VAT-em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1 |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A |
Zadanie 1 - 109 283,04 |
2 |
BENER Michał Benka 80-215 Gdańsk, ul. Wileńska 59 B/15 |
Zadanie 1 - 67 544,22
|
3 |
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTION POLSKA Sp. z o.o. 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15 |
Zadanie 3 - 11 918,70
|
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Liczba pkt w kryterium ----- |
Razem |
1 |
61,81 |
|
61,81 |
2 |
100,00 |
|
100,00 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 13.11.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na dostawę i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym oraz sprzętu komputerowego i laserowego sprzętu drukującego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: dostawy
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup i montaż wyposażenie i umeblowania lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
Szczegółowy opis oraz ilości poszczególnych rodzajów mebli oraz ilości wyposażenia do ustawienia i montażu znajdują się w wykazie umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 - załącznik nr 1 do siwz.
- dostawa i montaż wyposażenia wraz z serwisem gwarancyjnym do lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku w sprzęt komputerowy i multimedialny, techniczny oraz wielokolorowe laserowe urządzenie drukujące z funkcją kopiowania i skanowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- wykaz umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 - załącznik nr 1 do siwz,
- szkic rozkładu pomieszczeń - załącznik nr 2 do siwz,
- widok sali - załącznik nr 3 do siwz,
- widok sali komputerowej - załącznik nr 4 do siwz,
- widok korytarza - załącznik nr 5 do siwz,
- widok - szafka - toaleta i szczegół - załącznik nr 6 do siwz;
Załącznik przedstawia miejsce montażu (rysunek górny) oraz rysunek szafki (regału) opisanej w pozycji 13 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jej wymiarów (rysunek dolny),
- szczegół - zabudowa kuchenna pomieszczenia oraz zdjęcie instalacji ciepłej wody i odprowadzenia ścieków pod zlewem - załącznik nr 7 do siwz,
Załącznik przedstawia miejsce montażu (rysunek dolny), rysunek zestawu kuchennego opisanego w pozycji 19 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jej wymiarów (rysunek dolny) oraz zdjęcie instalacji ciepłej wody i odprowadzenia ścieków pod zlewem (umieszczone pomiędzy rysunkami, o których mowa powyżej),
- szczegół - zabudowa korytarza - załącznik nr 8 do siwz;
Załącznik przedstawia rysunki siedziska dla dzieci opisanego w pozycji 16 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jego wymiarów,
- karta - telewizor wraz z uchwytem - załącznik nr 9 do siwz,
- karta - odtwarzacz CD z radiem - załącznik nr 10 do siwz,
- karta - odkurzacz - załącznik nr 11 do siwz,
- karta - suszarka do rąk - załącznik nr 12 do siwz,
- karta - chłodziarka i zamrażarka - załącznik nr 13 do siwz,
- karta - zmywarka - załącznik nr 14 do siwz,
- karta - czajnik elektryczny - załącznik nr 15 do siwz,
- karta - ekspres do kawy - załącznik nr 16 do siwz,
- karta - kuchenka mikrofalowa - załącznik nr 17 do siwz,
- karta - termosy - załącznik nr 18 do siwz,
- karta - konsola do gier - załącznik nr 19 do siwz do siwz,
- karta - komputery - załącznik nr 20 do siwz,
- karta - oprogramowanie biurowe - załącznik nr 21 do siwz,
- karta - oprogramowanie antywirusowe - załącznik nr 22 do siwz
- karta - rzutnik - załącznik nr 23 do siwz,
- karta - ekran - załącznik nr 24 do siwz,
- karta - telefon - załącznik nr 25 do siwz,
- karta - drukarka laserowa - załącznik nr 26 do siwz.
Załączone do siwz rysunki i szkice mają charakter orientacyjny i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Orientacyjne rozmieszczenie umeblowania oraz wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiają załączniki do siwz od nr 2 do 7.
I. Meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne.
- Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować wyposażenie spełniające wymogi materiałowe i użytkowe określone w pkt 4 poniżej pn. wymogi materiałowe.
- Zakres rzeczowy obejmuje:
- Dostawę mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do budynku przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w zakresie określonym w wykazie umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
- Transport, wniesienie oraz ustanowienie przedmiotów zamówienia a także montaż elementów wyposażenia w tym podłączenia przez osoby uprawnione do mediów w każdym przypadku tego wymagających, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika Lokalu.
UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca powinien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ewentualnej weryfikacji.
- Dotyczy poz. 46 wykazu umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 (załącznik nr 1 do siwz) - klocki typu Lego DUPLO i Lego.
Wykonawca może zaoferować klocki równoważne.
Przez klocki równoważne Zamawiający rozumie klocki w 100% kompatybilne we wszystkich elementach zestawu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego są takie same lub lepsze od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku braku kompatybilności umowę dostawy uzna się za niewykonaną.
- Wymogi materiałowe:
- Meble dydaktyczne ? stoliki pod komputery powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do protokołu odbioru certyfikaty zgodności wykonania z wyżej wymienioną normą i oznaczyć oferowane stoliki oraz ich wysokość.
- Pozostałe wyposażenie (oprócz oznaczonego inaczej w załączniku nr 1, tj. wyposażenia technicznego opisanego według karty sprzętu - załączniki od nr 9 do 19)
Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: Polskich Norm, SANEPID i przepisami przeciwpożarowymi (potwierdzone stosownymi atestami, które należy dołączyć do protokołu odbioru).
Użyty materiał do wyrobu mebli: płyta melaminowa o klasie higieniczności E-1 (zgodnie z normą PN EN 14322) o grubościach 18 mm i 25 mm w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym/ Użytkownikiem Lokalu:
- Korpusy i fronty mebli: grubość 18 mm, blaty o grubości 25 mm. Obrzeża mebli okleinowane PCV grubość 2 mm,
- Zawiasy w drzwiczkach mebli - puszkowe samozamykające,
- Szuflady na prowadnicach rolkowych z samodociągiem,
- Brzegi mebli z płyty wiórowej wykończone taśma PCV lub ABS o grubości co najmniej 2 mm,
- Meble wykonane z płyty laminowanej według normy PN-EN 14322 winy być wyposażone w stopki zapobiegające zarysowaniom podłogi,
- Krzesła tapicerowane tkanina o kolorze uzgodnionym z Zamawiającym/ Użytkownikiem Lokalu musza posiadać atesty na trudnopalność,
- Podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone (dopuszczalne odchyłki +/- 5 % po ustaleniu z Zamawiającym/Użytkownikiem Lokalu.
II. Sprzęt komputerowy, multimedialny i techniczny.
- Wykonawca dostarczy sprzęt na własny koszt do lokalu nr 2 w budynku przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku oraz zamontuje dostarczony sprzęt w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie.
- Wykonawca dostarczy oprogramowania oraz zainstaluje i aktywuje dostarczone oprogramowanie na wszystkich dostarczonych komputerach.
- Dla zestawów komputerowych wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 8 (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej Microsoft:
http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)
lub z równoważnym systemem operacyjnym.
Zasady równoważności systemu operacyjnego zostały opisane w załączniku nr 20 do siwz pn. karta - komputery oraz w punkcie II podpunkt 5.
W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez zamawiającego jako standard.
Z porównania musi jednoznacznie wynikać, że produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkowania środowisku
- Dostarczony sprzęt ma być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
- Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego określonych przez Zamawiającego parametrów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego jako równoważny są takie same lub lepsze od parametrów produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkownika środowisku.
- Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
- Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniami zainstalowanymi w ramach postępowania. Podpisany przez Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Wykonawca zapewni serwis zastawów komputerowych, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora ? wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
III. Drukarka laserowa z funkcją kopiowania i skanowania.
- Wykonawca dostarczy na własny koszt urządzenie drukującego z funkcją skanowania i kopiowani kolorowego formatu A3. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i wyposażone w dokumentację użytkownika w języku polskim.
- Wykonawca zainstaluje urządzenie na wskazanym przez Użytkownika stanowisku.
- Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniem zainstalowanym w ramach postępowania. Podpisany przez Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Wykonawca zapewni serwis urządzenia, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora ? wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 39100000-3
Dodatkowe przedmioty: 39162100-6, 39711000-9, 30200000-1, 48000000-8, 38652120-7, 32351200-0, 32342400-6, 30232110-8, 32552110-1.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Ilość części: 3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
21 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 200,00 PLN,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 400,00 PLN,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 200,00 PLN,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta mus być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególnych zadaniach.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:
W przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie meblowe o wartości jednostkowej równej lub większej 40 000,00 złotych netto każda.
W przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem komputery oraz oprogramowanie o wartości jednostkowej równej lub większej 15 000,00 złotych netto każda.
W przypadku składania oferty na zadanie 3 - co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem drukarki laserowe lub laserowe urządzenia wielofunkcyjne o wartości jednostkowej równej lub większej 7 500,00 złotych netto każda.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne dostawy Zamawiający rozumie:
zadanie 1 - dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie meblowe o wartości jednostkowej równej lub większej 40 000,00 złotych netto,
zadanie 2 - dostawy obejmujące swoim zakresem komputery oraz oprogramowanie o wartości jednostkowej równej lub większej 15 000,00 złotych netto,
zadanie 3 - dostawy obejmujące swoim zakresem drukarki laserowe lub laserowe urządzenia wielofunkcyjne o wartości jednostkowej równej lub większej 7 500,00 złotych netto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
W przypadku składania oferty na zadanie 2:
- certyfikat dopuszczenia całego sprzętu do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE),
- dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych urządzeń z systemem operacyjnym Windows 8. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej Microsoft: http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)
lub równoważnym systemem operacyjnym.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.
INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Złożyć Formularz cenowy na wybrane przez siebie zadania (dotyczy zadania 1 i zadania 2), który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Złożyć wykazy parametrów urządzeń i oprogramowania dla zadania 2 i zadania 3 (w przypadku składania oferty na te zadania), które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Udzielić gwarancji zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 1 do wzoru umowy) na poszczególne meble i sprzęt - dotyczy zadania 1.
- Udzielić na sprzęt gwarancji jakości, zgodnej gwarancją jakości udzieloną przez producenta na okres:
- zadanie 2
- 36 miesięcy na komputery, telefon,
- 24 miesiące na rzutnik, ekran wraz z nagłośnieniem i uchwytem,
- zadanie 2
- zadanie 3
- 36 miesięcy lub 250 000 kopii na drukarkę laserową kolorową z możliwością skanowania i kopiowania.
- Wskazanie serwisanta, przez którego będzie realizowany serwis urządzeń (dotyczy zadania 2 i zadania 3).
- Zaleca się załączenie do oferty w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD w wersji edytowalnej (plik EXCEL) wypełniony formularz cenowy na wybrane przez siebie zadania (dotyczy zadania 1 i zadania 2),
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
- zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
- zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- przesunięcia terminu wykonania umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
- dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
- wprowadzenie lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
- zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
- zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
- zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności, o których mowa w pkt. 1.
- Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
- Zmiana umowy może nastąpić wyłączenie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
- W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawi podatku wynikającej z obowiązujących przepisów.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 14.10.2014 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 13.11.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Program Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
14.10.2014 r. godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.10.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakup i montaż wyposażenia i umeblowania lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. ?Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadaniu 1 stanowią załączniki do siwz od nr 1 do nr 19.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 39100000-3
Dodatkowe przedmioty: 39162100-6, 39711000-9
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
21 dni od dnia podpisania umowy
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
Część nr 2
nazwa
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia wraz z serwisem gwarancyjnym do lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. ?Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku w sprzęt komputerowy i multimedialny, techniczny, tj.:
- zestawy komputerowe typu all-in-one,
- rzutnik multimedialny - zestaw z nagłośnieniem i montażem na półce podwieszanej do sufitu,
- ekran ścienny zwijany ręcznie od dołu,
- oprogramowanie biurowe i antywirusowe,
- telefon bezprzewodowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadaniu 2 stanowią załączniki do siwz od nr 20 do nr 25.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 30200000-1
Dodatkowe przedmioty: 48000000-8, 38652120-7, 32351200-0, 32342400-6, 32552110-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
21 dni od dnia podpisania umowy
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
Część nr 3
nazwa
Dostawa i montaż laserowego sprzętu drukującego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia wraz z serwisem gwarancyjnym do lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. ?Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku w wielokolorowe laserowe urządzenie drukujące z funkcją kopiowania i skanowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadaniu 3 stanowi załącznik nr 26 do siwz.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 30232110-8
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
21 dni od dnia podpisania umowy
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania - 10.10.2014 r..pdf | 42,79 KB | 2014-10-10 12:48 | pobierz |
2 | zał. nr 26 - drukarka.pdf | 38,99 KB | 2014-10-03 13:24 | pobierz |
3 | zał. nr 25 - karta - telefon.pdf | 8,7 KB | 2014-10-03 13:23 | pobierz |
4 | zał. nr 24 - karta - ekran.pdf | 9,23 KB | 2014-10-03 13:23 | pobierz |
5 | zał. nr 23 - karta - rzutnik.pdf | 16,98 KB | 2014-10-03 13:20 | pobierz |
6 | zał. nr 22 - karta - oprogramowanie antywirusowe.pdf | 18,59 KB | 2014-10-03 13:19 | pobierz |
7 | zał. nr 21 - karta - oprogramowanie biurowe.pdf | 145,92 KB | 2014-10-03 13:18 | pobierz |
8 | zał. nr 20 - karta - komputery.pdf | 80,96 KB | 2014-10-03 13:18 | pobierz |
9 | zał. nr 19 - karta - konsola do gier.pdf | 37,14 KB | 2014-10-03 13:18 | pobierz |
10 | zał. nr 18 - termosy.pdf | 6,23 KB | 2014-10-03 13:18 | pobierz |
11 | zał. nr 17 - kartra - kuchenka mikrofalowa.pdf | 11,08 KB | 2014-10-03 13:17 | pobierz |
12 | zał. nr 16 - ekspres do kawy.pdf | 16,56 KB | 2014-10-03 13:17 | pobierz |
13 | zał. nr 15 - karta - czajnik elektryczny.pdf | 9,45 KB | 2014-10-03 13:17 | pobierz |
14 | zał. nr 14 - zmywarka.pdf | 16,76 KB | 2014-10-03 13:16 | pobierz |
15 | zał. nr 13 - karta - chłodziarka, zamrażarka.pdf | 12,08 KB | 2014-10-03 13:16 | pobierz |
16 | zał. nr 12 - karta - suszarka do rąk.pdf | 14,92 KB | 2014-10-03 13:16 | pobierz |
17 | zał. nr 11 - karta - odkurzacz.pdf | 14,54 KB | 2014-10-03 13:15 | pobierz |
18 | zał. nr 10 - karta - odtwarzacz CD.pdf | 11,03 KB | 2014-10-03 13:15 | pobierz |
19 | zał. nr 9 - karta - telewizor.pdf | 18,59 KB | 2014-10-03 13:15 | pobierz |
20 | zał. nr 8 - zabudowa korytarza.pdf | 1,07 MB | 2014-10-03 13:15 | pobierz |
21 | zał. nr 7 - zabudowa kuchenna.pdf | 983,87 KB | 2014-10-03 13:14 | pobierz |
22 | zał. nr 6 - toaleta, szafka.pdf | 937,19 KB | 2014-10-03 13:14 | pobierz |
23 | zał. nr 5 - widok korytarza.pdf | 449,03 KB | 2014-10-03 13:14 | pobierz |
24 | zał. nr 4 - szkic sali komputerowei.pdf | 489,99 KB | 2014-10-03 13:14 | pobierz |
25 | zał. nr 3 - szkic sali.pdf | 498,04 KB | 2014-10-03 13:14 | pobierz |
26 | zał. nr 2 - rozkład lokalu.pdf | 680,09 KB | 2014-10-03 13:12 | pobierz |
27 | zał. nr 1 - wykaz umeblowania i wyposażenia.pdf | 232,8 KB | 2014-10-03 13:12 | pobierz |
28 | wzór umowy zad. 2 i 3.pdf | 348,07 KB | 2014-10-03 13:11 | pobierz |
29 | wzór umowy zad. 1.pdf | 275,45 KB | 2014-10-03 13:11 | pobierz |
30 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,37 MB | 2014-10-03 13:11 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2014-10-03 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2014-10-03 13:10 |