BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2015

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-11-27

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

 - na zadaniu 1 wybrał ofertę  nr 2 TOITOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w  Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 68 378,55.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 2 wybrał ofertę  nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4 z ceną brutto 114 544,37 zł.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 3 wybrał ofertę  nr 2 TOITOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w  Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 1 774,44.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

 

1

 

Przedsiębiorstwo Usługowo - Transportowe MARKAN

Marek Kłysz - Pirski

80-778  Gdańsk, ul. Mostowa 3/4

 

  ZADANIE 1     74 996,93 zł

  ZADANIE 2 - 114 544,37 zł

  ZADANIE 3 -     2 289,60 zł

 

2

 

 

TOITOI Polska Sp. z o.o.

03-044 Warszawa, ul. Płochocińska 29

  ZADANIE 1     68 379,55 zł

  ZADANIE 2 - 128 020,18 zł

  ZADANIE 3 -     1 774,44 zł

 

3

 

SITA PÓŁNOC Sp. z o.o.

80-044 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45

  ZADANIE 1     96 172,53 zł

  ZADANIE 2 - 146 886,31 zł

  ZADANIE 3 -     2 495,66 zł

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

ZADANIE 1

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

91,18

91,18

2

100,00

100,00

 

ZADANIE 2

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

100,00

100,00

2

89,47

89,47

 

ZADANIE 3

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

77,50

77,50

2

100,00

100,00

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 02.12.2014 r.

 

 

 

 

 

 

 

     

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:       zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących  w roku 2015.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk na obszarze administrowanym przez Zamawiającego oraz z budynków Skarbu Państwa w 2015 r.

      Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 9 879,60 m3.

W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.

  1. Zakres usługi obejmuje:
  1. wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z dnia  12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych  Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
  2. każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub WC wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni,
  3. co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
  4. usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 35,1 tony, w tym  na zadanie 1 ok. 15 ton, na zadanie 2 ok. 20 to oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.
  5. zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb,
  6. usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem.
  1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
    • Adresowy wykaz szamb określony w załączniku ?WYKAZ SZAMB NA 2015 r.?- Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4 ; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9;  Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

Ilość części: 3

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2015 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :  5 050,00 w tym:

CZĘŚĆ 1 ?    1 800,00  zł

CZĘŚĆ 2 ?    3 200,00  zł

CZĘŚĆ 3 ?          50,00  zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późniejszymi zmianami), aktualne na dzień składania oferty.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie należycie wykonał co najmniej:

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2:

  • 2 usługi polegające na  wywozie co najmniej 3 000 m3  nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

w przypadku składania oferty na zadanie 3:

  • 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i zadanie 3:

  • 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2  - 2 samochodami asenizacyjnymi,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3  - 1 samochodem asenizacyjnym,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2  - 4  samochodami asenizacyjnymi,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i zadanie 3 - 4 samochodami asenizacyjnymi,

spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury  z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193  poz. 1617).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

 

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2  - 2 osobami na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 3  - 1 osobą na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2  - 4 osobami na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i zadanie 3 - 4 osobami na stanowisku  kierowcy,

spełniających wymagania określone art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym  (tekst jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zmianami).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z

przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 70.000 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 120.000 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 2.000 zł,

 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia  poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.                        

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  3. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi Zamawiający rozumie:

  - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2

   usługi polegające na  wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych  w okresie 12 miesięcy.

  - w przypadku składania oferty na zadanie 3

   usługi polegające na  wywozie co najmniej 50,00 m3 nieczystości płynnych  w okresie 12 miesięcy.

  - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub  zadanie 2 i zadanie 3

   usługi polegające na  wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych  w okresie 12 miesięcy.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

 

 

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. zmniejszenie ilości wywożonych nieczystości płynnych,
  2. lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2015 r. stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, do    poszczególnych części, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz      nieczystości  dla danej części tj:

      na zadaniu 1 ? 3 534,80 m3;

      na zadaniu 2 ? 6 238,80  m3

      na zadaniu 3 ?    106,00 m3

  1. wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamba, innemu    zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
  2. przejęcia nowych nieruchomości,
  3. wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
    • stawki podatku od towarów i usług,
    • wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
    • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne,          

jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 20.10.2014 r. godzina 07:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  18.11.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 20.10.2014 r. godzina 07:45, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.10.2014 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2015 - BOM 1, BOM 2,  BOM 4.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz  3 534,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz  - Zadanie 1  BOM 1, BOM 2  i  BOM 4,

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

 

 

 

 

 

 

Część nr 2

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2015 - BOM 7, BOM 8,  BOM 9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz 6 238,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, BOM 8 i  BOM 9,

 

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 3

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2015 - obiekty Skarbu Państwa.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz 106,00 m3   nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 134,11 KB 2014-10-17 15:33 pobierz
2 modyfikacja siwz + zmodyfikowana oferta i zmodyfikowany wykaz BOM 4.pdf 261,3 KB 2014-10-17 15:33 pobierz
3 załącznik nr 1 zadanie 3 - wykaz szamb na 2015 r. SKARB PAŃstwa.pdf 5,71 KB 2014-10-08 14:19 pobierz
4 załącznik nr 1 zadanie 2 - wykaz szamb na 2015 r. BOM 7, 8 i 9.pdf 105,88 KB 2014-10-08 14:19 pobierz
5 załącznik nr 1zadanie 1 - wykaz szamb na 2015 r. BOM 1, 2 i 4.pdf 29,94 KB 2014-10-08 14:18 pobierz
6 wzór umowy.pdf 270,63 KB 2014-10-08 14:18 pobierz
7 specfikacja istotnych warunków zamóienia.pdf 944,16 KB 2014-10-08 14:18 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-10-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-10-08 14:17