BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2014-10-29

 

ZP/73/14/A

 

Gdańsk, 2014-10-29

 

 

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

 

dotyczy:  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na dostawę i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby „Klubu Młodego Wrzeszczaka” przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.          

                                                                      

 

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.)  informuję, że w/w postępowanie  zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

Nie złożono żadnej oferty.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na dostawę i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby ?Klubu Młodego Wrzeszczaka? przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku

 

 

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. dostawa i montaż sprzętu  komputerowego, multimedialnego i technicznego  wraz z serwisem gwarancyjnym do  lokalu użytkowego nr 2   przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. ?Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku,
  2. rodzaj i ilości sprzętu zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  1. karta - komputery - załącznik nr 1 do siwz,
  2. karta - oprogramowanie biurowe - załącznik nr 2 do siwz,
  3. karta - oprogramowanie antywirusowe - załącznik nr 3 do siwz.
  4. karta - rzutnik - załącznik nr  4 do siwz,
  5. karta - ekran - załącznik nr 5 do siwz,
  6. karta - telefon - załącznik nr 6 do siwz,
    1. Wykonawca dostarczy  sprzęt na własny koszt do lokalu nr 2 w budynku przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku oraz zamontuje dostarczony sprzęt  w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie.
    2. Wykonawca dostarczy oprogramowania oraz zainstaluje i aktywuje dostarczone oprogramowanie na wszystkich dostarczonych komputerach.
    3. Dla zestawów komputerowych  wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 8 (Zamawiający dopuszcza  wydruk ze strony internetowej Microsoft:

http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)

lub z równoważnym systemem operacyjnym.

  1. Zasady równoważności systemu operacyjnego zostały opisane w załączniku nr 1 do siwz pn. ?karta - komputery? oraz w punkcie 9.
  2. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, że produkt oferowany jako równoważny  jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania  oprogramowania  równoważnego zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkowania środowisku.Dostarczony sprzęt ma być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację  zgodności CE.


 

 

  1. Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego określonych przez Zamawiającego parametrów. W przeprowadzonym dowodzie  należy odnieść się do norm,  parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego jako równoważny są takie same  lub lepsze od parametrów  produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkownika  środowisku.
  2. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  3. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniami zainstalowanymi w ramach postępowania. Podpisany przez  Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
  4. Wykonawca zapewni serwis zastawów komputerowych, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora ? wymagane jest złożenie  oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  30200000-1

Dodatkowe przedmioty:48000000-8, 38652120-7, 32351200-0, 32342400-6, 32552110-1.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

21 dni od dnia podpisania umowy

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 400,00 PLN.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem komputery oraz oprogramowanie o wartości minimum 15 000,00 złotych brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4.  Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne dostawy Zamawiający rozumie dostawy obejmujące swoim zakresem komputery oraz    programowanie o wartości minimum 15 000,00 złotych o,

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III  INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

      W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  1. certyfikat dopuszczenia całego  sprzętu do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE),
  2. dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych urządzeń z systemem operacyjnym Windows 8. Zamawiający dopuszcza  wydruk ze strony internetowej Microsoft: http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)

lub równoważnym systemem operacyjnym.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.


 

 

INNE DOKUMENTY

1.   Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.

2.   Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub  

      nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku  

      udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez

      podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę

      osobiście.

  1. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  2. Złożyć wykazy parametrów urządzeń i oprogramowania, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  3. Udzielić na sprzęt gwarancji jakości, zgodnej  gwarancją jakości udzieloną przez producenta na okres:
    • 36 miesięcy na komputery, telefon,
    • 24 miesiące na rzutnik, ekran wraz z nagłośnieniem i uchwytem,
  1. Wskazanie serwisanta, przez którego będzie realizowany serwis urządzeń.
  2. Zaleca się załączenie do oferty w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD w wersji edytowalnej (plik EXCEL) wypełniony formularz cenowy na wybrane przez siebie zadania.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zmiana  postanowień  umowy dopuszczalna  jest w następujących  przypadkach:
  1. zmian nie dotyczących  treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
  2. zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  3. przesunięcia terminu wykonania umowy,  jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
  4. dopuszczalnej  prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
  5. wprowadzenie lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
  6. zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów  o podatku od towarów i usług (VAT),
  7. zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia  takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów  prawa,
  8. zmiany wynagrodzenia  w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  1. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności, o których mowa w pkt. 1.
  2. Wniosek o zmianę  postanowień umowy musi  być wyrażony na piśmie.
  3. Zmiana  umowy  może nastąpić wyłączenie  w formie  pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
  4. W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT należne Wykonawcy z tytułu wykonania  przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawi podatku wynikającej z obowiązujących  przepisów.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.10.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  25.11.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Program Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.

 

 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

27.10.2014 r. godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.10.2014 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 karty sprzętu - załączniki od 1 do 6.pdf 280,62 KB 2014-10-17 15:27 pobierz
2 wzór umowy.pdf 339,4 KB 2014-10-17 15:27 pobierz
3 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 951,91 KB 2014-10-17 15:27 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-10-17
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-10-17 15:26