BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2015

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-12-03

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający

 

- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo – Budowlanego „BROMIX”  Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir  z siedzibą w  Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 98 400,00 zł oraz średnim wiekiem wykazanych samochodów - 1 rok.

        UZASADNIENIE WYBORU:

   Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo – Budowlanego „BROMIX”  Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir  z siedzibą w  Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 124 740,00 zł oraz średnim wiekiem wykazanych samochodów - 1 rok.

        UZASADNIENIE WYBORU:

   Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena

 

 

1

 

Zakład Remontowo – Budowlany „BROMIX” Spółka jawna

Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir

83-010 Straszyn ul. Spokojna 33

zadanie 1

Cena -  98 400,00 zł.

Średni wiek samochodów - 1 rok.

zadanie 2

Cena -  124 740,00 zł.

Średni wiek samochodów - 1 rok.

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert ZADANIE  1:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena  80%

Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

20%

Razem

1

80,00

20,00

100,00

 

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert ZADANIE  2:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena  80%

Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

20%

Razem

1

80,00

20,00

100,00

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.12.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2015

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
  1. Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z  pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji  lub osoby przez niego upoważnione.

  1. Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.

  1. Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).

Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5     do  5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

Wykonawca      musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ?417.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby           przez niego upoważnione.

  1. Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 rudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.):  350 ton.

dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 4 stanowiących załączniki do siwz.


 

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2

 

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  5 700,00 zł w tym:

ZADANIE 1  ?      2 400,00 zł;

ZADANIE 2  ?      3 300,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

    -  co najmniej 3 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz 1 samochodem o   ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.

b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:

    -  co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.

c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:

    - co najmniej 4 samochodami, w tym:  2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do  przewozu mebli oraz 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.


 

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

-  12 osób na stanowisku ładowacza,

-  3 osób na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.

b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:

-  4 osób na stanowisku ładowacza,

-  1 osoby na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.            

c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:

-  16 osób na stanowisku ładowacza,

-  4 osób na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  •  w  przypadku składania oferty na  zadanie 1  -  100 000,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na   zadanie 2  -  150 000,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na  zadanie 1 i zadanie 2  -  250 000,00 zł,

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówieni.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

                                  Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi transportowe o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.

             Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

c)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.


 

 

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
  4. Podać w druku Potencjał techniczny rok produkcji samochodów
  5. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, odpowiednio na zadanie 1 i/lub zadanie 2.
  6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena                                             waga 0,80

Ocena stanu technicznego              waga 0,20

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
    1. stawki podatku od towarów i usług;
    2. wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
    3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne;

jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.

Zasady wprowadzenia zmian w umowie przy zaistnieniu powyższych okoliczności:

  1. wysokość wynagrodzenia brutto pozostałego do rozliczenia na dzień wprowadzenia nowej stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian) zmieni się o współczynnik X/1,23, gdzie X - wzrost/spadek stawki podatku VAT;

np. przy zmianie stawki podatku VAT o 1% wynagrodzenie zmieni się o ok. 0,813%;

  1. w związku ze znaną wysokością minimalnego wynagrodzenia mającego obowiązywać w 2015 roku (1 750,00 zł), Zamawiający nie przewiduje wzrostu wynagrodzenia należnego wykonawcy z powyższego tytułu.

Zgodnie z zapisem w punkcie 18 siwz pn. ?opis sposobu obliczenia ceny? powyższa zmiana winna być uwzględniona przez Wykonawcę w cenie jednostkowej netto wykonania usługi;

 

  1. wysokość wynagrodzenia brutto pozostałego do rozliczenia na dzień wprowadzenia zmian dotyczących ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego zmieni się proporcjonalnie do udziału w/w kosztów w wysokości wynagrodzenia określonego w ofercie.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 17.11.2014 r. godzina 7:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  16.12.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 17.11.2014 r. godzina  7:40,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6.

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 06.11.2014 r.

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa:  Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2015.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w zakresie:

a)  Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4       ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.

b)  Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą  4 ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.

c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego   (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży,           komórek, itp.).

       Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton         wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

      Wykonawca            musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na     ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do     rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca   będzie   zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 417.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 1 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena                                             waga 0,80

Ocena stanu technicznego              waga 0,20

 

Część nr 2

NAZWA:  Wykonywanie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali z nieczystości dla

              potrzeb zamawiającego w roku 2015.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach      umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.):  350 ton.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 2.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena                                             waga 0,80

Ocena stanu technicznego              waga 0,20

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy zadanie 2.pdf 213,3 KB 2014-11-06 14:54 pobierz
2 wzór umowy zadanie 1.pdf 238,55 KB 2014-11-06 14:54 pobierz
3 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1017,45 KB 2014-11-06 14:53 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-11-06
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-11-06 14:51