BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB w 2015 r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-12-29

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Budowlano-Dekarskiego Marek Plechowski z siedzibą w  Gdańsku przy ul. Angielska Grobla 14 z ceną jednostkową netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapu  dachu - 140,00 zł oraz czasem przyjazdu wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia - ? 90 minut.   

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena, czas przyjazdu

 

1

 

 

Zakład Budowlano-Dekarski Marek Plechowski

80-765 Gdańsk ul. Angielska Grobla 14

 

 

Zadanie 2 - cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapu    dachu ? 140,00 zł

-  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia - ? 90 minut

 

Zadanie 2

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena jednostkowa netto  za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapu    dachu 90%

Liczba pkt w kryterium

czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia 10%

Razem

1

90,00

10,00

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po  29.12.2014 r.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Zakładu Budowlanego „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w  Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7 z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2  dachu  – 2,68 zł oraz czasem przyjazdu wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia - <  4 godzin.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena, czas przyjazdu

 

1

 

 

Zakład Budowlano-Dekarski Marek Plechowski

80-765 Gdańsk ul. Angielska Grobla 14

 

 

Zadanie 1

- cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2  dachu – 6,50 zł  

- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia - ≤ 4 godziny

 

2

 

Zakład Budowlany „ALTON”

Jan Cejnóg

80-315 Gdańsk ul. Jana Husa 18/7

 

Zadanie 1

-  cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2  dachu – 2,68 zł   

- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia - < 4  godziny

 

 

3

 

Przedsiębiorstwo Budowlano – Instalacyjne PC Paweł Cejnóg

 80-315 Gdańsk, ul. Jana Husa 18/7

 

Zadanie 1

-  cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2  dachu – 5,00 zł   

- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia - < 4  godziny

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Zadanie 1

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena jednostkowa netto  za odśnieżenie 1m2 dachu 90%

Liczba pkt w kryterium

czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia 10%

Razem

1

37,11

10,00

47,11

2

90,00

10,00

100,00

3

48,24

10,00

58,24

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po  30.12.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na usługę odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących

w zarządzie  GZNK SZB w 2015 r.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1.   Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych

będących w zarządzie  GZNK SZB.

 

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania ? 40 000,00 m2

Ilość budynków, z których  może być konieczne usuwanie sopli z okapów ? 716

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  90620000-9, 90630000-2

 

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2015 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł w tym:

ZADANIE 1 ? 2 400,00 zł,

ZADANIE 2 ? 2 100,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

 

 

 

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

w przypadku składania oferty na zadanie 1

  • 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów o wartości 50.000,00 zł brutto każda.

w przypadku składania oferty na zadanie  2

  • 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków o wartości 50.000,00 zł brutto każda.

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  2

  • 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów o wartości 50.000,00 zł brutto każda.
  • 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków o wartości 50.000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie  2

    -  1 samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej podnośnika min. 15 m.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

              

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

w przypadku składania oferty na zadanie 1

  • 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
  • 4 osobami na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,

w przypadku składania oferty na zadanie 2 minimum 3 osobami

  • 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
  • 1 osobą na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia  do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe ? podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.),
  • 1 osobą na stanowisku kierowcy

Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 minimum 7 osobami

  • 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
  • 5 osobami na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe ? podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)
  • 1 osobą na stanowisku kierowcy

Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).

 

Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 osobą na stanowisku kierowcy spełniającą wymagania  określone w art. 39 a  (przy pojazdach o ładowności powyżej 3,5 tony) oraz posiadającą  uprawnienia  do obsługi podestów ruchomych

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z

przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  • zadanie 1  -  100 000,00 zł,
  • zadanie 2  -  100 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

           

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

        Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi polegające na:

       w przypadku składania oferty na zadanie 1

        - odśnieżaniu dachów o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto

              w przypadku składania oferty na zadanie  2

        - usuwaniu sopli z okapów budynków o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

c)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

 

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia  (zadanie 1) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2).

Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 oraz 4 godziny dla zadania 2. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w pkt 14 siwz.
  2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

-cena                                                                                                                           waga 90 %

  • czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce od zgłoszenia                                                    waga 10 %

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
    1. stawki podatku od towarów i usług;
    2. wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
    3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne;

jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.

Zasady wprowadzenia zmian w umowie przy zaistnieniu powyższych okoliczności:

  1. wysokość wynagrodzenia brutto pozostałego do rozliczenia na dzień wprowadzenia nowej stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian) zmieni się o współczynnik X/1,23, gdzie X - wzrost/spadek stawki podatku VAT;

np. przy zmianie stawki podatku VAT o 1% wynagrodzenie zmieni się o ok. 0,813%;

  1. w związku ze znaną wysokością minimalnego wynagrodzenia mającego obowiązywać w 2015 roku (1 750,00 zł), Zamawiający nie przewiduje wzrostu wynagrodzenia należnego wykonawcy z powyższego tytułu.

Zgodnie z zapisem w punkcie 18 siwz pn. ?opis sposobu obliczenia ceny? powyższa zmiana winna być uwzględniona przez Wykonawcę w cenie jednostkowej netto wykonania usługi;

  1. wysokość wynagrodzenia brutto pozostałego do rozliczenia na dzień wprowadzenia zmian dotyczących ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego zmieni się proporcjonalnie do udziału w/w kosztów w wysokości wynagrodzenia określonego w ofercie.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 01.12.2014 r. godzina 7:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  30.12.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  01.12.2014 r. godzina 7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.11.2014 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: usługa odśnieżania dachów z budynków gminnych będących  w zarządzie  GZNK SZB w 2015 r.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania ? 40 000,00 m2

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90620000-9

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015

 

Kryteria oceny ofert

-cena jednostkowa netto  za odśnieżenie 1m2 dachu                                                      waga 90%

  • czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia                    waga 10%

 

Część nr 2

nazwa: usługa usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących  w zarządzie  GZNK SZB w 2015 r.  

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość budynków, z których  może być konieczne usuwanie sopli z okapów ? 716

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90630000-2

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2015

 

 

Kryteria oceny ofert

-cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą  przy usuwaniu

      sopli z okapu dachu                                                                                                                      waga 90 %

  • czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia                             waga 10 %

 

 

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ.pdf 1019,04 KB 2014-11-19 15:11 pobierz
2 Wzór umowy, wzór zlecenia.pdf 282,72 KB 2014-11-19 15:10 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2014-11-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2014-11-19 15:10