BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostawasprzętu komputerowego

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-12-10

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy „NETZ” Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nad Stawem 7 z ceną brutto 391 656,60 zł oraz wykazanymi wydajnościami  procesorów liczonymi w teście PassMark Performance dla komputerów o parametrach określonych w specyfikacji technicznej I (załącznik nr 1A do siwz) - 2 777 pkt oraz komputerów o parametrach określonych w specyfikacji technicznej II (załącznik nr 1B do siwz)  - 4 281 pkt.

    

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena

 

 

1

 

 

NETZ” Sp. z o.o.

80-454 Gdańsk ul. Nad Stawem 7

 

Cena -  391 656,60 zł.

Wydajność procesorów:

  • komputery I  - 2 777 pkt,
  • komputery II - 4 281 pkt.

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena  92%

Liczba pkt w kryterium

 

    Wydajność procesorów  8%

Razem

1

92,00

 

1,00

93,00

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.12.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na dostawę sprzętu komputerowego

 

 

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    1. 120 szt. komputerów według specyfikacji I (załącznik nr 1A do siwz),
    2. 15 szt.  komputerów według specyfikacji II (załącznik nr 1B do siwz),
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Specyfikacja I -  komputery  ? załącznik nr 1A do siwz,
    2. Specyfikacja II -  komputery  ? załącznik nr 1B do siwz,
  3. Towar zostanie dostarczony do siedziby  Zamawiającego na koszt Wykonawcy w terminie do 31.12.2014 r.
  4. Komputery powinny mieć zainstalowane systemy operacyjne wraz z wszystkimi dostępnymi na dzień wykonywania umowy poprawkami.
  5. Wymagania dotyczące dostarczonego sprzętu:
  1. został wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi,
  2. posiada certyfikat dopuszczenia do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE),
  3. spełnia kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych,
  4. posiada certyfikat EPEAT na poziomie Gold,
  5. spełnia wymagania normy Energy Star w wersji co najmniej 5.2,
  6. spełnia wymagania normy ULE ma poziomie Gold,
  7. spełnia wymagania normy Greenguard.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  30213000-5.

Dodatkowe przedmioty: 48000000-8.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami  w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

b)  określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne dostawy Zamawiający rozumie dostawy polegające na dostawie  sprzętu komputerowego o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III  INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

       W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  1.  Próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność  musi

       zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.

  1.  Inne dokumenty.

 Dokumenty dotyczące komputerów:

  1. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem działań z normami jakościowymi potwierdzające, że oferowane urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą  ISO 9001 lub równoważną,
  2. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań z europejskimi normami zarządzania środowiskiem potwierdzające, że oferowane urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną,
  3. certyfikat dopuszczenia całego  sprzętu do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE),
    1. dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
  1. certyfikat EPEAT na poziomie Gold,
  2. potwierdzenie, że oferowany sprzęt  spełnia wymagania normy Energy Star w wersji co najmniej 5.2,
  3. potwierdzenie, że oferowany sprzęt  spełnia wymagania normy ULE ma poziomie Gold,
  4. potwierdzenie, że oferowany sprzęt  spełnia wymagania normy Greenguard.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą   być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

IV INNE DOKUMENTY

   Inne dokumenty niewymienione w pkt. II i III

  1. Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
  4. Udzielić co najmniej 3 letniej  gwarancji na dostarczony sprzęt (niezależnie od gwarancji producenta), która świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia usterki.
  5. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, w którym Wykonawca określi ceny na dostarczony sprzęt komputerowy oraz nazwę producenta, model i symbol sprzętu.
  6. Podać w druku oferty ilość punktów wydajności osiąganej  w teście PassMark Performance Test.
  7. Załączyć specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego.
  8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

V  Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których  

    ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

 nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena                                     waga 0,92.

Wydajność procesora             waga 0,08.

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 05.12.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  03.01.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  

05.12.2014 r. godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6


 

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.11.2014 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załącznik 1B.docx 20,29 KB 2014-12-02 13:10 pobierz
2 załącznik 1A.docx 20,22 KB 2014-12-02 13:10 pobierz
3 formularz cenowy.doc 53,5 KB 2014-12-02 13:09 pobierz
4 Wzór umowy 77.doc 94,5 KB 2014-12-02 13:09 pobierz
5 siwz 77.doc 464 KB 2014-12-02 13:09 pobierz
6 odpowiedź na pytanie 02.12.14.pdf 22,11 KB 2014-12-02 10:34 pobierz
7 specyfikacja II - załącznik nr 1B.pdf 73,61 KB 2014-11-25 12:57 pobierz
8 specyfikacja I - załącznik nr 1A.pdf 73,5 KB 2014-11-25 12:57 pobierz
9 wzór umowy.pdf 164,55 KB 2014-11-25 12:55 pobierz
10 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 729,05 KB 2014-11-25 12:55 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-11-25
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-11-25 12:52