wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2015 r
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-01-02
Informuję, że dnia 2.01.2015 r została podpisana przez Zamawiajacego umowa z firmą DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 na kwotę 219 265,20 zł brutto.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-12-30
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Informuję, że w/w postępowaniu wybrana została oferta nr 1 firmy DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 z:
1. sumą cen jednostkowych netto za pielęgnację ? 245,00 zł
2. sumą cen jednostkowych netto za pozostałe usługi ? 423,00 zł
3. ceną jednostkową netto za ochronę kasztanowców ? 20,00 zł
4. okresem gwarancji (na nasadzenie drzew) ? 24 miesiące
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer wniosku |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1. |
DENDROLAB Sp. z o.o. 80-404 Gdańsk ul. Mikołaja Reja 3
|
1. suma cen jednostkowych netto za pielęgnację ? 245,00 zł 2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi ? 423,00 zł 3. cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców ? 20,00 zł 4. okres gwarancji (na nasadzenie drzew) ? 24 miesiące
|
2. |
Przedsiębiorstwo Robót Ogrodniczo- Leśnych PROLAS Sp. z o.o. 80-126 Gdańsk ul. Stanisława Lema 21
|
1. suma cen jednostkowych netto za pielęgnację ? 554,70 zł 2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi ? 4055,00 zł 3. cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców ? 98,00 zł 4. okres gwarancji (na nasadzenie drzew) ? 24 miesiące |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium CENA (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację ? 50 % |
Liczba pkt w kryterium CENA (suma cen jednostkowychnetto za pozostałe usługi) - 30 %
|
Liczba pkt w kryterium CENA (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) ? 20 % |
Liczba pkt w kryterium ? Okres gwarancji ? 10%
|
Razem |
1 |
50,00 |
25,00 |
15,00 |
10,00 |
100,00 |
2 |
22,08 |
2,61 |
3,06 |
10,00 |
37,75 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 30.12.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2015 r.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
- wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
- wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
- karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
- nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
- pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,
- ochrona kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,
- ocena stanu zdrowotnego drzew,
- usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
- usuwanie karpiny
na terenie administrowanym przez GZNK SZB.
- Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne, bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.
- Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.
- Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
- Zamawiający przewiduje założenie około 250 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 ? 150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, zamawiającego oraz wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.
Terminy realizacji prac:
- założenie opasek do 09.05.2015 r.
- pierwsza zmiana opasek do 27.06.2015 r.
- druga zmiana opasek do 29.08.2015 r.
- zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2015 r.
Terminy określone w punktach a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu.
Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek.
W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia liści z zimującymi poczwarkami w obrębie rzutu korony i ich utylizacji.
- Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe drzewa do nasadzenia takie jakie występują na osiedlach mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie takich roślin jak platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm. Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.
- Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
- wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - 127 szt.,
- wycinka krzewów ? 200 szt.,
- wycinka żywopłotów ? 200 m2,
- frezowanie pni ? 58 szt.,
- nasadzanie drzew wraz z materiałem ? 70 szt.,
- nasadzanie krzewów wraz z materiałem ? 3000 szt,
- pielęgnacja drzew ? 648 szt.,
- pielęgnacja krzewów ? 3 001 szt.,
- pielęgnacja żywopłotów ? 10 450 m2,
- usuwanie wiatrołomów ? 30 szt.,
- usuwanie karpiny ? 10 szt.,
- karczowanie pni ? 20 szt.,
- ochrona drzew kasztanowców ? 250 szt.,
- ocena stanu zdrowotnego drzew ? 30 szt.
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77211400-6,
Dodatkowe przedmioty: 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- podnośnikiem balkonowym,
- samochodem skrzyniowym,
- 3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej roczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby potwierdzające powyższe kwalifikacje,
- 3 osobami na stanowisku: pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł,
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji dla nasadzonych drzew.
Minimalny okres gwarancji dla nasadzonych drzew wynosi 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena waga 0,50
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) waga 0,25
Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) waga 0,15
Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług;
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.
- Zasady wprowadzenia zmian wynagrodzenia umownego przy zaistnieniu powyższych okoliczności.
- Zamawiający nie przewiduje wzrostu wynagrodzenia z powodu zmiany stawki podatku od towarów i usług, ponieważ ceną oferty są ceny jednostkowe netto bez podatku VAT na poszczególne elementy zamówienia.
Wartością umowną jest maksymalna wartość jaką zamawiający może przeznaczyć na dane zamówienie.
Rozliczenie robót będzie następowało na podstawie protokołów odbioru wykonanych prac w oparciu o ceny jednostkowe netto i faktyczną ilość wykonanych usług. Do wartości netto zostanie doliczona obowiązująca stawka podatku VAT.
W związku z powyższym zmiana stawki podatku VAT nie ma wpływu na wysokość cen jednostkowych netto określonych w ofercie.
- W związku ze znaną wysokością minimalnego wynagrodzenia mającego obowiązywać w 2015 roku (1750,00 zł), zamawiający nie przewiduje wzrostu wynagrodzenia należnego wykonawcy z powyższego tytułu. Zgodnie z zapisem pkt 17 siwz pn. ?opis sposobu obliczenia ceny? powyższa zmiana winna być uwzględniona przez Wykonawcę w cenach jednostkowych netto określonych w ofercie.
- Wysokość cen jednostkowych netto na dzień wprowadzenia zmian dotyczących ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego zmieni się proporcjonalnie do udziału w/w kosztów w wysokości cen jednostkowych netto określonych w ofercie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 09.12.2014 r. godzina 7:20
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 07.01.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 09.12.2014 r. godzina 7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 28.11.2014 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 406,21 KB | 2014-11-28 13:46 | pobierz |
2 | siwz.pdf | 982,41 KB | 2014-11-28 13:46 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-11-28 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-11-28 13:38 |