BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie w roku 2015 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM 4

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-02-03

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy  Przedsiębiorstwo Budowlano – instalacyjne PC Paweł Cejnóg  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7  ze stawką roboczogodziny 13,23 zł brutto z narzutami oraz wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do momentu przyjazdu na miejsce awarii poniżej 30 minut.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

 

Cena

1

„KOMPLEX” Lucyna Smerdel

 83-330 Żukowo, ul. Wyspiańskiego 6

 

stawka rbg  10,37 zł

czas reakcji: 30 minut

2

KONSORCJUM FIRM:

Zakład Dekarsko - Budowlany Maciej Pieniążkiewicz

80-180 Gdańsk,   ul. Piotrkowska  15/14

 „HYDRAULIK” Czesław Skerka

80-748 Gdańsk ul. Chmielna 26

Instalatorstwo Elektryczne Stefan Petryński

 83-330 Żukowo ul. Witosławy 33

 

stawka rbg  11,44 zł

czas reakcji: <30 minut

3

Przedsiębiorstwo Budowlano – instalacyjne PC

Paweł Cejnóg

80-315 Gdańsk,   ul. Jana Husa  18/7

stawka rbg  13,23 zł

czas reakcji: <30 minut

4

Zakład Budowlany ALTON Jan Cejnóg

80-315 Gdańsk,  ul. Jana Husa 18/7

stawka rbg  12,00 zł

czas reakcji: poniżej 30 minut

5

Zakład Budowlany i Remontowo Konserwacyjny

„ZBIREK” Ewa Waga

80-758 Gdańsk, ul. Siennicka 25

stawka rbg  22,44

czas reakcji: 30 minut

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  85%

Liczba pkt w kryterium

 

Czas reakcji 15%

Razem

3

85,00

15,00

100,00

5

50,11

15,00

65,11

Umowy w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 09.02.2015 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

wykonywanie w roku 2015 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych  stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM 4

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2015 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB ? na terenie  BOM  4.

    

Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Gdańsk:

  • ilość  budynków mieszkalnych w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk      -       348
  • całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi                                                 -    1.546
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                     -  65.842 m2

    

Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:                                               

  • ilość budynków użytkowych  w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk        -        49
  • całkowita ilość lokali użytkowych do obsług                                                     -        95
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi                              -  18.470  m2

 

  1. Przedmiotem zamówienia może być wykonywanie w roku 2015 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych w obcym zarządzie w których obowiązują uchwały o  rozdzielczości instalacji c.o. instalacji gazowej i elektrycznej.

Orientacyjna całkowita ilość budynków wspólnot mieszkaniowych, w których znajdują się lokale mieszkalne  będące własnością gminy Gdańsk wynosi około 2 szt.  oraz lokali  9  szt.

    

  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót:

Konserwacje ogólnobudowlane

  1. Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy  i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Gminy Gdańsk, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i  pomieszczenia schronowe), w lokalach mieszkalnych  oraz  w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
    1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
  • miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni         dachu,
  • uszczelnienie pokrycia dachowego,
  • czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,
  • konieczną wymianę rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich,
  • naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich,      daszków, pasów nadrynnowych  i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym, 
  • uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
  • reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich itp,
  • miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,
  • uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,
  • usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie,           zadaszenia, murki oporowe),
  • naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),
  • naprawa ściany na klatce schodowej,
  • naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach       wejściowych i w okolicach strychu,
  • zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,
  • dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja            baskwili, zamków itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,
  • wymianę,  naprawę drzwi wejściowych i wiatrołapów,
  • naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek, słupków schodowych, stopni i   podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
  • odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania,                   
  • reperację czap kominowych,
  • przemurowanie główek kominowych,
  • uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,
  • przemurowanie pęknięć komina,
  • wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,
  • uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
  • wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,
  • zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń          wspólnych, skrzynek listowych,
  • osadzenie wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabinek kominiarskich,
  • zabezpieczenie naderwanego lub zerwanego pokrycia dachowego,
  • udrożnienie rynien i rur spustowych,
  • uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
  • zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie,     zadaszenia,
  • zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,
  • zabezpieczenie uszkodzonego komina,
  • zabezpieczenie lokali użytkowych,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego  obejmuje:
  • wymianę, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej,
  • wymianę i naprawę  podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych,
  • wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,
  • odnowienie ścian i sufitów
  • wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych.
  1. Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych.

 

Konserwacje sanitarne

  1. Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach gminnych w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących -  obejmują między innymi roboty w zakresie:
    1. Instalacja wodno-kanalizacyjna:
  • sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb,
  • sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń            bądź wymianę odcinka przewodów,
  • uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej      instalacji,
  • montaż wodomierzy mieszkaniowych,
  • czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych       przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,
  • odpompowanie fekaliów i wody z piwnic ? z zalania powstałego w czasie likwidacji awarii,
  • naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na         pionach kanalizacyjnych,
  • okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w    piwnicach budynków,
  • czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy         budynkach gminnych, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiajacego,
  • naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z            ich zamontowaniem,
  • uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz       budynków,
  • naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
  • wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem   łącznie,
  • uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej.
  • wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,
  • usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiany uszczelnień od wodomierza       głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,
  • wymiana głowic w zaworach na pionach,
  • w przypadku powstania innych awarii  należy odciąć dopływ wody  do  mieszkania, pionu lub budynku,
  • zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach,          klatkach schodowych  i piwnicach opróżnionych budynków,
  • odmrażanie instalacji wodno ? kanalizacyjnej,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji  wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.

 

  1. Instalacja gazowa:
  • usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,
  • kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,
  • przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,
  • okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek          energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną             stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji,
  • konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez       najemcę bez zgody wynajmującego,
  • awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków,
  • wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
  • kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,
  • zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,
  • usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności,
  • w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej,

Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach gminnych.

  1. Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:
  • w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,
  • kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,
  • uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod          pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.
  • wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji,
  • przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym,
  • regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,
  • sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i  c.w.u.,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,
  • okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w        pomieszczeniach rozdzielaczy,
  • odmrażanie instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach,
  • uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
  • odpowietrzenie instalacji c.o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
  • usuwanie przecieków zaworów grzejnikowych,
  • usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych,
  • usuwanie przecieków dławic zaworów,
  • usuwanie przecieków odpowietrzników,
  • usuwanie przecieków na korkach grzejnikowych,
  • w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych należy zdemontować grzejnik i zabezpieczyć gałązki korkami,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od:

  • zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego,
  • rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC.

    

  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia i użytkowych do wynajęcia, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
  • uszczelnienie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. (bez urządzeń odbiorczych),
  • naprawę i wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zaworów grzejnikowych wraz z grzejnikami.

 

Konserwacje elektryczne

  1.  Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków gminnych mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach w.c. wspólnych oraz w budynkach  użytkowych gminnych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmuje roboty  miedzy innymi w zakresie:
  • wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp.,
  • uzupełnienia brakujących kloszy,
  • wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków,
  • naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,
  • naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,
  • wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku,   wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,
  • utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,
  • sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,
  • wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,
  • usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,
  • w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie          instalacji,
  • wymiany pierścieni rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,
  • wymiany elementów tablic licznikowych bez wymiany bezpieczników, zalicznikowych obwodów          mieszkaniowych,
  • wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich,
  • wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich           wymiana,
  • wymiany zabezpieczeń głównych pionów,
  • podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,
  • sprawdzenia podłączeń w pierścieniach rozgałęźnych bez wymiany bezpieczników obwodów   mieszkaniowych w lokalach gminy.
  • konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
  1. Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych gminnych w budynkach gminnych i w budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmuje:
  • wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez         osprzętu),  
  • wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.
  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia oraz lokalach użytkowych i garażach do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
  • naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej z wyjątkiem osprzętu,
  • wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,
  • sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami celem założenia licznika energii elektrycznej dla           lokali mieszkalnych pod zasiedlenie.

 

Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach gminnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych instalacja od tablicy licznikowej do odbiorników.

4.  Zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu).

W przypadku zgłoszenia przez najemcę sygnalizacji przez czujnik przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) zapewnienie w ciągu 30 min. przyjazdu na miejsce zgłoszenia i ustalenie źródła emisji gazu. Wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp. Sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.

 

5Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i  użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez  GZNK-SZB  przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz pn. Wykaz adresowy budynków BOM 4.

 

  1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45210000 - 2

Dodatkowe przedmioty: 50700000 ? 2;  50720000 ? 8;  50712000 ? 9;  50711000 ? 2;  50710000 - 5

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2015 rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

      W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać

  1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

      -  2 roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00                 zł brutto  każda,

      - 2 roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda,

-  2 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach  o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

LUB

  1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o      wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda,

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda,

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 samochodem.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 11 osobami posiadającymi n/w uprawnienia tj:

  1. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-         budowlanej,
  2. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w        zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w        zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  4. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie     konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i          zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby       zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  5. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie         konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa    gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z       przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w      sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się       eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  6. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie         konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla         następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z      przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w       sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się        eksploatacją urządzeń,       instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  7. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie         montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się          eksploatacją urządzeń,       instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji            do 1      kV.

h)   4 osobami do wykonywania zleconych robót.

              

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. ? Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami)

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63,poz. 394).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie:

  •  roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto ,
  •  roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji          sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto,
  •  roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

       Przez główne usługi Zamawiający rozumie:

  • usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto,
  •  usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej  6 000,00 zł brutto,
  •  usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji      elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto,

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy        lub  nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania      spełnienia         warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy,
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz       wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

-cena (stawka rbg brutto)                                                                                                    waga    0,85

  • czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii             waga    0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1. Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do siwz ?Wykaz adresowy budynków BOM 4.
  2. Zmianie może ulec osoba kierownika budowy lub kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy            pod       warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach   określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania           warunków         udziału w postępowaniu.
  4. Zawarcia umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania   realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
  1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy.
  2. Przejęcia w zarząd nowych obiektów.
  3. Zmiana osoby kierownika budowy lub kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z kierownikiem budowy lub kierownikami robót. Zamawiający zaakceptuje zmianę tych osób, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania     warunków udziału  w  postępowaniu  jest  możliwa  w  przypadku  wykazania  przez  wykonawcę, iż     proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie  zamówienia.
  5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania   realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w            stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                                              wyłączona             dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.01.2015 r. godzina  8:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  21.02.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 23.01.2015 r. godzina  08:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.01.2015 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wykaz adresowy budynków BOM 4.pdf 182,48 KB 2015-01-08 14:54 pobierz
2 wzór umowy.pdf 701,02 KB 2015-01-08 14:53 pobierz
3 siwz.pdf 1,43 MB 2015-01-08 14:53 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-01-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-01-08 14:51