BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w okresie od 31.03.2015 r. do 31.12.2015 r. w budynkach Skarbu Państwa

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-03-23

 

Gdańsk, dnia 2015-03-23  

  ZP/15/15/A

 

 

 

                                                                                  OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

dotyczy: postępowania  o udzielenie  zamówienia  dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w okresie od 31.03.2015 r. do  31.12.2015 r. w budynkach Skarbu Państwa, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Agencji Ochrony WENA Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Sandomierskiej 1 z ceną oferty 728 568,36 zł z VAT-em i ilością 9 punktów z tytułu doświadczenia zawodowego.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena i ilość wykazach usług

 

1

 

 

Konsorcjum:

- Impel Security Polska Sp. z o.o.,  53-111 Wrocław ul. Ślężna 18

- Impel Provider Security  Partner Sp. z o.o. Sp. k.,  53-111 Wrocław

  ul. Ślężna 18

 

Cena  -  1.415.822,23 zł

Ilość  prawidłowo wykazach usług - 13

 

 

 

2

 

Konsorcjum:

  1. GRUPA DSF Sp z o.o.

05-091 Ząbki, ul. Powstanców 4a, lok 67

  1. DSF GRUPA Sławomir Duba

      05-091 Ząbki, ul. Powstanców 4a, lok 67

Cena  -  774.106,94 zł

Ilość prawidłowo wykazach usług - 4

 

3

Agencja Ochrony WENA Sp z o.o.

80-042 Gdańsk, ul Sandomierska 1

 

Cena  -  728.568,36 zł

Ilość prawidłowo wykazanych wykazach usług -11

 

 

4

 

ALFA GUARD SECURITY Daniel Jędrzejewski

83-262 Czarna Woda ul. Mickiewicza 10

 

Cena  -  923.626,96 zł

Ilość prawidłowo wykazach usług - 7

 

 

 

5

 

Przedsiębiorstwo Usługowo - Wykonawcze ?HEVELIUS? Sp. z o.o.

80-244 Gdańsk ul. Grunwaldzka 76/78

 

Cena  -  784.764,70 zł

Ilość  prawidłowo wykazach usług - 10

 

 

6

Konsorcjum:

1)  JANTAR 2 Spółka z o.o.

     76-200 Słupsk, ul. Zygmunta Augusta 71

2) JANTAR  Spółka z o.o.

     76-200 Słupsk, ul. Zygmunta Augusta 71

                                                                                                                                                               

 

 

Cena  -  752.697,93 zł

Ilość prawidłowo wykazach usług -9

 

 

7

 

PLEBAN OCHRONA Sp z o.o

02-904 Warszawa, ul. Bernardyńska 14A

Cena  -  885.569,88 zł

Ilość prawidłowo wykazach usług - 7

 

 

8

Konsorcjum:

1) GARDA-Investment Sp z o.o. Sp. komandytowa

    81-350 Gdynia Plac Kaszubski 15/3

2) GARDA Sp z o.o.

    81-350 Gdynia Plac Kaszubski 15/3

 

Cena  905.056,95 zł

Ilość prawidłowo wykazach usług - 1

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 90

Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie zawodowe - 10

Razem

1

46,31

10

56,31

3

90,00

9

99,00

4

70,99

5

75,99

5

83,56

8

91,56

6

87,11

7

94,11

7

74,04

5

79,04

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 30.03.2015 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w okresie od 31.03.2015 r. do  31.12.2015 r. w budynkach Skarbu Państwa.

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej obejmujący całodobowy dozór 12 obiektów Skarbu Państwa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy ochrona fizyczna obiektów  § 1, 2 i 4 stanowiącej załącznik do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  79710000-4

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2015  rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie  z ustawą o ochronie  osób i mienia  z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.1099).

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie ochrony fizycznej, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej,
  • 12 osób na stanowisku pracownika ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099),
  • 12 osób na stanowisku pracownika ochrony posiadającymi zdolność fizyczną i psychiczną do  wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1715),

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

           

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  3. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie ochrony    fizycznej, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z             przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Złożyć Formularz cenowy,  który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    5.    Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

1)    cena                                                                 - waga  0,90

2)      doświadczenie wykonawcy w realizacji usług dozoru obiektów w formie ochrony fizycznej  o wartości      minimum  300 000,00 zł brutto                    - waga  0,10         

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. zmniejszenie zakresu świadczenia usługi,

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

a)   przekazania obiektów innemu zarządcy lub w innym uzasadnionym przypadku w tym z powodu ograniczenia zakresu świadczenia usługi.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 12.03.2015 r. godzina  07:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  10.04.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:12.03.2015 r. godzina  07:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.03.2015 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 10.03.2015.pdf 38,65 KB 2015-03-10 13:37 pobierz
2 siwz 15-15-A.doc 462 KB 2015-03-10 11:31 pobierz
3 siwz + wzór umowy.pdf 1,17 MB 2015-03-04 13:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-03-04
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-03-04 12:19