BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy oraz ul. Wyspiańskiego 22A i Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2015-04-02

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione na zadaniu 1 i 2.

  • zadanie 1

UZASADNIENIE PRAWNE:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, polegającego na posiadaniu  uprawnień do wykonywania określonej działalności żądał, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami dokonany z urzędu na podstawie art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.  o odpadach (Dz.U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), prowadzonego przez Marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, dokonany na podstawie art. 180a ust. 1 ustawy  z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) dla odpadów niebezpiecznych.

Zamawiający nie miał prawa żądać powyższego wpisu, ponieważ zgodnie z art. 234 ust 1 ustawy o odpadach utworzenie Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami  nastąpi najpóźniej w terminie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach tj. do 22 stycznia 2016 r.

Rejestr na dzień dzisiejszy nie został utworzony. Informacja o dacie utworzenia Rejestru zostanie ogłoszona przez Ministra Środowiska w formie komunikatu, w Dzienniku Rzeczypospolitej Polskiej ?Monitor Polski? (art. 238 ust 2 ustawy o odpadach).

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Żądając powyższego wpisu Zamawiający naruszył ww. zasadę powodując ograniczenie dostępu do zamówień podmiotom zdolnym do jego realizacji, między innymi poprzez zniechęcenie potencjalnych oferentów do złożenia oferty ze względu na tak sformułowaną treść wymagań.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

  • zadanie 2

UZASADNIENIE PRAWNE:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa  kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy oraz ul. Wyspiańskiego 22A i Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku.

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
    1. budynków mieszkalnego i gospodarczego należących do Skarbu Państwa położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku na terenie działki nr 11 obręb 309 wraz z zabezpieczeniem skarpy,
    2. budynku mieszkalnego, garażu i komórek gospodarczych położonych przy ul. Wyspiańskiego 22A w Gdańsku na terenie działki nr 614/8, obręb 42,
    3. budynku po byłej piekarni wraz z kominem murowanym położonego przy ul. Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku na terenie działki nr 118/45, obręb 041.

 

      Łączna kubatura budynków do rozbiórki                                                      ?   1 625,00 m3.

      Łączna kubatura budynków gospodarczych do rozbiórki                                            ?      262,00 m3.

      Łączna kubatura garażu i komórek  gospodarczych do rozbiórki                                 ?          9,60 m3.

 

  1. Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
    1. ul. Trakt Św. Wojciecha 358

      budynek mieszkalny

      kubatura budynku (pierwotna)             -             450,00 m3,

            powierzchnia zabudowy                      -             130,00 m2,

      rodzaj zabudowy                                -             wolnostojąca,       

            ilość kondygnacji                                -             1 kondygnacja,

      konstrukcja                                       -             ściany murowane,

      dach                                                 -         drewniany (częściowo rozebrany), pozostała część dachu pokryta    eternitem.

      budynek gospodarczy (częściowo rozebrany)

      kubatura budynku (pierwotna)             -         165,00 m3,

      powierzchnia zabudowy (pierwotna)  -             54,00 m2,

      rodzaj zabudowy                                -          wolnostojąca,           

      ilość kondygnacji                                -          parterowy,

      konstrukcja                                       -         ściany murowane,

      dach                                                 -         drewniany (rozebrany).

 

Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki znajdujące się na terenie działki to schody terenowe betonowe pełne, murki, piwniczka gospodarcza usytuowana w skarpie.

      W celu zabezpieczenia terenu przed osunięciem należy wykonać mur oporowy.

 

 

 

 

 

  1. ul. Wyspiańskiego 22A

      budynek mieszkalny

      kubatura budynku                              -             525,00 m3,

      rodzaj zabudowy                                -             szeregowa,

            ilość kondygnacji                                -             2 kondygnacyjny, podpiwniczony,

       konstrukcja                                      -         ściany murowane, strop nad piwnicą stalowo ? ceramiczny, nad parterem i piętrem drewniany,

      dach                                                 -             drewniany kryty papą,

 

      Garaż, komórki gospodarcze

      kubatura budynku                              -            97,00 m3, (garaż) 9,6 m3 komórki,

      rodzaj zabudowy                                -            szeregowa

      ilość kondygnacji                                -            1 kondygnacyjny

      konstrukcja                                       -             ściany murowane (garaż), ściany drewniane (komórki)

      dach                                                 -             drewniany kryty papą

 

  1. ul. Gen. De Gaullea 2A

       kubatura budynku wraz z kominem   -              650,00 m3,,

            powierzchnia zabudowy                     -            116,80 m2,

      powierzchnia użytkowa                     -               148,90 m2

      wysokość zróżnicowana                     -         3,20 m - max. 7,00 m od poziomu terenu

      rodzaj zabudowy                                -             szeregowa,

      ilość kondygnacji                                -         2 kondygnacyjny, częściowo jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony,

       stropy                                                       ceramiczny na belkach stalowych nad piwnicą, gęstożebrowy, na fragmentach monolityczny  nad parterem,

      konstrukcja                                       -            ściany murowane,

      dach                                                 -            drewniany jednospadowy kryty papą na deskowaniu.

      Komin murowany o wymiarach w przekroju 0,90 x 0,90 m i wysokości 6,80 m ponad połać dachu.

 

  1. Zakres robót obejmuje:
    • rozbiórkę  konstrukcji drewnianej dachu,
    • rozbiórkę pokrycia dachów z papy i eternitu,
    • rozbiórkę  konstrukcji murowanej budynku,
    • rozbiórkę  konstrukcji drewnianej budynku,
    • rozbiórkę  ścian z cegły i drewna,
    • rozbiórkę konstrukcji stropów,
    • rozbiórkę  podłóg i posadzek,
    • rozbiórkę ścian piwnic,
    • rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
    • rozbiórkę  komórek drewnianych i murowanych przynależnych do budynku,
    • rozbiórkę  komina murowanego,
    • rozbiórkę elementów zabudowy działki np. schody,  murki, piwniczki gospodarcze itp.,
    • wycinkę krzewów i drzew,
    • zasypanie wykopów gruzem drobnym i piaskiem,
    • wywóz gruzu i innych odpadów np. papy, eternitu, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach  itp. na miejskie wysypisko Szadółki,
    • uporządkowanie terenu po rozbiórce,
    • wykonanie zabezpieczenia skarpy w zakresie stabilizacji gruntu i wykonanie muru oporowego.
  2. Zakres robót związanych z wykonaniem zabezpieczenia skarpy w zakresie stabilizacji gruntu i                          wykonania muru oporowego:

-    wykonanie muru oporowego,

-    umocowanie skarpy poprzez wykonanie płotków faszynowych,

  -    zasypanie skarpy piaskiem z uwzględnieniem tzw. ?filtru odwrotnego?,

  -    rozścielenie  ziemi urodzajnej,

      -    posianie trawy.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

5.1. ul. Trakt Św. Wojciecha 358

  1.    Projekt budowlano ? wykonawczy rozbiórki budynków mieszkalnego i gospodarczego przy ul.  Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku wraz z projektem zabezpieczenia skarpy - załącznik nr 1.1. do siwz,

            - Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,

            - Rysunek nr 2 ? Inwentaryzacja (stan istn.) Rzut w poziomie terenu ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,

            - Rysunek nr 3 ? Rzut w poziomie terenu po rozbiórce ? stan projektowany ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,

            - Rysunek nr 4 ? Mur oporowy Przekrój 1-1 ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,

            - Rysunek nr 5 ? Mur oporowy Przekrój 2-2 ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,

            - Rysunek nr 6 ? Zabezpieczenie skarpy ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,

            - Zdjęcia obiektu ? dokumentacja foto nr 1, 2 i 3 ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,

            -  Karta terenu ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.

  1. Specyfikacja techniczna ? Rozbiórka budynków: mieszkalnego i gospodarczego wraz z projektem zabezpieczenia skarpy - Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku -  załącznik nr 1.2 do siwz.
  2. Przedmiar (o charakterze informacyjnym) ? Rozbiórka budynku mieszkalnego i gospodarczego wraz z zabezpieczeniem skarpy Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 358 -  załącznik nr 1.3 do siwz.

5.2. ul. Wyspiańskiego 22a

  1. Projekt rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego i obiektów gospodarczych 80-434 Gdańsk,  ul. Wyspiańskiego 22a, dz. nr 614/8, ob. 42 - załącznik nr 2.1 do siwz.
  2. Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli Gdańsk ul. Wyspiańskiego 22A budynek mieszkalny wraz z garażem i komórkami znajdującymi się na działce nr 614/8, obręb 042 - załącznik nr 2.2 do siwz.

5.3. ul. Gen. De Gaullea 2A

  1. Projekt budowlany - Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana. Orzeczenie o stanie technicznym. Projekt rozbiórki budynku wraz z murowanym kominem ? budynek gminny po byłej piekarni Gdańsk,  ul. Gen. De Gaullea 2A ? obręb 041, dz. 118/45 - załącznik nr 3.1 do siwz.
  2. Aneks do projektu rozbiórki budynku przy ul. Gen. De Gaullea 2A  w zakresie zagospodarowania i wydzielenia placu budowy - załącznik nr 3.2 do siwz.
  3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - budynek gminny po byłej piekarni wraz z kominem ? rozbiórka - Gdańsk,  ul. Gen. De Gaullea 2A - załącznik nr 3.3 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6, 45111230-9, 45262522-6, 45320000-6, 45410000-4,  45453000-7.

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 60

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł w tym :

 Zadanie 1  ? 3 400,00 zł,

 Zadanie 2  -    600,00 zł,

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wytwarzania odpadów niebezpiecznych obejmujących azbest tj. aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami dokonany z urzędu na podstawie art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.  o odpadach (Dz.U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), prowadzonego przez Marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, dokonany na podstawie art. 180a ust. 1 ustawy  z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) dla odpadów niebezpiecznych - dotyczy zadania 1.

 

 

 

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

w przypadku składania oferty na zadanie 1

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, w tym związaną z usuwaniem materiałów  zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł     brutto,

w przypadku składania oferty na zadanie 2

-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2      kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, w tym związaną z usuwaniem materiałów  zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,

-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2      kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.

-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:

-1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-1 osobą na stanowisku kierowcy.

Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   200 000,00 zł;

-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -     35 000,00 zł;

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje
  2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  3. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu

w przypadku składania ofert:

na zadanie 1

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, w tym związaną z usuwaniem materiałów  zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,

-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,

            na zadanie 2

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

            na zadanie 1 i  2

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, w tym związaną z usuwaniem materiałów  zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,

-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto

-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.

            Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat dla robót polegających na zabezpieczeniu skarpy przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w przypadku składania oferty na zadanie 1.
    4. Podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy); powyżej 60 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
    5. Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                           waga  0,90

  • kryterium termin wykonania robót                                                                          waga  0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej          realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności,          za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec       odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie            dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca             (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż          wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w       przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie         składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części         zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność           podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.03.2015 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  21.04.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  23.03.2015 r. godzina 10:30

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 06.03.2015 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych budynków mieszkalnego i gospodarczego należących do Skarbu Państwa położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku na terenie działki nr 11 obręb 309 wraz z zabezpieczeniem skarpy.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6, 45111230-9, 45262522-6, 45320000-6, 45410000-4,  45453000-7.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 60

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                           waga  0,90

  • kryterium termin wykonania robót                                                                          waga  0,10

 

Część nr 2

nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul. Wyspiańskiego 22A i ul. Gen. De Gaullea 2A.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:

  1. budynku mieszkalnego, garażu i komórek gospodarczych położonych przy ul. Wyspiańskiego 22A w Gdańsku na terenie działki nr 614/8, obręb 42,
  2. budynku po byłej piekarni wraz z kominem murowanym położonego przy ul. Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku na terenie działki nr 118/45, obręb 041.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 60

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                           waga  0,90

  • kryterium termin wykonania robót                                                                          waga  0,10

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zalącznik nr 3.3 - Specyfikacja techniczna ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf 1,64 MB 2015-03-06 14:44 pobierz
2 załącznik nr 3.2 - Aneks do projektu rozbiórki ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf 116,16 KB 2015-03-06 14:44 pobierz
3 załącznik nr 3.1. - Projekt budowlany ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf 5,71 MB 2015-03-06 14:43 pobierz
4 zalącznik nr 2.2 - Specyfikacja techniczna ul. Wyspiańskiego 22a.pdf 233,23 KB 2015-03-06 14:43 pobierz
5 załącznik nr 2.1. - Projekt rozbiórki ul. Wyspiańskiego 22a.pdf 10,73 MB 2015-03-06 14:43 pobierz
6 załącznik nr 1.3. - Przedmiar.pdf 57,49 KB 2015-03-06 14:42 pobierz
7 zalącznik nr 1.2 - Specyfikacja techniczna ul. Trakt Św. Wojciecha 358.pdf 328,33 KB 2015-03-06 14:41 pobierz
8 załącznik nr 1.1.8. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - karta terenu.pdf 67,73 KB 2015-03-06 14:40 pobierz
9 załącznik nr 1.1.7. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - zdjęcia fot. 1,2,3.pdf 2,94 MB 2015-03-06 14:40 pobierz
10 załącznik nr 1.1.6. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - zabezpieczenie skarpy rys. nr 6.pdf 237,01 KB 2015-03-06 14:40 pobierz
11 załącznik nr 1.1.5. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - mur oporowy rys. nr 5.pdf 253,57 KB 2015-03-06 14:39 pobierz
12 załącznik nr 1.1.4. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - mur oporowy rys. nr 4.pdf 282,26 KB 2015-03-06 14:39 pobierz
13 załącznik nr 1.1.3. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - rzut rys. nr 3.pdf 527,04 KB 2015-03-06 14:39 pobierz
14 załącznik nr 1.1.2. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - inwentaryzacja rys. nr 2.pdf 274,8 KB 2015-03-06 14:39 pobierz
15 załącznik nr 1.1.1. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 -sytuacja rys. nr 1.pdf 1,07 MB 2015-03-06 14:39 pobierz
16 załącznik nr 1.1. - Projekt budowlano-wykonawczy ul. Trakt Św. Wojciecha 358.pdf 641,97 KB 2015-03-06 14:38 pobierz
17 wzór umowy zadanie 2.pdf 477,94 KB 2015-03-06 14:35 pobierz
18 wzór umowy zadanie 1.pdf 592,47 KB 2015-03-06 14:35 pobierz
19 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,25 MB 2015-03-06 14:35 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-03-06
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-03-06 14:33