Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-04-29
Informuję, że w dniu 29.04.2015 r. została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą ?EKO-TECH? Karol Słomski z siedzibą w Gniewie przy ul. 27-ego Stycznia 7 z ceną oferty 127 331,52 zł z VAT i terminem wykonania 15.07.2015 r.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-04-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy ?EKO-TECH? Karol Słomski z siedzibą w Gniewie przy ul. 27-ego Stycznia 7 z ceną oferty 127 331,52 zł z VAT i terminem wykonania 15.07.2015 r.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena, termin wykonania |
1 |
Zakład Ogólnobudowlany TOM-PIL Tomasz Muszyński 64-920 Piła ul. Warsztatowa 8 |
cena oferty: 104 602,75 zł termin wykonania: 15.07.2015 r. |
2 |
Karol Słomski ?EKO-TECH? 83-140 Gniew ul. 27-ego Stycznia 7
|
cena oferty: 127 331,52 zł termin wykonania: 15.07.2015 r. |
3 |
Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke 83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 |
cena oferty: 171 000,01 zł termin wykonania: 31.07.2015 r. |
4 |
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych ?COTLAT? Sp. z o.o. 80-557 Gdańsk ul. Marynarki Polskiej 59
|
cena oferty: 142 101,51 zł termin wykonania: 15.07.2015 r. |
5 |
?ELEKTRO-CAL? Spółka z o.o. 81-111 Miłobądz, Zajączkowo 28 A |
cena oferty: 147 000,01 zł termin wykonania: 15.07.2015 r. |
6 |
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
|
cena oferty: 157 440,00 zł termin wykonania: 15.07.2015 r. |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium termin wykonania 10% |
Razem |
2 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
3 |
67,02 |
8,00 |
75,02 |
4 |
80,65 |
10,00 |
90,65 |
5 |
77,96 |
10,00 |
87,96 |
6 |
72,79 |
10,00 |
82,79 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.04.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego.
Budynek w chwili obecnej jest obiektem biurowo-mieszkalnym. Biura zlokalizowane są na paterze i I piętrze, natomiast mieszkania usytuowane są na II piętrze i poddaszu. Docelowo budynek zmieni swoje przeznaczenie, na paterze i I piętrze biura pozostaną, natomiast na II piętrze i poddaszu znajdować się będą pomieszczenia socjalne. Budynek posiada instalację centralnego ogrzewania zasilającą grzejniki oraz instalację ciepłej wody użytkowej zasilającą przybory sanitarne zlokalizowane na paterze i I piętrze. Mieszkania usytuowane na II piętrze i poddaszu ogrzewane były za pomocą pieców kaflowych, które zostaną rozebrane. Instalacja c.o. i c.w.u. zasilana była z kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku. Istniejąca kotłownia wraz z przewodami zostanie zdemontowana. Pomieszczenia na wszystkich kondygnacjach będą wyposażone w instalację centralnego ogrzewania zasilaną z miejskiej sieci ciepłowniczej, a w miejsce istniejącej kotłowni wybudowany zostanie węzeł cieplny dwufunkcyjny.
Konstrukcja budynku:
- ściany fundamentowe zewnętrzne, wewnętrzne nośne oraz ścianki wewnętrzne działowe wykonane są z cegły ceramicznej,
- strop nad piwnicą jest ceramiczny tynkowany zaprawą cementowo-wapienną, pozostałe stropy są drewniane,
- posadzka w piwnicy jest cementowa, w biurach z desek, płyty paździerzowej, płytek ceramicznych i gresu, natomiast w mieszkaniach są panele podłogowe i linoleum,
- klatka schodowa - w pomieszczeniach biurowych konstrukcja schodów jest żelbetowa ze stalową balustradą tralkową z profilowanymi słupkami, natomiast w części mieszkalnej konstrukcja schodów jest drewniana z drewnianą balustradą tralkową z profilowanymi słupkami,
- dach drewniany o spadku jedno i trzykierunkowym kryty papą asfaltową,
- instalacje wewnętrzne:
elektryczna,
woda- sieć miejska,
kanalizacja ? odprowadzenie do sieci miejskiej,
ogrzewanie ? centralne ogrzewanie, piece kaflowe.
Powierzchnia zabudowy - 297,50 m2,
Powierzchnia całkowita - 1 273,80 m2,
Kubatura budynku - 4 014,00 m3.
- Zakres robót obejmuje:
- przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- przebudowę wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany ? Projekt instalacji centralnego ogrzewania. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 1 do siwz:
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Rozwinięcie instalacji c.o. ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Rozwinięcie instalacji c.o. ? załącznik nr 1.8 do siwz.
- Projekt budowlany ? Projekt instalacji ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 2 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra ? załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra ? załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza ? załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Aksonometria ciepłej wody użytkowej ? załącznik nr 2.7 do siwz.
- Projekt budowlany ? Szczegółowa Specyfikacja techniczna centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 3 do siwz.
- Projekt budowlany ? Przedmiar robót - Instalacja centralnego ogrzewania. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 4 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Projekt budowlany ? Przedmiar robót - Instalacja ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 5 do siwz (o charakterze informacyjnym).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45331100-7, 45331000-6, 45332000-3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
zakończenie 31.08.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 190 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat,
- podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie do 31.08.2015 r.), jeżeli Wykonawca określi termin późniejszy niż 31.08.2015 r. to oferta zostanie odrzucona,
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium termin wykonania robót waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.04.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 07.05.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 08.04.2014 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.03.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 2.1. Projekt instalacji c.w.u.- sytuacja rys. nr 1.pdf | 2,09 MB | 2015-03-20 12:35 | pobierz |
2 | załącznik nr 1.1. Projekt instalacji c.o.- sytuacja rys. nr 1.pdf | 2,09 MB | 2015-03-20 12:35 | pobierz |
3 | załącznik nr 1. - Projekt instalacji c.o.pdf | 1,67 MB | 2015-03-20 12:35 | pobierz |
4 | załącznik nr 2. Projekt instalacji c.w.u.pdf | 1,2 MB | 2015-03-20 12:34 | pobierz |
5 | zalącznik nr 3 - Szczegółowa specyfikacja techniczna c.o. i c.w.u..pdf | 1,18 MB | 2015-03-20 12:34 | pobierz |
6 | SIWZ.pdf | 1,04 MB | 2015-03-20 12:34 | pobierz |
7 | wzór umowy.pdf | 575,56 KB | 2015-03-20 12:34 | pobierz |
8 | załącznik nr 1.8. Projekt instalacji c.o.- rozwinięcie instalacji c.o. rys. nr 8.pdf | 159,01 KB | 2015-03-20 12:34 | pobierz |
9 | załącznik nr 2.7. Projekt instalacji c.w.u.- aksonometria c.w.u. rys. nr 7.pdf | 158,02 KB | 2015-03-20 12:33 | pobierz |
10 | załącznik nr 1.7. Projekt instalacji c.o.- rozwinięcie instalacji c.o. rys. nr 7.pdf | 138,11 KB | 2015-03-20 12:33 | pobierz |
11 | załącznik nr 1.5. Projekt instalacji c.o.- rzut II piętra rys. nr 5.pdf | 137,21 KB | 2015-03-20 12:33 | pobierz |
12 | załącznik nr 1.3. Projekt instalacji c.o.- rzut parteru rys. nr 3.pdf | 133,01 KB | 2015-03-20 12:33 | pobierz |
13 | załącznik nr 1.4. Projekt instalacji c.o.- rzut I piętra rys. nr 4.pdf | 129,06 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
14 | załącznik nr 1.2. Projekt instalacji c.o.- rzut piwnic rys. nr 2.pdf | 123,91 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
15 | załącznik nr 1.6. Projekt instalacji c.o.- rzut poddasza rys. nr 6.pdf | 116,66 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
16 | załącznik nr 2.3. Projekt instalacji c.w.u.- rzut parteru rys. nr 3.pdf | 91,5 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
17 | załącznik nr 2.2. Projekt instalacji c.w.u.- rzut piwnic rys. nr 2.pdf | 90,55 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
18 | załącznik nr 2.5. Projekt instalacji c.w.u.- rzut II piętra rys. nr 5.pdf | 87,46 KB | 2015-03-20 12:32 | pobierz |
19 | załącznik nr 2.6. Projekt instalacji c.w.u.- rzut poddasza rys. nr 6.pdf | 85,88 KB | 2015-03-20 12:31 | pobierz |
20 | załącznik nr 2.4. Projekt instalacji c.w.u.- rzut I piętra rys. nr 4.pdf | 82,1 KB | 2015-03-20 12:31 | pobierz |
21 | zalącznik nr 5 - Przedmiar instalacja c.w.u..pdf | 42,95 KB | 2015-03-20 12:31 | pobierz |
22 | zalącznik nr 4 - Przedmiar instalacja c.o..pdf | 40,52 KB | 2015-03-20 12:31 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-03-20 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-03-20 12:29 |