BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-04-29

Informuję, że w dniu 29.04.2015 r. została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą ?EKO-TECH? Karol Słomski z siedzibą w Gniewie przy ul. 27-ego Stycznia 7 z ceną oferty 127 331,52 zł z VAT i terminem wykonania 15.07.2015 r.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-04-22

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy ?EKO-TECH? Karol Słomski z siedzibą w Gniewie przy ul. 27-ego Stycznia 7 z ceną oferty  127 331,52 zł z VAT i terminem wykonania 15.07.2015 r.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena, termin wykonania

 

1

Zakład Ogólnobudowlany TOM-PIL

Tomasz Muszyński

64-920 Piła ul. Warsztatowa 8    

 

cena oferty:           104 602,75 zł

termin wykonania:  15.07.2015 r.

 

2

 

Karol Słomski ?EKO-TECH?

83-140 Gniew ul. 27-ego Stycznia 7

 

 

cena oferty:           127 331,52 zł

termin wykonania:  15.07.2015 r.

 

3

 

Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke

83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45

 

cena oferty:           171 000,01 zł

termin wykonania:  31.07.2015 r.

 

4

 

Przedsiębiorstwo Usług Technicznych ?COTLAT? Sp. z o.o.

80-557 Gdańsk ul. Marynarki Polskiej 59

 

 

 

cena oferty:           142 101,51 zł

termin wykonania:  15.07.2015 r.

 

5

 

?ELEKTRO-CAL?  Spółka z o.o.

81-111 Miłobądz,  Zajączkowo 28 A

 

cena oferty:           147 000,01 zł

termin wykonania:  15.07.2015 r.

 

6

 

?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

 

cena oferty:           157 440,00 zł

termin wykonania:  15.07.2015 r.

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 90%

Liczba pkt w kryterium

termin wykonania 10%

Razem

2

90,00

10,00

100,00

3

67,02

8,00

75,02

4

80,65

10,00

90,65

5

77,96

10,00

87,96

6

72,79

10,00

82,79

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.04.2015 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kurkowej 8 w Gdańsku wraz z podłączeniem do kompaktowego węzła cieplnego.

Budynek w chwili obecnej jest obiektem biurowo-mieszkalnym. Biura zlokalizowane są na paterze i I piętrze, natomiast mieszkania usytuowane są na II piętrze i poddaszu.  Docelowo budynek zmieni swoje przeznaczenie, na paterze i I piętrze biura pozostaną, natomiast na II piętrze i poddaszu znajdować się będą pomieszczenia socjalne. Budynek posiada instalację centralnego ogrzewania zasilającą grzejniki oraz instalację ciepłej wody użytkowej zasilającą przybory sanitarne zlokalizowane na paterze i I piętrze. Mieszkania usytuowane na II piętrze i poddaszu ogrzewane były za pomocą pieców kaflowych, które zostaną rozebrane. Instalacja c.o. i c.w.u. zasilana była z  kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku. Istniejąca kotłownia wraz z przewodami zostanie zdemontowana. Pomieszczenia na wszystkich kondygnacjach będą wyposażone w instalację centralnego ogrzewania zasilaną z miejskiej sieci ciepłowniczej, a w miejsce istniejącej kotłowni wybudowany zostanie węzeł cieplny dwufunkcyjny.

Konstrukcja budynku:

  • ściany fundamentowe zewnętrzne, wewnętrzne nośne oraz ścianki wewnętrzne działowe wykonane są z cegły ceramicznej,
  • strop nad piwnicą jest ceramiczny tynkowany zaprawą cementowo-wapienną, pozostałe stropy są drewniane,
  • posadzka w piwnicy jest cementowa, w biurach z desek, płyty paździerzowej, płytek ceramicznych i gresu, natomiast w mieszkaniach są panele podłogowe i linoleum,
  • klatka schodowa - w pomieszczeniach biurowych konstrukcja schodów jest żelbetowa ze stalową balustradą tralkową z profilowanymi słupkami, natomiast w części mieszkalnej konstrukcja schodów jest drewniana z  drewnianą balustradą tralkową z profilowanymi słupkami,
  • dach drewniany o spadku jedno i trzykierunkowym kryty papą asfaltową,
  • instalacje wewnętrzne:

      elektryczna,

      woda- sieć miejska,

      kanalizacja ? odprowadzenie do sieci miejskiej,

ogrzewanie ? centralne ogrzewanie, piece kaflowe.

 

Powierzchnia zabudowy                                                       -         297,50 m2,

Powierzchnia całkowita                                                       -      1 273,80 m2,

Kubatura budynku                                                               -      4 014,00 m3.

 

  1. Zakres robót obejmuje:
    1. przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
    2. przebudowę wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Projekt budowlany ? Projekt instalacji centralnego ogrzewania. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 1 do siwz:

      - Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1 do siwz,

      - Rysunek nr 2 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.2 do siwz,

      - Rysunek nr 3 ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.3 do siwz,

      - Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra ? załącznik nr 1.4 do siwz,

      - Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra ? załącznik nr 1.5 do siwz,

      - Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza ? załącznik nr 1.6 do siwz,

      - Rysunek nr 7 ? Rozwinięcie instalacji c.o. ? załącznik nr 1.7 do siwz,

      - Rysunek nr 8 ? Rozwinięcie instalacji c.o. ? załącznik nr 1.8 do siwz.

  1. Projekt budowlany ? Projekt instalacji ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 2 do siwz.

      - Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 2.1 do siwz,

      - Rysunek nr 2 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.2 do siwz,

      - Rysunek nr 3 ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.3 do siwz,

      - Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra ? załącznik nr 2.4 do siwz,

      - Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra ? załącznik nr 2.5 do siwz,

      - Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza ? załącznik nr 2.6 do siwz,

      - Rysunek nr 7 ? Aksonometria ciepłej wody użytkowej ? załącznik nr 2.7 do siwz.

  1. Projekt budowlany ? Szczegółowa Specyfikacja techniczna centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 3 do siwz.
  2. Projekt budowlany ? Przedmiar robót - Instalacja centralnego ogrzewania. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 4 do siwz (o charakterze informacyjnym).
  3. Projekt budowlany ? Przedmiar robót - Instalacja ciepłej wody użytkowej. Budynek biurowo-socjalny ul. Kurkowa 8 dz. nr 269, obręb 80 Gdańsk - załącznik nr 5 do siwz (o charakterze informacyjnym).

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45331100-7, 45331000-6, 45332000-3.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

zakończenie 31.08.2015 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  3 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie       konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w       sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 190 000,00 zł.

 

 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

- roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    3. udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat,
    4. podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie do 31.08.2015 r.), jeżeli Wykonawca określi termin późniejszy niż 31.08.2015 r. to oferta zostanie odrzucona,
    5. załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    6. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz    Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                          waga  0,90

  • kryterium termin wykonania robót                                                                          waga  0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  1. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.04.2015 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  07.05.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  08.04.2014 r. godzina 10:30

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.03.2015 r.

 

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załącznik nr 2.1. Projekt instalacji c.w.u.- sytuacja rys. nr 1.pdf 2,09 MB 2015-03-20 12:35 pobierz
2 załącznik nr 1.1. Projekt instalacji c.o.- sytuacja rys. nr 1.pdf 2,09 MB 2015-03-20 12:35 pobierz
3 załącznik nr 1. - Projekt instalacji c.o.pdf 1,67 MB 2015-03-20 12:35 pobierz
4 załącznik nr 2. Projekt instalacji c.w.u.pdf 1,2 MB 2015-03-20 12:34 pobierz
5 zalącznik nr 3 - Szczegółowa specyfikacja techniczna c.o. i c.w.u..pdf 1,18 MB 2015-03-20 12:34 pobierz
6 SIWZ.pdf 1,04 MB 2015-03-20 12:34 pobierz
7 wzór umowy.pdf 575,56 KB 2015-03-20 12:34 pobierz
8 załącznik nr 1.8. Projekt instalacji c.o.- rozwinięcie instalacji c.o. rys. nr 8.pdf 159,01 KB 2015-03-20 12:34 pobierz
9 załącznik nr 2.7. Projekt instalacji c.w.u.- aksonometria c.w.u. rys. nr 7.pdf 158,02 KB 2015-03-20 12:33 pobierz
10 załącznik nr 1.7. Projekt instalacji c.o.- rozwinięcie instalacji c.o. rys. nr 7.pdf 138,11 KB 2015-03-20 12:33 pobierz
11 załącznik nr 1.5. Projekt instalacji c.o.- rzut II piętra rys. nr 5.pdf 137,21 KB 2015-03-20 12:33 pobierz
12 załącznik nr 1.3. Projekt instalacji c.o.- rzut parteru rys. nr 3.pdf 133,01 KB 2015-03-20 12:33 pobierz
13 załącznik nr 1.4. Projekt instalacji c.o.- rzut I piętra rys. nr 4.pdf 129,06 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
14 załącznik nr 1.2. Projekt instalacji c.o.- rzut piwnic rys. nr 2.pdf 123,91 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
15 załącznik nr 1.6. Projekt instalacji c.o.- rzut poddasza rys. nr 6.pdf 116,66 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
16 załącznik nr 2.3. Projekt instalacji c.w.u.- rzut parteru rys. nr 3.pdf 91,5 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
17 załącznik nr 2.2. Projekt instalacji c.w.u.- rzut piwnic rys. nr 2.pdf 90,55 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
18 załącznik nr 2.5. Projekt instalacji c.w.u.- rzut II piętra rys. nr 5.pdf 87,46 KB 2015-03-20 12:32 pobierz
19 załącznik nr 2.6. Projekt instalacji c.w.u.- rzut poddasza rys. nr 6.pdf 85,88 KB 2015-03-20 12:31 pobierz
20 załącznik nr 2.4. Projekt instalacji c.w.u.- rzut I piętra rys. nr 4.pdf 82,1 KB 2015-03-20 12:31 pobierz
21 zalącznik nr 5 - Przedmiar instalacja c.w.u..pdf 42,95 KB 2015-03-20 12:31 pobierz
22 zalącznik nr 4 - Przedmiar instalacja c.o..pdf 40,52 KB 2015-03-20 12:31 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2015-03-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-03-20 12:29