BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Jodłowa 4 m 3, Traugutta 14 m 11, Kartuska 226 m 11, Malczewskiego 113 m 4, Przy Torze 7A m 1 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-06-01

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6  Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego „LEMA” Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Bażyńskiego 32 z ceną oferty  193 051,89 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 4,1 roku.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

 

 

 

1

 

F.H.U  „BUD - ROB” Paweł Szpek

80-171 Gdańsk, ul. Mozarta 32    

 

 

  Cena oferty:                  191 477,39 zł

  Gwarancja                    3 lata

 

 

2

 

„TERBUD” KAMROWSKI I WSPÓLNICY Sp.j.

80-518 Gdańsk, ul. Gdańska 30    

 

 

Cena oferty:                  262 462,00 zł

 Gwarancja                     6 lat

 

 

3

 

Zakład Budowlany „GRAP” Grażyna Plotke

 83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy  45    

 

 

Cena oferty:                  189 765,08 zł

 Gwarancja                    3 lata

 

 

4

 

Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch

80-808 Gdańsk, ul. Mariana Buczka 10a/4

 

 

Cena oferty:                  205 925,62 zł

 Gwarancja                    5,5 roku czyli

                                     66 miesięcy

 

 

5

 

Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK”

Wiesław Gulgowski

80-257 Gdańsk, ul.  Słowackiego 83

 

 

Cena oferty:                  217 011,77 zł

 Gwarancja                    6 lat

 

 

6

 

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 

 

Cena oferty:                  193 051,89 zł

 Gwarancja                    4,1  roku

 

 

7

 

Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś

80-180  Kowale, ul. Kominkowa 5

 

 

Cena oferty:                  238 417,11 zł

 Gwarancja                    5 lat

 

 

         Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena 90%

 

Liczba pkt w kryterium

Gwarancja 10%

 

RAZEM

pkt

1

89,20

0,00

89,20

3

90,00

0,00

90,00

5

78,70

10,00

88,70

6

88,47

5,00

93,47

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 08.06.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO

 

na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Jodłowa 4 m 3, Traugutta 14 m 11, Kartuska 226 m 11, Malczewskiego 113 m 4, Przy Torze 7A m 1  w Gdańsku 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:. Jodłowa 4 m

    3, Traugutta 14 m 11, Kartuska 226 m 11, Malczewskiego 113 m 4, Przy Torze 7A m 1  w Gdańsku

 

 2.  Zakres robót obejmuje między innymi:

 a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty rozbiórkowe,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,

b)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • montaż/przebudowa instalacji gazowej,

c)  roboty elektryczne tj.

  • wymiana/remont instalacji elektrycznej.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1.  do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2. do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3. do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4. do siwz
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5. do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6. do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2. do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 3 do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu, ul. Jodłowa 4 m 3 ? załącznik nr 5. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej, ul. Jodłowa 4/3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 5.1. do siwz
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk, ul. Jodłowa 4  ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.2. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu nr 11, ul. Traugutta 14 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej, ul. Traugutta 14 m 11 ? załącznik nr 6.1. do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk, ul. Traugutta 14  ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.2. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu, ul. Kartuska 226/11 ? branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan, ul. Kartuska 226 m 11 ? załącznik nr 7.1. do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk, ul. Kartuska 226  ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.2. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu, ul. Malczewskiego 113 m 4  ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej, ul. Malczewskiego 113/4 ? branża sanitarna ? załącznik nr 8.1. do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 4 Gdańsk, ul. Malczewskiego 113  ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.2. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu, ul. Przy Torze 7A/1  ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9. do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod - kan i gazowej, ul. Przy Torze 7A/1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.1. do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk, ul. Przy Torze 7A  ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.2. do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45450000-6.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Czas trwania: 120 dni.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  6.000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.

Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.

  1. złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
  2. złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
  3. złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  4. załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
  5. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                                  waga    0,90

  • okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 8 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 zł.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 20.04.2015 r. godzina  10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  19.05.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 20.04.2015 r. godzina  10:45,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Marek Skuhra; stanowisko służbowe: starszy referent ds. zamówień publicznych;

80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.11, tel. 58 302 32 82;

adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.04.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiary ul. Przy Torze 7A m 1 zał. nr 9, 9.1 i 9.2.pdf 444,16 KB 2015-04-02 13:47 pobierz
2 przedmiary ul. Malczewskiego 113 m 4 zał. nr 8, 8.1 i 8.2.pdf 348,62 KB 2015-04-02 13:46 pobierz
3 przedmiary ul. Kartuska 226 m 11 zał. nr 7, 7.1 i 7.2.pdf 337,63 KB 2015-04-02 13:46 pobierz
4 przedmiary ul. Traugutta 14 m 11 zł. nr 6, 6.1 i 6.2.pdf 394,93 KB 2015-04-02 13:46 pobierz
5 przedmiary ul. Jodłowa 4 m 3 zał. 5, 5.1 i 5.2.pdf 339,16 KB 2015-04-02 13:45 pobierz
6 specyfikacja techn. elektr. zał. nr 4.pdf 149,02 KB 2015-04-02 13:45 pobierz
7 specyfikacja techn. wod.-kan. zał. nr 3.pdf 108,01 KB 2015-04-02 13:42 pobierz
8 specyfikacja techn. gaz zał. nr 2.pdf 107,52 KB 2015-04-02 13:42 pobierz
9 specyfikacje techn. budowl. zał. nr 1 i od nr 1.1 do nr 1.7.pdf 415,9 KB 2015-04-02 13:41 pobierz
10 wzór umowy.pdf 672,81 KB 2015-04-02 13:41 pobierz
11 specyfikacja istotnych warunkó zamóienia.pdf 1,2 MB 2015-04-02 13:41 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-04-02
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-04-02 13:38