BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie podłączenia kontenerowego miejskiego ustępu publicznego przy ul. Subisława w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2015-05-07

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.)  informuję, że w/w postępowanie  zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

 

1

.Zakład Budowlany i Remontowo - Konserwacyjny

„ZBIREK” Ewa Waga

80-758 Gdańsk, ul. Siennicka 25

 

Cena -                      49 323,00 zł

Termin wykonania - 45 dni od dnia podpisania umowy.

 

2

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

Cena -                     67 650,00 zł

Termin wykonania - 45 dni od dnia podpisania

                               umowy.

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie podłączenia kontenerowego miejskiego ustępu publicznego przy ul. Subisława w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na  wykonaniu podłączenia kontenerowego miejskiego ustępu publicznego przy ul. Subisława w Gdańsku, działka nr 147/8 obręb 0007.
  2. Zakres robót obejmuje:
  1. wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej:
  • prace ziemne i demontażowe,
  • wykonanie sieci i przyłącza wodociągowego wraz z montażem studzienki wodomierzowej,
  • wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z montażem studzienek kanalizacyjnych systemowych,
  • wykonanie prób szczelności sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej,
  • prace porządkowe i wykończeniowe,
  1. wykonanie przyłącza elektrycznego:
  • wykonanie robót kablowych,
  • montaż i podłączenie szafki pomiarowej,
  1. roboty związane z zagospodarowaniem terenu:
  • wykonanie trawników dywanowych,
  • wykonanie dojścia do obiektu w powiązaniu z istniejącymi chodnikami w tym wykonanie chodników z kostki brukowej wraz z obrzeżami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Projekt wykonawczy - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 1 do siwz.
      1. rysunek 01 - projekt zagospodarowania terenu, przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 1a do siwz,
      2. rysunek 02 - profil przyłącza wody - załącznik nr 1b do siwz,
      3. rysunek 03 - studnia wodomierzowa - załącznik nr 1c do siwz,
      4. rysunek 04 - profil kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 1d do siwz,
      5. rysunek 05 - rzut parteru; instalacje wody i kanalizacji sanitarnej - załącznik 1e do siwz.
    2. Projekt wykonawczy - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącze elektryczne - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 2 do siwz.
      1. rysunek E01 - projekt zagospodarowania terenu, plan linii kablowej nN 0,4 kV, WLZ - załącznik nr 2a do siwz,
      2. rysunek E02 - rzut parteru; plan instalacji elektrycznych - załącznik nr 2b do siwz,
      3. rysunek E03 - schemat strukturalny elektryczny - załącznik nr 2c do siwz.
    3. Projekt wykonawczy - kontenerowy miejski ustęp publiczny - zagospodarowanie terenu - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 3 do siwz.
  1. rysunek 01 - projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 3a do siwz,
    1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 4 do siwz.
    2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącze elektryczne - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 5 do siwz.
    3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - kontenerowy miejski ustęp publiczny - urbanistyka - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 6 do siwz.
    4. Przedmiar robót - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 7 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
    5. Przedmiar robót - kontenerowy miejski ustęp publiczny - przyłącze elektryczne - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 8 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
    6. Przedmiar robót - kontenerowy miejski ustęp publiczny - zagospodarowanie terenu - Gdańsk - Żabianka ul. Subisława, działka nr 147/8 obręb 0007 - załącznik nr 9 do siwz(przedmiar o charakterze informacyjnym).

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45330000-9, 45310000-3, 45111291-4.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

45 dni od dnia podpisania umowy

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:

  • minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,
  • minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu kablowych sieci elektrycznych (zewnętrznych) lub kablowych przyłączy elektroenergetycznych do obiektu.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

  •  roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,
  • roboty budowlane polegające na wykonaniu kablowych sieci elektrycznych (zewnętrznych) lub kablowych przyłączy elektroenergetycznych do obiektu.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.
    4. podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy).

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 45 dni to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

  1. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

 

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                           waga  0,85

  • kryterium termin wykonania zamówienia                                                                 waga  0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Zawarcia umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  3. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  4. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.04.2015 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  22.05.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  23.04.2015 r. godzina 10:45

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.04.2015 r.

 

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiar robót informacyjny - zagosp. terenu - zał. nr 9.pdf 82,56 KB 2015-04-08 14:12 pobierz
2 przedmiar robót informacyjny - elektryczne - zał. nr 8.pdf 113,64 KB 2015-04-08 14:11 pobierz
3 przedmiar robót informacyjny - sanitarne - zał. nr 7.pdf 127,31 KB 2015-04-08 14:11 pobierz
4 specyfikacja techniczna - zagosp. terenu - zał. nr 6.pdf 340,82 KB 2015-04-08 14:11 pobierz
5 specyfikacja techniczna - elektryczne - zał. nr 5.pdf 418,79 KB 2015-04-08 14:10 pobierz
6 specyfikacja techniczna - danitaerne - zał. nr 4.pdf 93,19 KB 2015-04-08 14:10 pobierz
7 rysunek 01 - zagosp. terenu - zał. nr 3a.pdf 614,01 KB 2015-04-08 14:09 pobierz
8 projekt wykonawczy - zagosp. terenu - zał. nr 3.pdf 789,3 KB 2015-04-08 14:09 pobierz
9 rysunek E03 - elektr. - zał. nr 2c.pdf 96,71 KB 2015-04-08 14:09 pobierz
10 rysunek E02 - elektr. - zał. nr 2b.pdf 205,91 KB 2015-04-08 14:08 pobierz
11 rysunek E01 - elektr. - zał. nr 2a.pdf 454,28 KB 2015-04-08 14:08 pobierz
12 projekt wykonawczy - elektryczne - zał. nr 2.pdf 462,62 KB 2015-04-08 14:08 pobierz
13 rysunek 05 - sanit. - zał. nr 1e.pdf 146,54 KB 2015-04-08 14:08 pobierz
14 rysunek 04 - sanit. - zał. nr 1d.PDF 33,34 KB 2015-04-08 14:07 pobierz
15 rysunek 03 - sanit. - zał. nr 1c.PDF 49,58 KB 2015-04-08 14:07 pobierz
16 rysunek 02 - sanit. - zał. nr 1b.PDF 35,84 KB 2015-04-08 14:07 pobierz
17 rysunek 01 - sanit. - zał. nr 1a.pdf 601,39 KB 2015-04-08 14:06 pobierz
18 projekt wykonawczy - sanitarne - zał. nr 1.pdf 374,4 KB 2015-04-08 14:02 pobierz
19 wzór umowy.pdf 633,33 KB 2015-04-08 14:02 pobierz
20 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 962,89 KB 2015-04-08 14:02 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-04-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-04-08 14:01