wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-05-22
Gdańsk, 2015-05-22 |
ZP/26/15/A
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający?
na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo z ceną - sumą cen jednostkowych netto materiałów - załącznik nr 2A - 9 710,00 zł i sumą cen jednostkowych netto materiałów- załącznik nr 2B - 6 355,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 12,92 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy ?BŁYSK? S.C. Jan Frąc i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul Szarej 7/114 z ceną - sumą cen jednostkowych netto materiałów - załącznik nr 2A ? 8 377,00 zł i sumą cen jednostkowych netto materiałów- załącznik nr 2B ? 7 016,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 26,39 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1 |
KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. Łężkowice 112, 32-015 Kłaj |
ZADANIE 1 Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
- 11 683,18zł
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
- 8538,85 zł
Stawka roboczogodziny - 32,23 Okres udzielonej gwarancji za wady- 3 lat a ZADANIE 2 Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
- 4 326,60 zł
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
- 3 586,78 zł
Stawka roboczogodziny - 32,26 zł Okres udzielonej gwarancji za wady- 3 lata |
2 |
80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114 |
ZADANIE 2 Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
- 8 277,00 zł
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
- 7 016,00 zł
Stawka roboczogodziny - 26,39 zł Okres udzielonej gwarancji za wady- 4 lata |
3 |
KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo |
ZADANIE 1 Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
- 9 710,00 zł
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
- 6 355,00 zł
Stawka roboczogodziny - 12,92 zł Okres udzielonej gwarancji za wady- 6 lat |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
ZADANIE 1:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A 10%
|
Liczba pkt w kryterium Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B 50% |
Liczba pkt w kryterium Stawka roboczogodziny 30% |
Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji za wady 10% |
RAZEM |
3 |
10,00 |
50,00 |
30,00 |
10,00 |
100 pkt |
ZADANIE 2:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A 10%
|
Liczba pkt w kryterium Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B 50% |
Liczba pkt w kryterium Stawka roboczogodziny 30% |
Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji za wady 10% |
RAZEM |
2 |
10,00 |
50,00 |
30,00 |
0,00 |
90 pkt |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
zadanie 1 i 2 po 27.05.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
- Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
- montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,
- montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
- montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia,
- dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
- dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
- dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
- dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg, itp.)
- roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
- przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
- wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
- naprawa stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
- obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,
- inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane konieczne do realizacji zadania.
- Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wentylacji grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty murowe ? kominy - załącznik nr 1D do siwz.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 30.12.2015 rok
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 200 zł w tym :
- zadanie 1 ? 1 900,00 zł;
- zadanie 2 ? 2 300,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
- 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
w przypadku składania oferty na:
- zadanie 1 - 90 000,00 zł;
- zadanie 2 - 110 000,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć formularze pn. Zestawienie materiałów załącznik nr 2A i 2B do siwz odpowiednio na wybrane zadania, sporządzone wg wzoru druku Zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie stawkę roboczogodziny z narzutami.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
§ cena - waga 0,50
§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów załącznik nr 2A - waga 0,10
§ stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - waga 0,30
§ Okres udzielonej gwarancji za wady - waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.04.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 26.05.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 27.04.2015 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.04.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.12.2015 r.
Kryteria oceny ofert
§ cena - waga 0,50
§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów załącznik nr 2A - waga 0,10
§ stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - waga 0,30
§ Okres udzielonej gwarancji za wady - waga 0,10
Część nr 2
nazwa
wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 2, BOM 4 i BOM 7
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.12.2015 r.
Kryteria oceny ofert
§ cena - waga 0,50
§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów załącznik nr 2A - waga 0,10
§ stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - waga 0,30
§ Okres udzielonej gwarancji za wady - waga 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załacznik nr 1D.pdf | 239,3 KB | 2015-04-10 14:03 | pobierz |
2 | załacznik nr 1C.pdf | 547,25 KB | 2015-04-10 14:03 | pobierz |
3 | załacznik nr 1B.pdf | 377,83 KB | 2015-04-10 14:03 | pobierz |
4 | załacznik nr 1A.pdf | 779,84 KB | 2015-04-10 14:02 | pobierz |
5 | zestawienie materiałów zał. 2 A i 2 B.pdf | 188,55 KB | 2015-04-10 14:01 | pobierz |
6 | wzór umowy.pdf | 635,7 KB | 2015-04-10 14:01 | pobierz |
7 | siwz.pdf | 1,06 MB | 2015-04-10 14:01 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-04-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-04-10 13:59 |