BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-05-22

Gdańsk, 2015-05-22

ZP/26/15/A

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

           

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający?

na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KOMPLEKS  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo z ceną - sumą cen jednostkowych netto materiałów - załącznik nr 2A - 9 710,00 zł  i  sumą cen jednostkowych netto materiałów- załącznik nr 2B - 6 355,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 12,92 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

   Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy ?BŁYSK? S.C. Jan Frąc  i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul Szarej 7/114 z ceną - sumą cen jednostkowych netto materiałów - załącznik nr 2A ? 8 377,00 zł  i  sumą cen jednostkowych netto materiałów- załącznik nr 2B ? 7 016,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 26,39 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

[zł]

 

1

 

KOMINUS  SERWIS POLSKA Sp. z o.o.

Łężkowice 112, 32-015 Kłaj

   ZADANIE 1

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)

-    11 683,18zł         

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)

-   8538,85 

Stawka roboczogodziny -  32,23

  Okres udzielonej gwarancji za wady- 3 lat a 

ZADANIE 2

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)

-     4 326,60 zł         

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)

-   3 586,78 

Stawka roboczogodziny -  32,26 zł

  Okres udzielonej gwarancji za wady- 3 lata      

 

 

2

 

2.? BŁYSK ? S.C. Jan Frąc i Renata Frąc

  80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114

  

ZADANIE 2

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)

-     8 277,00 zł         

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)

-   7 016,00 

Stawka roboczogodziny -  26,39 zł

  Okres udzielonej gwarancji za wady- 4 lata      

3

 

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo

ZADANIE 1

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)

-    9 710,00 zł         

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)

-   6 355,00 

Stawka roboczogodziny -  12,92 zł

  Okres udzielonej gwarancji za wady- 6 lat       

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

ZADANIE  1:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A 10%

Liczba pkt w kryterium

 

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B 50%

Liczba pkt w kryterium

 

Stawka roboczogodziny

30%

Liczba pkt w kryterium

 

Okres gwarancji za wady

10%

 

RAZEM

3

10,00

50,00

30,00

10,00

100 pkt

 

ZADANIE  2:

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A 10%

Liczba pkt w kryterium

 

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B 50%

Liczba pkt w kryterium

 

Stawka roboczogodziny

30%

Liczba pkt w kryterium

 

Okres gwarancji za wady

10%

 

RAZEM

2

10,00

50,00

30,00

0,00

90 pkt

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:

zadanie 1 i 2 po 27.05.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB.

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z      opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na              terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
  2. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
  1. montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych         murowanych w celu       uszczelnienia przewodu spalinowego,
  2. montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
  3. montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do przewodów wentylacyjnych w       istniejących przewodach murowanych celem ich  uszczelnienia,
  4. dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur       stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm  z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z       wyprowadzeniem ponad dach,
  5. dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku     (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  6. dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  7. dobudowa  przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po        ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną           mineralną o grubości     50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  8. dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie      zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm           i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  9. dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z       wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą   stalową ocynkowaną,
  10. inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów   wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg,           itp.)
  11. roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:

-     przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,

-     wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,

-     naprawa  stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,

-     obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,

-     inne niezbędne roboty towarzyszące  budowlane konieczne do realizacji zadania.

  1. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych            istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność,        szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów      kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz,
    2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  ? instalacja wsadów kominowych       kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz,
    3. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wentylacji   grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz,
    4. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty murowe ? kominy -       załącznik nr 1D do siwz.
    5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Liczba części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 30.12.2015 rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM:

Informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 200 zł w tym :

  • zadanie 1 ? 1 900,00 zł;
  • zadanie 2 ? 2 300,00 zł;

 

W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w            budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-         budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

w przypadku składania oferty na:

  • zadanie 1 -     90 000,00 zł;
  • zadanie 2 -  110 000,00 zł;

W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument           ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

      Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu   wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.

              Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje  odrzucenie oferty.

  1. Złożyć formularze pn. Zestawienie materiałów załącznik nr 2A i 2B do siwz odpowiednio na wybrane zadania, sporządzone wg wzoru druku Zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie stawkę roboczogodziny  z narzutami.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
  4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

Kryteria:

§ cena                                                                                                                                                        -  waga     0,50

§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia  materiałów załącznik nr 2A              -  waga     0,10 

§ stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)                                               -  waga     0,30

§ Okres udzielonej gwarancji za wady                                                                                               -  waga     0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.04.2015 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  26.05.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  27.04.2015 r. godzina 10:15

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.04.2015 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z          opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2015 r.

 

 

 

 

 

Kryteria oceny ofert

§ cena                                                                                                                                                        -  waga     0,50

§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia  materiałów załącznik nr 2A              -  waga     0,10 

§ stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)                                               -  waga     0,30

§ Okres udzielonej gwarancji za wady                                                                                               -  waga     0,10

 

Część nr 2

nazwa

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 2, BOM 4 i BOM 7

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z          opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk administrowanych przez BOM 1, BOM 8 i BOM 9

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2015 r.

 

Kryteria oceny ofert

§ cena                                                                                                                                                        -  waga     0,50

§ cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia  materiałów załącznik nr 2A              -  waga     0,10 

§ stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)                                               -  waga     0,30

§ Okres udzielonej gwarancji za wady                                                                                               -  waga     0,10

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załacznik nr 1D.pdf 239,3 KB 2015-04-10 14:03 pobierz
2 załacznik nr 1C.pdf 547,25 KB 2015-04-10 14:03 pobierz
3 załacznik nr 1B.pdf 377,83 KB 2015-04-10 14:03 pobierz
4 załacznik nr 1A.pdf 779,84 KB 2015-04-10 14:02 pobierz
5 zestawienie materiałów zał. 2 A i 2 B.pdf 188,55 KB 2015-04-10 14:01 pobierz
6 wzór umowy.pdf 635,7 KB 2015-04-10 14:01 pobierz
7 siwz.pdf 1,06 MB 2015-04-10 14:01 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-04-10
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-04-10 13:59