Rekonstrukcja muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-05-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A. w Warszawie Oddział Gdańsk z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Miałki Szlak 59 z ceną brutto 466 358,03 zł, terminem wykonania Etapu IIa 15.06.2015 r. oraz gwarancją za wady 84 miesiące.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena, termin wykonania |
1 |
PROGRES Sebastian Kurpisz 64-100 Leszno ul. Lipowa 40/9 |
cena oferty: 690 482,80 zł termin wykonania Etapu IIa: 30.06.2015 r. gwarancja za wady ? 48 miesięcy |
2 |
Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy 83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
|
cena oferty: 469 304,81 zł termin wykonania Etapu IIa: 15.06.2015 r. gwarancja za wady ? 84 miesiące |
3 |
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A. 00-382 Warszawa, ul. Solec 103 ODDZIAŁ GDAŃSK 80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59
|
cena oferty: 466 358,03 zł termin wykonania Etapu IIa: 15.06.2015 r. gwarancja za wady ? 84 miesiące |
4 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
|
cena oferty: 483 537,11 zł termin wykonania Etapu IIa: 26.06.2015 r. gwarancja za wady ? 49 miesięcy |
5 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?BUDOMEX? Ryszard Ankiewicz 80-392 Gdańsk, ul. Szczecińska 65 |
cena oferty: 597 165,98 zł termin wykonania Etapu IIa: 19.06.2015 r. gwarancja za wady ? 83 miesiące |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 70% |
Liczba pkt w kryterium termin wykonania Etapu IIa 20% |
Liczba pkt w kryterium gwarancja za wady 10% |
Razem |
3 |
70,00 |
20,00 |
10,00 |
100,00 |
5 |
54,67 |
17,00 |
7,00 |
78,67 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.05.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na rekonstrukcję muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku.
Rejon objęty awarią muru oporowego znajduje się w obszarze historycznym Stare Szkoty, leżącym pomiędzy osiedlem Orunia Św. Wojciech-Lipce i Chełm. Mur przeciwskarpowy Szańca Jezuickiego zlokalizowany jest w ciągu ulicy Kolonia Anielinki, na odcinku pomiędzy posesjami nr 12B i 14A.
Mur oporowy fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki 1 wpisany został do rejestru zabytków pod nr 269 (477) decyzją WKZ w Gdańsku dnia 14.06.1968 r.
Zakres prac objęty pierwotną dokumentacją projektową został podzielony na etapy: etap IA, IB i II.
Prace budowlane etapu IA i IB zostały wykonane na przełomie 2014/2015 r.
Zamawiający dysponuje nową dokumentacją projektową na Etap II zgodnie z pierwotnym podziałem na etapy.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
Etap IIa ? odbudowa muru
? rozebranie uszkodzonych fragmentów muru przeciwskarpy tj. gzymsu, cokołu kamiennego oraz konstrukcji muru ceglanego,
? usunięcie koluwium,
? prace rekonstrukcyjne muru przeciwskarpy,
? zamurowanie dwóch ciągów komunikacyjnych biegnących do galerii przeciwskarpowej,
? osadzenie elementów wyposażenia technicznego (odwodnienie, zakotwienie płyt stalowych).
Pozycje kosztorysowe etapu IIa zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz:
Dział 1.1 ? usunięcie koluwium ? poz. 10, 20,
Dział 1.2 ? rekonstrukcja muru przeciwskarpy ? poz. od 10 do 250, 280, 290,
Dział 1.3 ? Prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpowej ? poz. 50.
Etap IIb ? prace pozostałe
? montaż czterech wrót stalowych oraz pozostałe prace rekonstrukcyjne muru przeciwskarpy.
Pozycje kosztorysowe etapu IIb zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz:
Dział 1.2 ? rekonstrukcja muru przeciwskarpy ? poz. 260, 270, od 300 do 340,
Dział 1.3 ? Prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpowej ? poz. od 10 do 40.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany. Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego ? Etap II Rekonstrukcja muru, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32) - załącznik nr 1 do siwz,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu budowlanego: Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego ? Etap II Rekonstrukcja muru, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32) - załącznik nr 2 do siwz.
- Przedmiar robót. Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego - Etap II ?Rekonstrukcja muru przeciwskarpy i prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpy?, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32) - załącznik nr 3 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1 , 45111200-0, 45111000-8, 45111230-9, 45111220-6, 45453000-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
zakończenie 15.09.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawnioną do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, tj. która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w specjalności geotechnika potwierdzone np. certyfikatem Polskiego Komitetu Geotechniki
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości minimum
250 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
- Podać w złożonej ofercie termin wykonania robót dla etapu IIa.
Maksymalny termin wykonania robót etapu IIa wynosi 30.06.2015 r.
Określenie terminu późniejszego niż 30.06.2015 r. spowoduje odrzucenie oferty.
- złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,70
- kryterium termin wykonania robót etapu IIa waga 0,20
- kryterium okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 14.05.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 12.06.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 14.05.2015 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.04.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 11.05.2015 r.pdf | 249,43 KB | 2015-05-11 14:48 | pobierz |
2 | modyfikacja siwz 11.05 2015 + załaczniki.pdf | 977,42 KB | 2015-05-11 14:48 | pobierz |
3 | Wzór umowy.pdf | 685,38 KB | 2015-04-29 13:17 | pobierz |
4 | SIWZ.pdf | 1,07 MB | 2015-04-29 13:17 | pobierz |
5 | Przedmiar - Rekonstrukcja muru, ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 3.pdf | 219,35 KB | 2015-04-29 13:17 | pobierz |
6 | Secyfikacja techniczna - Rekonstrukcja muru,ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 2.pdf | 364,02 KB | 2015-04-29 13:17 | pobierz |
7 | Projekt budowlany - Rekonstrukcja muru, ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 1.pdf | 5,32 MB | 2015-04-29 13:17 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-04-29 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-04-29 13:15 |