BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Rekonstrukcja muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-05-22

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy Polskie Pracownie  Konserwacji Zabytków S.A. w Warszawie Oddział Gdańsk z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Miałki Szlak 59 z ceną brutto 466 358,03 zł, terminem wykonania Etapu IIa 15.06.2015 r. oraz gwarancją za wady 84 miesiące.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena, termin wykonania

 

1

 

PROGRES Sebastian Kurpisz

64-100 Leszno ul. Lipowa 40/9     

 

cena oferty:           690 482,80 zł

termin wykonania Etapu IIa:  30.06.2015 r.

gwarancja za wady ? 48 miesięcy

 

2

 

Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy

83-322 Stężyca, ul. Stolema 4

 

 

cena oferty:           469 304,81 zł

termin wykonania Etapu IIa:  15.06.2015 r.

gwarancja za wady ? 84 miesiące

 

3

 

POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A.

00-382 Warszawa, ul. Solec 103

ODDZIAŁ GDAŃSK

80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59

 

cena oferty:           466 358,03 zł

termin wykonania Etapu IIa:  15.06.2015 r.

gwarancja za wady ? 84 miesiące

 

4

 

Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

 

cena oferty:           483 537,11 zł

termin wykonania Etapu IIa:  26.06.2015 r.

gwarancja za wady ? 49 miesięcy

 

5

 

Przedsiębiorstwo Budowlane ?BUDOMEX?   

Ryszard Ankiewicz

80-392 Gdańsk, ul. Szczecińska 65

 

cena oferty:           597 165,98 zł

termin wykonania Etapu IIa:  19.06.2015 r.

gwarancja za wady ? 83 miesiące

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 70%

Liczba pkt w kryterium

termin wykonania Etapu IIa 20%

Liczba pkt w kryterium

gwarancja za wady 10%

Razem

3

70,00

20,00

10,00

100,00

5

54,67

17,00

7,00

78,67

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.05.2015 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na rekonstrukcję muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku     

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja muru zabytkowej ściany oporowej stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki w Gdańsku.

      Rejon objęty awarią muru oporowego znajduje się w obszarze historycznym Stare Szkoty, leżącym pomiędzy osiedlem Orunia Św. Wojciech-Lipce i Chełm. Mur przeciwskarpowy Szańca Jezuickiego zlokalizowany jest w ciągu ulicy Kolonia Anielinki, na odcinku pomiędzy posesjami nr 12B i 14A.

 Mur oporowy fosy Szańca Jezuickiego przy ul. Kolonia Anielinki 1 wpisany został do rejestru zabytków pod nr  269 (477) decyzją WKZ w Gdańsku dnia 14.06.1968 r.

Zakres prac objęty pierwotną dokumentacją projektową został podzielony na etapy: etap IA, IB i II.

Prace budowlane etapu IA i IB zostały wykonane na przełomie 2014/2015 r.

      Zamawiający dysponuje nową dokumentacją projektową na Etap II zgodnie z pierwotnym podziałem na etapy.

 

  1. Zakres robót obejmuje między innymi:

 Etap IIa ?  odbudowa muru

? rozebranie uszkodzonych fragmentów muru przeciwskarpy tj. gzymsu, cokołu kamiennego oraz konstrukcji muru ceglanego,

?  usunięcie koluwium,

?  prace rekonstrukcyjne muru przeciwskarpy,

?  zamurowanie dwóch ciągów komunikacyjnych biegnących do galerii przeciwskarpowej,

? osadzenie elementów wyposażenia technicznego (odwodnienie, zakotwienie płyt stalowych).

Pozycje kosztorysowe etapu IIa zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz:

Dział 1.1 ? usunięcie koluwium ? poz. 10, 20,

Dział 1.2 ? rekonstrukcja muru przeciwskarpy  ? poz. od 10 do 250, 280, 290,

   Dział 1.3 ? Prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpowej ? poz. 50.

 Etap IIb ?  prace pozostałe

?  montaż czterech wrót stalowych oraz pozostałe prace rekonstrukcyjne muru przeciwskarpy.

Pozycje kosztorysowe etapu IIb zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz:

Dział 1.2 ? rekonstrukcja muru przeciwskarpy  ? poz. 260, 270, od 300 do 340,

Dział 1.3 ? Prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpowej ? poz. od 10 do 40.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Projekt budowlany. Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z  odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego ? Etap II Rekonstrukcja muru, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32) -  załącznik nr 1 do siwz,
    2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu budowlanego: Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego ? Etap II Rekonstrukcja muru, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32) -  załącznik nr 2 do siwz.
    3. Przedmiar robót. Zabezpieczenie skarpy powstałej na skutek wystąpienia osuwiska wraz z  odbudową zabytkowej ściany oporowej, stanowiącej zewnętrzną obudowę suchej fosy Szańca Jezuickiego - Etap II ?Rekonstrukcja muru przeciwskarpy i prace odtworzeniowe galerii przeciwskarpy?, Gdańsk, ul. Kolonia Anielinki (dz. Nr 32)  -  załącznik nr 3 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1 , 45111200-0, 45111000-8, 45111230-9, 45111220-6, 45453000-7.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

zakończenie 15.09.2015 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości minimum 250 000,00 zł  brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń, uprawnioną do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, tj. która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24  ust 1 i 2  Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków  oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),

b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w specjalności geotechnika potwierdzone np.    certyfikatem Polskiego Komitetu Geotechniki

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.

 

 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości minimum

      250 000,00 zł  brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    3. podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.

      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Podać w złożonej ofercie termin wykonania robót dla etapu IIa.

Maksymalny termin wykonania robót etapu IIa wynosi 30.06.2015 r.

Określenie terminu późniejszego niż 30.06.2015 r. spowoduje odrzucenie oferty.

  1. złożyć Kosztorys ofertowy  (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
  2. załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
  3. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz    Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

-kryterium cena                                                                                                          waga  0,70

  • kryterium termin wykonania robót etapu IIa                                                            waga  0,20
  • kryterium okres udzielonej gwarancji za wady                                                        waga  0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych
  2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
  4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  5. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6.   Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7.  Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 14.05.2015 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  12.06.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  14.05.2015 r. godzina 10:30

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.04.2015 r.

 

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 11.05.2015 r.pdf 249,43 KB 2015-05-11 14:48 pobierz
2 modyfikacja siwz 11.05 2015 + załaczniki.pdf 977,42 KB 2015-05-11 14:48 pobierz
3 Wzór umowy.pdf 685,38 KB 2015-04-29 13:17 pobierz
4 SIWZ.pdf 1,07 MB 2015-04-29 13:17 pobierz
5 Przedmiar - Rekonstrukcja muru, ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 3.pdf 219,35 KB 2015-04-29 13:17 pobierz
6 Secyfikacja techniczna - Rekonstrukcja muru,ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 2.pdf 364,02 KB 2015-04-29 13:17 pobierz
7 Projekt budowlany - Rekonstrukcja muru, ul. Kolonia Anielinki-załącznik nr 1.pdf 5,32 MB 2015-04-29 13:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2015-04-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-04-29 13:15