wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul. Cystersów w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-07-03
Informuję, że dnia 03.07.2015 r Zamawiający podpisał umowe z firmą Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 na kwotę 136 069,45 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 61 miesięcy.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-06-23
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 z ceną oferty 136 069,45 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 61 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena
|
1 |
LINK INVEST Sp. z o.o. 10-852 Olsztyn, ul. Jeziorna 11B lok. 7
|
Cena oferty: 199 969,13 zł Gwarancja 60 miesięcy |
2 |
Jarosław Wojciechowski JW INVESTMENT 22-640 Rachanie, Wożuszyn 73
|
Cena oferty: 201 686,89 zł Gwarancja 55 miesięcy |
3 |
Rafał Grabowski TRANSFER ART - SYSTEM 11-041 Olsztyn, Wilimowo 1A
|
Cena oferty: 175 521,00 zł Gwarancja 36 miesięcy |
4 |
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A. 00-382 Warszawa, ul. Solec 103 ODDZIAŁ GDAŃSK 80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59
|
Cena oferty: 166 932,51 zł Gwarancja 61 miesięcy |
5 |
Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy 83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
|
Cena oferty: 184 500,00 zł Gwarancja 61 miesięcy |
6 |
Firma Handlowo - Usługowa SARDAW Marcin Plichta 83-250 Skarszewy, ul. Starogardzka 17
|
Cena oferty: 128 537,50 zł Gwarancja 60 miesięcy |
7 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
|
Cena oferty: 136 069,45zł Gwarancja 61 miesięcy |
8 |
Zakład Projektowo - Wykonawczy ?HABUD? Sp. z o.o. 80-237 Gdańsk ul. Jana Uphagena 27
|
Cena oferty: 172 122,52 zł Gwarancja 61 miesięcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena 90% |
Liczba pkt w kryterium Gwarancja 10% |
RAZEM pkt |
3 |
69,77 |
0,00 |
69,77 |
4 |
73,36 |
10,00 |
83,36 |
5 |
66,38 |
10,00 |
76,38 |
7 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
8 |
71,15 |
10,00 |
81,15 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.06.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO
na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul. Cystersów w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul.
Cystersów w Gdańsku Oliwie.
- Mur od strony zachodniej graniczy z ul. Cystersów, natomiast od strony wschodniej przylega do budynku należącego do zespołu obiektów archikatedry Oliwskiej.
- Jego wysokość wynosi od 178 cm do około 300 cm, natomiast długość od strony północnej to 44,7 m, a od strony południowej 48,12 m.
- Mur wykonany jest z cegły czerwonej, gotyckiej porozbiórkowej i nowożytnej oraz lokalnie, w przemurowaniach, z żółtej i czerwonej maszynowej. Wzniesiony częściowo w wątku główkowym, częściowo krzyżykowym. Na podmurówce z otoczaków. Zwieńczony podwójnym pasem cegieł, nieznacznie wysuniętym przed lico. Korona murów nakryta dachówkami ceramicznymi (esówka) z ?kalenicą ? wykończona gąsiorami.
- Mur posiada liczne ubytki elementów ceglanych oraz dachówki ceramicznej w zwieńczeniu muru na całej jego długości.
- Zakres robót obejmuje:
- wstępną dezynfekcje i oczyszczanie muru,
- usunięcie tynków, spoin, zdezintegrowanych całkowicie cegieł,
- odjecie luźnych dachówek,
- wycięcie spoin cementowych,
- odsalanie muru i dezynfekcję miejsc zaatakowanych przez mikroorganizmy,
- wzmocnienie muru,
- wypełnienie pęknięć i szczelin metodą iniekcji zaprawą mineralna,
- wykonanie przemurowań i flekowania wątku nową cegłą,
- uzupełnienie ubytków pojedyńczych cegieł i kształtek,
- spoinowanie muru,
- uzupełnienie dachówek na koronie muru,
- hydrofobizację,
- wykonania dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac konserwatorskich.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Projekt budowlany ? naprawa muru przy ul. Cystersów w Gdańsku nr działki 292 i 293 - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr I-1 ? Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr I-2 ? Inwentaryzacja ? dokumentacja fotograficzna -załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr A-1 ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? naprawa muru przy ul. Cystersów w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz.
- Przedmiar - Prace budowlano ? konserwatorskie muru ceglanego. Gdańsk ? Oliwa ul. Cystersów - załącznik nr 3 do siwz (o charakterze informacyjnym).
UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktu równoważnego do opisanego w projekcie systemu izolacji z zastosowaniem folii kubełkowej w zakresie materiału oraz systemu łączenia i mocowania.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7, 45111200-0, 45320000-6, 45324000-4, 90921000-9, 45452000-0, 45442120-4
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
80 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawnioną do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, tj. która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),
- 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:
- posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej w dyplomie ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
lub
- w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Określić w druku oferta system izolacji z zastosowaniem folii kubełkowej.
W przypadku zastosowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastosowany system izolacji jest równoważny do opisanego w projekcie w zakresie materiału oraz systemu łączenia i mocowania.
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
- Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Konieczności wykonania robót archeologicznych, których wykonanie uniemożliwi terminową realizację, zamówienia podstawowego.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp.
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.05.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.06.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.05.2015 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.05.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiar-zał nr 3.PRD | 26,28 KB | 2015-05-19 09:11 | pobierz |
2 | przedmiar-zał nr 3.pdf | 103,36 KB | 2015-05-12 14:44 | pobierz |
3 | specyfikacja techniczna-zał nr 2.pdf | 669,83 KB | 2015-05-12 14:41 | pobierz |
4 | Rysunek A1 -.pdf | 337,61 KB | 2015-05-12 14:40 | pobierz |
5 | Rysunek I-2.pdf | 1,19 MB | 2015-05-12 14:40 | pobierz |
6 | Rysunek I-1.pdf | 394,52 KB | 2015-05-12 14:40 | pobierz |
7 | Projekt budowlany zał. nr 1.pdf | 9,3 MB | 2015-05-12 14:37 | pobierz |
8 | wzór umowy.pdf | 650,96 KB | 2015-05-12 14:36 | pobierz |
9 | siwz.pdf | 1,05 MB | 2015-05-12 14:36 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-05-12 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-05-12 14:35 |