BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul. Cystersów w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-07-03

Informuję, że dnia 03.07.2015 r Zamawiający podpisał umowe z firmą Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 na kwotę 136 069,45 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 61 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-06-23

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7  Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 z ceną oferty  136 069,45 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 61 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

    Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert     określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

 

 

1

LINK INVEST Sp. z o.o.

10-852 Olsztyn, ul. Jeziorna 11B lok. 7     

 

  Cena oferty:                  199 969,13 zł

  Gwarancja                    60 miesięcy

 

2

Jarosław Wojciechowski  JW INVESTMENT

22-640 Rachanie, Wożuszyn 73

 

Cena oferty:                  201 686,89 zł

 Gwarancja                     55 miesięcy

 

3

Rafał Grabowski TRANSFER ART - SYSTEM

11-041 Olsztyn, Wilimowo 1A

 

Cena oferty:                  175 521,00 zł

 Gwarancja                    36 miesięcy

 

 

4

POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A.

00-382 Warszawa, ul. Solec 103

ODDZIAŁ GDAŃSK

80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59

 

 

Cena oferty:                  166 932,51 zł

 Gwarancja                    61 miesięcy

 

5

Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy

83-322 Stężyca, ul. Stolema 4

 

Cena oferty:                  184 500,00 zł

 Gwarancja                    61 miesięcy

 

6

Firma Handlowo - Usługowa SARDAW Marcin Plichta

83-250 Skarszewy,  ul. Starogardzka 17

 

Cena oferty:                  128 537,50 zł

 Gwarancja                    60 miesięcy

 

7

 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

Cena oferty:                  136 069,45zł

 Gwarancja                    61 miesięcy

 

8

Zakład Projektowo - Wykonawczy ?HABUD? Sp. z o.o.

80-237 Gdańsk ul. Jana Uphagena 27

 

Cena oferty:                  172 122,52 zł

 Gwarancja                    61 miesięcy

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena 90%

 

Liczba pkt w kryterium

Gwarancja 10%

 

RAZEM

pkt

3

69,77

0,00

69,77

4

73,36

10,00

83,36

5

66,38

10,00

76,38

7

90,00

10,00

100,00

8

71,15

10,00

81,15

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.06.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO

 

na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul. Cystersów w Gdańsku.

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-konserwatorskich muru ceglanego przy ul.

       Cystersów w Gdańsku Oliwie.

  1. Mur od strony zachodniej graniczy z ul. Cystersów, natomiast od strony wschodniej przylega do budynku należącego do zespołu obiektów archikatedry Oliwskiej.
  2. Jego wysokość wynosi od 178 cm do około 300 cm, natomiast długość od strony północnej to 44,7 m,  a od strony południowej 48,12 m.
  3. Mur wykonany jest z cegły czerwonej, gotyckiej porozbiórkowej i nowożytnej oraz lokalnie, w przemurowaniach, z żółtej i czerwonej maszynowej. Wzniesiony częściowo w wątku główkowym, częściowo krzyżykowym. Na podmurówce z otoczaków. Zwieńczony podwójnym pasem cegieł, nieznacznie wysuniętym przed lico. Korona murów nakryta dachówkami ceramicznymi (esówka) z ?kalenicą ? wykończona gąsiorami.
  4. Mur posiada liczne ubytki elementów ceglanych oraz dachówki ceramicznej w zwieńczeniu muru na całej jego długości.
  5. Zakres robót obejmuje:
  • wstępną  dezynfekcje i oczyszczanie muru,
  • usunięcie tynków, spoin, zdezintegrowanych całkowicie cegieł,
  • odjecie luźnych dachówek,
  • wycięcie spoin cementowych,
  • odsalanie muru i dezynfekcję miejsc zaatakowanych przez mikroorganizmy,
  • wzmocnienie muru,
  • wypełnienie pęknięć i szczelin metodą iniekcji zaprawą mineralna,
  • wykonanie przemurowań i flekowania wątku nową cegłą,
  • uzupełnienie ubytków pojedyńczych cegieł i kształtek,
  • spoinowanie muru,
  • uzupełnienie dachówek na koronie muru,
  • hydrofobizację,
  • wykonania dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac konserwatorskich.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
    1. Projekt budowlany ? naprawa muru przy ul. Cystersów w Gdańsku nr działki 292 i 293 - załącznik nr 1 do siwz.

      -     Rysunek nr I-1 ? Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.1 do siwz,

      -     Rysunek nr I-2 ? Inwentaryzacja ?  dokumentacja fotograficzna -załącznik nr 1.2 do siwz,

      -     Rysunek nr A-1 ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.3 do siwz,

  1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? naprawa muru przy ul. Cystersów w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz.
  2. Przedmiar - Prace budowlano ? konserwatorskie muru ceglanego. Gdańsk ? Oliwa ul. Cystersów - załącznik nr 3 do siwz (o charakterze informacyjnym).

UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktu równoważnego do opisanego w projekcie systemu izolacji z zastosowaniem folii kubełkowej w zakresie materiału oraz systemu  łączenia i mocowania.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7,  45111200-0,  45320000-6, 45324000-4, 90921000-9, 45452000-0, 45442120-4

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

80 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  3.000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków,  tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków  lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100.000,00 zł  brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  1.  1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń, uprawnioną do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, tj. która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24  ust 1 i 2  Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków  oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),
  2. 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:

      -   posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej  w dyplomie  ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,

lub

-     w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.).     

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

      Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora o wartości co najmniej 100.000,00 zł  brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

      pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.    

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

 

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku  zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub         nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku       udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że        całość   zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Określić w druku oferta system izolacji z zastosowaniem folii kubełkowej.

       W przypadku zastosowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastosowany            system izolacji jest równoważny do opisanego w projekcie w zakresie materiału oraz systemu łączenia i   mocowania.

  1. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.

      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty

  1. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w   jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
  2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz    Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                                  waga    0,90

  • okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    • klęski żywiołowe,
    • wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
  2. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności wykonania robót archeologicznych, których wykonanie uniemożliwi terminową realizację, zamówienia podstawowego.
  4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
  5. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  6. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp.

 Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 zł.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.05.2015 r. godzina  10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  25.06.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.05.2015 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  12.05.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiar-zał nr 3.PRD 26,28 KB 2015-05-19 09:11 pobierz
2 przedmiar-zał nr 3.pdf 103,36 KB 2015-05-12 14:44 pobierz
3 specyfikacja techniczna-zał nr 2.pdf 669,83 KB 2015-05-12 14:41 pobierz
4 Rysunek A1 -.pdf 337,61 KB 2015-05-12 14:40 pobierz
5 Rysunek I-2.pdf 1,19 MB 2015-05-12 14:40 pobierz
6 Rysunek I-1.pdf 394,52 KB 2015-05-12 14:40 pobierz
7 Projekt budowlany zał. nr 1.pdf 9,3 MB 2015-05-12 14:37 pobierz
8 wzór umowy.pdf 650,96 KB 2015-05-12 14:36 pobierz
9 siwz.pdf 1,05 MB 2015-05-12 14:36 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-05-12
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-05-12 14:35