Opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku przy ul. Mściwoja II 44, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2015-06-26
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku przy ul. Mściwoja II 44, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Rodzaj zamówienia: usługa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku użytkowego siedziby BOM 7 GZNK SZB przy ul Mściwoja II 44 (działki nr 308, 309, 310, 311, 312 obr.016), zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.
- sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
- stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
- uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
- Charakterystyka obiektu.
Budynek przy ul. Mściwoja II 44 o kubaturze 2 450,00 m3 jest murowany, w części dwukondygnacyjny niepodpiwniczony. W budynku mieści się siedziba Biura Obsługi Mieszkańców nr 7. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan i elektryczną. Ogrzewanie z kotłowni na paliwo stałe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ? kosztorysowej w następującym zakresie:
- Inwentaryzacja architektoniczno ? budowlana i instalacyjna
- Projekty budowlane i wykonawcze:
- projekty termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacji przeciwwilgociowych wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych) zgodnie z załączonym audytem energetycznym,
- projekt węzła cieplnego jednofunkcyjnego (c.o.),
- wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania,
- orzeczenie techniczne o stanie budynku,
- w projekcie należy uwzględnić, w stosunku do rozwiązań zawartych w audycie energetycznym następujące zmiany:
- węzeł cieplny jednofunkcyjny zamiast źródła ciepła przedstawionego w audycie,
- przygotowanie ciepłej wody użytkowej za pomocą istniejących podgrzewaczy elektrycznych wody,
- wentylację grawitacyjną bez jej zamiany na wentylację mechaniczną z rekuperatorem,
- instalację wewnętrzną c.o. należy zaprojektować na parametry odpowiadające podłączeniu do miejskiego systemu ciepłowniczego, tj. maksymalne temperatury 70/50oC.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Przedmiary robót.
- Kosztorysy inwestorskie.
- Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Charakterystyka energetyczna budynku.
- Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p. poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
- Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno ? higienicznych.
- Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ) oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
- Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
ponadto
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i załączenie do dokumentacji ?Tabel do monitorowania realizacji programu? sporządzonych wg wzoru zamawiającego stanowiącego zał. nr 7 do siwz, z wypełnionymi pkt. 10, 11, 12, 14 i 15 ?Tabeli do rocznego sprawozdania w zakresie działań związanych z redukcją emisji powierzchniowej? dla poszczególnych obiektów wraz z dokumentacją zdjęciową przeznaczonych do likwidacji pieców węglowych.
- Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Oliwa rejon ulicy Poznańskiej w mieście Gdańsku ? karta terenu numer 001, nr ew. planu 0114 - załącznik nr 1 do siwz,
- informacja uproszczona z rejestru gruntów + informacja z mapy ewidencyjnej ul. Mściwoja II 44 ? załącznik 2 do siwz,
- protokół nr 806/BOM/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul. Mściwoja II 44 -załącznik 3 do siwz,
- warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o. nr WT/GPEC/00233/2014 - ul. Mściwoja II 44 - załącznik 4 do siwz,
- Audyt energetyczny budynku użytkowego komunalnego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 Biuro Obsługi Mieszkańców wykonany przez Pomorską Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej ? załącznik nr 5 do siwz.
Uwaga: Załączony audyt energetyczny zostanie zaktualizowany przez autorów opracowania przy niezbędnych konsultacjach z Jednostką Projektowania wyłonioną w postępowaniu przetargowym na zlecenia Zamawiającego.
- Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 6 do siwz.
- ?Wzór tabel do monitorowania realizacji programu? - załącznik nr 7 do siwz.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71220000-6
Dodatkowe przedmioty: 71221000-3, 71248000-8, 71320000-7
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2018 rok
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
- minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 48 miesięcy
- Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 90 dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
1)cena waga 0,80
2) termin wykonania prac projektowych waga 0,20
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- gdy uzgodnienia z Pomorskim Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej będą trwały ponad trzy tygodnie.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 49,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.06.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 24.07.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 25.06.2015 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.06.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 5 - audyt energetyczny.pdf | 48,81 MB | 2015-06-17 14:26 | pobierz |
2 | Załącznik nr 5 - audyt energetyczny załaczniki.pdf | 21,76 MB | 2015-06-17 14:26 | pobierz |
3 | SIWZ.pdf | 1,18 MB | 2015-06-17 14:26 | pobierz |
4 | Wzór umowy.pdf | 629,45 KB | 2015-06-17 14:25 | pobierz |
5 | Załącznik nr 7 wzór tabel do monitorowania realizacji programu.pdf | 291,57 KB | 2015-06-17 14:25 | pobierz |
6 | Załącznik nr 4 - warunki przyłaczenia węzła cieplnego Mściwoja II 44..pdf | 287,13 KB | 2015-06-17 14:25 | pobierz |
7 | Załącznik nr 6 - założenia do kosztorysów inwestorskich..pdf | 226,62 KB | 2015-06-17 14:25 | pobierz |
8 | Załącznik nr 3 - opinia kominiarska Msciwoja II 44.pdf..pdf | 139,49 KB | 2015-06-17 14:25 | pobierz |
9 | Załącznik nr 2 - informacja z rej. gruntów Mściwoja II 44..pdf | 115,55 KB | 2015-06-17 14:24 | pobierz |
10 | Załącznik nr 1 - karta terenu nr 001..pdf | 93,78 KB | 2015-06-17 14:24 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-06-17 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-06-17 14:23 |