Wykonanie wydzielenia pomieszczenia wc w lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Boguckiego 133 wraz z wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-08-03
~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Budowlanego GRAP Grażyna Plotke z siedzibą w Cedrach Wielkich, Leszkowy 45 z ceną oferty 134 532,85 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia ? 75 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45
Cena oferty: 134 532,85 zł
Termin wykonania: 75 dni od dnia
podpisania umowy
2
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Cena oferty: 143 100,00 zł
Termin wykonania: 75 dni od dnia
podpisania umowy
3
Zakład Budowlany i Konserwacyjny
?WAGA? Tomasz Waga
80-758 Gdańsk, ul. Siennicka 25
Cena oferty: 151 000,00 zł
Termin wykonania: 75 dni od dnia
podpisania umowy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
15%
RAZEM
pkt
1 85,00 15,00 100,00
2 79,91 15,00 94,91
3. 75,73 15,00 90,73
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.08.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie wydzielenia pomieszczenia wc w lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Boguckiego 133 wraz z wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie pomieszczenia sanitarnego wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu mieszkalnym nr 6 w budynku przy ul. Boguckiego 133 oraz wykonanie podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.
Budynek jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym. Bryła składa się z dwóch elementów, pierwsza dwukondygnacyjna z poddaszem nieużytkowym, druga jednokondygnacyjna również z poddaszem nieużytkowym. Do każdej z tych części prowadzi osobne wejście z zewnątrz. W każdym lokalu mieszkalnym znajduje się węzeł sanitarny z wyjątkiem lokalu nr 6 usytuowanym na I piętrze budynku.
Konstrukcja budynku:
- układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny,
- ściany zewnętrze są szachulcowe, tzw. ?mur pruski?
- konstrukcja jest drewniana słupowo-ryglowa z wypełnieniem cegłą ceramiczną,
- ściany wewnętrzne nośne grubości 25 cm, działowe grubości 12 i 6 cm wykonane są z cegły pełnej,
- stropy międzykondygnacyjne wykonane na belkach drewnianych,
- dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej kryty papą,
- posadzka w pomieszczeniach mieszkalnych: pokojach i korytarzach jest drewniana, w istniejących węzłach sanitarnych i częściowo kuchniach z gresu,
- instalacje wewnętrzne:
elektryczna,
woda- sieć miejska,
kanalizacja ? odprowadzenie do szamba,
ogrzewanie ? piece węglowe, etażowe na paliwo stałe,
cwu ? indywidualne podgrzewacze wody.
- Zakres robót obejmuje:
- wydzielenie pomieszczenia sanitarnego w lokalu mieszkalnym nr 6 na I piętrze:
- wykonanie rozbiórki podłogi drewnianej w miejscu usytuowania węzła sanitarnego
- wykucie otworów w ścianach i stropie do podłączenia pionów i poziomów wodno-kanalizacyjnych,
- wykonanie ścianki gipsowo-kartonowej wodoodpornej na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną grubości 5 cm,
- wykonanie posadzki z izolacją przeciwwilgociową,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych,
- obłożenie ścian płytkami glazurowanymi,
- wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych,
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu WC,
- montaż listwy progowej aluminiowej,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
- montaż urządzeń sanitarnych: umywalki, miski ustępowej, kabiny prysznicowej,
- podłączenie wewnętrznej instalacji sanitarnej za pośrednictwem przepompowni ścieków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej:
- wykonanie sieci grawitacyjnej ze studni rozprężnej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie studni rozprężnej,
- wykonanie rurociągu tłocznego,
- budowa przepompowni ścieków,
- wykonanie zewnętrznej posesyjnej instalacji kanalizacji grawitacyjnej,
- wykonanie studzienek,
- wykonanie przejścia przez ścianę piwniczną w rurze osłonowej,
- likwidacja trzech zbiorników bezodpływowych (oczyszczenie i zasypanie),
- roboty ziemne,
- roboty porządkowe.
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody oraz instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej:
- wykonanie i przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody,
- wykonanie i przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej:
- wykonanie zasilania skrzynki sterowniczej pompowni TP,
- zainstalowanie skrzynki wraz z listą przyłączową SZ,
- wymiana skrzynki przyłączowej SP
- wyposażenie tablicy licznikowej administracji TLA,
- wyposażenie tablicy licznikowej mieszkaniowej mieszkania TL4.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt wykonawczy - wydzielenie pomieszczenia wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133, podłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej działki nr 243/2; 243/1; 242; 231; 233, obręb 0142 - załącznik nr 1 do siwz:
a) branża budowlana - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 2 ? rzut parteru ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 3 ? rzut I piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 5 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 6 ? rzut I piętra ? projekt ? załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 7 ? przekroje ? projekt ? załącznik nr 1.1g do siwz,
b) instalacje sanitarne przyłączenie budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 1.2 do siwz,
- rysunek 1 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.2a do siwz,
- rysunek 2 ? profil kanalizacji sanitarnej posesyjnej ? załącznik nr 1.2b do siwz,
- rysunek 3 ? profil kanalizacji sanitarnej Sistn - SR ? załącznik nr 1.2c do siwz,
- rysunek 4 ? profil rurociągu tłocznego ? załącznik nr 1.2d do siwz,
- rysunek 5 ? schemat przepompowni ? załącznik nr 1.2e do siwz,
- rysunek 6 ? schemat studni rewizyjnej fi 1200 ? załącznik nr 1.2f do siwz,
- rysunek 7 ? schemat studni rozprężnej ? załącznik nr 1.2g do siwz,
c) wewnętrzne instalacje sanitarne - załącznik nr 1.3 do siwz,
- rysunek 1 ? rzut parteru (fragment) ? załącznik nr 1.3a do siwz,
- rysunek 2 ? rzut I piętra (fragment) ? załącznik nr 1.3b do siwz,
- rysunek 3 ? schemat instalacji sanitarnej ? załącznik nr 1.3c do siwz,
- rysunek 4 ? schemat instalacji wodociągowej ? załącznik nr 1.3d do siwz,
- rysunek 5 ? szczegół przejścia przez dach ? załącznik nr 1.3e do siwz,
d) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.4 do siwz,
- rysunek E-01 ? schemat zasilania pompowni ? załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek E-02 ? widok skrzynki przyłączowej ? załącznik nr 1.4b do siwz,
- rysunek E-03 ? widok tablicy pomiarowej administracji TLA ? załącznik nr 1.4c do siwz,
- rysunek E-04 ? widok tablicy pomiarowej TL4 ? załącznik nr 1.4d do siwz,
- rysunek E-05 ? widok tablicy mieszkaniowej TM4 ? załącznik nr 1.4e do siwz,
- rysunek E-06 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - poddasze ? załącznik nr 1.4f do siwz,
- rysunek E-07 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - parter ? załącznik nr 1.4g do siwz,
- rysunek E-08 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - piętro ? załącznik nr 1.4h do siwz,
- rysunek E-09 ? widok szafki przyłączeniowej SZ ? załącznik nr 1.4i do siwz,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - wydzielenie pomieszczenia wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133, działka nr 243, obręb 0142 ? Roboty budowlane. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - załącznik nr 2 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Podłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku ? Świbnie przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej ? Roboty instalacyjne. Kanalizacja zewnętrzna. Rurociąg tłoczny. Instalacje wewnętrzne - załącznik nr 3 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Podłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej - Roboty elektryczne - załącznik nr 4 do siwz.
- Przedmiar - wydzielenie wc w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Boguckiego 133 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 5 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Kosztorys Przedmiar robót - wydzielenie wc w budynku Gdańsk ul. Boguckiego 133 ? instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Kosztorys Przedmiar robót ? instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią oraz rurociągiem tłocznym Gdańsk ul. Boguckiego 133 ? branża sanitarna - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Książka przedmiarów ? Roboty elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 8 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Książka przedmiarów ? Roboty elektryczne zewnętrzne - załącznik nr 9 do siwz (o charakterze informacyjnym).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45100000-8, 45231300-8, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45332300-6, 45400000-1, 45421000-4, 45421152-4, 45431000-7, 45432110-8, 45442100-8, 45450000-6
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
120 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
- roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat,
- podać w złożonej ofercie termin wykonania robót.
Maksymalny termin wykonania robót wynosi 120 dni od dnia podpisania umowy.
Określenie terminu powyżej 120 dni spowoduje odrzucenie oferty.
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,85
- kryterium termin wykonania robót waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
5. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.07.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 08.07.2015 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.06.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Projekt wykonawczy - inst. sanit. przyłączenie budynku do miejskiej sieci kan.sanit.- załącznik nr 1 | 3,48 MB | 2015-06-23 14:33 | pobierz |
2 | SIWZ.pdf | 1,18 MB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
3 | rysunek 2 ? profil kanalizacji sanitarnej posesyjnej ? załącznik nr 1.2b.pdf | 711,26 KB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
4 | rysunek 2 ? rzut parteru ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1b.pdf | 648,86 KB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
5 | Wzór umowy.pdf | 647,03 KB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
6 | Projekt wykonawczy - branża budowlana - załącznik nr 1.1.pdf | 610,73 KB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
7 | rysunek 7 ? przekroje ? projekt ? załącznik nr 1.1g.pdf | 608,78 KB | 2015-06-23 14:32 | pobierz |
8 | Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - załącznik nr 1.4.pdf | 461,05 KB | 2015-06-23 14:31 | pobierz |
9 | rysunek 6 ? rzut I piętra ? projekt ? załącznik nr 1.1f.pdf | 443,83 KB | 2015-06-23 14:31 | pobierz |
10 | rysunek 1 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.2a.pdf | 420,51 KB | 2015-06-23 14:31 | pobierz |
11 | rysunek 3 ? rzut I piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1c.pdf | 410,71 KB | 2015-06-23 14:31 | pobierz |
12 | Specyfikacja techniczna załącznik nr 2 .pdf | 404,83 KB | 2015-06-23 14:31 | pobierz |
13 | rysunek 5 ? szczegół przejścia przez dach ? załącznik nr 1.3e.pdf | 317,78 KB | 2015-06-23 14:30 | pobierz |
14 | rysunek 2 ? rzut I piętra (fragment) ? załącznik nr 1.3b.pdf | 284,75 KB | 2015-06-23 14:30 | pobierz |
15 | rysunek 4 ? schemat instalacji wodociągowej ? załącznik nr 1.3d.pdf | 257,09 KB | 2015-06-23 14:30 | pobierz |
16 | Specyfikacja techniczna załącznik nr 3 .pdf | 256,73 KB | 2015-06-23 14:30 | pobierz |
17 | rysunek 1 ? rzut parteru (fragment) ? załącznik nr 1.3a.pdf | 251,07 KB | 2015-06-23 14:30 | pobierz |
18 | rysunek 5 ? schemat przepompowni ? załącznik nr 1.2e.pdf | 250,25 KB | 2015-06-23 14:29 | pobierz |
19 | rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1d.pdf | 246,88 KB | 2015-06-23 14:29 | pobierz |
20 | rysunek 3 ? schemat instalacji sanitarnej ? załącznik nr 1.3c.pdf | 238,02 KB | 2015-06-23 14:29 | pobierz |
21 | rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 1.1a.pdf | 210,18 KB | 2015-06-23 14:29 | pobierz |
22 | rysunek E-07 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - parter ? załącznik nr 1.4g.pdf | 207,8 KB | 2015-06-23 14:29 | pobierz |
23 | rysunek 5 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1e.pdf | 184,59 KB | 2015-06-23 14:28 | pobierz |
24 | Projekt wykonawczy - wewnętrzne instalacje sanitarne - załącznik nr 1.3.pdf | 183,79 KB | 2015-06-23 14:28 | pobierz |
25 | Specyfikacja techniczna załącznik nr 4 .pdf | 166,94 KB | 2015-06-23 14:28 | pobierz |
26 | rysunek E-01 ? schemat zasilania pompowni ? załącznik nr 1.4a.pdf | 165,65 KB | 2015-06-23 14:28 | pobierz |
27 | rysunek 7 ? schemat studni rozprężnej ? załącznik nr 1.2g.pdf | 153,96 KB | 2015-06-23 14:28 | pobierz |
28 | rysunek E-08 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - piętro ? załącznik nr 1.4h.pdf | 152,17 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
29 | rysunek E-06 ? plan zasilania tablicy zasilająco-sterującej - poddasze ? załącznik nr 1.4f.pdf | 111,69 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
30 | rysunek E-04 ? widok tablicy pomiarowej TL4 ? załącznik nr 1.4d.pdf | 107,3 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
31 | rysunek E-09 ? widok szafki przyłączeniowej SZ ? załącznik nr 1.4i.pdf | 104,65 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
32 | rysunek E-03 ? widok tablicy pomiarowej administracji TLA ? załącznik nr 1.4c.pdf | 101,06 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
33 | rysunek E-05 ? widok tablicy mieszkaniowej TM4 ? załącznik nr 1.4e.pdf | 89,34 KB | 2015-06-23 14:27 | pobierz |
34 | Projekt wykonawczy - załącznik nr 1.pdf | 86,94 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
35 | rysunek E-02 ? widok skrzynki przyłączowej ? załącznik nr 1.4b.pdf | 85,59 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
36 | Przedmiar - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 5.pdf | 72,8 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
37 | rysunek 6 ? schemat studni rewizyjnej fi 1200 ? załącznik nr 1.2f.pdf | 68,46 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
38 | Przedmiar - roboty elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 8.pdf | 61,41 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
39 | Przedmiar - roboty elektryczne zewnętrzne - załącznik nr 9.pdf | 60,64 KB | 2015-06-23 14:26 | pobierz |
40 | Przedmiar - instalacje sanitarne - załącznik nr 6.pdf | 37,29 KB | 2015-06-23 14:25 | pobierz |
41 | Przedmiar - inst. kan. sanit. z przepompownią oraz rurociągiem tłocznym - załącznik nr 7.pdf | 33,89 KB | 2015-06-23 14:25 | pobierz |
42 | rysunek 4 ? profil rurociągu tłocznego ? załącznik nr 1.2d.pdf | 25,67 KB | 2015-06-23 14:25 | pobierz |
43 | rysunek 3 ? profil kanalizacji sanitarnej Sistn - SR ? załącznik nr 1.2c.pdf | 17,36 KB | 2015-06-23 14:25 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-06-23 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-06-23 14:24 |