BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-08-14

umowę podpisano dnia 14.08.2015 r. z Pracownią Projektową MiD Marcin Dudek

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-07-28

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Pracowni Projektowej MiD Marcin Dudek z siedzibą w Gdańsku ul. Czesława Miłosza 17 z ceną oferty  7 140,88 zł z VAT oraz terminem wykonania usług projektowych 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 

1 0
LOCH DSG Krzysztof Loch
23-251 Dzierzkowice,
Dzierzkowice ? Zastawie 60
   
  Cena oferty:                 12 054,00 zł
  Termin wykonania               30 dni         



Pracownia Projektowa MiD Marcin Dudek   
80 -126 Gdańsk,
ul. Czesława Miłosza 17
0  
  Cena oferty:                 7 140,88 zł
  Termin wykonania               40 dni         


 Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.08.2015 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:       zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach

 

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na 2 podwórkach  o łącznej powierzchni 6 567 m2 położonych na terenach administrowanych przez Zamawiającego i zlokalizowanych:
  • ul. Szeroka 35/36, 37/38, 39/40 - Świętojańska 74/76, 77/79, 80/81, 82/83, 84/85, 86 i 87 - działka nr 154/8 obr. 89,
  • ul. De Gaulle?a 1AB - al. Grunwaldzka 126A, 126, 128, 130, 132, 132A - ul. Jesionowa 18, 18A, - działka nr 118/39 i część działki 118/45 obr. 41,
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. dokonanie przeglądu terenowego w/w podwórek pod kątem ustalenia możliwości nasadzeń drzew i krzewów przy uwzględnieniu:
  • potrzeb i oczekiwań mieszkańców z otaczających podwórko budynków,
  • zapisów obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
  • charakteru obiektu zieleni (współczesny lub zabytkowy),
  • aktualnego sposobu zagospodarowania,
  • stanu istniejących zadrzewień w zakresie jakościowym, ilościowym i technicznym,
  • istniejącego uzbrojenia terenu  oraz uzgodnień z gestorami sieci o ile wymaga tego zakres    prac projektowych,

Uwaga.

W przypadku podwórka zlokalizowanego ul. Szeroka - ul. Świętojańska nasadzenie drzew i krzewów należy uzgodnić z pracownikiem Zamawiającego - specjalistą ds. ochrony zabytków.

  1. wytypowanie i wskazanie, możliwe do realizacji nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów wraz z określeniem gatunków, jakie winny być dosadzone, parametrów materiału szkółkarskiego oraz warunków technicznych nasadzeń,
  2. sporządzenie dokumentacji projektowej  nasadzeń dla każdego podwórka oddzielnie obejmującej:
  • projekt nasadzeń, który winien zawierać miedzy innymi:
  • inwentaryzację istniejącego  materiału roślinnego z uwzględnieniem materiału roślinnego  do usunięcia,
  • szczegółową lokalizację nasadzeń przedstawioną na mapie do celów informacyjnych w skali 1:500 oznaczoną znakami umownymi przyjętymi w branży,
  • sporządzenie zbiorczego zestawienia materiału roślinnego do nasadzenia oraz usunięcia zawierające nazwę polską, łacińską oraz ilości sztuk,
  • zbiorcze zestawienie drzew i krzewów (gatunek, odmiana, wymiary, ilość drzew, powierzchnia oraz ilość krzewów) do nasadzenia,
  • opis sposobu sadzenia oraz zabiegi pielęgnacyjne w okresie 3 lat.
  • kosztorys inwestorski,
  • przedmiar robót.
  1. uzgodnienie dokumentacji z:
  • Wydziałem Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
  • Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
  1. Dokumenty przekazane przez Zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
    1.   koncepcja zagospodarowania - ul. Szeroka - ul. Straganiarska, - załącznik nr 1 do siwz
    2. koncepcja zagospodarowania wnętrza kwartału Jesionowa - De Gaulle?a - załącznik nr 2 do siwz.
  2. Dokumentacja musi być sporządzona w 5 egzemplarzach w formie pisemnej oraz elektronicznej na płycie CD-R lub DVD  (mapy - w formacie zapisu PDF; opisy - w formacie zapisu .doc).
  3. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  71222000-0

Dodatkowe przedmioty: 71420000-8, 71421200-3.

                                                                 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

40 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał co najmniej  dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów, w tym co najmniej jedną polegającą na opracowaniu  dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów na terenach będących pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek  musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

      Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów.

Zamawiający nie żąda informacji dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

       -   lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 12 miesięcy.
    4. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.

Maksymalny termin wykonania  prac projektowych nie może być dłuższy niż 40 dni.

Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego
  2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

1)cena                                                         waga        0,90

                                       2)   termin wykonania prac projektowych     waga     0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1.  przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia
  2.  zmniejszenie zakresu wykonywania usługi,
  3. osoba Projektanta, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego uzyskania zgody Zamawiającego na takie działanie.  
  4. zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  5. możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

 

  1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
    2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  1. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
  2. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
    1. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    2. Niewykonanie wszystkich dokumentacji projektowych przy zaistnieniu następujących okoliczności:

a)  ostateczna odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,  

     zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,

b)  na skutek innych okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.

  1. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 ? 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.4 zmniejszeniu ulega zakres wykonywania usługi o niewykonane dokumentacje projektowe.
  3. Zmiana osoby Projektanta może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Projektantem, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Projektanta, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.07.2015 r. godzina  07:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  06.08.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.07.2015 r. godzina  07:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  26.06.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załącznik nr 2.pdf 2,43 MB 2015-06-26 14:17 pobierz
2 załącznik nr 1.pdf 1,55 MB 2015-06-26 14:17 pobierz
3 wzór umowy.pdf 375,79 KB 2015-06-26 14:17 pobierz
4 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 832,22 KB 2015-06-26 14:16 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-06-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-06-26 14:16