wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-08-14
umowę podpisano dnia 14.08.2015 r. z Pracownią Projektową MiD Marcin DudekWynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-07-28
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Pracowni Projektowej MiD Marcin Dudek z siedzibą w Gdańsku ul. Czesława Miłosza 17 z ceną oferty 7 140,88 zł z VAT oraz terminem wykonania usług projektowych 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1 0
LOCH DSG Krzysztof Loch
23-251 Dzierzkowice,
Dzierzkowice ? Zastawie 60
Cena oferty: 12 054,00 zł
Termin wykonania 30 dni
2
Pracownia Projektowa MiD Marcin Dudek
80 -126 Gdańsk,
ul. Czesława Miłosza 17
0
Cena oferty: 7 140,88 zł
Termin wykonania 40 dni
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.08.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Rodzaj zamówienia: usługa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na 2 podwórkach o łącznej powierzchni 6 567 m2 położonych na terenach administrowanych przez Zamawiającego i zlokalizowanych:
- ul. Szeroka 35/36, 37/38, 39/40 - Świętojańska 74/76, 77/79, 80/81, 82/83, 84/85, 86 i 87 - działka nr 154/8 obr. 89,
- ul. De Gaulle?a 1AB - al. Grunwaldzka 126A, 126, 128, 130, 132, 132A - ul. Jesionowa 18, 18A, - działka nr 118/39 i część działki 118/45 obr. 41,
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dokonanie przeglądu terenowego w/w podwórek pod kątem ustalenia możliwości nasadzeń drzew i krzewów przy uwzględnieniu:
- potrzeb i oczekiwań mieszkańców z otaczających podwórko budynków,
- zapisów obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
- charakteru obiektu zieleni (współczesny lub zabytkowy),
- aktualnego sposobu zagospodarowania,
- stanu istniejących zadrzewień w zakresie jakościowym, ilościowym i technicznym,
- istniejącego uzbrojenia terenu oraz uzgodnień z gestorami sieci o ile wymaga tego zakres prac projektowych,
Uwaga.
W przypadku podwórka zlokalizowanego ul. Szeroka - ul. Świętojańska nasadzenie drzew i krzewów należy uzgodnić z pracownikiem Zamawiającego - specjalistą ds. ochrony zabytków.
- wytypowanie i wskazanie, możliwe do realizacji nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów wraz z określeniem gatunków, jakie winny być dosadzone, parametrów materiału szkółkarskiego oraz warunków technicznych nasadzeń,
- sporządzenie dokumentacji projektowej nasadzeń dla każdego podwórka oddzielnie obejmującej:
- projekt nasadzeń, który winien zawierać miedzy innymi:
- inwentaryzację istniejącego materiału roślinnego z uwzględnieniem materiału roślinnego do usunięcia,
- szczegółową lokalizację nasadzeń przedstawioną na mapie do celów informacyjnych w skali 1:500 oznaczoną znakami umownymi przyjętymi w branży,
- sporządzenie zbiorczego zestawienia materiału roślinnego do nasadzenia oraz usunięcia zawierające nazwę polską, łacińską oraz ilości sztuk,
- zbiorcze zestawienie drzew i krzewów (gatunek, odmiana, wymiary, ilość drzew, powierzchnia oraz ilość krzewów) do nasadzenia,
- opis sposobu sadzenia oraz zabiegi pielęgnacyjne w okresie 3 lat.
- kosztorys inwestorski,
- przedmiar robót.
- uzgodnienie dokumentacji z:
- Wydziałem Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
- Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
- Dokumenty przekazane przez Zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- koncepcja zagospodarowania - ul. Szeroka - ul. Straganiarska, - załącznik nr 1 do siwz
- koncepcja zagospodarowania wnętrza kwartału Jesionowa - De Gaulle?a - załącznik nr 2 do siwz.
- Dokumentacja musi być sporządzona w 5 egzemplarzach w formie pisemnej oraz elektronicznej na płycie CD-R lub DVD (mapy - w formacie zapisu PDF; opisy - w formacie zapisu .doc).
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71222000-0
Dodatkowe przedmioty: 71420000-8, 71421200-3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
40 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Nie dotyczy
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów, w tym co najmniej jedną polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów na terenach będących pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów.
Zamawiający nie żąda informacji dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 12 miesięcy.
- Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 40 dni.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
1)cena waga 0,90
2) termin wykonania prac projektowych waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia
- zmniejszenie zakresu wykonywania usługi,
- osoba Projektanta, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego uzyskania zgody Zamawiającego na takie działanie.
- zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
- Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- Niewykonanie wszystkich dokumentacji projektowych przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) ostateczna odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
b) na skutek innych okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 ? 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.4 zmniejszeniu ulega zakres wykonywania usługi o niewykonane dokumentacje projektowe.
- Zmiana osoby Projektanta może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Projektantem, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Projektanta, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.07.2015 r. godzina 07:20
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.07.2015 r. godzina 07:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.06.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 2.pdf | 2,43 MB | 2015-06-26 14:17 | pobierz |
2 | załącznik nr 1.pdf | 1,55 MB | 2015-06-26 14:17 | pobierz |
3 | wzór umowy.pdf | 375,79 KB | 2015-06-26 14:17 | pobierz |
4 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 832,22 KB | 2015-06-26 14:16 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-06-26 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2015-06-26 14:16 |