BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku przy ul. Mściwoja II 44, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-08-13

Informuję, że w dniu 13.08.2015 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ?TAROS? z siedzibą w Gdańsku przy ul. Długie Ogrody 4 lok. 44 na kwotę 22 755,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia ? 84 dni od dnia podpisania umowy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-08-05

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego ?TAROS? z siedzibą w Gdańsku przy ul. Długie Ogrody 4 lok. 44 z ceną oferty  22 755,00  zł  z VAT oraz terminem wykonania zamówienia ? 84 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 

1

 Adam Marquardt Design
       40-723 Katowice, ul. Bromboszcza 2/6   Cena oferty:                 47 232,00 zł
Termin wykonania:       70 dni od dnia
                              podpisania umowy

2

 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
    ?TAROS? Tadeusz Rostkowski
   80-765 Gdańsk, ul. Długie Ogrody 4 lok.44      Cena oferty:                 22 755,00 zł
Termin wykonania:       84 dni od dnia
                                     podpisania umowy



Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowo-Projektowe  ?ZODIAK? Jacek Gorzoch
   18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 66  
  Cena oferty:                 39 483,00 zł
Termin wykonania:       80 dni od dnia
                                     podpisania umowy


SOPOCKIE STUDIO PROJEKTOWE S.C
 81-842 Sopot , ul. Krótka 3b/1
 
  Cena oferty:                 42 000,00 zł
Termin wykonania:       70 dni od dnia
                                     podpisania umowy


 Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 80% Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
20% 
RAZEM
pkt
2 80,00 10,00 90,00
3 46,11 10,00 56,11

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.08.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:      zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku przy ul. Mściwoja II 44,  a także sprawowanie  nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku  użytkowego siedziby BOM 7 GZNK SZB przy ul Mściwoja II 44 (działki nr 308, 309, 310, 311, 312  obr.016), zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.
  2. sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
  • stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
  • uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
  1. Charakterystyka obiektu.

      Budynek przy ul. Mściwoja II 44 o kubaturze 2 450,00 m3 jest murowany, w części dwukondygnacyjny  niepodpiwniczony. W budynku mieści się siedziba Biura Obsługi Mieszkańców nr 7. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan i elektryczną. Ogrzewanie z kotłowni  na paliwo stałe.

3.   Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ?  kosztorysowej       w  następującym zakresie:

  1. Inwentaryzacja architektoniczno ? budowlana i instalacyjna
  2. Projekty budowlane i wykonawcze:
  1. projekty termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacji przeciwwilgociowych wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych) zgodnie z załączonym audytem energetycznym,
  2. projekt węzła cieplnego jednofunkcyjnego (c.o.),
  3. wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania,
  4. orzeczenie techniczne o stanie budynku,
  5. w projekcie należy uwzględnić, w stosunku do rozwiązań zawartych w audycie energetycznym           następujące zmiany:
    • węzeł cieplny jednofunkcyjny zamiast źródła ciepła przedstawionego w audycie,
    • przygotowanie ciepłej wody użytkowej za pomocą istniejących podgrzewaczy elektrycznych wody,
    • wentylację grawitacyjną bez jej zamiany na wentylację mechaniczną z rekuperatorem,
    • instalację wewnętrzną c.o. należy zaprojektować na parametry odpowiadające podłączeniu do miejskiego systemu ciepłowniczego, tj. maksymalne temperatury 70/50oC.
  1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  2. Przedmiary robót.
  3. Kosztorysy inwestorskie.
  4. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  5. Charakterystyka energetyczna budynku.
  6. Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p. poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym        Wojewódzkim Inspektorem  Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
  7. Uzgodnienie dokumentacji projektowej z  rzeczoznawcą  ds. sanitarno ? higienicznych.
  8. Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ) oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
  9. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej   dokumentacji.

ponadto

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i załączenie do dokumentacji ?Tabel do monitorowania realizacji programu? sporządzonych wg wzoru zamawiającego stanowiącego zał. nr 7 do siwz, z wypełnionymi pkt. 10, 11, 12, 14 i 15 ?Tabeli do rocznego sprawozdania w zakresie działań związanych z redukcją emisji powierzchniowej? dla poszczególnych obiektów wraz z dokumentacją zdjęciową przeznaczonych do likwidacji pieców węglowych.
    1. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
  1. karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Oliwa rejon ulicy Poznańskiej w mieście Gdańsku ? karta terenu numer 001, nr ew. planu 0114 -  załącznik nr 1 do siwz,
  2. informacja uproszczona  z rejestru gruntów  + informacja  z mapy ewidencyjnej ul. Mściwoja II 44 ? załącznik 2 do siwz,
  3. protokół nr 806/BOM/2014 z okresowej kontroli przewodów kominowych ul. Mściwoja II 44 -załącznik 3 do siwz,
  4. warunki przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC Sp. z o.o. nr WT/GPEC/00233/2014 -  ul. Mściwoja II 44 - załącznik  4 do siwz,
  5. Audyt energetyczny budynku użytkowego komunalnego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 Biuro Obsługi Mieszkańców wykonany przez Pomorską Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej ? załącznik nr 5 do siwz.

     Uwaga: Załączony audyt energetyczny zostanie zaktualizowany przez autorów opracowania przy niezbędnych konsultacjach z Jednostką Projektowania wyłonioną w postępowaniu przetargowym na zlecenia Zamawiającego.

  1. Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 6 do siwz.
  2.  ?Wzór tabel do monitorowania realizacji programu? - załącznik nr 7 do siwz.
    1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym  załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  71220000-6

Dodatkowe przedmioty: 71221000-3, 71248000-8, 71320000-7

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2018  rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w             okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert

  • minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum  30 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1  osobą posiadającą  przygotowanie  zawodowe  do  pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające  do  projektowania  w  specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

  1. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

      Przez główne usługi Zamawiający rozumie Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

       -   lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres  minimum 48 miesięcy
    4. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.

                              Maksymalny termin wykonania  prac projektowych nie może być dłuższy niż 90 dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  2. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  3. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

1)cena                                                         waga        0,80

                                       2)   termin wykonania prac projektowych     waga     0,20

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
  2. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów     autorskich,

2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:

  1. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe             do       uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  2. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych       okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,         uzgodnień, itp,
  3. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
  4. gdy uzgodnienia z Pomorskim Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej będą trwały ponad trzy tygodnie.
    1. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów          realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
    2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania     umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej     przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 49,20 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 09.07.2015 r. godzina  10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  07.08.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 09.07.2015 r. godzina  10:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  29.06.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Załącznik nr 5 - audyt energetyczny.pdf 48,81 MB 2015-06-29 14:31 pobierz
2 Załącznik nr 5 - audyt energetyczny załaczniki.pdf 21,76 MB 2015-06-29 14:31 pobierz
3 SIWZ.pdf 1,17 MB 2015-06-29 14:31 pobierz
4 Wzór umowy.pdf 624,65 KB 2015-06-29 14:31 pobierz
5 Załącznik nr 7 wzór tabel do monitorowania realizacji programu.pdf 291,57 KB 2015-06-29 14:30 pobierz
6 Załącznik nr 4 - warunki przyłaczenia węzła cieplnego Mściwoja II 44..pdf 287,13 KB 2015-06-29 14:30 pobierz
7 Załącznik nr 6 - założenia do kosztorysów inwestorskich..pdf 226,62 KB 2015-06-29 14:30 pobierz
8 Załącznik nr 3 - opinia kominiarska Msciwoja II 44.pdf..pdf 139,49 KB 2015-06-29 14:30 pobierz
9 Załącznik nr 2 - informacja z rej. gruntów Mściwoja II 44..pdf 115,55 KB 2015-06-29 14:30 pobierz
10 Załącznik nr 1 - karta terenu nr 001..pdf 93,78 KB 2015-06-29 14:30 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2015-06-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-06-29 14:29