Wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zimnej 1A w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-08-13
~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, z ceną oferty 182 304,00 zł z VAT oraz okresem udzielonej gwarancji za wady 6 lat.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
Firma Remontowo-Budowlana ?KRUPA?
Stanisław Krupa
81-558 Gdynia, ul. Klonowa 13 Cena oferty: 204 156,06 zł
Okres udzielonej gwarancji za wady: 5 lat
2
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ?REGO?- Zenon Skupny
81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d Cena oferty: 225 296,85 zł
Okres udzielonej gwarancji za wady: 3 lata
3
Usługi Blacharsko-Dekarskie POL DACH
Łukasz Gessler
84-241 Gościcino, ul. Brzozowa 30
Cena oferty: 251 979,12 zł
Okres udzielonej gwarancji za wady: 6 lat
4
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Cena oferty: 182 304,00 zł
Okres udzielonej gwarancji za wady: 6 lat
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% Liczba pkt w kryterium
Okres udzielonej gwarancji za wady
10%
RAZEM
pkt
1 80,37 4,00 84,37
2 72,83 0,00 72,83
4 90,00 10,00 100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 18.08.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zimnej 1A w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Zimnej 1A w Gdańsku.
Budynek jest obiektem wolnostojącym, czterokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z jedną klatką schodową, usytuowany przy skrzyżowaniu ulic Zimnej i Jeremiasza Falck Polonusa. Wymiary budynku w rzucie około 40,00 x 16,00 m. Bryła ma kształt nieregularnego rombu.
Konstrukcja budynku:
Konstrukcja stropodachu wykonana jest z płyt żelbetowych typu Filigran grubości 18 cm opartych na ścianach nośnych zewnętrznych i wewnętrznych w układzie podłużnym. Na płytach żelbetowych ułożona jest warstwa 4 mm izolacji ?Derbigum?, ocieplenie styropianem grubości 14 cm pokrytym geowłókniną techniczną oraz warstwa żwiru grubości 5 ? 10 cm. Dach jest płaski odwrócony z odprowadzeniem wód deszczowych do wewnętrznego pionu kanalizacji deszczowej usytuowanego centralnie.
Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku.
Ściany zewnętrzne nośne są murowane dwuwarstwowe wykonane z pustaków porotherm grubości 18,8 cm z dociepleniem ze styropianu fasadowego grubości 12 cm. Ściany wewnętrzne nośne grubości 18,8 cm wykonane są z pustaków porotherm i obustronnie otynkowane. Ściany wewnętrzne działowe grubości 12 cm i 6 cm są murowane z cegły oraz pustaków porotherm grubości 11,5 cm i 8 cm.
Stropy wykonane są z płyt żelbetowych typu Filigran grubości 18 cm oparte na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych budynku. Schody są żelbetowe, monolityczne, płytowe. Klatka schodowa dwubiegowa wydzielona jest ścianami z cegły pełnej ceramicznej. Budynek posadowiony jest na ławach fundamentowych.
Dane techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku ? 1 800,00 m2
Powierzchnia zabudowy ? 640,00 m2
Wysokość budynku ? 11,78 m
Kubatura ? 18 150,00 m3
- Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórka pokrycia dachu:
- wykonanie rozbiórki istniejących warstw stropu,
- demontaż obróbek blacharskich attyki i kominów.
b) montaż pokrycia dachu:
- zamurowanie istniejących przelewów awaryjnych,
- montaż papy podkładowej termozgrzewalnej,
- montaż docieplenia z płyt wełny mineralnej grubości 20 cm,
- montaż izolacji z jednostronnym spadkiem z płyt spadkowych z wełny skalnej,
- montaż papy podkładowej samoprzylepnej,
- montaż papy nawierzchniowej termozgrzewalnej z obróbką kominów i attyki,
- wykonanie izolacji wpustu wewnętrznego,
- wykonanie nowych przelewów awaryjnych na poziomach,
- montaż rur spustowych do przelewów awaryjnych
- wykonanie obróbek blacharskich,
- przemurowanie kominów,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
c) roboty uzupełniające:
- wykonanie drobnych instalacji elektrycznych (podgrzewanie wpustu dachowego),
- wykonanie kominka wentylacyjnego,
- wykonanie robót malarskich (lokale mieszkalne po zalaniach i nieszczelnościach dachu).
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt wykonawczy remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Gdańsku przy ul. Zimnej 1A (działka nr 14 obr.257) - załącznik nr 1 do siwz:
- rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 1a do siwz,
- rysunek 2 ? rzut III piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 1b do siwz,
- rysunek 3 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 1c do siwz,
- rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 1d do siwz,
- rysunek 5 ? rzut i przekrój B-B dachu ? projekt ? załącznik nr 1e do siwz,
- rysunek 6 ? rzut dachu ? projektowanie ułożenie płyt z wełny mineralnej ? załącznik nr 1f do siwz,
- rysunek 7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 1g do siwz,
- rysunek 8 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 1h do siwz,
- rysunek 9 ? szczegół warstw dachu ? załącznik nr 1i do siwz,
- rysunek 10 ? szczegół wykończenia attyki ? załącznik nr 1j,
- rysunek 11 ? szczegół mocowania przelewu awaryjnego z orurowaniem zewnętrznym ? załącznik nr 1k do siwz,
- rysunek 12 ? przepust attykowy z blokadą spływu wody na wysokości 55 cm z kołnierzem zaciskowym i koszykiem żwirowym ze stali szlachetnej ? załącznik nr 1l do siwz.
- Projekt budowlany remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Gdańsku przy ul. Zimnej 1A (działka nr 14 obr.257) - załącznik nr 2 do siwz:
- rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 2a do siwz,
- rysunek 2 ? rzut III piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 2b do siwz,
- rysunek 3 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 2c do siwz,
- rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 2d do siwz,
- rysunek 5 ? rzut i przekrój B-B dachu ? projekt ? załącznik nr 2e do siwz,
- rysunek 6 ? rzut dachu ? projektowanie ułożenie płyt z wełny mineralnej ? załącznik nr 2f do siwz,
- rysunek 7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 2g do siwz,
- rysunek 8 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 2h do siwz,
- rysunek 9 ? szczegół warstw dachu ? załącznik nr 2i do siwz,
- rysunek 10 ? szczegół wykończenia attyki ? załącznik nr 2j do siwz,
- rysunek 11 ? szczegół mocowania przelewu awaryjnego z orurowaniem zewnętrznym ? załącznik nr 2k do siwz,
- rysunek 12 ? przepust attykowy z blokadą spływu wody na wysokości 55 cm z kołnierzem zaciskowym i koszykiem żwirowym ze stali szlachetnej ? załącznik nr 2l do siwz.
- Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Gdańsku przy ul. Zimnej 1A - załącznik nr 3 do siwz.
- Przedmiar - remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Zimna 1A - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 4 do siwz (o charakterze informacyjnym)
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45100000-8, 45111300-1, 45261910-6, 45261920-9, 45262600-7
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
75 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności + kolejne 2 dni.
5. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 20.07.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 18.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 20.07.2015 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.07.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Projekt wykonawczy, budowlany - zdjęcia.pdf | 1,26 MB | 2015-07-03 12:27 | pobierz |
2 | SIWZ.pdf | 1,07 MB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
3 | Wzór umowy.pdf | 627,26 KB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
4 | rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 1a.pdf | 605,02 KB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
5 | rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 2a.pdf | 584,15 KB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
6 | rysunek 5 ? rzut i przekrój B-B dachu ? projekt ? załącznik nr 2e.pdf | 393,12 KB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
7 | rysunek 5 ? rzut i przekrój B-B dachu ? projekt ? załącznik nr 1e.pdf | 392,87 KB | 2015-07-03 12:26 | pobierz |
8 | rysunek 6 ? rzut dachu ? projektowanie ułożenie płyt z wełny mineralnej ? załącznik nr 2f.pdf | 336,6 KB | 2015-07-03 12:25 | pobierz |
9 | rysunek 6 ? rzut dachu ? projektowanie ułożenie płyt z wełny mineralnej ? załącznik nr 1f.pdf | 336,05 KB | 2015-07-03 12:25 | pobierz |
10 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf | 257,84 KB | 2015-07-03 12:25 | pobierz |
11 | rysunek 2 ? rzut III piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 1b.pdf | 254,16 KB | 2015-07-03 12:24 | pobierz |
12 | rysunek 2 ? rzut III piętra ? stan istniejący ? załącznik nr 2b.pdf | 253,58 KB | 2015-07-03 12:24 | pobierz |
13 | rysunek 10 ? szczegół wykończenia attyki ? załącznik nr 2j.pdf | 212,07 KB | 2015-07-03 12:24 | pobierz |
14 | rysunek 10 ? szczegół wykończenia attyki ? załącznik nr 1j.pdf | 211,86 KB | 2015-07-03 12:24 | pobierz |
15 | rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 2d.pdf | 211,25 KB | 2015-07-03 12:24 | pobierz |
16 | rysunek 4 ? przekrój A-A ? stan istniejący ? załącznik nr 1d.pdf | 211,05 KB | 2015-07-03 12:23 | pobierz |
17 | Projekt wykonawczy - opis - załącznik nr 1.pdf | 187,21 KB | 2015-07-03 12:23 | pobierz |
18 | Projekt budowlany - opis - załącznik nr 2.pdf | 187,16 KB | 2015-07-03 12:23 | pobierz |
19 | rysunek 9 ? szczegół warstw dachu ? załącznik nr 2i.pdf | 184,06 KB | 2015-07-03 12:23 | pobierz |
20 | rysunek 9 ? szczegół warstw dachu ? załącznik nr 1i.pdf | 183,92 KB | 2015-07-03 12:22 | pobierz |
21 | rysunek 3 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 2c.pdf | 183,79 KB | 2015-07-03 12:22 | pobierz |
22 | rysunek 3 ? rzut dachu ? stan istniejący ? załącznik nr 1c.pdf | 183,61 KB | 2015-07-03 12:22 | pobierz |
23 | rysunek 11 ? szczegół mocowania przelewu awaryjnego ? załącznik nr 2k.pdf | 161,99 KB | 2015-07-03 12:22 | pobierz |
24 | rysunek 11 ? szczegół mocowania przelewu awaryjnego ? załącznik nr 1k.pdf | 161,09 KB | 2015-07-03 12:22 | pobierz |
25 | rysunek 7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 2g.pdf | 150,84 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
26 | rysunek 7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 1g.pdf | 150,67 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
27 | rysunek 12 ? przepust attykowy z blokadą spływu wody ? załącznik nr 2l.pdf | 148,43 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
28 | rysunek 12 ? przepust attykowy z blokadą spływu wody ? załącznik nr 1l.pdf | 147,91 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
29 | rysunek 8 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 2h.pdf | 143 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
30 | rysunek 8 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 1h.pdf | 142,83 KB | 2015-07-03 12:21 | pobierz |
31 | Przedmiar - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 4.pdf | 83,58 KB | 2015-07-03 12:20 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-07-03 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-07-03 12:19 |