BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia dla budynku ?Domu Otwartego? przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-08-19

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy HARPO Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 7 z ceną oferty 31 531,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy. UZASADNIENIE WYBORU: Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty: Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena 3 ALTIX Sp. z o.o. 03-051 Warszawa, ul. Chlubna 88 Cena oferty: 32 430,33 zł Termin dostawy: 14 dni 4 HARPO Sp. z o.o. 61-737 Poznań, ul. 27 Grudnia 7 Cena oferty: 31 531,00 zł Termin wykonania: 14 dni Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.08.2015 r.

~~Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu na zadaniu 4 postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ nie podpisał umowy w pierwotnie wyznaczonym terminie, tj. 12.08.2015,  ani w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako nieprzekraczalny, tj. 31.08.2015 do godziny 12:00.
W w/w postępowaniu na zadanie 4 wpłynęła tylko jedna oferta i nie było możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. 

UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych

Treść postępowania:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych

Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na dostawę i montaż  sprzętu oraz wyposażenia dla budynku ?Domu Otwartego? przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku.

 

 

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, technicznego, urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją kopiowania i skanowania oraz sprzętu do ćwiczeń fizycznych wraz z serwisem gwarancyjnym dla budynku ?Domu Otwartego?  przy ulicy Uczniowskiej 22  w Gdańsku  finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  1. stacje robocze - załącznik nr 1 do siwz
  2. oprogramowanie biurowe - załącznik nr 2 do siwz,
  3. oprogramowanie antywirusowe - załącznik nr 3 do siwz.
  4. urządzenie wielofunkcyjne - załącznik nr 4 do siwz,
  5. ekran elektryczny - załącznik nr 5 do siwz,
  6. rzutnik multimedialny - 1 zestaw - załącznik nr 6 do siwz,
  7. rzutnik multimedialny - 2 zestaw - załącznik nr 7 do siwz,
  8. nagłośnienie - załącznik nr 8 do siwz,
  9. stacja robocza dla niewidomych - załącznik nr 9 do siwz,
  10. telefon przewodowy- załącznik nr 10 do siwz,
  11. froterka - załącznik nr 11 do siwz,
  12. odkurzacz - załącznik nr 12 do siwz,
  13. odtwarzacz CD - załącznik nr 13 do siwz,
  14. telewizor LED - załącznik nr 14 do siwz,
  15. pomoce dydaktyczne zestaw 1 (pomoce artystyczne) - załącznik nr  15 do siwz,
  16. pomoce dydaktyczne zestaw 2 (pomoce ruchowe) - załącznik nr  16 do siwz,
  17. pomoce dydaktyczne zestaw 3 (pomoce naukowe) - załącznik nr  17 do siwz,
  18. wyposażenie siłowni - załącznik nr 18 do siwz.

 

I.  Sprzęt komputerowy, multimedialny i techniczny (zadanie 1 i 2).

  1. Wykonawca dostarczy  sprzęt na własny koszt do budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku oraz zamontuje dostarczony sprzęt  w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie.
  2. Wykonawca dostarczy oprogramowania oraz zainstaluje i aktywuje dostarczone oprogramowanie na wszystkich dostarczonych komputerach.


 

  1. Dla zestawów komputerowych  wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 8 (dotyczy zadania 1) oraz Windows 7 (dotyczy zadania 2).

Zamawiający dopuszcza  wydruk ze strony internetowej Microsoft:

http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)

lub z równoważnym systemem operacyjnym.

Zasady równoważności systemu operacyjnego zostały opisane w załączniku nr 1 do siwz pn. ?stacje robocze? (zadanie 1), załączniku nr 9 do siwz pn. ?stacje robocze dla osób niewidomych i słabowidzących? (zadanie 2).

W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez zamawiającego jako standard.

Z porównania musi jednoznacznie wynikać, że produkt oferowany jako równoważny  jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania  oprogramowania  równoważnego zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkowania środowisku

  1. Dostarczony sprzęt ma być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację  zgodności CE.
  2. Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programu wskazanego przez Zamawiającego (załączniku nr 2 do siwz pn. ?oprogramowanie biurowe?). W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego określonych przez Zamawiającego parametrów. W przeprowadzonym dowodzie  należy odnieść się do norm,  parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego jako równoważny są takie same  lub lepsze od parametrów  produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkownika  środowisku.
  3. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  4. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniami zainstalowanymi w ramach postępowania. Podpisany przez  Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
  5. Wykonawca zapewni serwis zastawów komputerowych, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora ? wymagane jest złożenie  oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.

 

II. Urządzenie wielofunkcyjne z  funkcją kopiowania i skanowania (zadanie 1).

  1. Wykonawca dostarczy na własny koszt urządzenie drukujące z funkcją skanowania i kopiowani  kolorowego. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i wyposażone w  dokumentację użytkownika w języku polskim.
  2. Wykonawca zainstaluje urządzenie na wskazanych przez Użytkownika stanowisku.
  3. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniem zainstalowanym w ramach postępowania. Podpisany przez  Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
  4. Wykonawca zapewni serwis urządzenia, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora ? wymagane jest złożenie  oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.

 

 

III. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne. (zadanie 3)

  1. Wykonawca w swojej ofercie  winien zaproponować wyposażenie i pomoce dydaktyczne spełniające  wymogi określone w załącznikach od 10 do 17 do siwz.
  2. Zakres rzeczowy obejmuje:
  3. Dostawę wyposażenia  i pomocy dydaktycznych do budynku  przy ul. Uczniowskiej 22 w zakresie  określonym w w/w załącznikach,
  4. Transport, wniesienie  oraz ustanowienie przedmiotów zamówienia  a także montaż elementów  wyposażenia w tym  podłączenia przez osoby uprawnione do mediów w każdym przypadku tego wymagających,  w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego lub Użytkownika Lokalu.

IV. Wyposażenie siłowni (zadanie 4)

  1. Wykonawca dostarczy  wyposażenie siłowni (zgodnie z załącznikiem nr 18 do siwz) na własny koszt do budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku oraz zamontuje dostarczony sprzęt  w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie.
  2. Wykonawca zainstaluje  poszczególne elementy wyposażenia na wskazanych przez Użytkownika stanowiskach.
  3. Urządzenia muszą być  fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w listopadzie 2014 roku.
  4. Każde urządzenie musi być wyposażone w instrukcję użytkowania oraz zestaw ćwiczeń, jaki można wykonywać na danym urządzeniu.
  5. Wykonawca zapewni szkolenie instruktażowe na poszczególnych stanowiskach.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  30200000-1

Dodatkowe przedmioty:32320000-2, 32342400-6, 32351200-0, 32550000-3, 37440000-4, 38652120-7, 39162100-6, 39711000-9- 48000000-8.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Ilość części: 4

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

20 dni od dnia podpisania umowy

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 300,00 PLN,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 -    700,00 PLN,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3 -    350,00 PLN,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 4 -  2 500,00 PLN,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta mus być zabezpieczona wadium w wysokości  sumy wadiów na poszczególnych zadaniach.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

 

 

 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:

 

W przypadku składania oferty na zadanie 1

 - co najmniej 1 dostawę obejmującą swoim zakresem komputery wraz z  oprogramowaniem o wartości jednostkowej równej lub większej 25 000,00 złotych brutto,

- co najmniej 1 dostawę obejmującą swoim zakresem urządzenia wielofunkcyjne o wartości jednostkowej równej lub większej 4 000,00 złotych brutto.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem komputery wraz z oprogramowaniem dla niewidomych lub słabowidzących o wartości jednostkowej równej lub większej 25 000,00 złotych brutto każda.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 3 -  co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem sprzęt RTV i/lub sprzętu AGD o wartości jednostkowej równej lub większej 15.000,00 złotych  brutto każda.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 4 -  co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie siłowni o wartości jednostkowej równej lub większej 75 000,00 złotych brutto  każda.

 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4.  Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne dostawy Zamawiający rozumie:

zadanie 1 -  dostawy obejmujące swoim zakresem;

  • komputery wraz z  oprogramowaniem o wartości jednostkowej równej lub większej 25 000,00 złotych brutto,
  • urządzenia wielofunkcyjne o wartości jednostkowej równej lub większej 4 000,00 złotych brutto.

zadanie 2 -  dostawy obejmujące swoim zakresem komputery wraz z oprogramowanie dla niewidomych lub słabowidzących o wartości jednostkowej równej lub większej 25 000,00 złotych brutto,

zadanie 3 -  dostawy obejmujące swoim zakresem sprzęt RTV i/lub sprzęt AGD o wartości jednostkowej równej lub większej 15 000,00 złotych brutto.

zadanie 4 -  dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie siłowni o wartości jednostkowej równej lub większej 75 000,00 złotych brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III  INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

      W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  1. certyfikat dopuszczenia całego  sprzętu do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE),
  2. dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych urządzeń z systemem operacyjnym Windows 8 (dotyczy zadania 1) i systemem operacyjnym Windows 7 (dotyczy zadania 2)

Zamawiający dopuszcza  wydruk ze strony internetowej Microsoft: http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)

lub równoważnym systemem operacyjnym.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

INNE DOKUMENTY

  1.    Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
  4. Złożyć Formularz cenowy na wybrane przez siebie zadania,  który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  5. Złożyć wykazy parametrów urządzeń i oprogramowania dla zadania 1 i zadania 2 (w przypadku      składania oferty na te zadania), które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  6. Udzielić na sprzęt gwarancji jakości, zgodnej  gwarancją jakości udzieloną przez producenta na okres:
  1. zadanie 1
    • minimum 36 miesięcy na komputery,  urządzenie wielofunkcyjne,
    • minimum 24 miesiące na rzutniki, ekran wraz z nagłośnieniem,
  2. zadanie 2
  • minimum 36 miesięcy  na komputer,
  1. zadanie 3
  • minimum 36 miesięcy na telefony przewodowe i telewizory LED,
  • minimum 24 miesiące na odtwarzacze CD.
  1. zadanie 4
  • minimum 24 miesiące na dostarczone wyposażenie.
    1. Podać w ofercie termin dostawy wyposażenia.

Maksymalny termin dostawy  wynosi 20 dni od dnia podpisania umowy.

Jeżeli Wykonawca wykaże termin dostawy dłuższy niż 20 dni  od dnia podpisania umowy, to jego oferta zostanie odrzucona.

  1. Wskazanie serwisanta (Producenta/Autoryzowanego Partnera Serwisowego/Generalnego Dystrybutora posiadającego certyfikaty potwierdzające, że usługi serwisowe wykonywane będą z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001), przez którego będzie realizowany serwis urządzeń (dotyczy zadania 1 i zadania 2).
  2. Zaleca się załączenie do oferty w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD w wersji edytowalnej (plik EXCEL) wypełniony formularz cenowy na wybrane przez siebie zadania.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
  4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Kryteria:

-Cena                              waga 0,90,

-Termin dostawy              waga 0,10.

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zmiana  postanowień  umowy dopuszczalna  jest w następujących  przypadkach:
  1. zmian nie dotyczących  treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
  2. zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  3. przesunięcia terminu wykonania umowy,  jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
  4. dopuszczalnej  prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
  5. wprowadzenie lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
  6. zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia  takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów  prawa,
  7. zmiany wynagrodzenia  w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  1. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności, o których mowa w pkt. 1.
  2. Wniosek o zmianę  postanowień umowy musi  być wyrażony na piśmie.
  3. Zmiana  umowy  może nastąpić wyłączenie  w formie  pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

 

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.

Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.07.2015 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  13.08.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013

 

 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 

15.07.2015 r. godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.07.2015 r.

 


 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa  Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i serwis dla:

  1. stacji roboczych wraz z oprogramowaniami, zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do siwz,
  2. urządzenia wielofunkcyjnego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz,
  3. rzutników multimedialnych, zgodnie z załącznikami nr 5 i 6 do siwz,
  4. ekranu wielofunkcyjnego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz,
  5. systemu nagłośnieniowego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i serwis dla:

  1. stacji roboczych wraz z oprogramowaniami - 7 kpl.
  2. urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt.
  3. rzutników multimedialnych - 3 szt.
  4. ekranu wielofunkcyjnego - 1 kpl.
  5. systemu nagłośnieniowego - 1 kpl.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  30200000-1

Dodatkowe przedmioty:32342400-6, 32351200-0, 38652120-7, 48000000-8.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

20 dni od dnia podpisania umowy

 

Kryteria oceny ofert

Cena                         waga 0,90

Termin dostawy         waga 0,10.

 

Część nr 2

nazwa  Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i serwis stacji roboczej dla niewidomych i słabowidzących wraz z oprogramowaniem, zgodnie z załącznikami  nr 9, 2 i 3 do siwz.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i serwis stacji roboczej dla niewidomych i słabowidzących wraz z oprogramowaniem  - 1 kpl.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  30200000-1

Dodatkowe przedmioty: 48000000-8.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

20 dni od dnia podpisania umowy

 

Kryteria oceny ofert

Cena                         waga 0,90

Termin dostawy         waga 0,10

 

 

 

 

 

 

 

Część nr 3

nazwa  dostawa i montaż:

  1. telewizorów LED, zgodnie z załącznikiem nr 14 do siwz,
  2. odtwarzaczy CD, zgodnie z załącznikiem nr 13 do siwz,
  3. aparatów telefonicznych, zgodnie z załącznikiem nr 10 do siwz,
  4. odkurzacza, zgodnie z załącznikiem nr 12 do siwz,
  5. froterki do posadzek, zgodnie z załącznikiem nr 11 do siwz,
  6. zestawów pomocy dydaktycznych, zgodnie z załącznikami nr 15, 16 i 17 do siwz.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż:

  1. telewizorów LED - 2 szt.
  2. odtwarzaczy CD - 2 szt.
  3. aparatów telefonicznych - 5 szt.
  4. odkurzacza - 1 szt.
  5. froterki do posadzek - 1 szt.
  6. zestawów pomocy dydaktycznych - 9 kpl.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  32320000-2,

Dodatkowe przedmioty: 32550000-3, 39162100-6, 39711000-9.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

20 dni od dnia podpisania umowy

 

Kryteria oceny ofert

Cena                         waga 0,90

Termin dostawy         waga 0,10

 

Część nr 4

nazwa  Dostawa, montaż wyposażenia siłowni, zgodnie z załącznikiem nr 18 do siwz.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia siłowni - 1 kpl.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 37440000-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

20 dni od dnia podpisania umowy

 

Kryteria oceny ofert

Cena                         waga 0,90

Termin dostawy         waga 0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 17 07 15.pdf 1,22 MB 2015-07-17 13:46 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 315,63 KB 2015-07-14 14:20 pobierz
3 zmodyfikowany załącznik nr 9 - stacja robocza dla niewidomych.pdf 115,74 KB 2015-07-14 14:20 pobierz
4 modyfikacja siwz 140715.pdf 51,14 KB 2015-07-14 14:19 pobierz
5 odpowiedź na pytanie 140715.pdf 27,89 KB 2015-07-14 14:19 pobierz
6 odpowiedzi na pytania 13 07 2015.pdf 1,02 MB 2015-07-13 13:23 pobierz
7 siwz 38 new.doc 1,9 MB 2015-07-09 13:26 pobierz
8 zał. nr 18 - wyposażenie siłowni.pdf 69,14 KB 2015-07-03 12:48 pobierz
9 zał. nr 17 - pomoce dydaktyczne zestaw 3.pdf 12,66 KB 2015-07-03 12:47 pobierz
10 zał. nr 16 - pomoce dydaktyczne zestaw 2.pdf 25,1 KB 2015-07-03 12:47 pobierz
11 zał. nr 15 - pomoce dydaktyczne zestaw 1.pdf 34,91 KB 2015-07-03 12:47 pobierz
12 zał. nr 14 - telewizor.pdf 21,79 KB 2015-07-03 12:47 pobierz
13 zał. nr 13 - odtwarzacz CD.pdf 8,99 KB 2015-07-03 12:46 pobierz
14 zał. nr 12 - odkurzacz.pdf 18,03 KB 2015-07-03 12:46 pobierz
15 zał. nr 11 - froterka.pdf 15,65 KB 2015-07-03 12:46 pobierz
16 zał. nr 10 - telefon przewodowy.pdf 9,54 KB 2015-07-03 12:46 pobierz
17 zał. nr 9 - stacja robocza dla niewidomych.pdf 114,66 KB 2015-07-03 12:45 pobierz
18 zał. nr 8 - nagłośnienie.pdf 35,92 KB 2015-07-03 12:45 pobierz
19 zał. nr 7 - rzutnik zestaw 2.pdf 17,21 KB 2015-07-03 12:45 pobierz
20 zał. nr 6 - rzutnik zestaw 1.pdf 24,48 KB 2015-07-03 12:44 pobierz
21 zał. nr 5 - ekran elektryczny.pdf 11,84 KB 2015-07-03 12:44 pobierz
22 zał. nr 4 - urządzenie wielofu8nkcyjne.pdf 33,02 KB 2015-07-03 12:44 pobierz
23 zał. nr 3 - oprogramowanie antywirusowe.pdf 18,48 KB 2015-07-03 12:44 pobierz
24 zał. nr 2 - oprogramowanie biurowa.pdf 99,29 KB 2015-07-03 12:44 pobierz
25 zał. nr 1 - stacja robocza.pdf 77,27 KB 2015-07-03 12:43 pobierz
26 wzór umowy zad. 4.pdf 228,29 KB 2015-07-03 12:41 pobierz
27 wzór umowy zad. 3.pdf 242,17 KB 2015-07-03 12:40 pobierz
28 wzór umowy zad. 1 i 2.pdf 367,65 KB 2015-07-03 12:40 pobierz
29 specyfikacja istotnych warunkó zamówienia.pdf 1,54 MB 2015-07-03 12:40 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-07-03
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-07-03 12:38