zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-09-09
Umowy zostały zawarte: ? um. 72/2015/NZ w dniu 08.09.2015 r. z firmą Usługi Ogólno ? Budowlane Andrzej Dzienisz, ? um. 73/2015/NZ w dniu 09.09.2015.r. z firmą GARDEN-BRUK s.c. Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski, ? um. 74/2015/NZ w dniu 09.09.2015 r. z Zakładem Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-09-01
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Godziszewie, Gołębiewko 18 z ceną oferty 108 240,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy GARDEN ? BRUK s.c. Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski z siedzibą w Borkowie przy ul. Kolarskiej 24 z ceną oferty 114 390,00,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Godziszewie, Gołębiewko 18 z ceną oferty 98 400,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
Zadanie 1
- cena: 137 760,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2
- cena: 114 390,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3
- cena: 126 075,00 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania umowy.
2
Usługi Ogólno ? Budowlane Andrzej Dzienisz
83-355 Borzestowo, Borzestowska Huta 89A Zadanie 1
- cena: 130 208,50 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2
- cena: 126 968,66 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3
- cena: 212 195,60 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
3
Usługi Ogólnobudowlane ?ZET ? BRUK?
Zbigniew Kurs
83-400 Kościerzyna, ul. M. Bolewskiej 3 Zadanie 1
- cena: 147 108,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 138 990,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 124 107,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
4 Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe
ZIELEŃ Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76 Zadanie 3
- cena: 128 149,05 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
5
Zakład Robót Drogowych i Architektonicznych
RONDO Sp. z o.o.
80-734 Gdańsk, ul. Olszyńska 3 Zadanie 1
- cena: 161 915,00 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania mowy
Zadanie 2
- cena: 148 933,22 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 107 655,02 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania umowy
6
Firma Budowlano ? Drogowa TAR ? BUD
Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 3d/12
Zadanie 1
- cena: 176 212,94 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 134 503,16 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 134 015,82 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
7
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 Zadanie 1
- cena: 108 240,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 118 080,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 98 400,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 70,71 10 80,71
2 74,82 10 84,82
3 66,22 10 76,22
5 60,16 8 68,16
6 55,28 10 65,28
7 90,00 10 100,00
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 2
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 90,00 10 100,00
2 81,08 10 91,08
3 74,07 10 84,07
5 69,13 8 77,13
6 76,54 10 86,54
7 87,19 10 97,19
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 3
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 70,24 8 78,24
2 41,74 10 51,74
3 71,36 10 81,36
4 69,11 10 79,11
5 82,26 8 90,26
6 66,08 10 76,08
7 90,00 10 100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 01.09.2015 r.
~~W związku z odmową firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński podpisania umów w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie na zadaniu 1 i zadaniu 3, działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że Zamawiający na w/w zadaniach wybrał najkorzystniejsze oferty spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny:
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy Usługi Ogólno ? Budowlane Andrzej Dzienisz z siedzibą w Borzestowie, Borzestowska Huta 89A z ceną oferty 130 208,50 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród pozostałych ofert na zadaniu 1.
- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 Zakładu Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 3 z ceną oferty 107 655,02 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 45 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród pozostałych ofert na zadaniu 3.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
Zadanie 1
- cena: 137 760,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3
- cena: 126 075,00 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania umowy.
2
Usługi Ogólno ? Budowlane Andrzej Dzienisz
83-355 Borzestowo, Borzestowska Huta 89A Zadanie 1
- cena: 130 208,50 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3
- cena: 212 195,60 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
3
Usługi Ogólnobudowlane ?ZET ? BRUK?
Zbigniew Kurs
83-400 Kościerzyna, ul. M. Bolewskiej 3 Zadanie 1
- cena: 147 108,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 124 107,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
4 Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe
ZIELEŃ Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76 Zadanie 3
- cena: 128 149,05 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
5
Zakład Robót Drogowych i Architektonicznych
RONDO Sp. z o.o.
80-734 Gdańsk, ul. Olszyńska 3 Zadanie 1
- cena: 161 915,00 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania mowy
Zadanie 3
- cena: 107 655,02 zł,
- termin wykonania 45 dni od dnia podpisania umowy
6
Firma Budowlano ? Drogowa TAR ? BUD
Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 3d/12
Zadanie 1
- cena: 176 212,94 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 134 015,82 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
7
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 Zadanie 1
- cena: 108 240,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 98 400,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 70,71 10 80,71
2 74,82 10 84,82
3 66,22 10 76,22
5 60,16 8 68,16
6 55,28 10 65,28
7 90,00 10 100,00
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 3
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 70,24 8 78,24
2 41,74 10 51,74
3 71,36 10 81,36
4 69,11 10 79,11
5 82,26 8 90,26
6 66,08 10 76,08
7 90,00 10 100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 02.09.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Aldony 12,
- ul. Grunwaldzka 2, 4, 6,
- ul. Jaśkowa Dolina 36,
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea,
- ul. Tysiąclecia 20,
- ul. Tysiąclecia 27 AB.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Aldony 12
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy przesuwnej i furtek,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- utwardzenie części podwórka ekokratką,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż stojaków na rowery,
- ul. Grunwaldzka 2, 4,6
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- ul. Jaśkowa Dolina 36
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi,
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kratki 50/50/4,
- uporządkowanie terenu,
- ul. Tysiąclecia 20
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie odwodnienia liniowego,
- ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej,
- ul. Tysiąclecia 27AB
- wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej i furtek,
- roboty ziemne,
- wykonanie trawników,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż ławek.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- ul. Aldony 12
- Mapka - teren do współdzierżawy - załącznik nr 1.1. do siwz,
- Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.2. do siwz,
- Przedmiar - wykonanie ogrodzenia wraz z furtką i bramą wjazdową oraz utwardzenie części podwórka ekokratką, Gdańsk - Wrzeszcz róg ul. Aldony i ul. Lelewela - załącznik nr 1.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Grunwaldzka 2, 4, 6
- Mapka - ul. Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.1. do siwz,
- Projekt zagospodarowania terenu Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.2. do siwz.
- Inwentaryzacja zieleni na zapleczu podwórzowym budynków Grunwaldzka 2, 4, 6 w Gdańsku - załącznik nr 2.3. do siwz,
- Przedmiar robót - zagospodarowanie terenu działek dzierżawionych przez wspólnoty mieszkaniowe, Gdańsk, ul. Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.4. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Jaśkowa dolina 36
- Rysunek - teren dzierżawiony, Jaśkowa Dolina - załącznik nr 3.1. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaśkowa Dolina 36 - załącznik nr 3.2. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 4.1. do siwz,
- Koncepcja zagospodarowania kwartału Jesionowa, de Gaullea - załącznik nr 4.2. do siwz,
- Obmiar - Jesionowa, de Gaullea - załącznik nr 4.3. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Tysiąclecia 20
- Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20, działka 419, obręb 15 - załącznik nr 5.1. do siwz,
- Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20 rys. 1 - załącznik nr 5.1a. do siwz,
- Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20 rys. 2 - załącznik nr 5.1b. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Tysiąclecia 20 - załącznik nr 5.2. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20, działka 419, obręb 15 - załącznik nr 5.1. do siwz,
- ul. Tysiąclecia 27 AB
- Rysunek - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 6.1. do siwz,
- Rysunek - rodzaje nawierzchni, ogrodzenie (wraz z furtkami i bramą dwuskrzydłową) - załącznik nr 6.2. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Tysiąclecia 27 AB - załącznik nr 6.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 7 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 1 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na dwa zadania - 2 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na trzy zadania - 3 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 3 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na dwa zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 6 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na trzy zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 9 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
- Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
- Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
- Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
- Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić według wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
§Cena waga 0,90
§Termin wykonania zamówienia waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
- Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.07.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 27.07.2015 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.07.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Aldony 12,
- ul. Grunwaldzka 2, 4, 6.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Aldony 12
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy przesuwnej i furtek,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- utwardzenie części podwórka ekokratką,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż stojaków na rowery,
- ul. Grunwaldzka 2, 4,6
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie obrzeży betonowych.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
Część nr 2
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Jaśkowa Dolina 36,
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Jaśkowa Dolina 36
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi,
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kratki 50/50/4,
- uporządkowanie terenu.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
Część nr 3
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Tysiąclecia 20,
- ul. Tysiąclecia 27 AB.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Tysiąclecia 20
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie odwodnienia liniowego,
- ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej,
- ul. Tysiąclecia 27AB
- wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej i furtek,
- roboty ziemne,
- wykonanie trawników,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż ławek.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wyniki 02 09 2015 zad. 1 i 3.pdf | 70,94 KB | 2015-09-02 13:58 | pobierz |
2 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 29 07 2015.pdf | 173,68 KB | 2015-07-29 12:11 | pobierz |
3 | modyfikacja siwz 29 07 2015 + zał. nr 1.4, 1.5, 6.4, 6.5 - rysunki.pdf | 2,5 MB | 2015-07-29 12:09 | pobierz |
4 | odpowiedzi na pytania 29 07 2015.pdf | 85,84 KB | 2015-07-29 12:08 | pobierz |
5 | modyfikacja siwz 24 07 2015.pdf | 35,02 KB | 2015-07-24 13:44 | pobierz |
6 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenie 24 07 2015.pdf | 59,6 KB | 2015-07-24 13:43 | pobierz |
7 | 7. specyfikacje techniczne.pdf | 4,03 MB | 2015-07-10 12:42 | pobierz |
8 | 6. załączniki - Tysiąclecia 27 AB.pdf | 1,84 MB | 2015-07-10 12:42 | pobierz |
9 | 5. załączniki - Tysiąclecia 20.pdf | 3,68 MB | 2015-07-10 12:42 | pobierz |
10 | 4. załączniki - Grunwaldzka 130, jesionowa, de Gaullea.pdf | 1,35 MB | 2015-07-10 12:41 | pobierz |
11 | 3. załączniki - Jaśkowa Dolina 36.pdf | 1,31 MB | 2015-07-10 12:41 | pobierz |
12 | 2. załączniki - Grunwaldzka 2, 4, 6.pdf | 5,02 MB | 2015-07-10 12:41 | pobierz |
13 | 1. załączniki - Aldony 12.pdf | 1,99 MB | 2015-07-10 12:41 | pobierz |
14 | wzór umowy.pdf | 639,93 KB | 2015-07-10 12:40 | pobierz |
15 | specyfikacja istotnych warunkó zamóienia.pdf | 1,09 MB | 2015-07-10 12:40 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-07-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2015-07-10 12:39 |