BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych przy ulicach Jasnej, Kartuskiej, Wesołej, Żuławskiej 5, Jaskółczej 4A, Wyzwolenia 29, Gen Hallera 237, Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A, Miszewskiego w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-08-26

My Editor: Źródło dokumentu StylFormat

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
 
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Usługi Ogólnobudowlane „ZET – BRUK” Zbigniew Kurs z siedzibą w Kościerzynie przy u. M. Bolewskiej 3 z ceną oferty  93 480,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
- na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Usługi Ogólnobudowlane „ZET – BRUK” Zbigniew Kurs z siedzibą w Kościerzynie przy u. M. Bolewskiej 3 z ceną oferty  89 790,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Usługi Ogólnobudowlane „ZET – BRUK” Zbigniew Kurs z siedzibą w Kościerzynie przy u. M. Bolewskiej 3 z ceną oferty  114 390,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
  Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 


GARDEN – BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
 Zadanie 1     
 - cena: 108 240,00 zł,
 - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2     
 - cena: 95 940,00 zł,
 - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.

 



Usługi Ogólnobudowlane „ZET – BRUK”
Zbigniew Kurs
83-400 Kościrzyna, ul. M. Bolewskiej 3 Zadanie 1     
 - cena: 93 480,00 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2     
 - cena: 89 790,00 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3     
 - cena: 114 390,00 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy

 



„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 Zadanie 1     
 - cena: 123 000,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2     
 - cena: 121 770,00 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3     
 - cena: 123 000,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy

 
      Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 1
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
1 77,73 10 87,73
2 90,00 10 100,00
3 68,40 10 78,40
  
       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 2
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
1 84,23 10 94,23
2 90,00 10 100,00
3 66,36 10 76,36

       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 3
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
2 90,00 10 100,00
3 83,70 10 93,70

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 26.08.2015 r.

 

?

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO


na zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych przy ulicach Jasnej, Kartuskiej, Wesołej, Żuławskiej 5, Jaskółczej 4A, Wyzwolenia 29, Gen Hallera 237, Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A, Miszewskiego w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Jasna, Kartuska, Wesoła,
? ul. Żuławska 5,
? ul. Jaskółcza 4A,
? ul. Wyzwolenia 29,
? ul. Gen Hallera 237,
?   ul Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A i Miszewskiego 1
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Jasna, ul. Kartuska, ul. Wesoła
? roboty ziemne
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie nawierzchni płytami Meba,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie krawężników,
?   wyłożenie strefy ochronnej przy drzewach geowłókniną i obsypanie kamyczkami
b) ul. Żuławska 5
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie krawężników,
? wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
? wykonanie balustrady o konstrukcji stalowej,
? montaż blokady parkingowej,
? sadzenie żywopłotów,
? montaż plotka wzdłuż żywopłotu,
? sadzenie drzew wraz z pracami przygotowawczymi,
? montaż nowych  kwietników i przeniesienie istniejacych,
? uporządkowanie terenu
c) ul. Jaskółcza 4A
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie remontu cząstkowego chodników z płyt betonowych,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie chodnika z płyt betonowych,
? wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie ogrodzenia systemowego,
? sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi
d) ul. Wyzwolenia 29
? wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy     przesuwnej i furtek,
e) ul. Gen Hallera 237
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? roboty przygotowawcze pod obsadzenia kwiatowe,
? wykonanie trawników,
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy     stalowej wraz z siłownikiem do bramy
f) ul. ul Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A ul. Miszewskiego 1,
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie chodników z płyt betonowych,
? wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych,
? wykonanie krawężników,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie nawierzchni żwirowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) ul. Jasna, ul. Kartuska, ul. Wesoła
? Mapka ? plan zagospodarowania terenu Jasna - Kartuska - Wesoła - załącznik nr 1.1 do siwz.
? Rysunek - Planowana koncepcja ułożenia płyty Meba w ramach programu ?Wspólne      Podwórko ? 2015? Wesoła - Kartuska - Jasna jako dokończenie zadania inwestycyjnego z 2014 roku - załącznik nr 1.2 do siwz.
? Przedmiar - zagospodarowanie zaplecza podwórzowego kwartału ulic Jasna - Kartuska - Wesoła - załącznik nr 1.3 do siwz. (przedmiar o charakterze informacyjnym),
b) ul. Żuławska 5
? 3 rysunki ? Żuławska 5, koncepcja zagospodarowania podwórka- załącznik nr 2.1 do siwz.
? Rysunek wraz z zakresem robót - załącznik nr 2.2 do siwz.
? Przedmiar robót ? ul. Żuławska 5 - załącznik nr 2.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
c) ul. Jaskółcza 4A
? Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 3.1 do siwz.
? Zdjęcia terenu ? garażu, ogrodzenia, zieleni, muru - załącznik nr 3.2 do siwz.
? Przedmiar ? zagospodarowanie wnętrza podwórzowego ul. Jaskółcza 4a Gdańsk - załącznik nr 3.3 do siwz. (przedmiar o charakterze informacyjnym),
d) ul. Wyzwolenia 29
? Koncepcja zagospodarowania zaplecza podwórzowego ?Wspólne podwórko 2015? Wspólnota mieszkaniowa ul. Wyzwolenia 29 - załącznik nr 4.1 do siwz.
? Przedmiar robót ? ul. Wyzwolenia 29 - załącznik nr 4.2 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
e) ul. Gen Hallera 237
? Koncepcja zagospodarowania zaplecza podwórzowego ?Wspólne podwórko 2015? Al. Gen. J. Hallera 237 - załącznik nr 5.1 do siwz.
?   Przedmiar robót ? ul. Gen Hallera 237 - załącznik nr 5.2 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
f) ul. Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A ul. Miszewskiego 1
? Projekt budowlany  - Projekt zagospodarowania terenu ? Zagospodarowanie zaplecza podwórzowego na terenie dzierżawionym przez Wspólnoty Mieszkaniowe przy ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i Miszewskiego 1 - załącznik nr 6.1 do siwz.
? Przedmiar robót - zagospodarowanie zaplecza podwórzowego na terenie dzierżawionym przez Wspólnoty Mieszkaniowe przy ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i Miszewskiego 1 - załącznik nr 6.2 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 7 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
? w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 1 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na dwa zadania -    2 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na trzy zadania -    3 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 3 osobami do wykonywania robót.

W przypadku składania oferty na dwa zadania:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 6 osobami do wykonywania robót.

W przypadku składania oferty na trzy zadania:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 9 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.


5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35 000,00 zł brutto.
   Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić rękojmi za wady na okres  minimum 3 lat.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
f) Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
g) Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić według wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                waga    0,90
? Termin wykonania zamówienia    waga    0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
3. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
6. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 03.08.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  01.09.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  03.08.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.07.2015 r.


INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ nr 1
NAZWA
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
?  ul. Jasna, Kartuska, Wesoła,
? ul. Żuławska 5

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Jasna, ul. Kartuska, ul. Wesoła
? roboty ziemne
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie nawierzchni płytami Meba,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie krawężników,
?   wyłożenie strefy ochronnej przy drzewach geowłókniną i obsypanie kamyczkami
b) ul. Żuławska 5
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie krawężników,
? wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
? wykonanie balustrady o konstrukcji stalowej,
? montaż blokady parkingowej,
? sadzenie żywopłotów,
? montaż plotka wzdłuż żywopłotu,
? sadzenie drzew wraz z pracami przygotowawczymi,
? montaż nowych  kwietników i przeniesienie istniejacych,
? uporządkowanie terenu

Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6


CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni

KRYTERIA OCENY OFERT:
? cena                                      waga    0,90
? termin wykonania zamówienia          waga    0,10

CZĘŚĆ nr 2
NAZWA
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? Jaskółcza 4A,
? ul. Wyzwolenia 29,

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Jaskółcza 4A
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie remontu cząstkowego chodników z płyt betonowych,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie chodnika z płyt betonowych,
? wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie ogrodzenia systemowego,
? sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi
b) ul. Wyzwolenia 29
? wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy     przesuwnej i furtek,

Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni

KRYTERIA OCENY OFERT:
? cena                                      waga    0,90
? termin wykonania zamówienia          waga    0,10

CZĘŚĆ nr 3
NAZWA
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Gen Hallera 237,
? ul Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A i Miszewskiego 1

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. T Gen Hallera 237
? roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
? roboty ziemne,
? roboty przygotowawcze pod obsadzenia kwiatowe,
? wykonanie trawników,
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
? wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy     stalowej wraz z siłownikiem do bramy
b) ul. Waryńskiego 4, 4A, 5, 6, 7, 7A i Miszewskiego 1
? roboty rozbiórkowe nawierzchni,
? roboty ziemne,
? wykonanie podbudowy,
? wykonanie chodników z płyt betonowych,
? wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych,
? wykonanie krawężników,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie nawierzchni żwirowej.

Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni

KRYTERIA OCENY OFERT:
? cena                                      waga    0,90
? termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 04 08 2015.pdf 204,96 KB 2015-08-04 14:48 pobierz
2 zmodyfikowane przedmiary 04 08 2015.pdf 130,24 KB 2015-08-04 14:47 pobierz
3 modyfikacja siwz 04 08 2015.pdf 50,78 KB 2015-08-04 14:47 pobierz
4 odpowiedzi na pytania 04 08 2015.pdf 113,05 KB 2015-08-04 14:47 pobierz
5 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 31 07 2015.pdf 61,83 KB 2015-07-31 12:48 pobierz
6 modyfikacja siwz 31 07 2015.pdf 37,5 KB 2015-07-31 12:47 pobierz
7 Zdjęcia terenu - załącznik 3.2.pdf 1,32 MB 2015-07-17 15:39 pobierz
8 Wzór umowy.pdf 677 KB 2015-07-17 15:39 pobierz
9 Specyfikacje techniczne załącznik nr 7.pdf 4,04 MB 2015-07-17 15:39 pobierz
10 SIWZ.pdf 1,11 MB 2015-07-17 15:38 pobierz
11 Rysunki nr 2.1.pdf 4,4 MB 2015-07-17 15:38 pobierz
12 Rysunek - załącznik nr 2.2.pdf 1,12 MB 2015-07-17 15:37 pobierz
13 Rysunek - załącznik nr 1.2.pdf 87,74 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
14 Przedmiar robót - załącznik 6.2.pdf 48,63 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
15 Przedmiar robót - załącznik 5.2.pdf 85,12 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
16 Przedmiar robót - załącznik 4.2.pdf 17,56 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
17 Przedmiar robót - załącznik 3.3.pdf 38,82 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
18 Przedmiar robót - załącznik 2.3.pdf 86 KB 2015-07-17 15:37 pobierz
19 Przedmiar robót - załącznik 1.3.pdf 9,55 KB 2015-07-17 15:36 pobierz
20 Projekt budowlany - załącznik 6.1.pdf 1,25 MB 2015-07-17 15:36 pobierz
21 Plan zagosp terenu - załącznik nr 3.1.pdf 1,09 MB 2015-07-17 15:36 pobierz
22 Mapka - załącznik 1.1.pdf 245,81 KB 2015-07-17 15:36 pobierz
23 Koncepcja -załącznik 5.1.pdf 757,81 KB 2015-07-17 15:36 pobierz
24 Koncepcja -załącznik 4.1.pdf 915,63 KB 2015-07-17 15:35 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-07-17
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-07-17 15:34