wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pawia 1B m 18, Brzechwy 3 m 8, Zagroble 8 m 4, Zimna 9C m 14, Tamka 18 m 7, Pobiedzisko 6 m 2, Kartuska 71 m 1 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-09-11
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego „LEMA” Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32z ceną oferty 231 333,14 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 6 lat.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32
Cena oferty: 231 333,14 zł
Gwarancja 6 lat
2
Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK”
Wiesław Gulgowski
80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83
Cena oferty: 239 231,58 zł
Gwarancja 6 lat
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 90,00 10,00 100,00
2 87,03 10,00 97,03
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 11.09.2015 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pawia 1B m 18, Brzechwy 3 m 8, Zagroble 8 m 4, Zimna 9C m 14, Tamka 18 m 7, Pobiedzisko 6 m 2, Kartuska 71 m 1 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:
Pawia 1B m 18, Brzechwy 3 m 8, Zagroble 8 m 4, Zimna 9C m 14, Tamka 18 m 7, Pobiedzisko 6 m 2, Kartuska 71 m 1 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
wykonanie ścianek działowych,
wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
wykonanie gładzi gipsowych,
roboty tynkarskie,
roboty malarskie,
wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
wymiana stolarki drzwiowej,
wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
remont pieców kaflowych,
naprawa stropów,
montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
wymiana/remont instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
? Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1. do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2. do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3. do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4. do siwz
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5. do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6. do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
? Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 2 do siwz.
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 3 do siwz.
? Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu ul. Pawia 1B m 18 -załącznik nr 5 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji wod ? kan. i gazowej ul. Pawia 1B m 18 ?załącznik nr 5.1 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 18 Gdańsk, ul. Pawia 1B - branża elektryczna ?załącznik nr 5.2 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Brzechwy 3 ? załącznik nr 6 do siwz,
? Rysunek - rzut lokalu ul. Brzechwy 3/8 ? załącznik nr 6.1 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Brzechwy 3 m 8 BOM-1 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 6.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Brzechwy 3 m 8 - branża sanitarna ?załącznik nr 6.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8 Gdańsk, ul. Brzechwy 3 - branża elektryczna ?załącznik nr 6.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 14 przy ul. Zimnej 9C ? załącznik nr 7 do siwz,
? Rysunek - rzut lokalu ul. Zimna 9C/14 ? załącznik nr 7.1 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zimna 9C m 14 BOM-1 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 7.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zimna 9C m 14 - branża sanitarna ?załącznik nr 7.3 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zimna 9C m 14 - branża elektryczna ?załącznik nr 7.4 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zagroble 8 m 4 BOM-1 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 8 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zagroble 8 m 4 - branża sanitarna ?załącznik nr 8.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Zagroble 8 m 4 - branża elektryczna ?załącznik nr 8.2 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 7 przy ul. Tamka 18 ? załącznik nr 9 do siwz,
? Rysunek - rzut lokalu ul. Tamka 18/7? załącznik nr 9.1 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu nr 7 ul. Tamka 18 ?załącznik nr 9.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji wod ? kan. i gazowej ul. Tamka 18 m 7 ?załącznik nr 9.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 7 Gdańsk, ul. Tamka 18 - branża elektryczna ?załącznik nr 9.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Pobiedzisko 6 ? załącznik nr 10 do siwz,
? Rysunek - rzut lokalu oraz zestawienie powierzchni ul. Pobiedzisko 6/2 w Gdańsku - załącznik nr 10.1 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu ul. Pobiedzisko 6/2 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 10.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji wod ? kan. i gazowej ? ul. Pobiedzisko 6 m 2, branża sanitarna ?załącznik nr 10.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk, ul. Pobiedzisko 6 - branża elektryczna ?załącznik nr 10.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Kartuskiej 71 ? załącznik nr 11 do siwz,
? Rysunek - rzut lokalu ul. Kartuska 71/1 w Gdańsku - załącznik nr 11.1 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu ul. Kartuska 71/1 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 11.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji wod ? kan. i gazowej ul. Kartuska 71/1- branża sanitarna ?załącznik nr 11.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk, ul. Kartuska 71 - branża elektryczna ?załącznik nr 11.4 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45450000-6.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Czas trwania: 90 dni.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady,
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata,
Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty,
e) złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
f) złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
g) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
h) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena waga 0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 18.08.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 16.09.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.08.2015 r. godzina 10:45,
Miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.08.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | 11. Karuska 71 m 1.pdf | 511,37 KB | 2015-08-03 12:04 | pobierz |
2 | 10. Pobiedzisko 6 m 2.pdf | 604,07 KB | 2015-08-03 12:04 | pobierz |
3 | 9. Tamka 18 m 7.pdf | 428,99 KB | 2015-08-03 12:04 | pobierz |
4 | 8. Zagroble 8 m 4.pdf | 353,12 KB | 2015-08-03 12:04 | pobierz |
5 | 7. Zimna 9C m 14.pdf | 439,94 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
6 | 6. Brzechwy 3 m 8.pdf | 541,93 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
7 | 5. Pawia 1B m 18.pdf | 332,46 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
8 | specyfikacja techn. elektr. zał. nr 4.pdf | 149,02 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
9 | specyfikacja techn. wod.-kan. zał. nr 3.pdf | 108,01 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
10 | specyfikacja techn. gaz zał. nr 2.pdf | 107,52 KB | 2015-08-03 12:03 | pobierz |
11 | specyfikacje techn. budowl. zał. nr 1 i od nr 1.1 do nr 1.7.pdf | 415,9 KB | 2015-08-03 12:02 | pobierz |
12 | wzór umowy.pdf | 671,7 KB | 2015-08-03 12:02 | pobierz |
13 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,27 MB | 2015-08-03 12:02 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-08-03 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2015-08-03 12:01 |