BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej na remont Bramy Nizinnej przy ul. Dolna Brama w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2015-09-16

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej na remont Bramy Nizinnej przy ul. Dolna Brama  w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

Rodzaj zamówienia: usługa

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Wykonanie dokumentacji budowlano ? konserwatorskiej remontu Bramy Nizinnej położonej przy ul. Dolna Brama  w Gdańsku, wpisanej do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 332 (nowy nr 453) dnia 27.02.1967 roku.
 Brama Nizinna  znajduje się w układzie urbanistycznym  miasta Gdańska, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (nowy 15) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 11.10.1947 r. uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za Pomnik Historii.
 Obiekt jest przedmiotem użyczenia Bałtyckiemu Bractwu Żeglarzy. 
b) Sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
2. Przedmiot zamówienia  obejmuje:
1) ETAP I wykonanie badań i ekspertyz w zakresie:
a) sporządzenia  orzeczenia o stanie  technicznym zespołu Bramy Nizinnej z dokumentacją fotograficzną  i opisową oraz analizą wykonanych zabezpieczeń i wytycznymi do prac projektowych.
Uwaga: w celu sporządzenia prawidłowego orzeczenia należy wykonać niezbędne odkrywki,
b) wykonania ekspertyzy mykologicznej z pomiarami wilgotności i analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych,
c) wykonania ekspertyzy geotechnicznej w celu ustalenia stateczności budowli przy założeniu utrzymania ruchu kołowego przez Bramę ze wskazaniem metod umożliwiających ograniczenie lub wyeliminowanie drgań związanych z ruchem kołowym Bramy Nizinnej,
d) przeprowadzenia badań architektoniczno-konserwatorskich zespołu Bramy Nizinnej,
e) sporządzenia pełnej inwentaryzacji architektoniczno ? konserwatorskiej w skali 1:50 (dopuszcza się użycie skanera laserowego) obejmującej wszystkie budynki i urządzenia położone w obrębie działek: nr 259/3; 221/3; dr 222/4 w obr. ew. 99 w Gdańsku,
f) sporządzenia pełnej inwentaryzacji w zakresie kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej.
2) ETAP II wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ?  kosztorysowej umożliwiającej etapowanie robót i uwzględniającej zalecenia orzeczenia technicznego oraz pozostałej dokumentacji wykonanej w ETAP-ie I oraz stanowiącej załączniki do postępowania przetargowego (program prac konserwatorskich) w  następującym zakresie:
a) uzyskania mapy do celów projektowych,
b) projektu budowlanego i wykonawczego
? branży architektoniczno ? konstrukcyjnej dotyczącej całego  zespołu Bramy Nizinnej  w tym:
? projekt remontu elewacji, projekt wymiany stolarki okiennej, projekt wykonania izolacji przeciwwilgociowej, projekt zagospodarowania terenu,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
d) przedmiary robót.
e) kosztorysy inwestorskie.
f) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
g) uzyskanie pozytywnej opinii od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku,
h) uzyskanie wszelkich uzgodnień w tym między innymi Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku, w celu uzyskania pozwolenia na budowę,
i) przygotowanie i złożenie kompletnej dokumentacji wraz z wszystkimi wymaganymi  załącznikami umożliwiającymi uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
j) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
k) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej
dokumentacji.
3. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
a) Dokumentacja konserwatorska - załącznik nr 1 do siwz.
b) Diagnostyka Bramy Nizinnej w Gdańsku w kontekście procesu  rewitalizacji - załącznik nr 2 do siwz.
c) Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych - załącznik nr 3 do siwz.
oraz o charakterze informacyjnym
a) projekt lokalizacji siedziby Bałtyckiego Bractwa Żeglarzy w Bramie Nizinnej autorstwa Bałtyckiego Bractwa Żeglarzy wraz z opinią Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN 5183.322.2015.AK z dnia 18.06.2015 r
Uwaga: zamawiający dysponuje archiwalną dokumentacją techniczną dotyczącą Bramy Nizinnej, którą udostępni do wglądu wykonawcom. Wykaz dokumentacji zawarty jest w Dokumentacji Konserwatorskiej stanowiącej załącznik nr 1 do siwz (strony od 10 do 12)

4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  71221000-3
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7; 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2017  rok

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjną remontów lub adaptacji  obiektów indywidualnie  wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych poprzedzonych badaniami architektoniczno-konserwatorskimi o wartości minimum 100 000,00 brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny
 

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1  osobę posiadającą  przygotowanie  zawodowe  do  pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające  do  projektowania  w  specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz geotechnicznych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z  § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).
? 1 osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia badań architektonicznych zgodnie z § 25 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).
? 1 osobą, wpisaną na listę rzeczoznawców Polskiego Stowarzyszenia Mykologów Budownictwa oraz posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz mykologicznych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie opracowanie dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjną remontów lub adaptacji  obiektów indywidualnie  wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych poprzedzonych badaniami architektoniczno-konserwatorskimi o wartości minimum 100 000,00 brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,


2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub  nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia   warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że  całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić rękojmi za dzieło na okres  minimum 48 miesięcy
e) Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania  prac nie może być dłuższy niż 07.12.2015 r. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
f) Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
g) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
h) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz   wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
1) cena     waga      0,85
 2) termin wykonania prac                          waga     0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac  projektowych,
2) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów  autorskich,
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:
1) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe  do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych  okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,  uzgodnień, itp,
? odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z  przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
? gdy uzgodnienia między innymi z Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad  trzy tygodnie.
2) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów  realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
3) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania  umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej  przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.09.2015 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.


Termin związania ofertą:
Do dnia:  14.10.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:15.09.2015 r. godzina  10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.09.2015 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 dokumentacja konserwatorska -zał. 1 cz.2.pdf 2,07 MB 2015-09-04 15:22 pobierz
2 dokumentacja konserwatorska -zał. 1 cz.1.pdf 2,14 MB 2015-09-04 15:22 pobierz
3 Projekt lokalizacki BBŻ w Bramie Nizinnej (2).pdf 171,44 KB 2015-09-04 15:15 pobierz
4 diagnostyka Bramy Nizinnej załącznik nr 2.pdf 2,1 MB 2015-09-04 15:15 pobierz
5 wzór umowy.pdf 594,91 KB 2015-09-04 15:13 pobierz
6 Formularz cenowy.pdf 37,34 KB 2015-09-04 15:13 pobierz
7 siwz.pdf 1,92 MB 2015-09-04 15:13 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-09-04
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-09-04 15:10