BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kołodziejska 7/9 B m 5, Stare Domki 9/10 m 2, Wschodnia 11 m 8 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-11-05

informuję, że w dniu 05.11.2015 r zostały podpisane przez Zamawiającego umowy:
- na zadaniu 1 z firmą Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego LEMA Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 na kwotę 74 721,97 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 6 lat.
- na zadaniu 2 z firmą Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego LEMA Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 na kwotę 29 820,81 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 6 lat.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-10-29

~~Dotyczy:  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na  wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kołodziejska 7/9 B m 5,  Stare Domki 9/10 m 2, Wschodnia 11 m 8 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
? na zadaniu 1  wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 74 721,97 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 6 lat.
? na zadaniu 2  wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Sp.j. Tysler Leszek, Pomierski Mariusz  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 29 820,81 zł z VAT oraz udzieloną gwarancją na okres 6 lat.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 

?TERBUD? Kamrowski i Wspólnicy Spółka Jawna
80-518 Gdańsk, ul. Gdańska 30
 Zadanie 1
Cena oferty:                  107 829,68 zł
Gwarancja                     6 lat
Zadanie 2
Cena oferty:                  41 703,88 zł
Gwarancja                     6 lat


ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE Teresa Pietruch
80-808 Gdańsk, ul. Mariana Buczka 10a/4 Zadanie 2
Cena oferty:                  30 291,22 zł
Gwarancja                     6 lat


PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ?RECON? Spółka z o.o.
80-408 Gdańsk, ul. Grzegorza z Sanoka 4 Zadanie 1
Cena oferty:                  148 503,98 zł
Gwarancja                     6 lat
Zadanie 2
Cena oferty:                  58 456,51 zł
Gwarancja                     6 lat


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ?REGO?
Zenon Skupny
81-877 Sopot, ul. Smolna 3d Zadanie 1
Cena oferty:                  33 758,13 zł
Gwarancja                     4 lata
Zadanie 2
Cena oferty:                  51 316,78 zł
Gwarancja                     4 lata


Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ?LEMA?
Spółka Jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz Zadanie 1
Cena oferty:                  74 721,97 zł
Gwarancja                     6 lat
Zadanie 2
Cena oferty:                  29 820,81 zł
Gwarancja                     6 lat


Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK?
Wiesław Gulgowski
80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83 Zadanie 1
Cena oferty:                  79 444,40 zł
Gwarancja                     6 lat
Zadanie 2
Cena oferty:                  34 119,80 zł
Gwarancja                     6 lat


Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 Zadanie 2
Cena oferty:                  31 990,21 zł
Gwarancja                     6 lat

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
ZADANIE 1
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt

5
 90,00 
10,00
 100,00

62 37
 
10,00 72,37

ZADANIE 2
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt

5
 90,00 
10,00
 100,00

64,36
 
10,00 74,36

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.11.2015 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO

na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kołodziejska 7/9 B m 5,  Stare Domki 9/10 m 2, Wschodnia 11 m 8 w Gdańsku.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:
Kołodziejska 7/9 B m 5,  Stare Domki 9/10 m 2, Wschodnia 11 m 8 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
 a)  roboty ogólnobudowlane tj.
­ roboty rozbiórkowe,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
­ wykonanie gładzi gipsowych,
­ roboty tynkarskie,
­ roboty malarskie,
­ wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
­ wymiana stolarki drzwiowej,
­ wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
­ naprawa stropów,
­ przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b)  roboty sanitarne tj.
­ wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c)  roboty elektryczne tj.
­ wymiana/remont instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
? Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz,
? Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz,  
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 3 do siwz,
? Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Kołodziejskiej 7/9B  ? załącznik nr 5 do siwz,
? Rysunek ? rzut  lokalu ul. Kołodziejska 7/9B m 5  ? załącznik nr 5.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Kołodziejska 7/9B m 5 BOM-2 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, Kołodziejska 7/9B m 5  - branża sanitarna ?załącznik nr 5.3 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Kołodziejska 7/9B m 5  BOM 2 - branża elektryczna ?załącznik nr 5.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Stare Domki   9/10 ? załącznik nr 6 do siwz,
? Rysunek  ?  rzut  lokalu ul. Stare Domki   9/10 ? załącznik nr 6.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stare Domki 9/10 m 2 BOM-2 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 6.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stare Domki 9-10 m 2 - branża sanitarna ?załącznik nr 6.3 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Stare Domki 9/10 m 2 BOM-2  - branża elektryczna ?załącznik nr 6.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Wschodnia 11 ? załącznik nr 7 do siwz,
? Rysunek  ?  rzut  lokalu ul. Wschodnia 11 m 8? załącznik nr 7.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu ul. Wschodnia 11 m 8?załącznik nr 7.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Wschodnia 11  m 8 - branża sanitarna ?załącznik nr 7.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana  instalacji elektrycznej ul. Wschodnia 11 m 8 ? branża elektryczna ?załącznik nr 7.4 do siwz,
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45450000-6.
 
Dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Ilość części: 2

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin wykonania 18.12.2015 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 700,00 zł. w tym
zadanie 1 -  1 900,00 zł
zadanie 2 -     800,00 zł

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
w przypadku składania ofert;
na zadanie 1 lub zadanie 2 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
na zadanie 1 i zadanie 2  - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: 
-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -    95 000,00 zł;
-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -    40 000,00 zł;

W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
w przypadku składania ofert ;
na zadanie 1 lub zadanie 2 - wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
na zadanie 1 i zadanie 2  - wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
  Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
 Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
 Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.
e) Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
f) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
g) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
h) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.09.2015 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  24.10.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 25.09.2015 r. godzina  10:15,
Miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.09.2015 r.

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kołodziejska 7/9 B m 5,  Stare Domki 9/10 m 2, w Gdańsku.

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kołodziejska 7/9 B m 5,  Stare Domki 9/10 m 2, w Gdańsku.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Kołodziejskiej 7/9B  ? załącznik nr 5 do siwz,
? Rysunek ? rzut  lokalu ul. Kołodziejska 7/9B m 5  ? załącznik nr 5.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Kołodziejska 7/9B m 5 BOM-2 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, Kołodziejska 7/9B m 5  - branża sanitarna ?załącznik nr 5.3 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Kołodziejska 7/9B m 5  BOM 2 - branża elektryczna ?załącznik nr 5.4 do siwz,
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Stare Domki   9/10 ? załącznik nr 6 do siwz,
? Rysunek  ?  rzut  lokalu ul. Stare Domki   9/10 ? załącznik nr 6.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stare Domki 9/10 m 2 BOM-2 - branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 6.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stare Domki 9-10 m 2 - branża sanitarna ?załącznik nr 6.3 do siwz,
? Przedmiar ? remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Stare Domki 9/10 m 2 BOM-2  - branża elektryczna ?załącznik nr 6.4 do siwz,

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8,  45450000-6.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
18.12.2015 r.

KRYTERIA OCENY OFERT
? cena                                                             waga    0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: wykonanie robót  remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Wschodniej 11 m 8 w Gdańsku.

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Wschodniej 11 m 8 w Gdańsku

Szczegółowy zakres robót dla  lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach..
? Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Wschodnia 11 ? załącznik nr 7 do siwz,
? Rysunek  ?  rzut  lokalu ul. Wschodnia 11 m 8? załącznik nr 7.1 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu ul. Wschodnia 11 m 8?załącznik nr 7.2 do siwz,
? Przedmiar ? remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Wschodnia 11  m 8 - branża sanitarna ?załącznik nr 7.3 do siwz,
? Przedmiar ? wymiana  instalacji elektrycznej ul. Wschodnia 11 m 8 ? branża elektryczna ?załącznik nr 7.4 do siwz,

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8,  45450000-6.


Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
18.12.2015 r.

KRYTERIA OCENY OFERT
? cena                                                             waga    0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 22.09.2015.pdf 4,08 MB 2015-09-22 14:14 pobierz
2 modyfikacja siwz 22.09.2015.pdf 2,97 MB 2015-09-22 14:13 pobierz
3 odpowiedz na pytanie 22.09.2015.pdf 482,47 KB 2015-09-22 14:13 pobierz
4 przedmiary, arkusz inwentaryz - zał. nr 7.pdf 427,96 KB 2015-09-10 14:09 pobierz
5 przedmiary, arkusz inwentaryz - zał. nr 6.pdf 519,18 KB 2015-09-10 14:09 pobierz
6 przedmiary, arkusz inwentaryz - zał. nr 5.pdf 462,17 KB 2015-09-10 14:09 pobierz
7 specyfikacja techn. elektr. zał. nr 4.pdf 149,02 KB 2015-09-10 14:08 pobierz
8 specyfikacja techn. gaz zał. nr 3.pdf 107,52 KB 2015-09-10 14:08 pobierz
9 specyfikacja techn. wod.-kan. zał. nr2.pdf 108,01 KB 2015-09-10 14:08 pobierz
10 specyfikacje techn. budowl. zał. nr 1 i od nr 1.1 do nr 1.7.pdf 415,9 KB 2015-09-10 14:06 pobierz
11 wzór umowa.pdf 668,26 KB 2015-09-10 14:06 pobierz
12 siwz.pdf 1,25 MB 2015-09-10 14:06 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-09-10
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-09-10 13:22