Wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 oraz budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2015-10-19
~~Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w/w postępowanie na zadanie 1 i 2 zostało unieważnione.
Zadanie 1
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zadanie 2
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1 WK ARCHITEKCI Sp. z o.o. s.k.
61-695 Poznań,
ul. Zdobywców Monte Cassino 23
Zadanie 1
cena oferty: 156 210,00 zł
termin realizacji prac ? 14.12.2015 r.
Zadanie 2
cena oferty: 329 640,00 zł
termin realizacji prac ? 14.12.2015 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na
wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 oraz budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
? wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku leżącej na terenie działki nr 501/4 w obrębie ewidencyjnym nr 89, wpisanej do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 1150 (nowy nr 1600) decyzją PWKZ w Gdańsku z dnia 18.06.1996 r.
Kamienica przy ul. Ogarnej 27-28 znajduje się na obszarze zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (aktualny 15) decyzją WKZ z dnia 11.10.1947 r. uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za Pomnik Historii,
? wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku leżącego na terenie działki nr 336 w obrębie ewidencyjnym nr 77, wpisanego do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 427 (nowy nr 561) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 30.10.1971r.
? sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji budowlano - konserwatorskiej w następującym zakresie:
? uzyskania mapy do celów projektowych,
? orzeczenia technicznego z dokumentacją stanu istniejącego (inwentaryzacja rysunkowa w skali 1:50, fotograficzna oraz opisowa) z pomiarami wilgotności i analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych, jak również rozwiązaniem zabezpieczenia elewacji do czasu remontu,
? kwerendy archiwalnej,
? inwentaryzacji architektoniczno - konserwatorskiej w skali 1:50 (dopuszcza się użycie skanera laserowego),
? projektu budowlano-wykonawczego wraz z programem prac konserwatorskich remontu elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową, sporządzonego w oparciu o wyniki badań konserwatorskich (w tym badań kolorystyki oryginalnej stolarki) oraz wytyczne projektowe wynikające z orzeczenia technicznego,
Program prac konserwatorskich powinien zawierć wskazanie technologii i materiałów.
? specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
? przedmiarów robót,
? kosztorysów inwestorskich,
? informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
b) uzyskanie pozytywnej opinii od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku,
c) uzyskanie wszelkich uzgodnień, w tym uzgodnienie z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku, umożliwiających uzyskania pozwolenia na budowę,
d) przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
e) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
f) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej
dokumentacji.
3. Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
? założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych (nie dotyczy prac konserwatorskich) - załącznik nr 1 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 2.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 1 500,00 ZŁ W TYM :
ZADANIE 1 ? 900,00 ZŁ
ZADANIE 2 ? 600,00 ZŁ
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
? 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 3 osobami, w tym:
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich oraz badań konserwatorskich tj:
- posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
lub
- w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na:
? opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
1.3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
1.4. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 12 miesięcy.
1.5. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac.
Maksymalny termin wykonania prac nie może być dłuższy niż 14.12.2015 r. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty
1.6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
1.7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria:
1) cena waga 0,85
2) termin wykonania prac waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
2) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
3) Odstąpienie od realizacji nadzorów przez Zamawiającego nad robotami przy ul. Kartuskiej 124a.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
? odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
? gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie.
3) Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4) Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
5) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
6) Odstąpienie od realizacji nadzorów przez Zamawiającego w przypadku zmiany właściciela budynku przy ul. Kartuskiej 124a.
7) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 4) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT
05.10.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin związania ofertą:
Do dnia: 03.11.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 05.10.2015 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.09.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA:
Wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) dokumentacji budowlano - konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku,
b) sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteria:
2) cena waga 0,85
2) termin wykonania prac waga 0,15
CZĘŚĆ nr 2
NAZWA:
Wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) dokumentacji budowlano - konserwatorskiej remontu budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku,
b) sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteria:
3) cena waga 0,85
2) termin wykonania prac waga 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 02.10.2015 r.pdf | 161,13 KB | 2015-10-02 13:39 | pobierz |
2 | modyfikacja siwz 02.10.2015r. + załącznik nr 2 i 3.pdf | 214,73 KB | 2015-10-02 13:39 | pobierz |
3 | odpowiedź na pytania - 02.10.2015r..pdf | 27,5 KB | 2015-10-02 13:39 | pobierz |
4 | Założenia wyjściowe do kosztorysów inwest.-załącznik nr 1.pdf | 28,27 KB | 2015-09-24 14:24 | pobierz |
5 | Wzór umowy.pdf | 638,05 KB | 2015-09-24 14:24 | pobierz |
6 | SIWZ.pdf | 1,19 MB | 2015-09-24 14:24 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-09-24 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-09-24 14:23 |