wykonanie robót rozbiórkowych obiektów przy ul. Wita Stwosza 77 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-11-24
~~
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia wykonanie robót rozbiórkowych obiektów przy ul. Wita Stwosza 77 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 4 firmy ZWAR ? BUD? Sp. z o.o.
z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4 z ceną oferty 92 250,00 z VAT i terminem wykonania zamówienia 04.12.2015 r.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena [zł}]
1
Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych ?TRANSPORT? S.C. E.J. Zarembscy
83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6
cena oferty: 167 918,00
termin wykonania ? 15.12.2015 r.
2
FB - JELCZ Franciszek Bergański
80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45
cena brutto ? 136 486,61 zł.
termin wykonania ? 04.12.2015 r.
57 726,00
3
Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
83-307 Kiełpino, ul. Dolna 1
cena brutto ? 196 800,00 zł.
termin wykonania ? 23.12.2015 r.
4
ZWAR ? BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4
cena brutto ? 92 250,00 zł.
termin wykonania - 04.12.2015 r.
5 ?MITRON? Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane
Leszek Ossowski
83-400 Kościerzyna, ul. Cegielnia 3 lok.1
cena brutto ? 298 900,00 zł.
termin wykonania ? 04.12.2015 r.
6
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIZAN Sławomir Ossowski
80-462 Gdańsk, ul. Burzyńskiego 10A
cena brutto ? 360 000,00 zł.
termin wykonania ? 04.12.2015 r.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 85% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 15% Razem
1 46,70 8,00 54,70
4 85,00 15,00 100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 30.11.2015 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót rozbiórkowych obiektów przy ul. Wita Stwosza 77 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych obiektów przy ul. Wita Stwosza 77.
Łączna kubatura budynków do rozbiórki ? 2 780,11 m3
Łączna kubatura szklarni do rozbiórki ? 11 858,25 m3
Łączna kubatura podłoży betonowych i fragmentów ścian murowanych
do rozbiórki ? 97,35 m3
Łączna długość ogrodzenia do rozbiórki ? 195,00 m
Łączna długość betonowych obrzeży trawnikowych do rozbiórki ? 1 299,00 m
2. Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę konstrukcji murowanej budynków,
- rozbiórkę ścian z cegły,
- rozbiórkę podłóg i posadzek,
- rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
- rozebranie szczątkowego ogrodzenia,
- zasypanie wykopu gruzem drobnym i piaskiem,
- rozszklenie ścian i dachu szklarni
- rozebranie konstrukcji stalowej szklarni wraz z demontażem posadzek betonowych
- rozbiórka betonowych placów
- rozebranie dróg i chodników z płyt betonowych
- uporządkowanie terenu po rozbiórce
- wywóz gruzu
3. Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
a) Budynek biurowo - socjalny
kubatura budynku - 1 062,74 m3,
powierzchnia zabudowy - 342,82 m2,
wysokość - 3,10 m,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna, budynek nie podpiwniczony,
konstrukcja - ściany murowane, posadzka betonowa,
dach - drewniany kryty papą, brak orynnowania.
b) Kotłownia
kubatura budynku razem - 944,70 m3
w tym
kondygnacja nadziemna - 542,70 m3,
kondygnacja podziemna - 402,00 m3,
powierzchnia zabudowy - 100,50 m2,
wysokość - kondygnacja nadziemna 5,40 m,
kondygnacja podziemna 4,00 m,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna, budynek podpiwniczony,
konstrukcja - obiekt murowany, brak stolarki okiennej i drzwiowej,
posadzka betonowa,
dach - drewniany kryty papą, brak orynnowania.
c) Dom mieszkalny z magazynem
kubatura budynku razem - 501,66 m3
w tym
kondygnacja nadziemna - 287,99 m3,
kondygnacja podziemna - 213,67 m3,
powierzchnia zabudowy - 92,90 m2,
wysokość - kondygnacja nadziemna 3,10 m,
kondygnacja podziemna 2,30 m
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna, budynek podpiwniczony,
konstrukcja - obiekt murowany, strop i posadzka betonowa, komin murowany
dach - drewniany kryty papą, brak orynnowania.
d) Magazynek
kubatura budynku - 186,27 m3,
powierzchnia zabudowy - 53,22 m2,
wysokość - kondygnacja nadziemna 3,50 m,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna, budynek nie podpiwniczony,
konstrukcja - obiekt murowany, posadzka betonowa,
dach - konstrukcji stalowej kryty płytą falistą.
e)Domek letniskowy
kubatura budynku razem - 84,74 m3,
w tym
kondygnacja nadziemna - 63,96 m3,
kondygnacja podziemna - 20,78 m3,
powierzchnia zabudowy - 15,99 m2,
wysokość - kondygnacja nadziemna 4,00 m,
kondygnacja podziemna 1,30 m,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna, budynek podpiwniczony
konstrukcja - obiekt murowany, strop betonowy,
dach - drewniany kryty papą.
f) Szklarnie
kubatura całkowita - 11 858,25 m3
konstrukcja - część ścian murowanych nie otynkowanych, część ścian i zadaszenie przeszklone na konstrukcjach stalowych
g) Podłoże betonowe + fragmenty ścian murowanych
kubatura całkowita - 97,35 m3
h) Obrzeża trawnikowe betonowe o wysokości do 0,40 m
Długość całkowita - 1299,00 m
i) Ogrodzenie z siatki na słupach stalowych wewnątrz terenu
Długość całkowita - około 195,00 m
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Specyfikacja techniczna rozbiórek budynków i budowli Gdańsk ul. Wita Stwosza 77 ? budynki usytułowane na działce nr 35 obręb 030 - załącznik nr 1 do siwz,
b) Fotografie obiektów przeznaczonych do rozbiórki - załącznik nr 2 do siwz.
5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8 , 45111220-6.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
23.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:
? 1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą na stanowisku kierowcy.
Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł;
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie do 23.12.2015 r) Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej wymienionego to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
e) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- kryterium cena waga 0,85
- kryterium termin wykonania robót waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu, śniegu), silnych wiatrów jeżeli będą one trwały nieprzerwanie co najmniej 5 dni,
2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
6. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ?12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 12.11.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 11.12.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 12.11.2015 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 28.10.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | fotografie załacznik nr 2.pdf | 5,47 MB | 2015-10-28 14:57 | pobierz |
2 | specyfikacja -zał. nr 1.pdf | 231,19 KB | 2015-10-28 14:56 | pobierz |
3 | wzór umowa.pdf | 536,4 KB | 2015-10-28 14:56 | pobierz |
4 | siwz.pdf | 1,01 MB | 2015-10-28 14:56 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-10-28 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-10-28 11:45 |