BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-12-11

~~

   Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę firmy  Usługi Dekarsko-Budowlane Krzysztof Tratowski  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Cygańska Góra 12B/15 z ceną oferty  435 174,00 zł z VAT i udzieloną 24 miesięczną  gwarancją.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta spełniająca wymagania siwz.

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające przyznaną punktację w każdym kryterium oceny oferty i łączną jej punktację:

Nr oferty Liczba pkt w kryterium

cena 80% 

Liczba pkt w kryterium

okres udzielonej gwarancji za wady   20% Razem

1 80,00 2,00 82,00

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 11.12.2015 r.

 

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z  projektem zagospodarowania terenu, a następnie na ich podstawie realizacja robót polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska przy:
? ul. Chodkiewicza 11, działka nr 354/7, obręb 34,
? ul. Grodza Kamienna 2, działka nr 266/3, obręb 99,
? ul. Legnicka 1-3, działka nr 159/6, obręb 79,
? ul. Marynarki Polskiej 24, działka nr 187, obręb 60,
? ul. Na Zaspę 5, działka nr 146, obręb 61,
? ul. Na Zaspę 25, działka nr 93/5 obręb 60,
? ul. Pod Zrębem 16, działka nr 226/30, obręb 99,
? ul. Rogaczewskiego 44, działka nr 81 lub 79/2, obręb 80,
? ul. Rzeźnicka 65, działka nr 162, obręb 99,
? ul. Trakt Św. Wojciecha 22-28, działka nr 34 lub 33/6, obręb 98,
? ul. Trakt Św. Wojciecha 32-36, działka nr 37, obręb 98,
? ul. Żuławska 12, działka nr 33/35, obręb 110,
? ul. Kilińskiego 36, działka nr 29/2, obręb 42

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. ETAP I ? Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy altan śmietnikowych i zagospodarowania terenu działek, na których się one znajdują,
       w tym:
a) pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę:
? wykonanie  badań geotechnicznych przed posadowieniem fundamentów, o ile wymogi takie będą konieczne i będą wynikały z zapisów w planach miejscowych zagospodarowania terenu,
? uzyskanie  odpowiednich uzgodnień z właścicielem sieci.
b) uzyskanie  decyzji o warunki zabudowy, jeżeli brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) pozyskanie wszystkich  uzgodnień wymaganych Prawem Budowlanym,
d) kompletnej dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze) zgodnej  ze wszystkimi założeniami określonymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego lub w decyzjach o warunkach zabudowy dla poszczególnych altan w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnych do prawidłowego wykonania altan śmietnikowych i  która powinna zawierać m.in.:
? projekt zagospodarowania terenu,
? projekt wjazdu na działkę wraz z wymaganymi warunkami i uzgodnieniami,
? projekt budowlany branży architektury,
? projekt budowlany branży konstrukcji,
? projekt drogowy utwardzenia terenu,
? projekt odwodnienia placu,
e) planu BIOZ,
f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
g) przedmiarów robót,
h) przygotowanie i złożenie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.

2.2. ETAP II ? Realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową i otrzymaną decyzją pozwolenia na budowę, w tym:
? organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
? zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów,
? wykonanie prac budowlano ? montażowych,
? wykonanie dokumentacji powykonawczej łączenie z inwentaryzacją geodezyjną.
2.3. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
3.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy pn. Budowa nowych altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska ? załącznik nr 1 do siwz:
a) altana śmietnikowa  przy ul. Chodkiewicza 11 ? załącznik nr 1.1 do siwz,
? rysunek Z-1 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
? rysunek A-1 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
b) altana śmietnikowa  przy ul. Grodza Kamienna  2 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
? rysunek Z-2 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
? rysunek A-2 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
c) altana śmietnikowa  przy ul. Legnickiej 1-3 ? załącznik nr 1.3 do siwz,
? rysunek Z-3 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.3.1 do siwz,
? rysunek A-3 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.3.2 do siwz,
d) altana śmietnikowa  przy ul. Marynarki Polskiej 24 ? załącznik nr 1.4 do siwz,
? rysunek Z-4 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.4.1 do siwz,
? rysunek A-4 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.4.2 do siwz,
e) altana śmietnikowa  przy ul. Na Zaspę 5 ?  załącznik nr 1.5 do siwz,
? rysunek Z-5 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.5.1 do siwz,
? rysunek A-5 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.5.2 do siwz,
f) altana śmietnikowa  przy ul. Na Zaspę 25 ?  załącznik nr 1.6 do siwz,
? rysunek Z-6 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.6.1, do siwz
? rysunek A-6 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.6.2 do siwz,
g) altana śmietnikowa  przy ul. Pod Zrębem 16?  załącznik nr 1.7 do siwz,
? rysunek Z-7 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.7.1 do siwz,
? rysunek A-7 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.7.2 do siwz,
h) altana śmietnikowa  przy ul. Rogaczewskiego 44 ?  załącznik nr 1.8 do siwz,
? rysunek Z-8 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.8.1 do siwz,
? rysunek A-8 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.8.2 do siwz,
i) altana śmietnikowa  przy ul. Rzeźnicka 65 ?  załącznik nr 1.9 do siwz,
? rysunek Z-9 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.9.1 do siwz,
? rysunek A-9 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.9.2 do siwz,
j) altana śmietnikowa  przy ul. Trakt Św. Wojciecha 22-28 w Gdańsku  ?  załącznik nr 1.10 do siwz,
? rysunek Z-10 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.10.1 do siwz,
? rysunek A-10 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.10.2 do siwz,
k) altana śmietnikowa  przy ul. Trakt Św. Wojciecha 32-36 w Gdańsku? ??  załącznik nr 1.11 do siwz, ?
? rysunek Z-11 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.11.1, do siwz
? rysunek A-11 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.11.2 do siwz,
l) altana śmietnikowa  przy ul. Żuławskiej 12 w Gdańsku ?  załącznik nr 1.12 do siwz,
? rysunek Z-12 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.12.1 do siwz,
? rysunek A-12 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.12.2 do siwz,
m) altana śmietnikowa  przy ul. Kilińskiego 36 w Gdańsku ?  załącznik nr 1.13 do siwz,
? rysunek Z-13 projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.13.1 do siwz,
? rysunek A-13 rzut - projekt koncepcyjny ? załącznik nr 1.13.2 do siwz.

4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.


Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.


Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111200-0; 45111291-4 ; 45223200-8;  45233200-1; 45112700-2;  45261320-3; 71000000-8
           71320000-7.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
          
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
zakończenie 30.06.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI  8 000,00 ZŁ

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
? w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej  dotyczącej zagospodarowania terenu w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda,
? w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające  na wykonaniu obiektów budowlanych w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 25 000,00 brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 5 osobami tj.:
? 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
   Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające  na wykonaniu obiektów budowlanych w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 25 000,00 brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
a) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie:
- usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej  dotyczącej zagospodarowania terenu w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto,
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
 

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
              Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
              Określenie terminu gwarancji poniżej 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Złożyć Formularz cenowy,  który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium   wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
? cena                          -  waga  0,80
? okres udzielonej gwarancji za wady         - waga   0,20

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
  
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmniejszenie ilości wykonanych projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych.
3. Zmniejszenie ilości wykonania robót budowlanych.
4. Zmianie mogą ulec osoby projektantów oraz  Kierownika budowy lub kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Przesunięcie terminu wykonania zamówienia może wystąpić w następujących przypadkach:
1) następstw działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) wystąpienie  warunków atmosferycznych oraz innych warunków nieprzewidzianych w SIWZ, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w trakcie prowadzenia robót, a w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
c) napotkane w trakcie prowadzenia robót niewypały i niewybuchy,
d) konieczność prowadzenia badań archeologicznych.
3) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
4) Inne czynniki  spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
5) W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmniejszenie ilości wykonanych projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych
może wystąpić w następujących przypadkach:
1) Rezygnacja  z realizacji niektórych lokalizacji altan śmietnikowych  w zakresie wykonania projektów na skutek powzięcia informacji, że  w interesie publicznym jest zasadne odstąpienie od ich realizacji.
2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 2 ppkt 1,  zmniejszeniu ulegnie wykonanie projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych.
 Zakłada się, że minimum robót do realizacji będzie stanowiło 80% całości robót w zakresie  wykonania projektów.
3. Zmniejszenie ilości wykonania robót budowlanych może wystąpić w następujących przypadkach
1) Rezygnacja z budowy niektórych  altan śmietnikowych  w związku z brakiem uzyskania  odstępstw od
 przepisów dla  części lokalizacji lub nieuzyskania   zgody  Prezydenta Miasta Gdańska na przesunięcie
finansowania robót na przyszły rok  dla zadań, na które uzyskanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nastąpiło w terminie uniemożliwiającym ich wykonanie w 2015 r.
2) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1,  zmniejszeniu ulegnie wykonanie robót budowlanych.
Zakłada się, że minimum robót budowlanych do realizacji będzie stanowiło 50% przy założeniu wykonania 100% projektów altan śmietnikowych.
4. Zmianie mogą ulec osoby projektantów oraz  Kierownika budowy lub kierownika robót przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiana osób projektantów  oraz  Kierownika budowy lub kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z projektantami oraz Kierownikiem budowy lub kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę w/w osób, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy może wystąpić w następującym przypadku:
1) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców może wystąpić w następującym przypadku:
1) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 24.11.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  23.12.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  24.11.2015 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 


OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.11.2015 r.


 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 18.11.2015.pdf 598,22 KB 2015-11-18 13:49 pobierz
2 program funkcjonalno uzytkowy - załącznik nr 1.pdf 37,04 MB 2015-11-09 15:44 pobierz
3 rysunek Z-11- załacznik nr 1.11.1.pdf 8,74 MB 2015-11-09 15:43 pobierz
4 rysunek Z-9 -załacznik nr 1.9.1.pdf 7,83 MB 2015-11-09 15:42 pobierz
5 rysunek Z-10 -załacznik nr 1.10.1.pdf 10,42 MB 2015-11-09 15:42 pobierz
6 rysunek Z-8 -załacznik nr 1.8.1.pdf 8,24 MB 2015-11-09 15:41 pobierz
7 rysunek Z-7 -załacznik nr 1.7.1.pdf 9,54 MB 2015-11-09 15:41 pobierz
8 rysunek Z-6 -załacznik nr 1.6.1.pdf 8,96 MB 2015-11-09 15:40 pobierz
9 rysunek Z-5 -załacznik nr 1.5.1.pdf 8,22 MB 2015-11-09 15:40 pobierz
10 rysunek Z-4 -załacznik nr 1.4.1.pdf 251,93 KB 2015-11-09 15:39 pobierz
11 rysunek Z-3 -załacznik nr 1.3.1.pdf 23,76 MB 2015-11-09 15:39 pobierz
12 rysunek Z-2 -załacznik nr 1.2.1.pdf 9,82 MB 2015-11-09 15:38 pobierz
13 rysunek A-13 -załacznik nr 1.5.2.pdf 267,7 KB 2015-11-09 15:38 pobierz
14 rysunek A-11 załącznik nr 1.11.2.pdf 443,44 KB 2015-11-09 15:38 pobierz
15 rysunek A-9 -załacznik nr 1.9.2.pdf 443,31 KB 2015-11-09 15:35 pobierz
16 rysunek A-8 -załacznik nr 1.8.2.pdf 274,38 KB 2015-11-09 15:35 pobierz
17 rysunek A-7 -załacznik nr 1.7.2.pdf 460,71 KB 2015-11-09 15:35 pobierz
18 rysunek A-6 -załacznik nr 1.6.2.pdf 442,5 KB 2015-11-09 15:34 pobierz
19 rysunek A-5 załacznik nr 1.5.2.pdf 600,52 KB 2015-11-09 15:34 pobierz
20 rysunek A-4 -załacznik nr 1.4.2.pdf 8,17 MB 2015-11-09 15:34 pobierz
21 rysunek A-3 -załacznik nr 1.3.2.pdf 451,29 KB 2015-11-09 15:33 pobierz
22 rysunek A-2 -załacznik nr 1.2.2.pdf 459,72 KB 2015-11-09 15:33 pobierz
23 rysunek A-1 -załacznik nr 1.1.2.pdf 443,89 KB 2015-11-09 15:33 pobierz
24 rysunek Z-13 załącznik nr 1.13. 1.pdf 29,64 MB 2015-11-09 15:32 pobierz
25 rysunek Z-12 -załącznik nr 1.12.1.pdf 9,86 MB 2015-11-09 15:32 pobierz
26 rysunek Z-1 -załacznik nr 1.1.1.pdf 6,88 MB 2015-11-09 15:31 pobierz
27 rysunek A-13 załącznik nr 1.13. 2.pdf 267,7 KB 2015-11-09 15:31 pobierz
28 rysunek A-12 -załącznik nr 1.12.2.pdf 450,08 KB 2015-11-09 15:30 pobierz
29 rysunek A-10 -załacznik nr 1.10.2.pdf 258,63 KB 2015-11-09 15:30 pobierz
30 altana śmietnikowa Trakt Św Wojciecha 22-28- załacznik nr 1.10.pdf 55,94 KB 2015-11-09 15:30 pobierz
31 altana śmietnikowa Rzeźnicka 65- załacznik nr 1.9.pdf 54,83 KB 2015-11-09 15:29 pobierz
32 altana śmietnikowa Rogaczewskiego 44- załacznik nr 1.8.pdf 54,5 KB 2015-11-09 15:29 pobierz
33 altana śmietnikowa Pod Zrębem 16- załacznik nr 1.7.pdf 55 KB 2015-11-09 15:29 pobierz
34 altana śmietnikowa Na Zaspę 25- załacznik nr 1.6.pdf 53,71 KB 2015-11-09 15:29 pobierz
35 altana śmietnikowa Na Zaspę 5- załacznik nr 1.5.pdf 53,73 KB 2015-11-09 15:29 pobierz
36 altana śmietnikowa Marynarki Polskiej 24- załacznik nr 1.4.pdf 55,54 KB 2015-11-09 15:28 pobierz
37 altana śmietnikowa Legnicka 1-3- załacznik nr 1.3.pdf 54,97 KB 2015-11-09 15:28 pobierz
38 altana śmietnikowa Grodza Kamienna 2- załacznik nr 1.2.pdf 55,17 KB 2015-11-09 15:28 pobierz
39 altana śmietnikowa Chodkiewicza 11- załacznik nr 1.1.pdf 53,91 KB 2015-11-09 15:27 pobierz
40 altana smietnikowe Żuławska 12 załącznik nr 1.12.pdf 54,04 KB 2015-11-09 15:27 pobierz
41 altana smietnikowe Trakt Św Wojciecha 32-36 załącznik nr 1.11.pdf 54,43 KB 2015-11-09 15:26 pobierz
42 altana smietnikowe Kilińskiego 36 załącznik nr 1.13.pdf 54,19 KB 2015-11-09 15:26 pobierz
43 wzór umowy.pdf 950,47 KB 2015-11-09 15:26 pobierz
44 siwz.pdf 1,39 MB 2015-11-09 15:25 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-11-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-11-09 15:22