BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 oraz budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowe

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2015-11-25

~~Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.)  informuję, że w/w postępowanie  zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

na
wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej remontu kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 oraz budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

Rodzaj zamówienia: usługi

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
? wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku leżącej na terenie działki nr 501/4 w obrębie ewidencyjnym nr 89, wpisanej do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 1150 (nowy nr 1600) decyzją PWKZ w Gdańsku z dnia 18.06.1996 r.
           Kamienica przy ul. Ogarnej 27-28 znajduje się na obszarze zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (aktualny 15) decyzją WKZ z dnia 11.10.1947 r. uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za Pomnik Historii,
? wykonanie dokumentacji budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku leżącego na terenie działki nr 336 w obrębie ewidencyjnym nr 77, wpisanego do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 427 (nowy nr 561) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 30.10.1971 r.
? sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi w kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku według sporządzonej dokumentacji projektowej.

2. Przedmiot zamówienia  obejmuje:
2.1. Wykonanie dokumentacji budowlano - konserwatorskiej kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku w następującym zakresie:
a) ekspertyzy o stanie technicznym kamienicy z dokumentacją fotograficzną i opisową stanu istniejącego z uwzględnieniem stolarki okiennej i drzwiowej, z pomiarami wilgotności i analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych, jak również rozwiązaniem zabezpieczenia elewacji do czasu remontu,
b) kwerendy archiwalnej ze szczególnym uwzględnieniem historycznej funkcji i zachowania wartości zabytku,
c) inwentaryzacji architektoniczno - konserwatorskiej i instalacji wod-kan, gazowej, c.o. i elektrycznej w skali 1:50 (dopuszcza się użycie skanera laserowego),
d)  programu prac konserwatorskich elewacji w tym badania kolorystyki oryginalnej stolarki oraz wytyczne projektowe,
Program prac konserwatorskich powinien zawierć wskazanie technologii i materiałów.
e) projektu budowlano-wykonawczego stolarki okiennej i drzwiowej, sporządzonego w oparciu o program prac konserwatorskich oraz wyniki badań konserwatorskich (w tym badań kolorystyki oryginalnej stolarki) oraz izolacji ścian fundamentowych.
f) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
g) wykonanie przedmiarów robót,
h) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
i) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
j) uzyskanie pozytywnej opinii  od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku w zakresie projektu budowlanego i programu prac konserwatorskich.
k) uzyskanie wszelkich uzgodnień, w tym uzgodnienie z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku, umożliwiających uzyskania pozwolenia na budowę,
l) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z   obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
m) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej
dokumentacji.

2.2   Wykonanie dokumentacji kamienicy przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku w następującym zakresie:
a) ekspertyzy o stanie technicznym domu z dokumentacją fotograficzna i opisową stanu istniejącego z pomiarami wilgotności i analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych,
b) kwerendy archiwalnej ze szczególnym uwzględnieniem historycznej funkcji i zachowania wartości zabytku,
c) inwentaryzacji architektoniczno - konserwatorskiej i instalacji wod-kan, gazowej, c.o. i elektrycznej w skali 1:50 (dopuszcza się użycie skanera laserowego),
d)  programu prac konserwatorskich remontu elewacji budynku wraz z wytycznymi do prac projektowych dotyczącymi również preferowanej funkcji użytkowej,
                       Program prac konserwatorskich powinien zawierć wskazanie technologii i materiałów.
e)  wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
f)  wykonanie przedmiarów robót,
g)  kosztorysów inwestorskich,
h)  wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
i)  uzyskanie pozytywnej opinii  od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku w zakresie programu prac konserwatorskich,
j)  złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z   obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
? założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych (nie dotyczy prac konserwatorskich) - załącznik nr 1 do siwz.
?    przegląd techniczny budynku pięcioletni budowlany ul. Ogarna 27/28 ? załącznik nr 2 do siwz,
?    protokół nr 1/2015/KR z dnia 29.05.2015 r. z przeglądu stanu technicznego budynku 5 - letni. ul. Kartuska 124a ?  załącznik nr 3 do siwz.
?   Inwentaryzacja i projekt stolarki okiennej ? budynek mieszkalny Gdańsk ul. Ogarna 27/28 m 4 ?  załącznik nr 4 do siwz.
? Inwentaryzacja architektoniczna budynku mieszkalnego przy ul. Ogarnej 27/28 w Gdańsku ?  załącznik nr 5 do siwz.

4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów stanowiących  załączniki do  SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:    71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 2.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 1 700,00 ZŁ W TYM :
ZADANIE 1 ?    1 100,00  ZŁ
ZADANIE 2 ?       600,00  ZŁ

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
? 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia

3. Potencjał techniczny

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 3 osobami, w tym:
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich,  restauratorskich oraz badań konserwatorskich tj:
     - posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
lub
        -  w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
 Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na:
? opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
1.3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,   zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
1.4. Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 12 miesięcy.
1.5. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania  prac projektowych nie może być dłuższy niż 28.12.2015 r. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty
1.6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
1.7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria:
1) cena     waga      0,85
 2) termin wykonania prac projektowych     waga      0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
2) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe  do uniknięcia przez Wykonawcę  opóźnienie.
2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
? odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
? gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad  trzy tygodnie.
3) Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4) Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na  skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
5) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów  realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
6) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 5) termin wykonania  umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej  przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

TERMIN SKŁADANIA OFERT
18.11.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

Termin związania ofertą:
Do dnia:  17.12.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.11.2015 r. godzina  10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl


ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.11.2015 r.

 

 

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ nr 1
NAZWA:
Wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) dokumentacji budowlano - konserwatorskiej kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku,
b) sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:    71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7. 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.

KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteria:
2) cena     waga      0,85
 2) termin wykonania prac projektowych     waga      0,15

CZĘŚĆ nr 2
NAZWA:
Wykonanie dokumentacji budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku

KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budynku przy ul. Kartuskiej 124a w Gdańsku.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:    71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7. 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 28.12.2015 r.

KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteria:
3) cena     waga      0,85
 2) termin wykonania prac projektowych     waga      0,15

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Inwentaryzacja archit.-załącznik nr 5.pdf 210,65 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
2 Inwent. i projekt stolarki-załącznik nr 4.pdf 399,39 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
3 protokół - załącznik nr 3.pdf 67,24 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
4 przegląd techniczny ? załącznik nr 2,.pdf 90,89 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
5 Założenia do kosztorysów -załącznik nr 1.pdf 28,27 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
6 Wzór umowy.pdf 675,72 KB 2015-11-10 14:36 pobierz
7 SIWZ.pdf 1,23 MB 2015-11-10 14:35 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2015-11-10
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-11-10 14:34