BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-12-22

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Konsorcjum firm Jantar 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71  oraz Jantar Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71  z ceną brutto 244 076,77 zł i liczbą osób zatrudnionych na umowę o pracę -13 osób.
   
UZASADNIENIE WYBORU:
 Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena [zł]

1
 Konsorcjum Firm:
Lider konsorcjum ?JANTAR 2? Sp. z o.o.
76-200 Słupsk  ul. Zygmunta Augusta 71  
?JANTAR? Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71 
cena oferty ? 244 076,77 zł
liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę ? 13 osób

2 MEGALUX? Klaudia Babczyńska
82-200 Malbork, ul.  Akacjowa 3
 cena oferty ? 280 570,09 zł
liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę -13 osób

3 Przedsiębiorstwo Usługowe ?CLEAN - BUD? Sp. j.
Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
81-601 Gdynia                                                                    ul. Amona 76
 cena oferty ? 355 020,77 zł
liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę ? 13 osób

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr
oferty Liczba pkt w kryterium
cena    -  70 Liczba pkt w kryterium
Liczba osób zatrudnionych  na umowę  o pracę - 30 Razem
1 70,00 30 100,00
2 60,90 30 90,90
3 48,12 30 78,12

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.12.2015 r.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

na wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r.

Rodzaj zamówienia: usługi

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 11 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w 2016 r.
 Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 7 158,60 m2.
 Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
a) w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony - po godzinach pracy,
b) w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona powinna być generalnie po godzinach pracy. Świadczenie usługi w innych godzinach wymaga uzgodnienia z kierownikiem danej jednostki.

2. Szczegółowy zakres usługi sprzątania.
Czynności codziennego sprzątania.
1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
? wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
? konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego),
? wycieranie sprzętu AGD i RTV  środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi dla sprzętu RTV (antystatyczne) i AGD,
? mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,
? mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,
? odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej  i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,
? wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,
? opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów. Odpady muszą być wyrzucane do pojemników przeznaczonych na dany rodzaj odpadów (suche, mokre, papier, szkło tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji śmieci (worki zapewnia wykonawca),
? mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),
? czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
? podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),
2) w toaletach:
? mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,
? czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,
? czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,
? mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,
? bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco ? zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych (środki zapewnia wykonawca),
? bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych
 (materiał zapewnia zamawiający),
? opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci z podziałem na mokre, suche, szkło, papier oraz tworzywa sztuczne  (worki zapewnia wykonawca),
? wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.
3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
? wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
? wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych,  listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,
? zamiatanie podłóg,
? mycie lamperii i drewnianej obudowy,
? mycie powierzchni podłogowych twardych,
? mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,
? czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
? zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,
? opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,
? mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV ? przeszklonych),
? opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,
? zamiatanie i mycie wejść od budynków, schodów zewnętrznych (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) ? codziennie w godzinach wykonywania usługi sprzątania.
4) Czynności okresowego  sprzątania.
? mycie kaloryferów ? 1 raz w tygodniu,
? odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach ? 1 raz w tygodniu  w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,
? czyszczenie mechaniczne i froterowanie  raz w tygodniu (piątek),
? polimeryzacja podłóg ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
? polimeryzacja podłóg w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
? woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
? odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej ? 1 raz w tygodniu,
? czyszczenie krzeseł tapicerowanych ok. 100 szt. dwa razy w roku kwiecień, wrzesień,
? odmrażanie i mycie  lodówek ? 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
? mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby), luksfery, w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) wraz z parapetami zewnętrznymi i kratami okiennymi technologią zaproponowaną przez wykonawcę ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz),
? mycie okien w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
? mycie nawiewów okiennych (archiwum) dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień),
? odkurzanie i mycie kratek wentylacyjnych 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
? mycie, a w okresie zimowym odśnieżanie daszków nad wejściem do budynków na bieżąco wg potrzeb.
5) Sprzątanie bezkurzowe posadzek w pomieszczeniach archiwum  -   raz w tygodniu.
6) Pomieszczenia przeznaczone na lokalne archiwa w budynkach ? sprzątanie raz w tygodniu.
Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz.
7) Sprzątanie będzie realizowane również podczas  wykonywania robót konserwacyjnych i robót remontowych wg zakresu  określonego w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
­ wykaz obiektów i rodzaj powierzchni do sprzątania  w tych obiektach ? załącznik nr  1 do siwz,
­ wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia
a) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o
pracę co najmniej 50 % osób, które będą bezpośrednio wykonywały usługę sprzątania.
b) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby niekarane, fizycznie pełnosprawne i mogące wykonywać prace na wysokości.
c) Zatrudnione osoby winne świadczyć usługę sprzątania przez 6 godzin dziennie.

Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  90919200-4 ,

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku w budynkach biurowych, obiektach użyteczności publicznej, itp. o powierzchni sprzątania minimum 4 000 m2 każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
         
   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą na stanowisku kierowniczym,
- 12 osobami na stanowisku sprzątaczek/sprzątaczy biurowych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł,

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
            
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku w budynkach biurowych, obiektach użyteczności publicznej, itp. o powierzchni sprzątania minimum
4000 m2.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)   pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

INNE DOKUMENTY
1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
4) Podać w złożonej ofercie ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Zatrudnienie na podstawie umów o pracę musi stanowić co najmniej 50 % osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5) Złożyć Formularz cenowy, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
6) Złożyć oświadczenie o niekaralności pracowników wykonujących  usługę sprzątania oraz, że są pełnosprawne i mogące wykonywać prace na wysokości.
7) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
8) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena                                                          waga 0,7
Liczba osób zatrudnionych  na umowę  o pracę                            waga    0,3
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
TAK
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a) zmniejszenie zakresu świadczenia  usługi,
b) wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) przekazania obiektów innemu zarządcy, likwidacji placówek, itp. lub  w innym uzasadnionym
 przypadku w tym z powodu ograniczenia zakresu świadczenia usługi,
b)   wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne, 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 11.12.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  09.01.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  11.12.2015 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 30.11.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz.pdf 1,1 MB 2015-12-01 08:37 pobierz
2 wzór umowy.pdf 453,67 KB 2015-11-30 15:19 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-11-30
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-11-30 15:18