Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-12-29
informuję, że umowy na zadaniu 1 i 2 zostały podpisane w dniu 29.12.2015 r. z Zakładem Remontowo ? Budowlanym ?BROMIX? Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Straszynie przy ul. Spokojnej 33.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-12-21
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo ? Budowlanego ?BROMIX? Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 110 781,18 zł oraz średnim wiekiem wykazanych samochodów ? 0,5 roku.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo ? Budowlanego ?BROMIX? Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 128 304,00 zł oraz średnim wiekiem wykazanych samochodów ? 0,5 roku.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
1
Zakład Remontowo ? Budowlany ?BROMIX? Spółka jawna
Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir
83-010 Straszyn ul. Spokojna 33 zadanie 1
Cena - 110 781,18 zł.
zadanie 2
Cena - 128 304,00 zł.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 80% Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
20% Razem
1 80,00 20,00 100,00
ZADANIE 2:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 80% Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
20% Razem
1 80,00 20,00 100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 21.12.2015 r.
Jednocześnie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie na zadaniu 3 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
b) Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.
c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 500.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez niego upoważnione.
d) Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 rudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 350 ton.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
e) Przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 około 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska samochodem do przewozu ludzi (autobusem miejskim).
Przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania - 50.
Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku - 11760.
Dysponentem pojazdu w w/w zakresie będzie kierownik Działu Utrzymania Porządku i Czystości lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 4 stanowiących załączniki do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 90500000-2
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
Ilość części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2016
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 200,00 zł w tym:
ZADANIE 1 ? 2 000,00 zł;
ZADANIE 2 ? 2 800,00 zł
ZADANIE 3 ? 1 400,00 zł;
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- co najmniej 3 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- co najmniej 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
d) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
- co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli.
e) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
- co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton i 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
f) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
- co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
g) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 i 3:
- co najmniej 5 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli, 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 12 osób na stanowisku ładowacza,
- 3 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 4 osób na stanowisku ładowacza,
- 1 osoby na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 1 osoby na stanowisku kierowcy.
d) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
- 16 osób na stanowisku ładowacza,
- 4 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
e) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
- 12 osób na stanowisku ładowacza,
- 4 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
f) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
- 4 osób na stanowisku ładowacza,
- 2 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
g) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 16 osób na stanowisku ładowacza,
- 5 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony oraz do przewozów ludzi (autobusu) muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 110 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 140 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 80 000,00 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówieni.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi transportowe o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1) Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
5) Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
6) Podać w druku Potencjał techniczny rok produkcji samochodów. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
7) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,80
Ocena stanu technicznego waga 0,20
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie (dotyczy zadania 1 i 2):
1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 18.12.2015 r. godzina 7:20
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 16.01.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 18.12.2015 r. godzina 7:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.12.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.
b) Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.
c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 1 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,80
Ocena stanu technicznego waga 0,20
CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali z nieczystości dla
potrzeb zamawiającego w roku 2016.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 350 ton.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 2 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90500000-2
Dodatkowe przedmioty: 60100000-9.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,80
Ocena stanu technicznego waga 0,20
CZĘŚĆ nr 3
NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie przewozu osób.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 maksymalnie 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska samochodem do przewozu ludzi (autobusem miejskim).
Przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania - 50.
Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku - 11760.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 3 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,80
Ocena stanu technicznego waga 0,20
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy zadanie 3.pdf | 179,29 KB | 2015-12-10 13:21 | pobierz |
2 | wzór umowy zadanie 2.pdf | 214,82 KB | 2015-12-10 13:21 | pobierz |
3 | wzór umowy zadanie 1.pdf | 242,75 KB | 2015-12-10 13:21 | pobierz |
4 | SIWZ.pdf | 1,2 MB | 2015-12-10 13:21 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-12-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-12-10 13:20 |