dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawę i konserwację urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawę linii telefonicznych w 2016 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-02-04
Informuję, że w dniu 04.02.2016 r została podpisana przez zamawiającego umowa z firmą TELMAL Krzysztof Malec z siedzibą w Gdyni przy ul. Berlinga 8 B/7 z na kwotę 135 000,00 zł.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-02-02
~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy TELMAL Krzysztof Malec z siedzibą w Gdyni przy ul. Berlinga 8 B/7 z:
? sumą cen jednostkowych netto wymiany tonerów i folii ? 2 180,00 zł
? sumą cen jednostkowych modernizacji sieci telefonicznej ? 694,00 zł
? sumą cen jednostkowych netto naprawy urządzeń wielofunkcyjnych ? 5 085,00 zł
? sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych ? 940,00 zł
? ceną administrowania centralą ? 970,00 zł
? ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej ? 45,00 zł
? czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia ? 1 godzina
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Poniżej przedstawiam punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów i folii) 30%
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych modernizacji sieci telefonicznej)
25%
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto naprawy urządzeń wielofunkcyjnych)
18%
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych)
10%
Liczba pkt w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej
5%
Liczba pkt w kryterium cena administrowanie centralą
2%
Liczba pkt w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia
10%
Razem
1 30 25 18 10 5 2 10 100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 02.02.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
na
dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawę i konserwację urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawę linii telefonicznych w 2016 r.
Rodzaj zamówienia: dostawa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć:
a) centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190,
b) aparaty telefoniczne,
c) telefaksy,
d) urządzenia wielofunkcyjne z faksem.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności przeglądy okresowe, regulacje oraz naprawy urządzeń telekomunikacyjnych.
Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) Zakres czynności zarządzania i administrowania centralą telefoniczną Simens Hi Path 3800 obejmuje:
- Wewnętrzny system taryfikacyjny.
- Zestawienie połączeń konferencyjnych.
- Połączenia oczekujące.
- Połączenie trójstronne.
- Układ sekretarsko-dyrektorski.
- Przekazywanie połączeń (transfer).
- Zawieszenie połączenia.
- Przejęcie wywołania z innego aparatu.
- Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy).
- DISA (system kierowania ruchem przychodzącym).
- System poczty głosowej.
- Zapowiedź słowną.
- Usługę ?nie przeszkadzać?.
- Wejście ?na trzeciego? z powiadomieniem.
- Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna).
- Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) ? CFU.
- Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) ? CFNR.
- Przenoszenie wywołań przy zajętości ? CFB.
- Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego.
- Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji.
- Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych.
- Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii).
- CLIP ? identyfikację numeru dzwoniącego.
- CLIR ? blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego.
3) Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej:
- Programowanie NT1 plus.
- Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD.
- Instalację aparatów telefonicznych.
- Instalację faksu.
- Programowanie centrali.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny ? słuchawka.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny ? gniazdko.
- Wymianę końcówki RJ.
- Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych.
- Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie GZNK.
- Układanie przewodu YTKSY.
- Układanie przewodu UTP4 kat 5.
- Montaż łączówek typu krone.
- Pomiar kabla.
- Montaż i demontaż gniazda telefonicznego.
- Krosowanie obwodów.
- Demontaż końcówek krone LSA.
- Montaż przełącznicy telefonicznej.
- Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej.
- Demontaż i montaż instalacji telefonicznej.
4) Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej:
- Wymianę układu zasilania.
- Wymianę skanera.
- Wymianę wałków pobierających papier.
- Wymianę baterii litowej.
- Wymianę lampy grzewczej/fusera.
- Wymianę czujnika papieru.
- Wymianę bębna.
- Wymianę tonera.
- Wymianę folii.
- Wymianę zespołu utrwalacza lasera.
5) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:
- Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru.
- Oczyszczenie wnętrza urządzenia.
- Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego.
- Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp).
- Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp).
- Smarowanie mechaniki urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sprawdzenie i testowanie urządzeń wielofunkcyjnych.
6) Naprawa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 3) i 4) Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 3) i 4) Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
7) Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem:
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74;
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
8) Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery i folie.
Ilość telefaksów będących w użytkowaniu GZNK SZB oraz przewidywana ilość tonerów i folii na rok 2016:
? Canon L 295 szt. 3; tonerów 30
? HP 1319 szt. 12; tonerów 120
? HP 1522 szt. 7; tonerów 84
? HP 1536 szt. 9; tonerów 108
? HP 2025 szt. 3; tonerów 36 cz/b i po 36 szt. kolorowe (108 szt.)
? HP CM 2320 szt. 1; tonerów 12 cz/b i po 12 szt. kolorowe (36 szt.)
? HP 3050 szt. 7; tonerów 84
? HP 3055 szt. 1; tonerów 12
? HP 3015 szt. 2; tonerów 24
? HP 3200 szt. 1; tonerów 12
? Samsung SCX 4833 fr szt. 2; tonerów 24
? Panasonic KM FM -90 szt. 1; folii 12
? Panasonic KX MB-773 szt. 3; folii 36
9) Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
10) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług:
a) Przeglądy instalacji telefonicznych,
b) Ekspertyzy technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali,
c) Porady techniczne na telefon,
d) Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 32500000-8; 32551000-0 32551100-1 30125110-5 32429000-6 50330000-7 50334110-9 50334140-8 50314000-9
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Kwota wadium: 2 000,00 zł
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
a) 1 usługę polegające na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX lub równoważnej obejmujące:
- konfigurację oraz obsługę terminali ISDN,
- programowanie zakończeń sieciowych NT,
- obsługę systemu tj. numeracja skrócona, kody komunikacji wewnętrznej, kody dostępu do sieci publicznej, kody dostępu do usług dodatkowych, bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego, dzwonienie specjalne, specjalne wskazanie wywołania numeru oczekującego, ograniczenie wywołań, grupy operatorskie, usługa nocna, przyjmowanie wywołań przez operatora,
b) 1 dostawę polegającą na dostawie tonerów do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum 40 000,00 zł w ciągu 12 miesięcy,
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą na stanowisku serwisanta.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne dostawy i usługi Zamawiający rozumie:
a) usługi polegające na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX lub równoważnej obejmujące:
? konfigurację oraz obsługę terminali ISDN,
? programowanie zakończeń sieciowych NT,
? obsługę systemu tj. numeracja skrócona, kody komunikacji wewnętrznej, kody dostępu do sieci publicznej, kody dostępu do usług dodatkowych, bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego, dzwonienie specjalne, specjalne wskazanie wywołania numeru oczekującego, ograniczenie wywołań, grupy operatorskie, usługa nocna, przyjmowanie wywołań przez operatora,
b) dostawy polegające na dostawie tonerów do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum 40 000,00 zł w ciągu 12 miesięcy,
Zamawiający nie żąda informacji o usługach i dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3) Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia.
Maksymalny czas reakcji winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
4) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5) Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
6) Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
7) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
8) Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 0,30
2) cena (suma cen jednostkowych modernizacji sieci telefonicznej) - waga 0,25
3) cena (suma cen jednostkowych netto naprawy urządzeń wielofunkcyjnych) - waga 0,18
4) cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) - waga 0,10
5) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
6) cena - administrowanie centralą - waga 0,02
7) czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia - waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie mogą ulec ilości urządzeń telekomunikacyjnych
2. Zmianie może ulec przewidywana ilość dostawy tonerów i folii.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Ilości urządzeń telekomunikacyjnych mogą ulec zmianie w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu.
2. Przewidywana ilość dostawy poszczególnych rodzajów tonerów i folii może ulec zmianie w przypadku wyłączenia sprzętu z eksploatacji lub wprowadzenia do eksploatacji nowego rodzaju sprzętu, w którym są stosowane te same rodzaje tonerów i folii.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 15:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.01.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 13.02.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 15.01.2016r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.01.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 4,19 MB | 2016-01-07 15:17 | pobierz |
2 | siwz.pdf | 12,78 MB | 2016-01-07 15:16 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2016-01-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2016-01-07 15:15 |