BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych oraz przebudowa lokali polegająca na wydzieleniu pomieszczeń wc, łazienki i kuchni przy ulicach: Skarpowa 126 m 9, Struga 40 m 4, Szara 23 m 11, Waryńskiego 41 m 1 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-03-30

umowa nr 39/2016/NZ została podpisana dnia 30.03.2016 r. z Biurem Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach ul. Kominkowa 5

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-03-22

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3  Biura Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5 z ceną oferty 184 251,83 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena


1 Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 Cena oferty:                  198 880,05 zł
Termin wykonania:                   50 dni


2 MATI Krzysztof Czarnecki
81-504 Gdynia, ul. Łowicka 1
 Cena oferty:                  242 929,98 zł
Termin wykonania:                   50 dni

 

3 Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś
 80-180 Kowale, ul. Kominkowa 5
 Cena oferty:                  184 251,83 zł
Termin wykonania:                   50 dni


4 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ?LEMA?
Spółka Jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
80-309 Gdańsk, ul.Bażyńskiego 32 Cena oferty:                  196 941,08 zł
Termin wykonania:                   50 dni


5 Przedsiębiorstwo Produkcujno ? Handlowo ? Usługowe ?DACHBUD? Marian Formella
81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11

 Cena oferty:                  209 831,15 zł
Termin wykonania:                   50 dni


6 ?TERBUD? Kamrowski i Wspólnicy Spółka Jawna
80-518 Gdańsk, ul. Gdańska 30
 Cena oferty:                  216 915,88 zł
Termin wykonania:                   55 dni


7 Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul. Górna 2
 Cena oferty:                  196 581,78 zł
Termin wykonania:                   49 dni


8 MSP ?SMOK? Keister, Ksepka Sp. j.
83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa 13
 Cena oferty:                  210 662,08 zł
Termin wykonania:                   65 dni

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% 
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15% 
RAZEM
pkt
3 85,00 
15 100,00
4 79,52 
15 94,52
6 72,20 
10 82,20

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.03.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO


na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych oraz przebudowa lokali polegająca na wydzieleniu pomieszczeń wc, łazienki i kuchni przy ulicach: Skarpowa 126 m 9, Struga 40 m 4, Szara 23 m 11, Waryńskiego 41 m 1 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych oraz przebudowa lokali polegająca na wydzieleniu pomieszczeń wc, łazienki i kuchni przy ulicach: Skarpowa 126 m 9, Struga 40 m 4, Szara 23 m 11, Waryńskiego 41 m 1 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
 a)  roboty ogólnobudowlane tj.
­ roboty rozbiórkowe,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
­ wykonanie gładzi gipsowych,
­ roboty tynkarskie,
­ roboty malarskie,
­ wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
­ wymiana stolarki drzwiowej,
­ wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
­ naprawa stropów,
­ przebudowa instalacji wentylacyjnej,
­ b)  roboty sanitarne tj.
­ wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ montaż/przebudowa instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą,
c)  roboty elektryczne tj.
­ wymiana/remont instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w projektach wykonawczych oraz w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 12.7. do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
? Projekt wykonawczy ? przebudowa istniejącej instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą, ul. Skarpowa 126 m 9 , 80-145 Gdańsk ? załącznik nr 1 do siwz.
? Rysunek S-01 ? rzut ? instalacja gazu ? załącznik nr 1.1 do siwz.
? Rysunek S-02 ? aksonometria gazu ? załącznik nr 1.2 do siwz.
? Rysunek S-03 ? rzut ? instalacja grzewcza ? załącznik nr 1.3 do siwz.
? Rysunek S-04 ? rozwinięcie instalacji grzewczej ? załącznik nr 1.4 do siwz.
? Specyfikacje ? przebudowa istniejącej instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą, ul. Skarpowa 126 m 9, 80-145 Gdańsk, dz. Nr 12/1, obręb 078 ? załącznik nr 2 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu, ul. Skarpowa 126/9 ? branża ogólnobudowlana -załącznik nr 3 do siwz.
? Przedmiar ? remont instalacji wod. - kan., ul. Skarpowa 126 m 9, 80-145 Gdańsk, dz. nr 12/1, obręb 078 ? branża sanitarna ? załącznik nr 3.1 do siwz.
? Przedmiar ? przebudowa istniejącej instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą, ul. Skarpowa 126 m 9, 80-145 Gdańsk, dz. nr 12/1, obręb 078 ? branża sanitarna ? załącznik nr 3.2 do siwz.
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 9, Gdańsk, ul. Skarpowa 126 - branża elektryczna ?załącznik nr 3.3 do siwz.
? Projekt wykonawczy ? przebudowa lokalu nr 4 polegająca na wydzieleniu pomieszczenia wc z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Struga 40 w Gdańsku (działka nr 57, obręb 203) w zakresie architektury, wewnętrznej instalacji gazowej, grzewczej oraz wod ? kan. ? załącznik nr 4 do siwz.
Branża budowlana:
? Rysunek 1 ? sytuacja ? załącznik nr 4.1 do siwz.
? Rysunek 2 ? rzut pomieszczeń lokalu nr stan istniejący ? załącznik nr 4.2 do siwz.
? Rysunek 3 ? rzut pomieszczeń lokalu nr projekt ? załącznik nr 4.3 do siwz.
         Branża sanitarna:
? Rysunek 1 ? rzut I piętra (fragment) - lokal nr 4 ? instalacja gazowa ? załącznik nr 4.4 do siwz.
? Rysunek 2 ? schemat instalacji gazowej ? załącznik nr 4.5 do siwz.
? Rysunek 3 ? rzut I piętra (fragment) - lokal nr 4 ? instalacja ogrzewania ? załącznik nr 4.6 do siwz.
? Rysunek 4 ? schemat instalacji grzewczej ? załącznik nr 4.7 do siwz.
? Rysunek 5 ? rzut I piętra (fragment) - lokal nr 4 ? instalacja wod - kan ? załącznik nr 4.8 do siwz.
? Rysunek 6 ? schemat instalacji wod - kan ? załącznik nr 4.9 do siwz.
? Rysunek 7 ? wentylacja ? przejście przez strop ? załącznik nr 4.10 do siwz.
? Rysunek 8 ? szczegół przejścia przez dach ? załącznik nr 4.11 do siwz.
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy lokalu nr 4 z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Struga 40 w Gdańsku ? załącznik nr 5 do siwz.
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ? remont lokalu mieszkalnego nr 4 w Gdańsku przy ul. Struga 40 ? załącznik nr 6 do siwz.
? Przedmiary ? przebudowa lokalu nr 4 ul. Struga 40, Gdańsk -  branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 7 do siwz.
? Przedmiar robót ? budowa instalacji gazowej i ogrzewania mieszkaniowego, Gdańsk, ul. Struga 40 lokal 4 ? załącznik nr 7.1 do siwz.
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej, ul. Struga 40/4 - branża elektryczna ?załącznik nr 7.2 do siwz.
? Przedmiar ? remont lokalu, ul. Szara 23/11 ? branża ogólnobudowlana  ? załącznik nr 8 do siwz.
? Przedmiar ? remont instalacji wod-kan i gazowej, ul. Szara 23/11 - branża sanitarna ?załącznik nr 8.1 do siwz.
? Przedmiar ? wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11, Gdańsk, ul. Szara 23 - branża elektryczna ? załącznik nr 8.2 do siwz.
? Projekt wykonawczy ? przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 zlokalizowanego na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 41, Gdańsk ? Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 41, działka nr 84, obręb 0056 ? załącznik nr 9 do siwz.
? Rysunek 01 ? sytuacja ? załącznik nr 9.1 do siwz.
? Rysunek 02 ? rzut mieszkania ? inwentaryzacja ? załącznik nr 9.2 do siwz.
? Rysunek 03 ? rzut mieszkania ? przebudowa ? załącznik nr 9.3 do siwz.
? Rysunek 04 ? zestawienie stolarki ? załącznik nr 9.4 do siwz.
? Projekt wykonawczy ? przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i c.o. w lokalu mieszkalnym nr 1 zlokalizowanym na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 41, Gdańsk ? Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 41, działka nr 84, obręb 0056 ? załącznik nr 10 do siwz.
? Rysunek 01 ? sytuacja ? załącznik nr 10.1 do siwz.
? Rysunek 02 ? rzut mieszkania ? instalacja gazu ? załącznik nr 10.2 do siwz.
? Rysunek 03 ? rzut mieszkania ? aksonometria gazu ? załącznik nr 10.3 do siwz.
? Rysunek 04 ? rzut mieszkania ? instalacja c.o. ? załącznik nr 10.4 do siwz.
? Przedmiar robót ? przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 zlokalizowanego na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 41, Gdańsk ? Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 41, działka nr 84, obręb 0056 ? załącznik nr 11 do siwz.
? Przedmiar robót ? przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i c.o. w lokalu mieszkalnym nr 1 zlokalizowanym na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 41, Gdańsk ? Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 41, działka nr 84, obręb 0056 ? załącznik nr 11.1 do siwz.
? Przedmiar robót ? przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 1 zlokalizowanym na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 41, Gdańsk ? Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 41, działka nr 84, obręb 0056 ? załącznik nr 11.2 do siwz.
? Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 12 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 12.1 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 12.2 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 12.3 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 12.4 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 12.5 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 12.6 do siwz.
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 12.7 do siwz.
? Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 13 do siwz.   
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 14 do siwz.
? Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 15 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
80 dni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.


3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 6 osobami, w tym:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b)  podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d)  udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat,
e)  Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 80 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 80 dni  - jego oferta zostanie  
odrzucona.
f) złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
g)  złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h)  załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
i)  wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania zamówienia                       waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Inne  zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
3. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
4. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
5. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
6. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
7. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
9. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 4, 5, 6, 7 w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
10. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
12. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.02.2016 r. godzina  10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  08.03.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.02.2016 r. godzina  10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.01.2016 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zmodyfikowany przedmiar załacznik 3.3.pdf 120,74 KB 2016-02-08 10:18 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 08.02.2016.pdf 1,07 MB 2016-02-08 10:18 pobierz
3 modyfikacja 08.02.2016.pdf 704,66 KB 2016-02-08 10:18 pobierz
4 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 3,55 MB 2016-02-03 13:49 pobierz
5 modyfikacja siwz 03.02.2016.pdf 2,9 MB 2016-02-03 13:49 pobierz
6 zmodyfikowany przedmiar zał. nr 3.3.pdf 1,4 MB 2016-02-03 13:48 pobierz
7 odpowiedzi na pytania.pdf 466,66 KB 2016-02-03 13:48 pobierz
8 specyfikacje techniczne - zał. nr 13, 14, 15.pdf 2,51 MB 2016-01-22 14:29 pobierz
9 specyfikacje techniczne - zał. nr 12 i od 12.1 do 12.7.pdf 3,53 MB 2016-01-22 14:29 pobierz
10 przedmiar elektr. Waryńskiego - zał. nr 11.2.pdf 64,84 KB 2016-01-22 14:28 pobierz
11 przedmiar sanit. Waryńskiego - zał. nr 11.1.pdf 61,28 KB 2016-01-22 14:28 pobierz
12 przedmiar budowl. Waryńskiego - zał. nr 11.pdf 102,29 KB 2016-01-22 14:28 pobierz
13 rys. 4 PW sanit. Waryńskiego - zał. nr 10.4.pdf 2,07 MB 2016-01-22 14:27 pobierz
14 rys. 3 PW sanit. Waryńskiego - zał. nr 10.3.pdf 1,04 MB 2016-01-22 14:27 pobierz
15 rys. 2 PW sanit. Waryńskiego - zał. nr 10.2.pdf 109,19 KB 2016-01-22 14:27 pobierz
16 rys. 1 PW sanit Waryńskiego - zał. nr 10.1.pdf 210,31 KB 2016-01-22 14:27 pobierz
17 PW sanit. Waryńskiego - zał. nr 10.pdf 70,28 KB 2016-01-22 14:27 pobierz
18 rys. 4 PW budowl. Waryńskiego - zał. nr 9.4.pdf 123,67 KB 2016-01-22 14:26 pobierz
19 rys. 3 PW budowl. Waryńskiego - zał. nr 9.3.pdf 123,11 KB 2016-01-22 14:26 pobierz
20 rys. 2 PW budowl. Waryńskiego - zał. nr 9.2.pdf 115,88 KB 2016-01-22 14:26 pobierz
21 rys. 1 PW budowl. Waryńskiego - zał. nr 9.1.pdf 209,74 KB 2016-01-22 14:26 pobierz
22 PW budowl. Waryńskiego - zał. nr 9.pdf 149,27 KB 2016-01-22 14:25 pobierz
23 przedmiary robót Szara 23 m 11 - zał. nr 8, 8.1, 8.2.pdf 437,95 KB 2016-01-22 14:25 pobierz
24 Strona tytułowa do zał. nr 7.1.pdf 26,5 KB 2016-01-22 14:24 pobierz
25 przedmiar elektr. Struga - zał. nr 7.2.pdf 98,9 KB 2016-01-22 14:24 pobierz
26 Przedmiar san. Struga - zał. nr 7.1.pdf 45,02 KB 2016-01-22 14:24 pobierz
27 Przedmiar - budowlany Struga - zał. nr 7.pdf 96,38 KB 2016-01-22 14:23 pobierz
28 Specyfikacja sanitarna Struga - zał. nr 6.pdf 307,04 KB 2016-01-22 14:22 pobierz
29 Specyfikacja budowlana Struga - zał. nr 5.pdf 935,55 KB 2016-01-22 14:22 pobierz
30 Rys. nr 8 Struga - zał. nr 4.11.pdf 22,23 KB 2016-01-22 14:22 pobierz
31 Rys. nr 7 Struga - zał. nr 4.10.pdf 26,39 KB 2016-01-22 14:22 pobierz
32 Rys. nr 6 Struga - zał. nr 4.9.pdf 23,83 KB 2016-01-22 14:21 pobierz
33 Rys. nr 5 Struga - zał. nr 4.8.pdf 19,84 KB 2016-01-22 14:21 pobierz
34 Rys. nr 4 struga - zał. nr 4.7.pdf 21,21 KB 2016-01-22 14:21 pobierz
35 Rys. nr 3 Struga -zał. nr 4.6.pdf 24,01 KB 2016-01-22 14:21 pobierz
36 Rys. nr 2 Struga - zał. nr 4.5.pdf 22,04 KB 2016-01-22 14:20 pobierz
37 Rys. nr 1 Struga - zał. nr 4.4.pdf 23,49 KB 2016-01-22 14:20 pobierz
38 Rys. 3 PW Struga - zał. nr 4.3.pdf 317,8 KB 2016-01-22 14:20 pobierz
39 Rys.2 PW Struga - zał. nr 4.2.pdf 241,34 KB 2016-01-22 14:19 pobierz
40 Rys. nr 1 PW Struga - zał. nr 4.1.pdf 281,1 KB 2016-01-22 14:19 pobierz
41 projekt wykonawczy Struga - zał. nr 4.pdf 243,27 KB 2016-01-22 14:19 pobierz
42 przedmiar elektr. Skarpowa - zał. nr 3.3.pdf 117,05 KB 2016-01-22 14:18 pobierz
43 przedmiar co i gaz Skarpowa - zał. nr 3.2.pdf 67,05 KB 2016-01-22 14:18 pobierz
44 przedmiar wod.kan. Skarpowa - zał. nr 3.1.pdf 44,52 KB 2016-01-22 14:18 pobierz
45 przedmiar budowl. Skarpowa - zał. nr 3.pdf 52,44 KB 2016-01-22 14:17 pobierz
46 ST Skarpowa - zał. nr 2.pdf 175,57 KB 2016-01-22 14:16 pobierz
47 rysunek 4 do PW Skarpowa - zał. nr 1.4.pdf 89,93 KB 2016-01-22 14:15 pobierz
48 rysunek 3 do PW Skarpowa - zał. nr 1.3.pdf 104,26 KB 2016-01-22 14:15 pobierz
49 rysunek 2 do PW Skarpowa - zał. nr 1.2.pdf 80,84 KB 2016-01-22 14:15 pobierz
50 rysunek 1 do PW Skarpowa - zał. nr 1.1.pdf 96,25 KB 2016-01-22 14:15 pobierz
51 projekt wykinawczy Skarpowa - zał. nr 1.pdf 120,86 KB 2016-01-22 14:14 pobierz
52 wzór umowy.pdf 713,6 KB 2016-01-22 14:14 pobierz
53 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,32 MB 2016-01-22 14:14 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-01-22
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-01-22 14:12