BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk wraz z uporządkowaniem terenu.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-03-22

Informuję, że w dniu 22.03.2016 r. została podpisana umowa z firmą ZWAR ? BUD Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-03-14

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy ?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4 z ceną (suma cen jednostkowych netto) 90,00 zł, ceną jednostkową netto za 1m 3 wywozu śmieci i odpadów 45,00 zł oraz średnim czasem realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę  16 dni.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena (suma cen jednostkowych netto)
[zł]  
Cena jednostkowa  netto za 1m 3 wywozu śmieci i odpadów
[zł] Średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę 
[dni]

1 Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych ?TRANSPORT? s.c. E.J. Zarembscy
83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6
 
84,00 
 36,00 
16

2 ?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4 
90,00 
45,00 
16

3 FB - JELCZ Franciszek Bergański
80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45
 
165,00 
75,00 
20

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium:
(suma cen jednostkowych netto) cena 80% Liczba pkt w kryterium:
cena jednostkowa  netto za 1m 3 wywozu śmieci i odpadów
15% Liczba pkt w kryterium:
średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę 
5% RAZEM
2 80,00 15,00 5,00 100,00
3 43,64 9,00 5,00 57,64

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 21.03.2016 r.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk wraz z uporządkowaniem terenu.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9:
a) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej  lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni do 25 m2,
b) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej  lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni powyżej 25 m2,
c) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  do 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,
d) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  do 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką  warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,
e) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,
f) budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką  warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,
g) wywóz śmieci i odpadów po wyprowadzce lokatorów oraz odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, butelki, puszki, materace itp.) nie obejmujących  gruzu oraz innych odpadów powstających w wyniku rozbiórek.
2. Zakres robót obejmuje:
? rozbiórkę  konstrukcji drewnianej lub betonowej dachu,
? rozbiórkę pokrycia dachów z papy lub ceramicznych,
? rozbiórkę  konstrukcji murowanej budynku,
? rozbiórkę  konstrukcji drewnianej budynku,
? rozbiórkę  ścian z cegły i drewna,
? rozbiórkę stropów,
? rozbiórkę  podłóg i posadzek,
? rozbiórkę kominów,
? rozbiórkę ścian piwnicznych
? rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
? rozbiórkę  komórek drewnianych i murowanych,
? rozbiórkę ścian żelbetowych,
? zasypanie wykopów pospółką i zagęszczenie,
? wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach,  itp.
? uporządkowanie terenu po rozbiórce.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz,
? Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli ? załącznik nr 2 do siwz.

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.
Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 20 % wartości zamówienia.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111220-6

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 29.12.2016

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 8 000,00 ZŁ

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w  budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
? 1 osobą na stanowisku kierowcy.
 Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z  dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł;

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto.
   Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    
 


 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie czas realizacji rozbiórek na poszczególnych obiektach (zgodnie z poszczególnymi pozycjami formularza cenowego) oraz  średni czas wykonania robót rozbiórkowych obiektu, który należy określić zgodnie z Formularzem cenowym.
Czas realizacji rozbiórek w poszczególnych pozycjach musi być określony w pełnych dniach.
Średni termin realizacji robót rozbiórkowych musi być, zaokrąglony do pełnych dni zgodnie z zasadami matematycznymi.
Średni termin realizacji robót rozbiórkowych nie może być dłuższy niż 35 dni.
Jeżeli średni termin realizacji rozbiórek będzie dłuższy niż 35 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
d) Złożyć Formularz cenowy,  który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego
e) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
?  cena            -  waga    0,80
? cena ? wartość wywozu śmieci i odpadów                              -  waga    0,15
? średni termin realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę  -  waga    0,05

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 29.02.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  29.03.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  29.02.2016 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 11.02.2016 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzór umowy + załącznik nr 4.pdf 527,54 KB 2016-02-11 14:31 pobierz
2 specyfikacdja techniczna - załącznik nr 2.pdf 299,45 KB 2016-02-11 14:31 pobierz
3 specyfikacdja techniczna - załącznik nr 1.pdf 805,11 KB 2016-02-11 14:31 pobierz
4 SIWZ.pdf 1,11 MB 2016-02-11 14:30 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2016-02-11
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2016-02-11 14:29