Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-03-10
Informuję, że umowy zostały podpisane w dniu 10.03.2016 r.:- na części 1 z firmą METALZBYT-HURT Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Białej przy ul. Bardowskiego 2.
- na części 3 z Przedsiębiorstwem EL 12 Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Św. Anny 5.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-03-03
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na części 1 wybrał ofertę nr 1 firmy ?METALZBYT-HURT? Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Białej przy ul. Bardowskiego 2 z ceną (sumą cen) 643 276,65 zł, czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 47 godzin oraz Ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74 - powyżej 15,5 km.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków.
- na części 3 wybrał ofertę nr 2 firmy ?Przedsiębiorstwo EL 12? Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Św. Anny 5 z ceną (sumą cen) 102 912,26 zł, czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 18-23 godzin oraz Ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74 - powyżej 3 km.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena [zł]
1
?METALZBYT-HURT? Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 2
Część 1
- cena (suma cen): 643 276,65 zł
- czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 47 godzin
- Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74 - powyżej 20 km
2
?Przedsiębiorstwo EL 12? Sp. z o.o.
45-117 Opole, ul. Św. Anny 5 Część 3
- cena (suma cen): 102 912,26 zł
- czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 18-23 godzin
- Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul.
Partyzantów 74 - powyżej 15,5 km
3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe i Handlowe ELUS Kazimierz Hinc Leszek Kuźma Sp. j.
83-300 Kartuzy, ul. Kościerska 1A.
Oddział w Gdańsku
0-557 Gdańsk ul. Narwicka 21A Część 3
- cena (suma cen): 120 039,82 zł
- czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 42 godziny
- Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul.
Partyzantów 74 - 3 km
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
CZĘŚĆ 1
Nr oferty Liczba pkt w
kryterium
cena (suma cen) 50% Liczba pkt w
kryterium
czas realizacji 30% Liczba pkt w kryterium
Ilość kilometrów 20% Razem
1 50,00 10,00 0 60,00
CZĘŚĆ 3
Nr oferty Liczba pkt w
kryterium
cena (suma cen) 50% Liczba pkt w
kryterium
czas realizacji 30% Liczba pkt w kryterium
Ilość kilometrów 20% Razem
2 50,00 25,00 5 80,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
na części 1
po 03.03.2016 r.
na części 3
po 08.03.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
na dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych
Rodzaj zamówienia: dostawy
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% z każdego asortymentu określonego w formularzach cenowych.
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr
1a, 1b, 1c do siwz, tj:
- Formularz cenowy na roboty budowlane - załącznik nr 1a do siwz,
- Formularz cenowy na roboty sanitarne - załącznik nr 1b do siwz,
- Formularz cenowy na roboty elektryczne - załącznik nr 1c do siwz.
4) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym
załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
31210000-1, 31211000-8, 31221000-1, 31224000-2, 31300000-9, 31500000-1, 44111000-1, 44112200-0, 44163000-0, 44164000-7, 44170000-2, 44190000-8, 44410000-7, 44621000-9, 44812100-6, 44831200-6.
Dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Liczba części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
NIE DOTYCZY
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia.
Maksymalny czas realizacji dostawy winien wynosić 71 godzin. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podać w złożonej ofercie lokalizację punktu do odbioru materiałów przez Zamawiającego oraz jego odległość od siedziby Zamawiającego.
Siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74.
6. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w formularzu cenowym nazw Producentów oferowanych materiałów.
7. Złożyć Formularz cenowy, odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego
8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
a) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 50 %
2) czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia - waga 30 %
3) odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - waga 20 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie może ulec producent oferowanych materiałów.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiana producenta oferowanych materiałów może nastąpić w przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz jeżeli materiały zamienne będą miały równorzędne lub lepsze parametry użytkowe, natomiast ceny jednostkowe nie będą wyższe niż określone w ofercie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.02.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.03.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 25.02.2016 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.02.2016 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ nr 1
nazwa: dostawa materiałów budowlanych
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% z asortymentu określonego w formularzu cenowym.
Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
44111000-1, 44112200-0, 44170000-2, 44190000-8, 44812100-6, 44831200-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 50 %
2) czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia - waga 30 %
3) odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - waga 20 %
CZĘŚĆ nr 2
nazwa: dostawa materiałów sanitarnych
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% z asortymentu określonego w formularzu cenowym.
Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
44163000-0, 44164000-7, 44410000-7, 44621000-9.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 50 %
2) czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia - waga 30 %
3) odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - waga 20 %
CZĘŚĆ nr 3
nazwa: dostawa materiałów elektrycznych
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% z asortymentu określonego w formularzu cenowym.
Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1c do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
31210000-1, 31211000-8, 31221000-1, 31224000-2, 31300000-9, 31500000-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 50 %
2) czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia - waga 30 %
3) odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - waga 20 %
26.02.2016 r.
Unieważnienie zadanie 2
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w/w postępowanie na zadaniu 2 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Zmodyfikowany Formularz cenowy-zał. 1c.xls | 39,5 KB | 2016-02-23 13:44 | pobierz |
2 | Zmodyfikowany Formularz cenowy-zał.1b.xls | 38 KB | 2016-02-23 13:44 | pobierz |
3 | Zmodyfikowany Formularz cenowy-zał.1c.pdf | 80,17 KB | 2016-02-23 13:44 | pobierz |
4 | Zmodyfikowany Formularz cenowy-zał.1b.pdf | 80,01 KB | 2016-02-23 13:43 | pobierz |
5 | Ogłoszenie o zmianie ogłosz. 23.02.2016.pdf | 105,86 KB | 2016-02-23 13:43 | pobierz |
6 | Modyfikacja siwz 23.02.2016.pdf | 89,94 KB | 2016-02-23 13:43 | pobierz |
7 | Odpowiedzu na pytania 23.02.2016.pdf | 132,86 KB | 2016-02-23 13:42 | pobierz |
8 | Formularz cenowy - załącznik nr 1c.xls | 39,5 KB | 2016-02-16 14:18 | pobierz |
9 | Formularz cenowy - załącznik nr 1c.pdf | 37,64 KB | 2016-02-16 14:18 | pobierz |
10 | Formularz cenowy - załącznik nr 1b.xls | 35,5 KB | 2016-02-16 14:18 | pobierz |
11 | Formularz cenowy - załącznik nr 1b.pdf | 14,87 KB | 2016-02-16 14:17 | pobierz |
12 | Formularz cenowy - załącznik nr 1a.xls | 33,5 KB | 2016-02-16 14:17 | pobierz |
13 | Formularz cenowy - załącznik nr 1a.pdf | 14,87 KB | 2016-02-16 14:17 | pobierz |
14 | Wzór umowy.pdf | 185,96 KB | 2016-02-16 14:17 | pobierz |
15 | SIWZ.pdf | 571,28 KB | 2016-02-16 14:16 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-02-16 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2016-02-16 14:16 |