BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-03-31

umowa nr 40/2016/NZ została podpisana dnia 31.03.2016 r. z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-03-24

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KOMPLEKS  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo z ceną - sumą cen jednostkowych netto materiałów - załącznik nr 2A - 9 780,00 zł, sumą cen jednostkowych netto materiałów- załącznik nr 2B ? 7 685,00 zł, stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 25,41 zł oraz udzieloną  5 - letnią gwarancją.

UZASADNIENIE WYBORU:
 Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena



? BŁYSK ? S.C. Jan Frąc i Renata Frąc
  80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114
 
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
-    10 714,00 zł         
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
-  8 715,78  zł
Stawka roboczogodziny -  26,39
  Okres udzielonej gwarancji za wady- 4 lata 


KOMINUS  SERWIS POLSKA Sp. z o.o.
Łężkowice 112, 32-015 Kłaj   
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
-     11 453,00 zł         
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
-   10 717,00  zł
Stawka roboczogodziny -  28,35 zł
  Okres udzielonej gwarancji za wady- 4 lata 

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński
Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A)
-    9 780,00 zł         
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B)
-   7 685,00  zł
Stawka roboczogodziny -  25,41 zł
  Okres udzielonej gwarancji za wady- 5 lat 

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2A 10% Liczba pkt w kryterium

Cena (suma cen jednostkowych netto Zestawienia materiałów - załącznik nr 2B 50% Liczba pkt w kryterium

Stawka roboczogodziny
30% Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji za wady
10% 
RAZEM
3 10,00 50,00 30,00 6 96,00


Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.03.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na   terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
2. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
a) montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu  uszczelnienia przewodu spalinowego,
b) montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
c) montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do przewodów wentylacyjnych w  istniejących przewodach murowanych celem ich  uszczelnienia,
d) dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z
          rur  stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm  z obudową z płyt gipsowo-
          kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
e) dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku  (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
f) dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku  (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
g) dobudowa  przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po  ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o    
         grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
h) dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie  zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50
          mm  i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
i) dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z  wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą  stalową ocynkowaną,
j) inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów  wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg,  itp.)
k) roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
- przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
- wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
- naprawa  stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
- obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,
- inne niezbędne roboty towarzyszące  budowlane konieczne do realizacji zadania.
3. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych  istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność,  szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów  kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz,
b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  ? instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz,
c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wentylacji  grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz,
d) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty murowe ? kominy -  załącznik nr 1D do siwz.
e) pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na przewodach kominowych w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7, 45331210-1, 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 30.12.2016 rok

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w  budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
? 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
 Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu  wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
   Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   
  wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

c) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
 Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
 Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
     Określenie terminu gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.
d) Złożyć formularze pn. Zestawienie materiałów załącznik nr 2A i 2B do siwz, sporządzone wg wzoru druku Zamawiającego.
e) Podać w złożonej ofercie stawkę roboczogodziny  z narzutami.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
?  Cena                -  waga     0,50
?  Cena ? suma cen jednostkowych netto Zestawienia  materiałów załącznik nr 2A   -  waga     0,10  
?  Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)           -  waga     0,30
?  Okres udzielonej gwarancji za wady          -  waga     0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe


TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.03.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  08.04.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  10.03.2016 r. godzina 10:45
Miejsce: w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.02.2016 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zlecenie - zał. nr 3.pdf 26,51 KB 2016-02-24 13:34 pobierz
2 zestawienie materiałów - zał. nr 2B.pdf 95,32 KB 2016-02-24 13:34 pobierz
3 zestawienie materiałów - zał. nr 2A.pdf 96,05 KB 2016-02-24 13:34 pobierz
4 specyfikacja techniczna - roboty murowe - zał. nr 1D.pdf 729,88 KB 2016-02-24 13:33 pobierz
5 specyfikacja techniczna - wentylacja grawitacyjna - zał. nr 1C.pdf 1,5 MB 2016-02-24 13:33 pobierz
6 specyfikacja techniczna - wsady kominowe - zał. nr 1B.pdf 838,27 KB 2016-02-24 13:33 pobierz
7 specyfikacja techniczna - wymagania ogólne - zał. nr 1A.pdf 1,65 MB 2016-02-24 13:33 pobierz
8 wzór umowy.pdf 609,38 KB 2016-02-24 13:33 pobierz
9 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,02 MB 2016-02-24 13:32 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-02-24
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-02-24 13:31